Wesley en Yolanthe in candidshow Wendy van Dijk

Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau, die jarenlang een liefdeskoppel met elkaar vormden, worden afzonderlijk van elkaar in de maling genomen in het nieuwe seizoen van de candidshow Wie Het Laatst Lacht met Wendy van Dijk. Dat heeft SBS 6 bekendgemaakt. Vanwege prima kijkcijfers keert de candidshow van Wendy terug voor een tweede seizoen en nu maakt de zender de eerste namen bekend van BN’ers die in de maling worden genomen. Het gaat om echte A-sterren.

Het zijn volgens de zender geslaagde grappen geworden. “Wesley Sneijder is lekker aan het vissen met zijn beste vriend Rolf Sanchez en ineens begint de boot te zinken. Wat doet Wesley? En hoe reageert Yolanthe als ze denkt dat haar zus Xelly een lief oud vrouwtje heeft aangereden?

Er is ook nog een follow-up van de grap die Edsilia Rombley uithaalde met Berget Lewis. “Berget Lewis had nog een appeltje te schillen met Edsilia Rombley en pakt haar op geraffineerde wijze terug.”

Welke BN’ers er nog meer meedoen, wordt op een later moment bekend. Wendy vertelt: “Na het eerste seizoen met succesvolle candids, zijn we weer vol met goede ideeën van start gegaan.”

Hoe vaker ik bekende en onbekende mensen hoor zeggen dat ze er nooit in zullen trappen; dat is voor mij en het team alleen maar een extra motivatie om slimmer en gewiekster te werk te gaan. Ik kan met groot genoegen zeggen dat het weer gelukt is!

Wie het laatst lacht… is vanaf zaterdag 7 november wekelijks om 20.00 uur te zien op SBS 6.

Foto: RTL

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bea
oktober 14, 2020 15:55

Yolanthe pakt alle promo de ze krijgen kan. Zit ze nog in LA land of is het al terug? Misschien kan Maxima haar positie afstaan aan Yo.. Want de Queen of Showbizzland is nog lang niet tevreden. Gelukkig heeft ze wel 19 miljoen kunnen scoren via Wesley Onderdeurtje Sneijder.

Gast
Jaap Aap
oktober 14, 2020 08:46

@wout: dan verschillen we behoorlijk van mening. Maar dat mag uiteraard.

Gast
greet
oktober 14, 2020 07:47

Nou, nu ga ik kijken hoor, NOT!

Gast
Martien meiland
oktober 13, 2020 20:11

Wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeodddd

Gast
Voedselbank
oktober 13, 2020 18:32

Geld zeker op dus weer bijschnabbelen

Gast
Ranzige inteeld geldgraaiers bij de omhoog gevallen dansmarieke
oktober 13, 2020 17:39

Televisie voor de onnadenkende tokkies.

Gast
iemand
oktober 13, 2020 15:33

Wat een grap de zus van Yolanthe rijdt een oude vrouw aan. Echt heel hilarisch. Vraag me af wat daar de grap van is.

Gast
Wout
oktober 13, 2020 14:30

@Jaap Aap
Tien keer beter dan al die Engelse kuttitels. Het kan altijd beter, maar deze titel is zeker goed genoeg voor een dergelijk programma.

Gast
Troep & Zooi
oktober 13, 2020 14:28

Infantiele troep dat alleen kinderen nog leuk vinden om naar te kijken op een regenachtige woensdagmiddag op de BSO, omdat hun ouders geen zin hebben om er voor hun kinderen te zijn.

Gast
Jaap Aap
oktober 13, 2020 14:22

Gaaaaaaaaaap. Die achterlijke namen ook die ze geven aan hun prul-programma’s…

Gast
o.p. lichter
oktober 13, 2020 14:20

Dit kan toch niet meer , in de vorige eeuw was het nog wel eens leuk , toen het nog poets heette .dat ze hier nog mee aan durven komen .

Gast
Karbonade
oktober 13, 2020 14:01

Uiteraard weer met BN’ers.
Want die zijn nog niet vaak genoeg op tv.
Valt mee dat de naam van Dreetje Hazes ontbreekt.

Gast
Turnpike
oktober 13, 2020 14:00

colette aka Teuntje alias miezerig stuk vreten
di 13 okt 2020 om 13:55

Daar is Teuntje weer. Reageert onder de benaming Colette. Komt zich weer uitkotsen over wat ‘m allemaal dwarszit. Lees en huiver.

Gast
Henk
oktober 13, 2020 13:59

Een programma waarin bn’rs promotie krijgen door mee te werken aan opgezette grapjes. Dat die Wendy van Dijk zichzelf in de spiegel kan kijken…..

Gast
Remi
oktober 13, 2020 13:57

Die eerste serie was hartstikke goed !!

Gast
Piet Sama
oktober 13, 2020 13:56

Leuk, ik kan niet wachten!

Gast
colette
oktober 13, 2020 13:55

Laat die snuifdoos zichzelf belachelijk maken hoe durft ze

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen