Robert ten Brink vergeet natte verf tijdens tv-interview

Robert ten Brink vergat gisteren tijdens zijn eerste tv-interview als bejaarde man – hij vierde zijn 65ste verjaardag – dat zijn deurpost nog nat was van het schilderen. Dat was te zien in de uitzending van RTL Boulevard. Verslaggever Aran Bade zocht Robert op om hem te feliciteren en de televisiemiljonair leunde daarbij de hele tijd met zijn arm tegen de deurpost aan. Die deurpost was echter net geschilderd en dus nat. Pas aan het eind van het gesprek kwam de presentator daar achter.

Robert vertelde eerst uitgebreid over zijn ouderdom. “Ik voel me eigenlijk 52 en geen 65. Dat is altijd zo’n leeftijd geweest je hele leven dat je denkt: dan ben je wel heel oud. Je gaat je ook afvragen van: hoe lang heb je nog? Het is niet zo dat er nog 65 jaar bijkomen. Laten we dat maar even vooropstellen.”

Ook werd Robert nog even gevraagd naar de kerstspecial van All You Need Is Love. Gaat die door ondanks corona? “We hebben allerlei scenario’s klaarliggen en net als iedereen weten we niet wat er komen gaat, wat er kan en mogelijk is. We gaan wel proberen een uitzending te maken, maar we weten nog niet op welke manier. We gaan er alles aan doen om het voor te laten gaan.

Toen Robert een stap naar achter deed, merkte Aran de witte verf op de mouw van Roberts colbert op. “Ooohhh!“, riep Aran.

Robert daarop: “Hueueueuee!

Aran: “Ooooh neee!

Robert: “Ooh mijn god!

Aran: “Robert heeft aan de deur gezeten!

Robert: “Oooooh! Ik krijg op de kop van mijn schilder! Alles is nat!

Presentatrice Marieke Elsinga schrok van de commotie in het item: “Oooh, z’n goede goed! Ik dacht: wat gebeurt er nou? Ik dacht: iets met die champagne, maar het was de verf en lak.”

Gastheer Luuk Ikink: “Ja, kennelijk is de boel geschilderd daar.”

Foto: RTL

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Van Halen
oktober 21, 2020 15:51

En dan zijn vrouw Roos als ‘Hekking’ erachter, oh wat vreselijk dit!

Gast
Tobias
oktober 21, 2020 10:22

@ Hans: dus het is toch een nare man. Kan ook.

Gast
MC bezoeker 43
oktober 21, 2020 10:22

Zoveel TV nieuws hebben we tegenwoordig dat dit een nieuwswaardig item is…
Inhoudelijke interviews met de tv bazen omtrent zaken als de visie voor de komende jaren en de programmering wat we kunnen gaan verwachten is ook een zeldzaamheid geworden. Op dat vlak begint de televisiewereld aardig als een nachtkaars uit te gaan. Boulevard heeft ook zelden nog nieuwtjes.

Gast
Hans
oktober 21, 2020 10:12

Tobias,

Als je iets niet weet kun je beter je mond houden!!!

Gast
Hans
oktober 21, 2020 10:10

Nutteloze in formatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Patty Koot
oktober 21, 2020 09:39

Karel Kudtkandidaat
wo 21 okt 2020 om 9:38

Al je hulplijntjes liggen nog op tafel bedoel je.

Gast
Karel Kudtkandidaat
oktober 21, 2020 09:38

Ik speel voor antwoord C. Al me hulplijnen zijn nog intakt.

Gast
Tobias
oktober 21, 2020 09:33

Over 3 jaar krijgt hij aow en gaat hij hopelijk stoppen met zijn tv werk. Heb zijn manier van presenteren altijd heel vervelend gevonden. Verder lijkt het me geen nare man, maar liever niet op de televisie dus.

Gast
Arseen
oktober 21, 2020 09:16

Geld zat, gewoon nieuw jasje. Niet zeuren.

Gast
mag niet
oktober 21, 2020 09:05

tja als 65 jarige tv ster, zal er bij hem af en toe ook wel eens een likje verf bijmoeten.

Gast
Zwarte Sylvana
oktober 21, 2020 08:51

Als het maar wel een zwarte schilder is, hè jongus?

Gast
Connie Vroegop
oktober 21, 2020 08:51

Mag Robert wel zijn haar verven van Robje Goossens? Twan is wel veel jonger.

Robert is wel RTL familie en dan mag het van Robje.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 21, 2020 08:49

Mijn dag kan niet meer stuk. (Ondanks het slechte weer)

Gast
Patty Koot
oktober 21, 2020 08:44

Kijkcijferkoning Robert is een echte tv-persoonlijkheid en daar zijn er in Nederland niet veel van.
All you need is RTopL!

Gast
Lachebekje 😂
oktober 21, 2020 08:42

Whahahhaaahahahha
Hijihihi
Hahahhahaha
Whiiahhaihahhaaaaiihhhiiahahhaha

Gast
Stylist, maar niet Mike
oktober 21, 2020 08:40

Weer zo’n leeftijdsontkenner, qua haar dan….
Deelt zijn kleurspoeling nl. met iemand van Talpa

Gast
Connie Vroegop
oktober 21, 2020 08:33

Bezopen met glas in de hand

Gast
Boris
oktober 21, 2020 08:32

Fijne en broodnodige analyse vanuit de studio.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen