Ondanks therapeut Art: ‘Frank en Rogier uit elkaar’

Ondanks de tussenkomst van RTL 4-ster en gelegenheidstherapeut Art Rooijakkers, lijkt het er toch op dat er een definitieve breuk is ontstaan tussen het tv-echtpaar Frank Jansen en Rogier Smit. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. Het feit dat Rogier hem heeft afgeluisterd en zijn bankafschriften naar de media heeft gestuurd, heeft bij Frank toch iets doen knappen. “De vriendenkring van het stel is er inmiddels wel van overtuigd dat het niet meer goed komt tussen de twee.

De 74-jarige Frank heeft volgens insiders ‘schoon genoeg’ van zijn 28 jaar jongere partner. Volgens De Telegraaf wil Frank pas terugkeren van Frankrijk naar Nederland, als Rogier ‘heeft bevestigd de voordeur van hun huis in Den Haag voorgoed achter zich te hebben dichtgetrokken’.

Nu Frank alleen in Frankrijk zit zouden ‘de schellen van zijn ogen zijn gevallen’. Hij leeft volgens intimi helemaal op ‘zonder het geruzie en het gekleineer’ van Rogier. “Frank is er wel achter dat het totaal geen zin heeft met hem verder te gaan.

Aanvankelijk leek Rogier een leuke jongen, vertelt de bron. “Maar net zo snel zie je zijn andere kant. Rogier is altijd dominant aanwezig. Hij is niet geïnteresseerd in andere mensen, bij Rogier draait alles om Rogier.”

Het zou intimi ook ergeren dat Rogier vrijwel alle andere mensen ‘paupers’ noemt. Sterker nog: het zou zijn meest gebruikte woord zijn.

En dat Rachel Hazes hem tijdelijk onderdak heeft gegeven? Dat leidt tot verbaasde reacties. “Die had hij in zijn leven misschien drie keer gezien!

De intimi van Frank en Rogier komen vandaag uitgebreid aan het woord in de nieuwste editie van weekblad Privé. Frank en Rogier zelf zwijgen; zij hebben een spreekverbod gekregen van RTL.

Foto: RTL

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mark
oktober 28, 2020 15:06

Telegraaf doet net of het hier om het koninklijk paar gaat. Lijkt wel komkommertijd. Geen interessant shownieuws dus dan maar weken lang Frank en Rogier uitmelken. Bij RTL Boulevard en Shownieuws is het ook al 2 weken langs dagelijks prijd met ellenlange reportages. En die Privé is al helemaal erg met 16 pagina’s lang. Hoe krijgen ze het gevuld. Twee pagina’s lijkt me toch wel meer dan genoeg, of zullen de lezers en kijkers er echt van smullen van zoveel “leed”?

Gast
Mark
oktober 28, 2020 15:04

Petertje zal wel à la Ome John bij Derksen en Genee met een contractje gaan wapperen dat ze verplicht met gemaakte smile hun programma’s moeten afmaken.

Gast
Mie
oktober 28, 2020 15:02

Ouwe bok en jong groen blaadje gaat nooit werken. Voor je het weet is ie weer te oud en willen ze weer een jonger gastje. Net als bij pedo’s…

Gast
Wil van Bil
oktober 28, 2020 14:05

Lekker belangrijk, next!

Gast
Dr. Bibber
oktober 28, 2020 13:57

Heel Nederland huilt… hup en doorrrr

Gast
Hilversummer
oktober 28, 2020 13:48

@Rotterdammer, Hebt uw naaste lief heeft zij iets te letterlijk genomen toen ze op haar knietjes Hazes aan het afslobberen was.

Gast
mag niet
oktober 28, 2020 13:29

ach wat is definitieve breuk, doe maar eens navraag bij dreetje

Gast
Rotterdammer
oktober 28, 2020 13:01

@ pouper Rochel …..vanwaar die intense haat???? Ooit een blauwtje gelopen bij haar? Hebt uw naaste lief! Zij helpt kennelijk wáár u alleen maar gefrustreerd op uw toetsenbord zit te hameren!

Gast
Bananenkoninkrijkje
oktober 28, 2020 12:55

Zozo, wat een kenners reageren hier weer.
Deze types kennen het tweetal niet maar geven wel hun domme ongenuanceerde mening.

O o o, wat is dit land toch afgegleden..

Gast
Dorine
oktober 28, 2020 12:16

Verstandig! En nu……doorgaan.
En Rachel………….tja het lijkt makkelijker dan met je eigen (klein) kinderen!! Begrijp sowieso niet waarom die vrouw zo het nieuws zoekt!!

Gast
colette
oktober 28, 2020 12:15

Eeen valse vrucht kun je niet veranderen blijft een slecht mens

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 11:42

Frank Jansen is sinds dinsdag terug in Nederland en zit weer in zijn huis in Den Haag. Dit melden bronnen dichtbij Frank en Rogier aan Shownieuws. Maar ze wonen niet bij elkaar; Rogier verblijft momenteel ergens anders.

Gast
Ernestine
oktober 28, 2020 11:02

Zo valse Evert is het je toch gelukt om nog meer relaties kapot te maken. In opdracht van je grote baas die kan nl niet tegen zijn verlies!

Gast
Mick
oktober 28, 2020 10:57

Frank terug op Paleis voor een Prikkie en Rogier bij RTL.

Gast
Jan Hoekstra
oktober 28, 2020 10:57

Die Rogier komt over als een vervelende vent. Ik hoop dat Nederland dat overdreven homo gedoe een keer zat is. Die Meiland, deze piepert enz

Van mij mag jezelf weten wat je voorkeur is, maar waarom moet je het zo duidelijk laten zien.

Gast
Karin
oktober 28, 2020 10:57

Frank is begonnen Rogier zwart te maken bij prive. Had hij dat niet gedaan dan was er heden niets aan de hand geweest. Hun tv succes zat hem in weer woord van Rogier op de korte reacties van Frank (ADHD). Ik heb nog eens terug gekeken. Rogier is de gangmaker en Frank loopt als verdwaasde oude man in de kringloop rond.Rogier krijgt vast en zeker eigen programma hoorde ik fluisteren.

Gast
joke wildschut
oktober 28, 2020 10:48

Rogier is een verwend en narcistisch iemand.

Frank verdient beter!

Gast
Henk
oktober 28, 2020 10:41

Sneu voor Frank maar Rogier is erg laag gezonken,die moet je niet meer terug willen.Ook nog contact met Rachel OMG.

Waar ruzie en ellende is daar is Rachel,ze geniet ervan.

Kasem en de Vries advocaten staan al klaar voor Rogier.Hahaha

Gast
anonymous
oktober 28, 2020 10:36

Rogier is ook wel heel erg achterbaks nu.
Vond hem vroeger in het begin best leuk maar volgens mij is het tv succes naar
zijn hoofd gestegen of is hij doorgesnoven.
Laatste tijd was hij Frank ook aan het afsnauwen en beledigen.
Beter uit elkaar dan.

Gast
Beatrice
oktober 28, 2020 10:24

Rogier is midlife crisis. Frank is aankomend avondland. Na 18 jaar is de koek (bijna) op. Missch lukt het nog ff de schijn te spelen voor de rest van het contract (geld).

Gast
Leo Mc
oktober 28, 2020 10:21

@Pauper Rochel

Waar komt die haat jegens de fam h6 vandaan?

Gast
Marga Scheiding
oktober 28, 2020 10:17

@Cees: Twee van die schreeuwlelijks bij elkaar.

Gast
Cees
oktober 28, 2020 10:13

Zou Rogier iets zijn voor Martien Meiland?

Gast
Peanut
oktober 28, 2020 10:13

Dit is wel heel pijnlijk allemaal.

Gast
Linde
oktober 28, 2020 10:11

Misschien kunnen Gordon en Rogier een setje worden, passen vast goed bij elkaar. Toch nog een Rogier die gelukkig is met Gordon

Gast
RTL de grootste grapjas
oktober 28, 2020 10:03

Dat spreekverbod ook… Ha ha ha!! RTL kon mijn uitgewoonde anus likken! Zou wat zijn zeg, dat de media vanalles over mij kon roeptoeteren en zelf zou ik moeten zwijgen? Ha Ha Ha grapjassen!

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 09:45

een spreekverbod gekregen van RTL?????

Ze zijn wel zo lek als een vergiet!

Gast
Joost
oktober 28, 2020 09:40

Wat Errug!!.. en door……

Gast
Pauper Rochel
oktober 28, 2020 09:40

Frank heeft groot gelijk, weg bij deze narcist. Hij verdient veel beter!
Sowieso moet je maken dat je bij iemand wegkomt die met het grootste secreet van NL en beroepsweduwe, beroepsuitvreter, geldwolf en gewoon een ongelooflijk TIEFUSwijf Rochel H6 in aanmerking is gekomen. God, wat haat ik dit kankergezwel van een wijf! Haar kutkinderen net zo.
Als je het over PAUPERS hebt…..!

Gast
Rogierhater
oktober 28, 2020 09:39

Ik trek dit leed niet meer, Nederland in diepe rouw om deze twee bruinwerkers

Gast
Jantien Visser
oktober 28, 2020 09:39

Denk niet dat verschil in leeftijd in dit geval aan de orde is.
Rogier is gewoon onuitstaanbaar geworden door de roem en aandacht.
En, net wat TV man 9:17u ook al opmerkte. Duidelijk coke-gedrag. Net als Gordon, Ferry Doedens en op dit moment is ook Giel Beelen zijn carrière om zeep aan het helpen. Ze snuiven hun eigen carrière naar de verdommenis.

Gast
Zomaar
oktober 28, 2020 09:28

Dat is wat je uiteindelijk krijgt als je als oude bok een veel jongere, domme blonde pruik in huis neemt.

Gast
Frank Drebbing
oktober 28, 2020 09:26

Petje af voor deze onverschrokken helden!

Gast
Ans Jeliek
oktober 28, 2020 09:24

idioot
wo 28 okt 2020 om 9:18

Ze zijn professioneel, dus blijven ze de pannen van het dak scoren.

Gast
Corry Jankbal
oktober 28, 2020 09:23

Frank is gewoon veel te oud. Als je het energie verschil tussen die twee ziet….het past totaal niet.
Stel een hetero man zou een 28 jaar jongere vriendin hebben, dan zou er waarschijnlijk veel meer kritiek zijn geweest.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 28, 2020 09:20

Die Frank zijn geld zal wel op zijn dus die roofgier zoekt een ander slachtoffer.

Gast
Arseen
oktober 28, 2020 09:20

Dat moet ik even verwerken. OMG.

Gast
idioot
oktober 28, 2020 09:18

dat wordt contractbreuk en de heren krijgen geen centjes meer.

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 09:17

De Mol had het goed gezien en daarom hun contract niet verlengt. De RTL directeurtjes die directeurtje willen spelen zijn erin getrapt!

Gast
Tv man
oktober 28, 2020 09:17

Na Gordon geeft ook Rogier een duidelijke weergave van wat coke met iemand doet.

Gast
Karbonade
oktober 28, 2020 09:17

Wat zal SBS in zijn vuistje lachen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen