Hugo de Jonge: ‘Lucille Werner, druk mij nooit weg!’

Lucille Werner kreeg gisteren zó veel telefoontjes toen bekend werd dat ze Tweede Kamerlid wordt voor het CDA, dat ze in de hectiek een belletje van partij-ster Hugo de Jonge wegdrukte. Dat verklapte ze gisterenavond in de talkshow Jinek. Hugo was licht verontwaardigd, vertelde Lucille aan tafel. “Ik vond het ontzettend leuk dat Hugo de Jonge mij gebeld heeft. Hij belde mij op en ik had zó veel telefoonnummers die ik niet kende, dus ik nam niet alle onbekende nummers op.

Uiteindelijk stond Hugo op de voicemail. “Ik was de hele tijd aan de telefoon. Op een gegeven moment had ik ook enorm veel voicemail, dus ik dacht: ik ga deze even luisteren. En Hugo stond helemaal bovenaan.

Wat zei Hugo? “Hij zei: ‘Lucille, voor ik je ga feliciteren, even één ding: iedereen mag je wegdrukken, maar je moet er altijd voor mij zijn! In de ochtend, in de middag en ook in de nacht!’ Dat was heel grappig bedoeld natuurlijk, dat was hartstikke leuk. Hij mág me trouwens ook middenin de nacht bellen, daar heb ik helemaal geen probleem mee.

Later spraken Lucille en Hugo elkaar alsnog live. “Hij heeft me daarna nog teruggebeld en hij zei: ‘Je kunt voortaan ook apart bij mijn naam een tune zetten. Dan weet je dat als die tune gaat, dat ik het ben.’

Mark Rutte heeft me ook nog gebeld. Hij zei: ‘Wat ontzettend leuk dat je dit gaat doen. In de top tien, wat mooi.’

Foto: RTL

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jaap Aap
oktober 28, 2020 21:25

Kansloze manke snol.

Gast
Bart
oktober 28, 2020 17:00

Wat een omhooggevallen praatjes van een ex basisschool leraar van groep 5.

Gast
GJ
oktober 28, 2020 16:32

Van niets op plek 10. Waren er geen betere, meer ervaren kandidaten? Wat een armoede bij het CDA.

Gast
Covid19 Boomer remover
oktober 28, 2020 15:52

Het artikel spreekt erover dat Lucille kamerlid wordt, maar ze is enkel VERKIESBAAR en is dus nog helemaal niks en er is ook niks in wording.

Gast
annoniemus
oktober 28, 2020 14:26

Ik dacht altijd dat je wat moest weten en kunnen om in de tweede kamer te komen !!

Gast
Och Och
oktober 28, 2020 13:36

Boerenverstand,

Voordat je iemand de les leest moet je zelf eerst beter je huiswerk doen,
we krijgen geen 2500 ic bedden daar is geen personeel voor, dat steeds
door Gommans gezegd.
Jij vindt iemand niet geschikt voor deze banen ga ’t zelf dan proberen, niet als een of ander idioot aan de kant staan te gillen dat kan iedereen.

Gast
Gregor
oktober 28, 2020 12:36

Arogant bijdehandje die Lucille, geef ze 1 jaar in de kamer.

Gast
Henny Huisman
oktober 28, 2020 12:06

Aardig persoon Lucille en ze drinkt ze allemaal onder de tafel

Gast
chris?
oktober 28, 2020 12:05

Over en weer geslijm. Kennelijk is iedere BNer geschikt voor de poliiek

Gast
chris?
oktober 28, 2020 12:05

Over en weer geslijm. Kennelijk is iedere BNer geschikt voor het kamerlidmaatschap

Gast
Boerenverstand
oktober 28, 2020 11:57

@G.ossip: dat het middelbaar en hoger onderwijs grote besmettingshaarden zijn, en trouwens ook de contact- en groepssporten van jongeren, geeft ik hier al weken aan. Dat onderwijzertjes Rutte en De Jonge het fysiek onderwijs in stand willen houden, kost ons land een onnodig hoge economische tol, en ook onnodige zieken en doden. En ondertussen wel met onzinmaatregelen komen als een mondkapjesplicht. Rutte en De Jonge doe het bar slecht in de corona-aanpak. Onderwijzers zijn niet geschikt als minister, dat is al lang duidelijk.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 28, 2020 11:56

Dat wordt neuken in de fractiekamer!

Gast
Midi
oktober 28, 2020 11:54

@Manke Nelis
Ook uw Nederlands gaat mank helaas!

Gast
Sender
oktober 28, 2020 11:51

Hij staat ook hier in huize thuiswerk aan/op.
Vanuit mijn ruimte hoorde ik hem ook iets over 20 meter afstand zeggen in plaats van 1.5 meter.
Mijn papieren vielen spontaan van tafel.
Ehhh papieren??? Ja ik heb een PC.

Gast
G.ossip
oktober 28, 2020 11:44

Ik hoor net Van Dissel zeggen door de scholen open te houden worden er ergens anders strengere maatregelen genomen😳

Gast
Boerenverstand
oktober 28, 2020 11:38

Hugo de Jonge moet zijn tijd beter besteden. Hij schiet maar niet op met die 2500 IC-bedden die hij al maanden geleden genoemd heeft.
Lucille feliciteren kan in maart, als blijkt dat het CDA nog tien zetels haalt.

Gast
Joram
oktober 28, 2020 11:31

Dit laat weer mooi zien wat voor een enorme lul Hugo de Jonge eigenlijk is. Het was helemaal niet grappig bedoeld.

Gast
Sender
oktober 28, 2020 11:28

Het CDA, ( Christenen Dwalen Af, Catastrofaal Domme Aanpak, naar Lach je krom.nl) is een partij in verval geleid door een man in verval.
Kijk Lucille Werner is misschien een aardige dame en kan voor haar achterban wellicht veel betekenen maar de vraag is hoe zij verder als kamerlid zal fungeren.
Bij Dijstra lag dat toch wel anders. Zij was eveneens een tv persoonlijkheid maar een heel ander persoon, een beetje degelijk en stug Fries maar wel rustig en evenwichtig en vastberaden.
Werner is meer een ‘spring in het veld’voor zover mogeijk.
Maar het CDA moet hebben gedacht wat Dijkstra voor D’66 kon doen kan Werner misschien voor ons. Dijkstra stopt ermee, dus…dachten de heren, wie weet dan hebben wij voortaan Werner op die post. Iedere partij of beweging (PVV) heeft wel iemand met Zorg in zijn pakket.
Maar ondertussen is het debat wereldwijd nogal veranderd beste Lucille, verhard, verruwd, gepolariseerd en glans is er helemaal van af.
Of mensen nu grof, brutaal zijn en grenzen over gaan daar valt een boompje over op te zetten maar te lang werden mensen gekneveld en voor gek weggezet. Dat maakte dat deze golf op gang kwam.
Werner staat op de tiende plaats dus het lijkt er op dat als de voorspellingen uit komen ( ik mag zo hopen van niet) dat ze mogelijk in de kamer gaat belanden daadwerkelijk. ( peiling 14-16 zetels) .
Met deze moedige daad wens ik haar veel succes, dat kan ze zeker gebruiken.

Gast
robb
oktober 28, 2020 11:23

Het cda is heel instabiel met een tijdbom op nr 2 .

Gast
Middenfiguur
oktober 28, 2020 11:15

In een democratie met veel partijen is de kans groot dat je een kabinet krijgt met veel CDAstandpunten. Jammer dat deze partij zelf zo weinig slimme, inhoudelijke mensen heeft en veel te veel een boerenpartij is.

Gast
Frank Drebbing
oktober 28, 2020 10:42

Lijkt me geweldig om zo inkomsten te genereren. Succes Lucille, iedereen zou precies hetzelfde doen ondanks de bijna overtuigende absoluut ‘ nee, egnie’ kannonade’s

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 10:28

Ze komt toch van de RTL geldklopperij belspelletjes?

Ze is bekeerd en gaat nu bidden in de kerk net zo als Boomsma!
Geld stinkt niet.

Rick Brink ‘minister van Gehandicaptenzaken’ had plek 10 verdient maar niet deze geldbeluste bel miep!

Gast
q8
oktober 28, 2020 10:26

dit word een tweede pia dijkstra,
. een lekker zeurvrouwtje,
je moet toch wel een afwijking hebben wil je in
de politiek of media een baantje krijgen,
maarja, we zijn ook een heel lievvvvvv volkje

Gast
Duco van Deugen
oktober 28, 2020 10:24

Hugo de Jonge wegdrukken? Altijd +10

Gast
Steven
oktober 28, 2020 10:23

Huismaker, achterlijke complotmandril, leer eerst eens Nederlands, jankbek!

Gast
Huismaker
oktober 28, 2020 10:18

O N V O O R S T E L B A A R !:

Keesje Boonman ( “Ik heb geen mening over pedofielen ………….”) op radio1:
“Mensen mogen geen eigen mening hebben. Wij moeten de standaard richtlijnen volgen” Boonman ? Ben je gek geworden ?
Zeg je dat dan ook in DDR, Wit-Rusland of Noord-Korea.
Gewoon je bek houden (als Rutte dat ook zei).
Waarom mogen wij niet een eigen mening hebben. Dit is dus het einde van 75 jaar vrijheid. Zulke figuren worden op het schild gehesen bij het mediakartel.

W O R D T W A K K E R !!!!!

Gast
Sjaak Trekhaak
oktober 28, 2020 10:12

“dat was grappig bedoeld”, yeah right

Gast
Richard
oktober 28, 2020 10:06

@ Manke Nelis:

Chagrijntjes voor ontbijt gehad? Er staat toch dat het als grap gezegd werd.

Gast
Ans Jeliek
oktober 28, 2020 10:01

De zoveelste mislukte Talpa-‘ster’.

Gast
Jan de 💩
oktober 28, 2020 09:59

Tuthola moet ook weer aandacht .

Gast
Flauwe Kul
oktober 28, 2020 09:59

Het eerste gesprek tussen Lucille en clown Hugo liep mank….

Gast
Kuis
oktober 28, 2020 09:58

Misschien moet ze Hugo nu juist op de block-list zetten.

Gast
tim
oktober 28, 2020 09:57

Hugo, ik zou hem zeker doen, lekkere gast

Gast
Mink Vaillant
oktober 28, 2020 09:54

Goede zaak dat iemand die opkomt voor mensen met een beperking in de Tweede Kamer komt. Wel bij de verkeerde partij, maar toch…

Gast
Manke Nelis
oktober 28, 2020 09:52

Wat ongepast voor een bezette kerel. En de mankepoot die er ook nog als een loopse teef op ingaat….tjonge jonge. Gaat vast een hete neuksessie worden binnenkort op de plee bij het Binnenhof.
Leuk voor hun partners dat ze alvast voorbereidt zijn, dat dan weer wel!

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 09:48

Wat een nieuws en dat gaat de politiek in!

Arme CDA kiezers.

Gast
Dries Roel Vink
oktober 28, 2020 09:48

Hugo de Jonge, omhooggevallen basisschoolleraar, is een gladjanus en is zonder inhoud. Simpele vragen over Corona kan hij niet eens beantwoorden, dus de angst dat Lucille hem ‘wegdrukt’ kan ik me goed voorstellen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen