Nick & Simon nemen Beste Zangers niet definitief over

Nick Schilder en Simon Keizer nemen de presentatie van Beste Zangers niet definitief over van Jan Smit, nu zij een recordseizoen hebben neergezet. Dat gaven ze vrijdagavond aan in de talkshow van Eva Jinek.

Beste Zangers Foto: AvroTros

Beste Zangers werd dit seizoen niet door de oververmoeide Jan Smit, maar door zijn vrienden Nick & Simon gepresenteerd. Nog nooit eerder werd het programma zó goed bekeken, maar dat is volgens het duo geen aanleiding om vaste host Jan Smit aan de kant te schuiven.

Eva Jinek vroeg aan Nick & Simon: “Ik zei aan het begin: ‘Jullie doen het eenmalig’, maar hebben jullie al een soort bonje met Jan gemaakt? Want jullie hebben dus de beste kijkcijfers aller tijden. Dat appen jullie naar hem, toch?

Simon: “Nee, omdat ik niet vind dat dat een wedstrijdje is en ik besef me terdege dat wij in zó’n gespreid bedje zijn gestapt. Volgens mij was dit het dertiende seizoen.”

Eva: “Ik maakte ook maar een grapje, Simon. Natuurlijk ga je dat niet appen naar je vriend! Maar het is toch wel leuk dat het gelukt is?

Simon grappend: “Ja en het is superleuk als wij gebeld worden dat wij tóch dan het volgend seizoen wel mogen doen.”

Eva: “Ja, dan ga je hem wel even appen hè?

Simon: “Ja, dan wel.”

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Josefien
oktober 31, 2020 16:13

Laat Nick het songfestival maar presenteren i.p.v. Jan Smit. Dan kan die nog een tijdje uitrusten.

Gast
Erno-BE
oktober 31, 2020 15:59

RIP aan de nabestaanden

Gast
allochtoon
oktober 31, 2020 13:00

Ik zou de presentatie aan Glen Faria gunnen. Hij komt rustig over. Niet zo’n persoon als aquarium,die stammend overkomt.
Nou AVROTROS wat let je. In woord voor diversiteit maar waar blijft de praktijk?

Gast
Patty Koot
oktober 31, 2020 12:16

Paul S
za 31 okt 2020 om 12:14

Het is vooral verbazingwekkend dat NPO eraan mee blijft doen.

Gast
Paul S
oktober 31, 2020 12:14

Ik word een beetje moe vab Nick en Simon, Jeroen van Koningsbrugge en nog veel meer van die zogenaamde BN-ers die bij NPO, RTL en TALPA opduiken.
Wanneer is “genoeg is genoeg”.
Ik denk voor die lui niet zolang het maar veel geld opbrengt.
Verder heb ik ook genoeg van al die Nederlandse series met telkens dezelfde acteurs/actrices.Voor mij te veel van het goede!

Gast
Trudy
oktober 31, 2020 11:39

gelukkig maar. vond de presentatie van Nick en Simon vreselijk.

Gast
1234
oktober 31, 2020 11:35

Wat is dit voor non-nieuws? Ze namen de presentatie tijdelijk over. Tijdelijk, weet je wel. Dus om nu te melden dat tijdelijk niet definitief is… We zijn niet achterlijk.

Gast
Bart
oktober 31, 2020 11:23

Nick deed het in de rol van presentator beter dan Simon.

Gast
Cees
oktober 31, 2020 11:23

Leuk dat zingen, maar waarom al dat gejank?

Gast
Black Panther
oktober 31, 2020 11:06

Ik vind het vooral een komisch programma als ik een paar minuten kijk. De een zingt een slecht nummer van een ander en iedereen doet zijn best wat tranen te produceren.

Gast
Juist
oktober 31, 2020 10:52

Word een beetje Nick & Simon moe. Die gasten duiken steeds overal op, bij elk tv dingetje. Beginnen een beetje op de neefjes van Peter de Vries te lijken.

Gast
Sem
oktober 31, 2020 10:44

Zo had ik een heel goede vriend met wie ik elke week optrok. Toen kwam er een vrouw in beeld. Het werd z’n vriendin. En langzaam heeft ze hem van mij losgeweekt en gehersenspoeld tot haar schoothondje.
Ik mis hem.

Gast
Sem
oktober 31, 2020 10:40

Kijk naar die foto, de ondertiteling had kunnen zijn: bro’s before ho’s.
Mannen onder elkaar zijn toch veel gelukkiger, vrouwen verpesten alles. Jammer dat wij mannen slaven zijn van onze hormonen.
No homo.

Gast
Piep
oktober 31, 2020 10:40

Programma wordt gedragen door de zangers, in z’n geheel niet door de presentator. Je kunt daar iedereen neerxetten.

Gast
Chil Persoon
oktober 31, 2020 10:37

Gelukkig niet!

Gast
Wim
oktober 31, 2020 10:34

Wat een flut onderwerpen bij Jinek.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen