Nachtrust Koffietijd-ster zeer ernstig verstoord

Als een van de ochtendsterren van RTL 4 moet Vivian Slingerland altijd erg vroeg opstaan voor haar werk, dus het is essentieel dat ze ’s nachts goed uit kan rusten. Helaas wordt dat haar onmogelijk gemaakt. Dat heeft ze gezegd in Koffietijd. Vivian heeft enorm veel last van een walnotenboom die in haar achtertuin staat. Walnoten die loslaten en op de grond vallen veroorzaken erg veel herrie, waardoor Vivian niet goed kan slapen en ze niet uitgerust genoeg in de studio van Koffietijd verschijnt.

Het is erg vervelend voor Vivian. “Ik heb je vorige week natuurlijk verteld dat ik slecht sliep af en toe door mijn man, omdat hij snurkt. Er zijn nog meer redenen waarom ik af en toe niet slaap en dat heeft alles te maken met deze boom.”

Daarop liet Vivian een foto zien van haar walnotenboom. “Die staat in mijn tuin, pal naast mijn huis. Op het moment dat die walnoten vallen, dan hoor je dus dit. En dat heb je dus serieus op je dak.”

Het is verschrikkelijk, zegt ze. “Als je dan lekker ligt te slapen, hoor je op je dak: kabam-kabam-kabam-kabam. Nou, je zit gewoon rechtop in bed, en Bob ook hè? Dan zijn we allebei wakker.”

Om te demonstreren hoeveel walnoten er op haar dak vallen, nam Vivian ze mee naar de studio. “Het leuke is dat je dus al die mooie walnoten ook krijgt. Die moet ik natuurlijk ook rapen.

Foto: RTL

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bobbert boksdown-regtop
oktober 30, 2020 22:21

Een welgemikt schot met filler en botox doet wonderen.

Gast
Marry Hens
oktober 30, 2020 17:45

Die vrouw is echt gek! De wereld kent momenteel zo veel ellende en dat overdreven mens klaagt over het snurken van haar man en een walnotenboom. Wegwezen bij dat takkenvrouwtje manlief! Ook Quinty had er zichtbaar moeite mee.

Gast
AlexF
oktober 30, 2020 17:44

kan die toch tellen om in slaap te komen

1 Walnoot 2 Walnoten 3 Walnoten 4 Walnoten 5 Walnoten…..9394 Walnoten
en daar gaat de wekker.

Gast
Het is herfst en de sterren vallen weer
oktober 30, 2020 13:49

Lijkt me heerlijk om te liggen luisteren naar vallende eikels als Rutte, De Jonge, Van Dissel, huis”man” Ollontak, Grapperhaus, Osterwaus en de vallende beukenootjes van de Verenigde Oost-Indisch dove Campagne: Nijman, Engelbart en Brussen.
Daar zou ik wel een keertje nachtrust voor over hebben.

Gast
🗣wordt snel verwijderd...
oktober 30, 2020 13:28

Zou ze plaspillen slikken? Daar ga je n.l. ontzettend van zeiken.

Gast
Mijn naam is privé
oktober 30, 2020 13:26

Wat een nieuws, en verder.

De vakkenvullers, zorgpersoneel etc etc hoor je nooit klagen!!

Gast
Luister
oktober 30, 2020 13:12

Zeurpiet! Het is het noemen niet waard!

Gast
Gwendolyn
oktober 30, 2020 12:31

Misschien kan Giel Beelen bij haar intrekken. Of huizenruil of zo. Ik bedoel, ik probeer ook maar mee te denken hè.

Gast
Jantien Visser
oktober 30, 2020 12:31

‘T is toch wat! Onderhand verworden wij allemaal tot zwakke poppetjes, die overal last van hebben en/of schijtens benauwd voor zijn!

Gast
zeikwijf
oktober 30, 2020 12:29

Ik ben de vrouw van azijnzeiker, ik zal af en toe ook een reactie plaatsen, wat een gezeik van jullie, neem een voorbeeld aan azijnzeiker. Iemand met veel inhoud.

Gast
Ben
oktober 30, 2020 12:23

Walnoten…ik begrijp die teleurstelling wel. Ik had ook liever kokosnoten in de tuin staan.

Gast
Willie
oktober 30, 2020 12:16

De bio centrales in met die walnootbomen

Gast
HalloJumbo
oktober 30, 2020 12:15

Mooie vrouw.

Gast
colette
oktober 30, 2020 12:15

Wat een zeikwijf zijn dat je problemen

Gast
Jeroen
oktober 30, 2020 12:11

Dan laat je die boom toch weg halen en die snurkende man. Op de bank laten slapen. Probleem opgelost.

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 30, 2020 12:11

Gelukkig in deze tijden van corona ook nog wat aandacht voor het lichte leed!

Gast
Lonneke
oktober 30, 2020 12:10

Ik word hier heel verdrietig van.

Gast
Herman Hoogsteder
oktober 30, 2020 12:09

Daar zijn kettingzagen voor uitgevonde.Het leven kan zo simpel zijn.

Gast
Boerenverstand
oktober 30, 2020 12:07

Lekker, verse walnoten.

Gast
Albert Verhinderd
oktober 30, 2020 12:04

WAT ERRUG!

Gast
Mark
oktober 30, 2020 12:01

Why nut?

Gast
Zomaar een persoon
oktober 30, 2020 12:01

Daar zijn oordopjes voor uitgevonden. En ja, daar hoor je nog gewoon een wekker doorheen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen