GTST plat vanwege corona, Ferry Doedens onschuldig

De opnames van de RTL 4-soap GTST zijn wederom stilgelegd, ditmaal in verband met een coronabesmetting onder een van de medewerkers. Dat heeft producent EndemolShine laten weten aan De Telegraaf. Het gaat om een lid van de crew en dus niet om een van de acteurs. De ondeugende acteur Ferry Doedens, die al ‘ik doe niet meer mee’ riep voordat de hashtag er überhaupt was, is daarmee onschuldig. De besmetting heeft volgens de televisieproducent in huiselijke sfeer plaats gevonden.

De strikte coronaprotocollen doen hun werk goed, aldus EndemolShine. “Er is snel en adequaat gehandeld en de betreffende collega is direct in quarantaine gegaan en maakt het goed. Op dit moment zijn er geen andere cast- en crewleden met klachten.

Gelukkig lopen de opnames niet veel vertraging op. Na deze week zouden de acteurs sowieso al op herfstvakantie gaan en er liggen meer dan genoeg afleveringen op de plank.

Het zou uiteraard wél een drama zijn als meerdere acteurs besmet raken met het coronavirus, omdat de opnames dan mogelijk voor langere tijd stilgelegd moeten worden.

Om die reden werd de onvoorzichtige Ferry Doedens eerder dit jaar op non-actief gezet. Hij liep ermee te koop volledig schijt te hebben aan de coronaregels en was dan ook even niet welkom op de set van GTST. Niet veel later werd Ferry ontslagen bij de soapserie.

Foto: RTL

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lekker schelden, toch?
oktober 7, 2020 00:10

MC alternatieven
di 06 okt 2020 om 12:45
Bestaan er ook media websites zoals MC maar dan zonder die hysterische koppen en bijbehorende trol reacties van reaguurders? Ben helemaal klaar met dit MC. Ik zie graag de alternatieven hier genoemd worden. B.v.d.

Ik denk niet dat die in Nederland bestaan. BN’ers die het verder geschopt hebben, dan de reaguurders hier, worden automatisch het pispaaltje. Die koppen zijn met opzet hysterisch om dit soort hysterische reacties uit te lokken.
Zelf zit ik vaak op DeDagelijkseStandaard, helaas ook vaak met gestoorde reaguurders, die ik dan maar oversla, ThePostOnline en de DagelijkseStandaard.
Er zitten wel “oorlogswinstmakers” tussen. Ze verkopen mondkapjes en iedereen die niet in zo’n voorwerp gelooft, wordt weggezet als wappie.

Gast
De Fabeltjeskrant
oktober 6, 2020 23:52

Anonymous
di 06 okt 2020 om 13:13
@Joost knippen en plakken gaat ook.
Of denk je nou echt dat dit van @De Fabeltjeskrant zelf komt.

Dus @De Fabeltjeskrant, bronvermelding zou erg netjes zijn.

Als nette redacteur zal ik het maar eerlijk toegeven. Het is niet van mijzelf.
Meneer De Uil heeft het mij gedicteerd.
Voor knippen en plakken ben ik te lui. Dat gedoe met schaar en lijmpot is niks voor mij.

Gast
Willy Wappie
oktober 6, 2020 23:47

Huismaker
di 06 okt 2020 om 13:18
Willem Engel van morbide viruswaanzin, QAnon die dan weer gesteund wordt door Forum voor Democratie, het moet niet gekker worden.

Dit is juist fantastisch. Mooier dan ik ooit had durven dromen. Het moet nog veel en veel gekker worden.

Gast
Sneu Type
oktober 6, 2020 23:44

Joost
di 06 okt 2020 om 13:11
@De Fabeltjeskrant, dat jij tijd hebt om dit soort onzin neer te pennen geeft wel aan dat jij geen leven hebt…. sneu type!

Ik heb je op een gevoelige plek geraakt, nietwaar Joost? Jouw leven is door corona ook een stuk minder, hè. Ik heb je dat even laten voelen. Dat chagrijn. Ik mocht even jouw boksbal zijn. Lekker toch, Joost?
Dan heeft mijn leven toch nog steeds zin.

Gast
Bart
oktober 6, 2020 18:39

Rob Goossens werd naar eigen zeggen gebeld door Endemol Shine vanmorgen.
Leest gewoon het bericht van deze site en Televizier op.
Volgens Rob gaan we dit soort nieuws vaker krijgen dit najaar. Wat een domme voorspelling weer!

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
oktober 6, 2020 18:26

100% eens met Fabeltjeskrant di 06 okt 2020 om 13:09
Wel of niet zelf geformuleerd, inhoudelijk de spijker op zijn kop.

Gast
Ron
oktober 6, 2020 17:30

Paniek bericht. Ze lopen way voor op schema. Niets aan de hand.

Gast
Miriam
oktober 6, 2020 15:07

Bij Gordon thuis zeker.

Gast
Anymouse1
oktober 6, 2020 13:51

gedaan = gegaan.

Gast
Anymouse1
oktober 6, 2020 13:50

@Mette Bus, op de foto staan alleen de acteurs. Diegene die in quarantaine is gedaan/geplaatst is crew lid en GEEN acteur. Moeilijk hé, goed en begrijpelijk lezen.

Bovendien is deze foto destijds coronaproef gemaakt en later door diverse technieken is er 1 gezamenlijke foto van gemaakt.

Gast
MolTalk
oktober 6, 2020 13:46

Wie is Ferry Doedels?

Gast
Mette Bus
oktober 6, 2020 13:42

Niet zo verwonderlijk gezien de groepsfoto viering 30 jaar. Schreeuwend op de foto zonder 1,5 meter.

Aso RTL, want ze besmette ook andere

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:25

Lange.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:24

Jensen zijn 3 cm stelt niks voor.

Gast
Misutoria
oktober 6, 2020 13:21

@RobbieGay Niet dat ik het oneens of eens ben met Huismaker, Youtube is in dit geval niet de bron maar het medium waar de bron te vinden is. Echt bepaald begaafd ben je niet constateer ik.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:20

Ik word elke avond anaal getest door Jensen. Geen covid, maar door dat raggen van Jensen wel een paar flinke aambeien.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:18

Willem Engel van morbide viruswaanzin, QAnon die dan weer gesteund wordt door Forum voor Democratie, het moet niet gekker worden.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:16

De Fabeltjeskrant moet Bronvermelding doen oplichter.

Gast
Anonymous
oktober 6, 2020 13:13

@Joost knippen en plakken gaat ook.
Of denk je nou echt dat dit van @De Fabeltjeskrant zelf komt.

Dus @De Fabeltjeskrant, bronvermelding zou erg netjes zijn.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:11

MEDIA=GEVAARLIJK VIRUS.
ZEER GEVAARLIJK.

Gast
Joost
oktober 6, 2020 13:11

@De Fabeltjeskrant, dat jij tijd hebt om dit soort onzin neer te pennen geeft wel aan dat jij geen leven hebt…. sneu type!

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:11

Mensen let goed op met coronabesmetting zeer gevaarlijk.

Gast
De Fabeltjeskrant
oktober 6, 2020 13:09

Ach, corona. Vroeger noemden ze het de griep.
Ja maar corona is geen griepje.
Ik zei ook niet griepje, maar griep. Ik leerde nog wel luisteren.
Wist je, dat je met een griep ook op de IC terecht kunt komen en er longschade aan over kunt houden?
Ja maar corona besmettingen zijn er veel meer en er komen ook veel meer mensen op de IC’s terecht.
Dat komt, omdat men nu zo bang is, dat iedereen maar direct naar de IC wordt doorgestuurd en men jaren geleden op het aantal bedden bezuinigd heeft en dan komt een “noodsituatie” veel sneller dichtbij. Minder bedden helpt echt bij paniekzaaien. Grapje. Maar niet zo grappig als bijvoorbeeld bloemetjesschoenen.
Als de media elke dag de cijfertjes rondbazuint, blijft de angst er goed inzitten.
De media zal je nooit vertellen, hoeveel van de honderd positief getesten niets onder de leden hebben, hoeveel er niets merken, hoeveel iets krijgen, dat op verkoudheid lijkt, hoeveel er normale griepverschijnselen krijgen, hoeveel er ernstige griepverschijnselen krijgen, hoeveel van hen op de ic terecht komen, hoeveel er blijvende longschade en een trage revalidatie aan overhouden en tenslotte hoeveel er sterven en in welke leeftijdsgroep en met welke onderliggende kwalen.
Jullie mogen dat allemaal niet weten. Critici/wetenschappers moeten hun bek houden. Dat valt de meeste mensen niet op, omdat die alleen maar leuke dingen doen. Wie gaat er nu zelf over corona lezen? Dat doet Hugo de Jonge wel voor ons, toch.
De uitvinder van de PCR-test Kary Mullis zei, zich ervoor te schamen, hoe zijn test misbruikt wordt. Van deze kritiek wist de overheid al vanaf het begin. In plaats van een betere test te ontwikkelen, blijft men deze test gebruiken, omdat hij zo lekker bijdraagt aan een blijvende panieksituatie en het instellen van een noodwet.
Ik heb dit alles niet van Willem Engel gehoord. Ik was toevallig samen met hem op het Malieveld. Hitler was in Wenen. Is iedereen die in Wenen was nu ook een wappie en de volgeling van een sekteleider?
Nou dan! Doe niet zo dom, stelletje schreeuwers. Je bent de NOS toch niet? Bennie bang? Dat ie zo schreeuwt? Laat men zich niet beledigd voelen. Er is een Nederlands gezegde: Wie de schoen past, trekke hem aan. Dat geldt ook voor sandalen met model lange tenen.
Wat ook opvalt, is dat een foute beoordeling in een wetenschappelijk tijdschrift The Lancet, maakt dat iedereen denkt dat HCQ in combinatie met… niet werkt en zelfs levensgevaarlijk is. Dit moest door The Lancet herroepen worden. En dat is iets dat dan weer niet rondgebazuind wordt door de media.
Wij worden niet op de hoogte gehouden, maar wij krijgen fabeltjes te horen.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 13:09

We moeten dat virus niet onderschatten levens gevaarlijk.

Gast
Janno
oktober 6, 2020 12:54

@Bruinmans misschien artikel nogmaals lezen, voordat je Ferry weer de schuld geeft/door het slijk haalt.

Gast
RobbieGay
oktober 6, 2020 12:53

@hiismaker. Youtube als betrouwbare bron zien, zegt wat over jouw intelect

Gast
Anymouse1
oktober 6, 2020 12:52

Gelukkig is de originele verklaring EndemolShine een stuk minder rellerig, zakelijker en duidelijker als bovenstaand artikel.
In ieder geval wordt er geen achterhaalde informatie, die sneeuw van gisteren is, bijgehaald.

Gast
Huismaker
oktober 6, 2020 12:47

MEDIA=VIRUS

“Nieuws van alle kanten”?
Kijk naar Blue Tiger Studio (Youtube). Aflevering vandaag: Zwitser en Engel.
Verboden bij het mediakartel.

Gast
MC alternatieven
oktober 6, 2020 12:45

Bestaan er ook media websites zoals MC maar dan zonder die hysterische koppen en bijbehorende trol reacties van reaguurders? Ben helemaal klaar met dit MC. Ik zie graag de alternatieven hier genoemd worden. B.v.d.

Gast
Bruinmans
oktober 6, 2020 12:38

Ferry neemt het niet zo nauw,wat een enorme loser is dat toch eigenlijk

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen