Giel Beelen doet in onderbroek open voor Boulevard

NPO Radio 2-dj Giel Beelen heeft vannacht in zijn onderbroek opengedaan voor verslaggever Lex Uiting van RTL Boulevard. Hij had een strakke blauw-groen-witte boxershort aan om zijn afgetrainde lijf. Dat is te zien op de website van de showrubriek. Lex stond om 2.15 uur voor de deur bij Giel om ervoor te zorgen dat hij dit keer wél wakker zou worden. “Lexie man, what the fuck. Het is ietsjes vroeg nog“, zei hij tegen zijn oud-collega. Normaal gaat zijn wekker af om 2.45 uur.

De verslaggever was verbaasd dat Giel zo naakt opendeed en vroeg: “Wil je nog even wat aan of maakt het allemaal niet uit?

Giel: “Oh, we zijn live hè? O nou ja goed, ik ga slapen weer nog even. Hoezo? Wil je echt binnenkomen?

Lex: “Nee, niet binnenkomen, maar mag ik je wel dit ontbijtje aanbieden?

Giel: “Ja, dat vind ik wel heel lief. Hé, nog een wekker. Ja, super dank.”

Lex: “Je gaat nu niet meer slapen toch of wel?

Giel: “Ja, elke seconde telt. Ja, natuurlijk.”

Lex: “Hoe laat sta je normaal op dan?

Giel: “Ja, normaal? Er is nog geen normaal. Ik doe het net een paar weken. Maar 2.45 uur is een goede tijd.”

Lex: “Dan kun je nu nog een half uurtje slapen. Je ziet er wel goed uit hoor, afgetraind!

De beelden kunt u zien op de website van RTL Boulevard.

Foto: RTL

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rob
oktober 31, 2020 09:09

Wat een Neanderthaler die Giel Beelen

Gast
Pielemuisje
oktober 30, 2020 15:34

Giel zag er goed uit en reageerde sportief, maar het pielemuisje was duidelijk niet wakker, wat een tegenvaller in het broekje.

Gast
raam
oktober 30, 2020 11:15

giel wat een mooie lijf

je mag er zijn

alleen die honden gebit lach

daar moet je wel wat aan doen

vraag je surinaamse vrienden

hoe ze poetsen

Gast
William
oktober 30, 2020 10:42

Toch een lekkere vent dei Giel.

Gast
Traitors!
oktober 30, 2020 03:05

Dus? Zijn huis, dus zijn doen en laten.
Ik deed ooit geheel ontkleedt de deur open voor van die Jehova’s.
Eh… zij komen onaangekondigd. Ik deed niks verkeerd. Evenals Giel dus.

Gast
Smulpaap
oktober 29, 2020 22:14

Nou wat een lekker kek man bijt hondachtige item zeg van Lex.
Ze hebben vast de hele middag vooraf erg moeten giebelen en grinniken op de redactie om zo’n goed idee.

Gast
Bart
oktober 29, 2020 19:01

@Marry Hens Lex Uiting een talent? Ja voor bij de lokale omroep in Venlo.

Gast
GJ
oktober 29, 2020 18:55

En daar is Lex ook weer. Had zo gehoopt dat hij definitief van de buis zou verdwijnen. Wat voegt die man toch toe????

Gast
Marry Hens
oktober 29, 2020 18:53

Het is toch erg triest dat Lex Uiting dit moet doen. Die jongen heeft talent maar is nu wel heel erg afgegleden. Waarom heeft niemand Lex tegen zichzelf in bescherming genomen. Wordt wakker Lex!

Gast
Songfestival
oktober 29, 2020 18:51

Ik vind dat giel met z’n kapsel en ogen best wel op Jeangu Macrooy lijkt, hele vorm en contouren van het hoofd. Zoo, echt hoor!!

Gast
Jan van Eerten
oktober 29, 2020 18:33

Wat een onzin deze flauwekul

Gast
Patty
oktober 29, 2020 15:41

Gatver, je zou maar naast die griezel slapen.

Gast
Domme artikelen krijgen domme reacties
oktober 29, 2020 15:31

Voor de liefhebbers. Giel heeft ooit zijn Gielemuis laten zien op Pinkpop. Hij kondigde toen de dames van de Sugababes aan. De dames zijn nu nog niet uitgelachen over het formaat van zijn Giel mobiel.

Gast
M
oktober 29, 2020 15:27

Aandachts h o e r

Gast
azijnzeiker
oktober 29, 2020 15:13

Zo te zien zijn de borstspieren oke, maar de buikspieren zijn van een ander verhaal. Het ziet er nu niet uit, doe het goed of doe het helemaal niet.

Gast
idioot
oktober 29, 2020 15:11

oh nee, kinderpink…

Gast
idioot
oktober 29, 2020 15:11

het lijkt wel een kinderarm in die broek

Gast
Nocorona
oktober 29, 2020 15:10

Handen wassen met afwasmiddel helpt tegen corona

Gast
Paul Lamote
oktober 29, 2020 15:05

Giel is rijp voor opname bij de GGZ

Gast
Genderneutraal
oktober 29, 2020 15:02

Ik ben Lex Uiting goedeavond. Ik ben Giel Nixding…..goede….morgen.
Uiting is na zijn bezoek opgenomen ter observatie wegens een schok, situatie is stabiel op dit moment.

Gast
Lies
oktober 29, 2020 14:56

Hij heeft dus geen vleesboom.

Gast
Ron
oktober 29, 2020 14:52

Boulevard; altijd in om iets infantiels te doen. Next.

Gast
Curryworst
oktober 29, 2020 14:49

Jammer dat zijn worst niet te zien is, dan was het helemaal smullen geblazen. Nu is het net niet helemaal af voor mij.

Gast
Mijn naam is privé
oktober 29, 2020 14:49

Lex stond om 2.15 uur voor de deur!!!!!

Dan spoor je niet als RTL werkmietje!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen