BN’ers roasten elkaar in Sinterklaas-show op NPO 1

Op de dag van de intocht van Sinterklaas komt NPO 1 met een eenmalige tv-show waarin zeven BN’ers elkaar roasten. De presentatie is in handen van Erik van Muiswinkel. Dat heeft BNNVARA laten weten. Het programma De Zak van Sinterklaas draait volledig om Sinterklaasgedichten. “De BN’ers hebben pittige gedichten voor elkaar geschreven, maar wel met een warme knipoog en een gemeende lach. Wie is de afzender?“, kondigt een woordvoerder van de omroep aan.

De deelnemende BN’ers zijn Martijn Koning, Soundos El Ahmadi, Rick Paul van Mulligen, Tina de Bruin, Rayen Panday, Jörgen Raymann en Loretta Schrijver.

De sterren komen in een intieme huiskamersetting bij elkaar om cadeaus uit te wisselen en de gedichten voor te lezen die ze voor elkaar hebben geschreven.

De gasten van hulp-Sinterklaas Erik van Muiswinkel hebben zo hun vermoedens door wie elk gedicht geschreven is. “Maar dit blijft tot het einde geheim; pas dan zal de Sint onthullen van wie de gedichten zijn.”

De hoofdprijs? “De persoon die de meeste dichters aan het juiste gedicht heeft weten te koppelen, wint ‘de zak van Sinterklaas’ en mag mee naar Spanje.”

De Zak van Sinterklaas is te zien op zaterdag 14 november om 22.15 uur bij BNNVARA op NPO 1. De productie is in handen van het nieuwe tv-bedrijf van Erik van der Hoff.

Foto: NPO

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jezus
oktober 30, 2020 00:16

Martijn Koning – niet grappig
Soundos El Ahmadi – niet grappig
Rick Paul van Mulligen – wie?
Tina de Bruin – wie?
Rayen Panday – wie?
Jörgen Raymann – al jaren niet meer grappig, kan maar 1 kunstje
Loretta Schrijver – leuk mens

En de met kanker scheldende hypocriete Erik van Muiswinkel als presentator..

Het negatieve is oververtegenwoordigd, dus dat wordt niet kijken.

Gast
Curryworst
oktober 29, 2020 22:08

Mijn piemel mogen ze roasten goed voor Donald, kan hij beginnen met zuigen.

Gast
Quasimodo
oktober 29, 2020 22:04

@Donald

Lol :P

Gast
ano@niem.nl
oktober 29, 2020 18:13

Linkse uitgezochte kliek bij elkaar. Voeg er der door hen er door gedrukte roetveegstrontpiet aan toe en je bent er al weer helemaal klaar mee.

Gast
Donald
oktober 29, 2020 17:40

Ik zal vast beginnen.

Erik was vroeger best leuk
Nu kotst hij alleen nog maar linkse meuk
Alleen zo krijgt hij nog zijn centen
Van linksdraaiend zure media regenten
Zwarte Piet is nu helemaal verkeerd
Dat hebben ze Erik Zeur Piet goed aangeleerd
Ook geen kritisch woord meer over islam
Want dan is het linkse hek van de dam
Wel lekker schoppen tegen rechts en eigen cultuur
Daar gaan linkse rakkers voor door het vuur
Wat hoor ik toch steeds voor gerinkel?
Het is de ruifvreet kassa van de Van Muiswinkel

Gast
AlexF
oktober 29, 2020 17:15

Aha en dan roosterd hij zeker weer overleden artiesten omdat hij niks anders kan ?

Gast
Samantha
oktober 29, 2020 17:06

Mijn favoriete traditionele liedje: De Zak van Sinterklaas :)

Gast
Jan
oktober 29, 2020 16:39

Van Muiswinkel. Hiermee toont de linkse elite van de NPO totaal lak te hebben aan de meerderheid van Nederland en een middelvinger opsteekt. Lekker ff wroeten in de zwarte pieten ellende.

Gast
StefanV
oktober 29, 2020 16:12

Komt dit bericht van De Speld of is dit serieus? Jarenlang lopen ze te mekkeren over een “inclusief” Sinterklaasfeest en nu de traditie nagenoeg om zeep is geholpen, gaan BN’ers elkaar op Pakjesavond verrot schelden? En dat alles onder leiding van de voormalige hoofdpiet, die in Amsterdam geen Sinterklaas meer wilde spelen nadat hij met z’n extreemlinkse, opruiende taal werd geconfronteerd.

En dan tot slot ook nog in de zak naar Spanje. Die zak was ooit, net als de roe, bedoeld om kinderen angst aan te jagen. Maar jaren geleden is daarvan afscheid genomen. Onder het mom van verandering moest alles – inclusief de kleur van Zwarte Piet – immers op de schop, toch?

Gast
Willie
oktober 29, 2020 15:46

Muiswinkel hoort in inrichting. O wacht dat is de NPO eigenlijk ook wel, Totaal links gestoord.

Gast
Juist
oktober 29, 2020 15:33

Als die gore Van Muiswinkel er iets mee te maken heeft, kan het nooit leuk zijn. Afgeven op het hele gebeuren maar zodra er wat te halen valt er als eerste bij zijn. Wat laat je je dan kennen. Vreselijke man. Als ik naar de andere namen kijk, geloof ik nooit dat het een topshow wordt.

Gast
Karbonade
oktober 29, 2020 15:27

Wéér Martijn Koning, Soundos El Ahmadi en Jörgen Rayman?!?
Manmanman.
Die zijn ook te zien in elk cabaretteket- of spelletjesprogramma.

Gast
Fan van 'Kees & Co 2020'
oktober 29, 2020 15:17

Tina de Bruin van Kees & Co! :D

Gast
Ria
oktober 29, 2020 15:09

Muis winkel is erg ja hoe komen ze erop?

Gast
Garry glamour
oktober 29, 2020 15:07

Van Muiswinkel , ooit iemand die typetjes leuk neer kon zetten , nu een graaier van het ergste soort .

Gast
Bart
oktober 29, 2020 15:07

Originele kandidaten weer hoor!
Erik van Muiswinkel is wel aardig door de mand gevallen.
Die hoort eigenlijk nooit meer iets te mogen doen gerelateerd aan Sinterklaas.

Gast
Ad
oktober 29, 2020 14:48

BNNVARA en NPO schuwen geen enkel middel om leuke dingen voor kinderen eens lekker belachelijk te maken.

Gast
Cohen
oktober 29, 2020 14:47

Muiswinkel is een verrader en linkse rat!

Gast
Ra ra wie is wie?
oktober 29, 2020 14:46

Rick Paul van Mulligen, Tina de Bruin, Rayen Panday

Wie?

Gast
simsalawim
oktober 29, 2020 14:35

Leuk, elkaar een beetje de zwarte Piet toespelen!

Gast
simsalawim
oktober 29, 2020 14:34

Leuk! Elkaar een beetje de zwarte Piet toeschuiven!

Gast
Dartsfan
oktober 29, 2020 14:34

Wat een verschrikkelijke namen, alleen Tina en Loretta zijn leuk. Martijn is niet grappig, Soundos om te janken en Jörgen ga ik niet eens over beginnen

Gast
Cornelis
oktober 29, 2020 14:22

Jammer dat niemand erbij is die een beetje grappig is. Soundos, Martijn en moet dan ook altijd die verschrikkelijke Rayman???
Zonder Henry van Loon is het sowieo niets!

Gast
Prive is mijn naam
oktober 29, 2020 14:15

Wat een treurnis is dit zeg, triest gebeuren weer met die zogenaamde BN’ers… lekker politiek correct elkaar afblaffen om elkaar daarna op het gooische matras vol te blaffen.

Gast
Nocorona
oktober 29, 2020 14:13

Was handen met afwasmiddel tegen corona

Gast
Lies
oktober 29, 2020 14:04

Niet leuk, weer elkaar de maat nemen. Ik heb meer zin in iets positiefs.

Gast
Mijn naam is privé
oktober 29, 2020 14:02

Leuk, ik ga kijken!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen