Geraldine Kemper: ‘Raar eerste jaar bij RTL 4’

Geraldine Kemper vindt dat ze een gek eerste jaar achter de rug heeft bij RTL 4. Door de coronacrisis kent ze een valse start bij haar nieuwe werkgever. Dat vertelt ze in gesprek met het AD. Na zestien maanden zagen we Geraldine gisteren eindelijk eens met een eigen programma bij RTL: Geraldine en de Vrouwen. De opnames hiervan, door het productiebedrijf van Beau van Erven Dorens, duurden een jaar. “Ik had de overstap nog maar net gemaakt toen Beau mij vroeg“, zegt ze.

Veel andere dingen gingen niet door, aldus Geraldine. Op de vraag of ze wel eens heeft getwijfeld aan haar transfer van BNNVARA naar RTL, antwoordt ze: “Nee totaal niet. Ik was klaar voor iets nieuws, de tijd was rijp.

Het is puur door de coronacrisis dat ze wat weinig te zien is geweest, zegt Geraldine. “Het was natuurlijk wel een raar eerste jaar: er zouden pilots gedraaid worden die gecanceld werden vanwege corona. En ik was het afgelopen jaar bezig met dit programma, waar ik lang niks over mocht zeggen.”

RTL-baas Peter van der Vorst liet vorige maand nog weten dat hij Geraldine niet uit het oog is verloren en dat klopt volgens de presentatrice helemaal.

Geraldine: “Er komen ook twee nieuwe programma’s aan, waar ik helaas ook nog niks over kwijt mag. Ik heb niet stilgezeten, al lijkt dat misschien zo.”

Foto: RTL

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sjaak
oktober 20, 2020 08:53

Wat is zij lekker he?

Gast
roevka
oktober 20, 2020 07:42

Kan iemand mij het nut vertellen waarom Geraldine zich bezig moet houden met zulke zware onderwerpen? Voor ze het weet krijgt ze het stempel dat ze geen kijkers trekt. Domme zet.

Gast
Duco van Deugen
oktober 20, 2020 02:31

@Smerig Zwijntje

Heb je weleens een naaktfoto van haar gezien? Een flinke kerel heeft meer buste dan zij. Sorry hoor…

Gast
FanRtl
oktober 19, 2020 21:58

Marieke is matig. Nicolette is leuk. Ik begrijp dat mensen dat zeggen. Lichtgewichten kunnen z0’n show niet.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 19, 2020 19:45

Op die foto lijkt echt zo’n kruidenvrouwtje, haha.

Gast
Ray
oktober 19, 2020 18:53

@Zomaar een persoon
Klopt. Chantal wordt inderdaad breed ingezet. En zo zijn er wel meer. Marieke Elsinga presenteert op dit moment Boulevard, Anita Sara Nederlof doet regelmatig het nieuws, maar niettemin zou ik Katja, Nicolette en Geraldine graag wat vaker zien.

Gast
Menno
oktober 19, 2020 18:34

Wat gaat Katja Schuurman doen voor RTL 4 na haar zwangerschapsverlof?

Gast
COkijker
oktober 19, 2020 17:56

Wat een azijn zeurders weer hier, zeker de trollen van Talpa die weer zijn losgelaten.

Gast
Zomaar een persoon
oktober 19, 2020 17:54

@Ray – Nou, Chantal wordt er niet bepaald verstopt, hoor. Als je het over mooie vrouwen hebt.

Gast
Kijkertje
oktober 19, 2020 17:53

Nicolette mis ik ook

Gast
Ray
oktober 19, 2020 17:48

RTL is erg goed in het verstoppen van mooie vrouwen. Niet alleen Geraldine, maar ook Katja en Nicolette Kluijver zijn al geruime tijd niet of nauwelijks zichtbaar.

Gast
M
oktober 19, 2020 17:25

big brother

Gast
Grapperhaus
oktober 19, 2020 17:07

Zij houdt ervan om in haar gleuf geneukt te worden.

Gast
Bart
oktober 19, 2020 16:58

Altijd maar dat “ik mag er niks over zeggen” alsof het ook echt iets uitmaakt. Men maakt het altijd zo groot. De kijker thuis interesseert het echt geen ene hol.

Gast
Lau
oktober 19, 2020 16:54

Geen beste start voor Geraldine…
Als haar tweede programma ook flopt is haar carrière op tv voorbij, haar contract zal dan niet worden verlengd.

Gast
Henk
oktober 19, 2020 16:40

Positief reactie hoekje hier!

Gast
Eagle Burger
oktober 19, 2020 16:36

Sp3rmaspons, aandachtsho3r, pijpsl3t.
Zomaar drie omschrijvingen die prima bij deze witte sn0l passen

Gast
Bas Sillen
oktober 19, 2020 16:19

16 maanden maar Corona is pas ruim een half jaar in Nederland?

GERALDINE EN DE VROUWEN RTL4: 450.000

Pijnlijk omdat ze een heel erg goede lead-in had.

De zoveelste flop voor RTL.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen