Geen eigen biografie voor Erica Meiland

Erica Meiland komt in navolging van haar man Martien Meiland niet met een eigen biografie. Er is genoeg te vertellen, maar ze is er het type niet voor. Dat laat ze weten aan het AD. Het lijkt er sterk op dat de nu al veelbesproken biografie van Martien miljoenen euro’s gaat opleveren. Dat komt niet alleen hem ten goede, maar zijn hele gezin: iedereen heeft zijn steentje eraan bijgedragen. Erica heeft zelf ook nog genoeg te vertellen, maar dat krijgen we in elk geval niet te lezen in een boek.

Erica vindt haar bijdrage aan het boek van Martien voldoende. “Ik was heel veel met Martiens boek bezig. Schrijver Jan Dijkgraaf was vaak bij ons op het chateau waar hij met ons allemaal lange gesprekssessies hield. Je leest ook ónze kijk op Martien.

Ze vervolgt: “Maar een boek over mij? Ik heb daar helemaal geen behoefte aan joh, ook al maakte ik genoeg mee. Kijk, daar ben ik dus weer veel te nuchter voor.”

Tot slot: hebben zij en Martien nou eigenlijk een open huwelijk? “Nee joh, dat vind ik zo ranzig klinken! En dan moet er toch ook sprake zijn van een seksuele relatie en dat is bij ons niet het geval.”

Ons huwelijk is meer een zakelijke beslissing geweest, want wij zijn vooral elkaars beste vrienden.”

Foto: SBS

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
colette
oktober 27, 2020 10:53

Maxime mag weleens een beetje met meer respect over haar vader praten Pipo Die Lange Meid over het aard getilde meid Montana haar zus is pas een klasse vrouw

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 22, 2020 10:07

Erica Meiland is een echte liefhebbende moeder.

Gast
tim
oktober 21, 2020 17:29

jammer: gemiste kans hahaha

Gast
Anti-worst
oktober 21, 2020 16:44

Erica is misschien nog wel leuker dan Martien. Heerlijk hoe droog zij op alles reageerd.

Jammer dat RTL en MC altijd zo negatief zijn over de Meiland-clan. Jarloers op het succes?

Gast
Wie?
oktober 21, 2020 15:41

Elke mongool die ooit eens met zijn kop op tv is geweest denkt dat het volk zit te wachten op een boek. Compleet van het padje, zulke narcistische lui.

Gast
colette
oktober 21, 2020 13:10

Ze hebben al geld zat zijn Multi geen verhaaltjes van die pot

Gast
Trudy
oktober 21, 2020 13:03

goh wat jammer….

Gast
Wilfred Degens
oktober 21, 2020 13:03

Onbegrijpelijk hoe zo’n nuchtere vrouw ooit op zo’n zelfs bonobo’s shockerende homo getrouwd is en blijft. Zij en haar dochters en kleinkind zijn voor mij the eycatchers van de Meilands. Hoe heeft Erika in hun verkering niet kunnen zien dat haar adonus maximaal fout was?

Gast
Mopsie
oktober 21, 2020 12:57

@ Victor: je kan het pas eind van deze maand kopen…..

Gast
Victor
oktober 21, 2020 12:33

Dat boek is een flop. Komt niet eens in de CPNB bestseller top 60 voor. Niks miljoenen.

Gast
tja tja
oktober 21, 2020 11:57

Ze hebben gelijk met het uitbuiten van hun succes. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben . En tenslotte
hoef je het niet te lezen of te kijken. Allemaal afgunst.

Gast
rob
oktober 21, 2020 11:50

wat een ramp. ggggaaaapppp!!

Gast
Gerda
oktober 21, 2020 11:50

Miljoenen verdienen op een boek, wat volgend jaar op koningsdag op de vrijmarkt ligt? Welnee zeg..

Gast
Paul
oktober 21, 2020 11:44

@Willie
E-book, gratis. Illegaal op Spotnet.

Gast
Willie
oktober 21, 2020 11:24

25 Euro zo boekje dan ben je wel gestoord als je dat koopt

Gast
Willie
oktober 21, 2020 11:22

Maar welke idioot koopt zo boek.

Gast
Azijnbier
oktober 21, 2020 11:06

In de Story staat dat het boek van Martien vol met leugens staat.

Gast
Huismaker
oktober 21, 2020 10:49

Kom op ! Dat volgt over een jaartje. In combinatie met een een tv-serie. Alles moet tot de laatste druppel uitgemolken worden.
En een jaar later zijn de dochters aan de beurt.
En ten slotte die valse honden.

Vervolgens starten de eindeloze herhalingen.

Gast
EMMA
oktober 21, 2020 10:45

Stukje leven van Erica staat ook in het boek van Martien, had je je maar beter in moeten lezen voor dat je dit soort onzin plaatst, maar ja je moet geld verdienen he zonder dat je het echt interesseert.. Media Courant

Gast
Eva
oktober 21, 2020 10:43

Ik bespeur toch jaloezie bij MC, zitten jullie Bij RTL Boulevard Op schoot?
Ik ken Martien al 10 jaar uit Noordwijk en hij is zoals hij is. Nu en in het verleden precies hetzelfde dus is het zeker geen gestripte act.

Gast
Rtd
oktober 21, 2020 10:37

Waarom is het zo belangrijk om in elk artikel over het boek te vermelden dat ze er miljoenen mee gaan verdienen?

Gast
Tina Tapijttegel
oktober 21, 2020 10:36

Hoe commercieel wil je nog zijn tv serie tv moderator wijnen en nu weer een boek, het is goed zo.

Gast
mike
oktober 21, 2020 10:35

Die gaan niet naar RTL hoor, anders zou RTL Boulevard wel wat liever over ze spreken.

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 21, 2020 10:27

Waarom zou je dit in hemelsnaam willen lezen?

Gast
Patty Koot
oktober 21, 2020 10:25

Die hele familie Meiland is een act.
Best jammer dat ze vanaf volgend jaar bij RTL onder contract staan.

Gast
Geurtje Tabak
oktober 21, 2020 10:25

Groot gelijk. Misschien over 20 jaar!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen