Frits Huffnagel datet met jonge knul in First Dates

Frits Huffnagel is een van de BN’ers die meedoet aan de tweede sterreneditie van First Dates, de datinghit van NPO 3. De 52-jarige VVD-prominent gaat daten met de jongere Vlaming Stefan. Dat heeft BNNVARA laten weten. First Dates, dat vorig seizoen de aandacht trok met Giel Beelen als één van de participerende BN’ers, komt wederom met een sterreneditie. Naast Frits Huffnagel doen ook oud-presentatrice Irene van der LaarJohan Vlemminx en Jasmine Sendar mee.

De andere BN’ers zijn onbekend. Het gaat onder meer om ene Kasper Paalman (uit De Bachelorette), ene Jill van Dooren (een influencer), ene Jetty Mathurin (een actrice), ene Maria Tailor (modeontwerpster), ene Thomas Brok (een youtuber) en ene Danilo Kuiters (een volkszanger).

Hoewel dit laatste rijtje sterren prima in de reguliere editie van First Dates meegenomen had kunnen worden, zijn zij toch maar bij de VIP-afleveringen gevoegd.

De drie specials van First Dates komen op de buis op 8, 15 en 22 november. Niet in de vooravond van NPO 3, maar op prime time: om 20.25 uur.

De reguliere afleveringen van First Dates zijn elke week van maandag tot en met vrijdag te zien om 19.25 uur bij BNNVARA op NPO 3. Dit zevende seizoen loopt tot 26 december (met een break van 16 november tot 4 december).

Foto: NPO

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
joop
oktober 24, 2020 16:55

Had hij niet beter Kasper Paalman kunnen pakken.

Gast
Simon Dekker
oktober 23, 2020 20:50

“Ene Jetty Mathurin”, voorheen Jetty Terborg. Smorrie uit Vrouwenvleugel. Maargoed, ook alweer 27 jaar geleden.

Gast
Vrouwenvleugel
oktober 23, 2020 14:30

Actrice Jetty Mathurin onbekend… ga je schamen cultuurbarbaar!

Gast
Lies
oktober 23, 2020 06:41

Niets mis mee. Huwelijken zat waar wel 15 tot 20 jaar leeftijdsverschil tussen de partners zit.

Gast
anoniem
oktober 22, 2020 21:21

Ik ben toch zo blij dat ik nooit op die uitnodiging voor zo’n programma ben ingegaan! :-)

Gast
Geer
oktober 22, 2020 17:30

Wat een vies rimbaardje heeft hij op die foto.

Gast
Corrie
oktober 22, 2020 15:02

Sterreneditie… haha

Gast
Tanja
oktober 22, 2020 14:49

Ik ken er daadwerkelijk maar 1

Wat een Bn-érs !

Gast
Corry Jankbal
oktober 22, 2020 14:45

Geen BN-ers zo gek gekregen om mee te doen blijkbaar.
Een lijst met vage types die hooguit tegen lokale bekendheid aanschurken.

Gast
Norvo
oktober 22, 2020 14:15

“Ene Jetty Mathurin”? Ai mi gudu, deze vrouw was de iconische Smorrie Bakboord in Vrouwenvleugel. Ze ging de gewelddadige vriend van haar dode dochter te lijf met een hakbijl, dan is First Dates een eitje.

Gast
Bastiaan
oktober 22, 2020 14:09

dit is gewoon heel vies mannetje! en alles maar doen om aandacht te krijgen.

Gast
Mark
oktober 22, 2020 14:04

Bij trailer trash Holland zullen die laatste 6 namen wel bekend in de oren klinken. Zo’n zelfde types zie je ook in de iTunes Top 100: de enige mensen die nog muziek kopen, de onderlaag van de bevolking. Kijk hier maar eens naar. Ik durf te wedden dat iedereen hier de helft van de artiesten niet kent. http : // www . livepopbars2 . com/index.php?Region=143452&Chart=34&numbers=Get+Chart+%28Numbers%29&ref=lpb1&t=1603368093

Gast
anouk
oktober 22, 2020 13:54

Nou lekker kansloos rijtje weer, vreselijke Jasmin Sendar ook weer.. Die meid wil ook zo graag op tv blijven.

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 22, 2020 13:51

Ik hoop dat Frits een bleekselderij moet wegknagen in het First Dates Restaurant. Nog even en zijn bolus knapt uit elkaar!

Gast
Robert
oktober 22, 2020 13:50

Is Irene ook weer in de aanbieding, was wel een lekker wijf vroeger.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 22, 2020 13:47

Krijg er een vieze smaak van in m’n mond.

Gast
Huismaker
oktober 22, 2020 13:44

Huffnagel, de rechtnicht van de vvd en iedere kans aangrijpt om op tv te komen.

Gast
Tukkie Tuk
oktober 22, 2020 13:40

Is het weer uit tussen Frits en Rutte

Wat een knipperlichtrelatie hebben die!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen