Irene Moors verveelt zich dood: ‘Coronatijd erg saai’

Irene Moors verveelt zich dood tijdens deze coronacrisis. Ze vindt dat er tijdens deze tweede lockdown maar weinig mogelijkheden zijn om je te vermaken. Dat laat de vroegere A-ster weten in een bericht op Instagram. Na haar vertrek bij RTL en haar mislukte overstap naar SBS, is Irene tegenwoordig aan het freelancen. Presentatoren zonder vast contract hebben het tijdens de crisis niet makkelijk: Irene heeft weinig klussen, dus ze is behoorlijk gebonden aan haar eigen huis. Saai, vindt ze.

Irene ontpopt zich tijdens deze crisis als een soort Arie Boomsma-light. “Best saai dat er zo weinig te beleven valt. 🙃 Tijd over ? Ik ben serieus meer gaan sporten. Nooit gedacht dat ik dat nog echt leuk ging vinden! Nee ECHT 😀.

De presentatrice tipt haar volgers om meer te gaan sporten. “Geef jezelf elke ochtend een sportieve opdracht. Al is het maar een half uur! Heerlijke start van de dag.

Ze besluit haar post met allemaal super sportieve hashtags: “#lekkerbewegen #wandelen #zwemmen #yoga #krachttraining #foodfirstnetwork #gezondetenenbewegen.

Een paar weken geleden plaatste Irene nog een selfie van zichzelf met een zwembrilletje op. Dat was behoorlijk schrikken:

Foto: SBS

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
lamstraal
oktober 23, 2020 14:23

Wat een rotleven heb jij, zo nutteloos ook, waarom leef je eigenlijk nog, je neemt alleen maar ruimte in, hier zijn oplossingen voor.

Gast
CB
oktober 23, 2020 07:53

@Zussie, als je je verveelt heb ik hier nog wel wat klussen liggen hoor. Genoeg te doen hierow…

Gast
anoniem
oktober 22, 2020 21:15

Totdat het gemopper door iedereen ook weer saai gevonden wordt en we weer blij zijn dat we nog leven.. :-)

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 22, 2020 19:54

Irene Moors is een echte liefhebbende moeder.

Gast
Umfufu
oktober 22, 2020 15:51

Aleen domme mensen vervelen zich.

Gast
Badmeester
oktober 22, 2020 15:27

Erg saai zwembad.

Gast
Ze zoeken nog mensen bij de GGD
oktober 22, 2020 15:11

Irene, er is nog genoeg werk voor jou in de teststraten.

Gast
Robert van Dam
oktober 22, 2020 14:50

Talpa maak wel heel veel carrières kapot na een overstap hé?

Gast
Leo Leuteraar
oktober 22, 2020 14:23

Onder oude van dagen zitten haar grootste fans. Ga daar een omnetje mee maken om diemensen een leuk uitje te geven of moet dat allemaal vergoed worden met €1500 per uur omdat ze toevallig een keer op tv is geweest? Klagen is wel de 2e natuur van Bekende Nederlanders

Gast
Annie van Achteren
oktober 22, 2020 14:12

Wat ’n wonderschone, beschaafde reacties allemaal weer hier. Tsssss

Gast
Leon
oktober 22, 2020 14:11

Woow die foto is een kruising tussen Linda de mol en opoe Borsato…Halloween is pas over een week ;))

Gast
Bastiaan
oktober 22, 2020 14:09

je bent niet de enige trut! ga vrijwilligerswerk doen!

Gast
Turnpike
oktober 22, 2020 13:39

@Irene M.
do 22 okt 2020 om 13:07

Colette is een asofiguur zonder weerga, die zich hier tijdenlang 24/7 onder de benaming @Teuntje heeft leeggekotst, nu dus als @Colette (naam van z’n moeder).
Deze tokkie bedient zich hoofdzakelijk van stuitende, inhoudsloze oneliners die zijn afkomst tekenen. ’s Morgens wordt-ie door een busje opgehaald, waarna van hem in de ‘werkplaats’ en in het kader van tewerkstelling verwacht wordt dat ie een vastgesteld aantal wasknijpers op kartonnetjes bevestigt.
Daar bouwt-ie zijn frustatie op, die hij vervolgens tussen 12.00 en 12.30 hier botviert door de in de diverse artikelen genoemde personen tot het uiterste te schofferen. @Colette/Teuntje ten voeten uit. Kortom,een miezerig stuk vreten dat allang bij het oud vuil gezet had moeten worden. Immers, opgeruimd staat netjes.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 22, 2020 13:32

Kroes ga je nu op je oude dag nog vingeren?

Gast
Geert Wil Wel
oktober 22, 2020 13:31

Waarom post Irene een foto van Mary Borsato bij een zwembad?

Gast
Kroes
oktober 22, 2020 13:31

Moeke Moors ga toch vingeren, gek mens!

Gast
Guttegut
oktober 22, 2020 13:28

Je kan jezelf ook nuttig maken met wat vrijwilligerswerk in de zorg of zo.

Gast
Evert
oktober 22, 2020 13:27

Irene kan bij RTL terug naar Telekids.

Gast
Tukkie Tuk
oktober 22, 2020 13:11

Misbruikt door de broer van en een trap na.

Ook RTL

Gast
Ik weet alles van de tv
oktober 22, 2020 13:09

Hans dat moet je wel kunnen zo slim is zij niet

Gast
Hans
oktober 22, 2020 13:07

Ga helpen in de zorg al is het alleen maar koffie inschenken.

Gast
Irene M.
oktober 22, 2020 13:07

@Colette: heb je hulp nodig dan?

Gast
colette
oktober 22, 2020 13:04

Mens ga wat doen bejaarden helpen bijvoorbeeld walgelijk persoon

Gast
Wendy's dealertje
oktober 22, 2020 12:59

Meest overschatte bn-er van NL.

Gast
Giechel (van goochel)
oktober 22, 2020 12:57

Zooo, daar moet ook een hoop maquiage op…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen