Ferry Doedens ontsnapt op haar na aan quarantaine

Ferry Doedens heeft de opnames van Goede Tijden Slechte Tijden bijna wéér in de war geschopt. Hij is op een haar na ontsnapt aan een thuisquarantaine van tien dagen. Dat blijkt uit de reisadviezen van Buitenlandse Zaken. Voor de tweede keer sinds zijn ontslag bij GTST is Ferry afgereisd naar Zwitserland: hij bracht daar tot zondag zijn herfstvakantie door. Hij verbleef in het kanton Wallis en dat is een van de vier extra Zwitserse kantons waarvoor BuZa vandaag de regels heeft aangescherpt.

Het reisadvies voor Zwitserland is plotseling veranderd. “In de kantons Schwyz, Wallis, Neuchatel en Zug is het aantal besmettingen met het coronavirus sterk gestegen. Bij terugkeer uit deze kantons gaat u in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine.

Ferry is dus op een haar na ontsnapt aan tien dagen thuisquarantaine. Ondanks zijn ontslag heeft de acteur nog tot eind november opnames van GTST. Het zou hem niet in dank zijn afgenomen als hij door zijn vakantie niet aanwezig zou kunnen zijn op de set.

De opnames van GTST lagen eventjes plat vanwege een coronabesmetting bij de crew en de herfstvakantie, maar die zijn afgelopen maandag weer hervat.

Het ontslag van Ferry volgde op een reeks incidenten. Zo werd de acteur eerder dit jaar op non-actief gezet, omdat hij zich niet aan de coronaregels hield. De producent sprak van een ‘lastige werkrelatie’.

Ferry in Zwitserland:

Foto: RTL

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
123
oktober 21, 2020 23:12

Wanneer begrijpt deze gast eens een keer dat dit virus serieus is? Ow, wacht, waarschijnlijk als de Koninklijke familie en minister Grapperhaus er ook notie van van nemen. (Waarom deze mensen er zo makkelijk mee wegkomen, is mij een raadsel!)

Hoe dan ook: dit joch is totaal van het padje. Misschien een goed idee voor een nieuwe realityshow: ‘Sterren Kicken Af’. Gordon en Manuela Kemp kunnen ook meteen al ingeboekt worden.

Gast
Ex van Ferry
oktober 21, 2020 20:22

Lekker tre kkende Ferry!!! Wie heeft zijn 06? Ben ik kwijt…

Gast
Sport 7 kijker
oktober 21, 2020 13:52

Wat een aandachtshoer is die Veerboot Doedens toch ook. Wie gaat er zo in de winter door Zwitserland lopen. Fijn dat hij ontslagen is bij GTST! Zodra hij er uit is ga ik weer kijken.

Gast
Anymouse1
oktober 21, 2020 13:16

@J.J. de Koningh, betweter.

Ga uitwaaien aan het strand.

Gast
Gtstfites
oktober 21, 2020 13:01

Het enige wat goed aan Ferry is is zijn lichaam,

Gast
J.J. de Koningh
oktober 21, 2020 12:57

Dit is helemaal geen Wallis; de bergen langs het Rhonedal en zeker de zijdalen zijn veel hoger. Beroepsleugenaar.

Gast
Wilfred Degens
oktober 21, 2020 12:46

Ik walg van die engerd.

Gast
Warmoes
oktober 21, 2020 12:35

Is ie wezen joggen op zn UGGs?

Gast
Warmoes
oktober 21, 2020 12:34

En wat staat die daar nou weer half naakt op een Zwitserse alp?
Trek wat aan man

Gast
Sophie Stofzuigerslang
oktober 21, 2020 12:24

Ferry Doedelzak mag de serie eindelijk verlaten. Mooi zo.

Gast
Het geheim van Victoria
oktober 21, 2020 12:21

Sooo jammer datie gay is.
Ik heb me vanochtend weer helemaal laten gaan.
M’n orgaskraan stond weer wijd open.
Bedankt Ferry.

Gast
Anymouse1
oktober 21, 2020 12:12

@Norvo, inderdaad.

Triest. Het niveau van de artikelen die MC tegenwoordig plaatst, gaat met sprongen achteruit. Slaan vaak nergens op.

Gast
Gerard Cocks
oktober 21, 2020 12:09

Wat een dom, inhoudsloos joch. Met zijn slechte spelling – de corona? En dan maar sixpackjes kweken om het te blijven wagen op de Grindr-vleesmarkt.

Gast
Paul
oktober 21, 2020 12:08

@Jan463
Bij jou niet één, maar meerdere steekjes los.

Gast
Jan463
oktober 21, 2020 12:07

Groot gelijk heeft ie om te reizen. Het slaat helemaal nergens op om steeds maar weer met die land codes te ouwehoeren. Alle grenzen moeten ook gewoon weer over de hele wereld open. Het virus is toch overal al en er is aangetoond dat vliegen het niet erger maakt. Politieke spelletjes gaat het om en niet het oo zo gevaarlijke virus onzin. Go ferry

Gast
Norvo
oktober 21, 2020 12:05

Dus het nieuws is dat er geen nieuws is? De hetze van MC tegen Ferry D is inmiddels meer dan duidelijk.

Gast
Paul
oktober 21, 2020 12:03

@Ferry Stoepid
De meeste homo’s zijn te dom om te schijten.

Gast
Tobias
oktober 21, 2020 12:01

Is hij nou nog steeds niet uit de serie verwijderd?

Gast
Ferry Stoepid.
oktober 21, 2020 12:01

Waarom schrijft deze analfabeet corona met een hoofdletter?

Gast
Patty
oktober 21, 2020 11:57

Terecht ontslagen dus. Heeft lak aan alle regels en voorschriften. Arrogant misbaksel.

Gast
Geurtje Tabak
oktober 21, 2020 11:55

RTL Boulevard was veel te druk met de Oranjes!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen