Famke Louise en Patricia Paay voor even televisieduo

De geplaagde BN’er-dames Famke Louise en Patricia Paay slaan de handen ineen. Ze vormen een van de duo’s in het nieuwe seizoen van Ali B op volle toeren, het programma van Famke’s ex-manager Ali B. Dat heeft BNNVARA laten weten. Famke en Patricia weten maar al te goed wat het is om de hele natie over zich heen te krijgen – de een omdat ze pies dronk, de ander omdat ze poep praatte – dus ze voelen elkaar goed aan. De dames bleken een klik te hebben tijdens de opnames.

Het recept van Ali B op volle toeren blijft ongewijzigd: Nederlandse artiesten met een lange staat van dienst worden gekoppeld aan populaire artiesten van nu, om elkaars hits in een nieuw jasje te steken.

Andere BN’er-duo’s worden gevormd door Wolter Kroes en rapper Poke, Edsilia Rombley en Numidia en Trijntje Oosterhuis en Leafs.

Niet alleen zingen ze elkaars liedjes, ook ondernemen ze een activiteit met elkaar. “Zo ontvluchten Patricia en Famke de dagelijkse hectiek en trakteren ze zichzelf op een pedicure en voetmassage.

De overige koppels worden op een later moment bekendgemaakt op de social media-kanalen van Ali B op Volle Toeren en AVROTROS.

Ali B op volle toeren is vanaf donderdag 5 november om 20.35 uur te zien op NPO 1.

Foto: RTL, SBS

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
colette
oktober 23, 2020 12:21

Gatverdamme 2 imbecielen weer op TV superdomme wijven die alleen maar aandacht willen

Gast
colette
oktober 23, 2020 12:20

Gatverdamme 2 imbecielen weer op TV

Gast
ton
oktober 23, 2020 11:16

Als ze d’r onderbroek maar aanhouden.

Gast
De morgenstond heeft pis in de mond
oktober 23, 2020 08:27

Tegenwoordig hoef je niks te kunnen dan enkel de media te bekronkelen met een muil vol pis of als zwakbegaafde onzin uit te kotsen, en je wordt rijkelijk beloond met veel aandacht en van daaruit een zak met geld. Wat een waanzin!

Gast
Chelsey
oktober 23, 2020 08:17

Een herstel mediation sessie op maat voor de geplaagde BN’er-dames Famke Louise en Patricia Paay? Onder leiding van ervaren mediator Ari B.?! Dat wordt voortaan geheid een poep etende Paay en een pis pratend Famke!

Gast
Patty Harpenoo
oktober 23, 2020 07:16

Waarom wordt dat oude molenpaard Paay toch steeds weer van stal gehaald. Walgelijke opportuniste én smerig wijf. Er is toch genoeg jong talent in dit land? Overigens schaar ik Famke Louise daar NIET onder; net zo’n domme trol als die uitgerangeerde Paay…2 nitwits

Gast
annoniemus
oktober 23, 2020 06:37

Fris en verlept naast elkaar , grappig !

Gast
Veter R de Pies
oktober 23, 2020 00:06

Ik zou ze allebei in hun mondjes willen plassen.

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 22, 2020 22:53

Patricia Paay is een echte liefhebbende moeder.

Gast
Toverheks
oktober 22, 2020 22:32

Ik weet nou niet wat ik erger vind… het corona virus of het feit dat die aandachtshoer Paay weer eens zo nodig met haar verlopen kop op tv moet.

Gast
Leonardo Zuid
oktober 22, 2020 22:12

Two girls and a cup

Gast
Viespeuk
oktober 22, 2020 19:11

“De dames hebben een klik met elkaar”.

Dat wordt kutje-botsen!

Gast
Puber
oktober 22, 2020 18:01

@Karin
do 22 okt 2020 om 17:27

Met jou erbij wordt het dan 35, dodo (domme doos). Met zijn tween…

Gast
Rotterdammer
oktober 22, 2020 17:57

@puber….alter ego van het veenlijk Paay die zelf denkt dat ze nog een puber is?

Gast
Karin
oktober 22, 2020 17:27

Zo, nou, echt wel, stijgt het IQ zomaar naar 30 als ze met zijn tween zijn, mooi man.

Gast
Corry Jankbal
oktober 22, 2020 17:24

Qua smakeloosheid een match made in heaven die twee!

Gast
Marco B.
oktober 22, 2020 17:24

Ik Famke!

Gast
Dreetje H.
oktober 22, 2020 17:23

Ik zou Patries doen!

Gast
Lariekoek
oktober 22, 2020 16:56

Waarom krijgt Patricia de hele natie over zich heen? Ik wilde de eerste zijn!

Gast
Puber
oktober 22, 2020 16:48

@Rotterdammer
do 22 okt 2020 om 16:41

Rottaroffa, je moeder!

Gast
Rotterdammer
oktober 22, 2020 16:41

How low one can get! 2 aandachtshoeren!

Gast
Rick
oktober 22, 2020 16:41

Bassie en Adriaan.

Gast
MolTalk
oktober 22, 2020 16:29

Ik kijk alleen als ze over elkaar heen pissen.

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 22, 2020 16:24

Gaan we weer kijken! Heerlijk met die poep pratende Famke en piss Paay!

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 22, 2020 16:17

Die Famke Louise wordt nog groots nu Lange Frans nog.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen