Emile Ratelband vindt Robert Jensen een held

Emile Ratelband ziet coronacriticus Robert Jensen als een held. Hij vindt dat de talkshowhost helemaal gelijk heeft als het gaat over de maatregelen die de wereld in zijn greep houden. Dat laat hij weten op Twitter. Robert Jensen vindt het heel erg merkwaardig dat de WHO nu adviseert tegen lockdowns. “Wat zijn we misleid door deze mensen. Complete chaos. We moeten nu ZELF ons leven en vrijheden weer terugpakken. Voor het echt te laat is. Genoeg is genoeg!“, roept hij op Twitter.

Emile is het daar helemaal mee eens. “Jensen jij blijft mijn held. Je hebt gelijk. Geen evolutie maar revolutie.

De positiviteitsgoeroe gelooft ook in de nodige complotten. Zo suggereert hij dat het hysterische klimaatmeisje Greta Thunberg iets te maken heeft gehad met de lockdowns waar we eerder dit jaar in zaten.

Emile op Twitter: “Zou deze kleine trol dan toch niet afgelopen jaar in Davos afspraken hebben gemaakt om lockdown te promoten? Het past in haar wereldbeeld.

Net als Robert vindt Emile dat we op de barricades moeten gaan. “We gaan niet gooien en ook niet demonstreren want dat heeft allemaal geen zin. We moeten horeca oproepen om collectief open te gaan.”

Robert Jensen vindt zichzelf nuchter

Robert roept men ondertussen op om vooral naar hem te luisteren. “Wij willen mensen het juiste, nuchtere beeld geven van wat er hier allemaal aan de hand is. En dan zeggen ze dat wíj de ophitsers zijn! Het is bizar!

De media zijn het virus, geeft hij aan. “De media zijn de complotdenkers. Het is complottheorie na complottheorie in de mainstream media. En zij zijn dan de mensen die dan andere mensen gaan wijzen wie complotdenkers zijn. De media is het virus.”

Inmiddels verspreidt Robert shirts en vesten met daarop ‘media = virus’. “Ik krijg zo veel mails en er zijn mensen die in supermarkten worden aangesproken en hun duimen opsteken, want de media is het virus.

De populariteit van Robert Jensen kent letterlijk geen grenzen. “We hebben ook heel veel kijkers en luisteraars in België, dat is hartstikke goed.”

Foto: BNNVARA

102 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Corona-hoax
oktober 14, 2020 07:47

@Margriet
“als jij opmerkt dat regeringsleiders allemaal hetzelfde zeggen, geldt dat toch ook voor jou en diegenen die hetzelfde als jou denken? ”

Dit slaat nergens op. Niemand verteld mij wat ik moet zeggen en hoe ik moet denken. Fake Stream Media doet extreem haar best om dit wel voor elkaar te krijgen door angstzaaierij.

Beetje naïef denk ik. Ik raad je aan even Zembla te kijken mbt granuliet. Krijg je misschien een beter beeld van onze (c0rrupte)overheid.
Zelfde verhaal, feiten negeren en corporate bepaald via druk en lobby. Dupe zijn de burgers en het milieu.

Gast
Muilkorven hoax
oktober 14, 2020 00:45

Hoezo moeten volgens de ‘routekaart’ van het kabinet die nutteloze muilkorven zelfs gedragen blijven worden bij het laagste besmettingsniveau? Welk belang zit daar achter? Rutte kon tijdens de persconferentie ook al geen antwoord geven waarom die dingen nodig zijn; hij draaide er maar omheen. Ook op de vraag of deze regel niet tot veel meer protesten zouden leiden, draaide hij er eerst omheen, en kwam vervolgens met het bizarre antwoord dat hij zo discussie wil voorkomen. Maar een maatregel die zelfs volgens de meeste deskundigen geen effect heeft, levert juist alleen maar meer discussie op. Rutte en De Jonge zijn echt van het padje af, en creëren zo alleen maar weerstand tegen de maatregelen die eel nuttig zijn. Misschien moeten ze ook eens uit hun eigen sociale bubbel van de Haagse kaasstolp komen.

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 23:29

Margriet. Ach zo gevaarlijk zijn die corona ontkenners niet hoor.
Roeptoeteren met name. Maar verder, een Robert Jensen bijv. zitten ook gewoon thuis. Bang om een simpel griepje op te lopen…
Hier heb je types als Corona hoax en Huismaker.die zo zijn.

Gast
Martin
oktober 13, 2020 23:28

Dat doe jij.
In de mosgay.

Gast
margriet
oktober 13, 2020 23:27

Corona-hoax; Rutte en de jong verkondigen de meningen van álle partijen in de regering. als zij echt de 2 enigen zijn, waar blijven de andere partijen dan? Waarom gaan deze er niet hard tegenin?
als jij opmerkt dat regeringsleiders allemaal hetzelfde zeggen, geldt dat toch ook voor jou en diegenen die hetzelfde als jou denken? De een of de ander; allemaal hetzelfde precies zoals de regeringsleiders, alsof het dezelfde tekstschrijver is.

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 23:26

Over mainstream media volgen gesproken. Alles positief wb VS.
Geen enkel tegengeluid over dat land. Braaf zitten en pootjes geven…

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 23:23

Corona hoax.

Kan er nog een simpel ja of nee komen op mijn vraag?
Allemachtig, je lijkt wel zo’n mafklapper in het blauwe pluche in Den Haag. Draaien ook altijd om het antwoord heen met heel veel onzinnigheden…

Gast
Martin
oktober 13, 2020 23:22

Onze islamitische VS-hater: Dumb.
Pannenkoek.

Gast
margriet
oktober 13, 2020 23:22

Donald Dumb, ik lees de verhalen van volgelingen van de viruswaanzin of gelijkgestemde groeperingen en probeer het te begrijpen. Woord en weerwoord Het probleem is dat zij in hun verhalen als een vlo heen en en weer springen met kretologie waarvan inhoudelijk geen touw aan vast te knopen is. Deze type mensen komen ook nooit of te nimmer met een oplossing hoe bv de Corona wél uitgebannen kan worden. Hoe moet het dan? Niets doen, zeggen ze. Maar als dat leidt tot miljoenen mensen ziek thuis met een soort griepje (meer is het niet, volgens hun) en het land echt compleet een chaos wordt, denken ze niet bij na. het is zo kortzichtig

Gast
Corona-hoax
oktober 13, 2020 23:20

#Margriet
“nog altijd een land met heel veel partijen waarbij er altijd meerdere partijen tezamen het beleid moeten bepalen. het idee van een totalitaire regime is dus niet mogelijk. ”

Welk ander geluid heb jij dan gehoord behalve Rutte & de Jong de afgelopen 8 maanden?
Dat heb ik gemist kennelijk….

Juist,198 landen volgen officieel beleid van de WHO. En aangezien NL altijd het braafste jongetje in de klas wil zijn hebben ze de gezondheidswetgeving vanaf 2008 gewijzigd conform wensen WHO.
Resultaat is bekend toch, zorg tanende maar we betalen meer elk jaar .
1 van de eerste toespraken(8 maanden geleden) zeiden Rutte, Macron en Merkel vrijwel identiek hetzelfde. Alsof dezelfde tekstschrijver in dienst hebben. ….

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 23:15

Overigens is er maar een land dat nogal dominant is in de wereld…
VS…als een mak schoothondje loopt heel NL er achteraan. Gaat het daar mis, gaat het hier mis (zie bijv. financiele crisis rond 2008 ). Aandacht voor de verkiezingen daar alsof we zelf naar de stembus moeten. Andersom interesseert men zich daar geen ruk van wat er in onze politiek gebeurd. De gemiddelde.Amerikaan weet geeneens waar Nederland ligt.
Wat betreft corona uitbraak. Ik las een theorie dat het ontstaan is bij of door toedoen van het Amerikaanse leger. En Trump had er al kennis van…

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 23:06

Margriet.
Corona-hoax klinkt als een klokkenluider. In dit geval van de WHO.
Een gefrustreerde ontslagen wetenschapper ofzo. Zo komt hij/zij over. Laat overkomen of hij/zij alle ins en outs kent van de WHO….

Gast
margriet
oktober 13, 2020 23:01

Corona-hoax: wat wil je nu precies vertellen? De hele wereld volgt WHO? De hele wereld een slaaf van WHO? Een totalitair regime is alleen mogelijk in een land met één leider en één regime, zoals Rusland, Noord-Korea, China. . NL is nog altijd een land met heel veel partijen waarbij er altijd meerdere partijen tezamen het beleid moeten bepalen. het idee van een totalitaire regime is dus niet mogelijk. je hebt het over een klein elitair groepje die het land regeert. Dat kan voorkomen worden als de andere partijen gezamenlijk tegengas geven. Helaas zijn alle partijen, klein of groot, links, rechts of populistisch, alleen maar met zichzelf bezig, hun eigen ikke, hun eigen belang.

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 22:52

Corona Hoax. Nogmaals, je gaat je onbeschermd en regels aan de laars lappend door de maatschappij bewegen.
Je draait nogal om het antwoord heen
Succes met het bewijzen van het tegendeel…

Gast
Corona-hoax
oktober 13, 2020 22:46

@Margriet
Zie link in naam.
Allemaal volgen ze de WHO.
De regering is afhankelijk van ons en niet andersom wat ze proberen te bereiken. Want dan ben je een slaaf en spreek je over een totalitair regime. Dat is het doel. Alleen kleine groep elite en dan de rest van het volk.
Ze praten gewoon al over “basisinkomen”.
@DonaldDumb
Doe even zelf je huiswerk. Ben je moeder niet. Lekker makkelijk, die instelling zorgt ervoor dat je gelooft in de kant-en-klare leugens van de Fake Stream Media en de overheid.

Gast
margriet
oktober 13, 2020 22:36

Virus of geen virus? Bedreigend of complottheorie? als het een complot is, hoe kun je dan verklaren dat dit virus tot in de meest afgelegen delen van de wereld is doorgedrongen. Hoe kun je dan verklaren dat dit virus zich over de hele wereld in een tijdsbestek van amper een half jaar verspreid heeft? Heel in het begin las ik een verhaal over een laboratorium in Wuhan in China, op een paar honderd km van de dierenmarkt (waar de virus via een dier overgebracht zou zijn) .Dit laboratorium houdt zich bezig met het ontwikkelen van virussen voor een bacteriële oorlog (iets in deze geest tenminste). Er stond in dat een medewerker besmet was geworden en naar huis was gegaan. als je Google op Wuhan China laboratorium en Corona, kun je het terugvinden. Ben ik dan zo gek als ik geloof in deze virus die zich over de hele wereld razendsnel verspreid heeft? En die zich inmiddels al aan het muteren is. Als je als individu stug blijft volhouden dat het “maar een griepjes is “ ben je ziende blind en horend doof en heb je geen plaat maar een zware balk voor je hoofd. Het probleem van volgelingen van viruswaanzin; keihard in hun gelijk blijven geloven, hoewel om hun heen mensen ziek en/of dood gaan. Verwijzen naar zgn pseudo verklaringen van pseudo deskundigen die toevallig allemaal dezelfde onzin vertellen,

Gast
Donald Dumb
oktober 13, 2020 22:32

@Corina Hoax Je gaat je onbeschermd en regels aan de.laars lappend door de maatschappij bewegen? Prima, bewijs het tegendeel. Succes ermee…

Gast
Miriam
oktober 13, 2020 22:26

De familie Engel is hier vooral bekend van Camping Fort Oranje in Rijsbergen. Als het goed is hebben jullie zelf gezien wat voor een puinhoop die er van maken.

Gast
Corona-hoax
oktober 13, 2020 22:17

@Maup.
Ik wil niet vervelend zijn maar “het complot” vindt nu plaats. De gekkies zijn juist de mensen die blindelings de “zo eerlijke, in het belang van de burger handelende” overheid en Fake Stream Media geloven.

Je kan gewoon simpel googlen op ‘griep 2018 longen’ of 2017 of 2016. Hetzelfde verhaal maar geen destructieve mensonterende vrijheidsberovende maatregelen die levens kosten IPV redden.

Maar mensen als “Jan Dijkgraaf’ o.a. lopen om zich heen te slaan omdat ze diep van binnen weten dat dit niet deugd maar dan uit hun comfort-‘bubbel’ moeten stappen en daar hebben ze geen zin an.
Net als de Duitsers voor en tijdens WO2…..en dan ‘wir haben das nicht gewusst_….dikke doei

Gast
Maup Caransa
oktober 13, 2020 14:23

Wie niet meegaat in jullie complot onzin en zo dom is om dat te melden, kan een even voorspelbaar als vermoeiend reeksje aan opdrachten tegemoet zien.
Alsof er ook maar een begin van een plicht is om andermans wanen te onderzoeken.
Jan Dijkgraaf.

Gast
Maup Caransa
oktober 13, 2020 12:55

Aan alle aluhoedjes.
Beste aluhoedjes,
Steeds vaker verlang ik terug naar de tijd waarin ik van het bestaan van complotdenkers geen benul had.
Maar helaas, Lees veder via de link.
Bron: briefjevanjan.nl
https://www.briefjevanjan.nl/tag/complotgekkies/
Jan Dijkgraaf.

Gast
Maup Caransa
oktober 13, 2020 12:15

Ratelband Jensen en die Willem Engel van Viruswaanzin die dan weer gesteund wordt door Forum voor Democratie, het moet niet gekker worden.
Het is een stel dat niet los mag lopen.

Gast
jaja
oktober 13, 2020 11:28

Heb die man nog nooit serieus genomen

Gast
Hatsevlats
oktober 13, 2020 09:25

Als er een zorg probleem is dan zal rutte het moeten herstellen hij heeft het afgebroken in de afgelopen 10 jaar de zorg premies liggen op gestapeld bij de verzekeraars dus ik zeg kom met dat geld
Verzekeraars verschuilen zich achter het kabinet of a n der de zorg weg halen bij de verzekeraars en het oude staats ziekenfonds in ere herstellen zonder winst oog merk

Gast
G.ossip
oktober 13, 2020 08:07

@Liefhebbende moeder,haal gelijk je geld van de bank,MKB word vanavond de nek omgedraaid en kunnen hun lasten niet meer betalen en lening van de bank,de banken gaan klappen en kijken Rutte lief aan en die komt met ,Ja jongens we kunnen niet anders dan de banken redden met miljarden en de spaarders hebben het nakijken.

Gast
Stanislav
oktober 13, 2020 07:42

Jensen is top! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.. Een andere kijk op het verhaal.

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 13, 2020 07:22

Ik overwoog voor 2021 een aanvullende verzekering te nemen, maar nu de zorg 75 % afgeschaft wordt, doe ik niks. Het is goed naar Jensen te kijken voor wat relativering. Hij schept lucht in de collectieve angst.

Gast
Curryworst
oktober 13, 2020 00:47

puber is vroeg naar bed gegaan, ik verwacht ook niet anders. Wat een kleuter gedrag. puber is nu vast een emmer aan het vol huilen.

Gast
M
oktober 12, 2020 23:53

Curryworst mijn steun heb je, daar kan die stinkende azijnzeiker niets aan veranderen.

Gast
azijnzeiker
oktober 12, 2020 23:35

Puber die Curryworst is M, iemand die onder verschillende namen komt. Ook die van jouw en mij. Ze mag mij totaal niet omdat ik M een ziekelijke schizofreen heb genoemd. Daar sta ik nog steeds achter, een sorry kan ze vergeten. M is net een vreemd monster.

Gast
Corona-hoax
oktober 12, 2020 23:27

Verbaas me toch elke keer weer in hoe makkelijk deze WH0-MARIONETTEN die zich “onze regering” noemt ons zo makkelijk in de lure laat leggen.

Wat was het vandaag? Oh ja, 75% reguliere zorg afschalen . Het staat er echt.

Sorry, maar ik heb kennelijk het burgerverzoek tot jaarlijkse bezuiniging op de zorg gemist.
Men bezuinigt zo snoeihard op de zorg dat zelfs ziekenhuizen sluiten of inkrimpen.
En we hebben al dik 5 jaar een capaciteitsprobleem met de bedden in Nederland tijdens de griep periode.(ja,ook 1C-bedden).

Maar dit bericht slaat alles. Corona.gaat voor mensen met kker, chronische hartklachten etcetera.
Nu snap ik waarom ze mensen die sterven aan hartinfarct of andere niet-c0rona oorzaken automatisch bestempelen op 0verlijdensakte als “corona-d0de”.
Anders gaan mensen doorkrijgen dat er familieleden sterven vanwege de zorg die ze NIET of NIET tijdig hebben gekregen.

Maatregelen zijn destructief en repressief. De overheid zou voor ons moeten werken en niet andersom, dat wij als slaven voor hun werken. Dat heet namelijk een totalitair regime……

Gast
Chelsey
oktober 12, 2020 23:12

Het monetaire systeem loopt vast omdat de basisfundamenten vanaf het startpunt onjuist waren! Het jaren tegen beter weten in stug daarop door blijven bouwen is de oorzaak van het gevaar dat het bouwwerk nu volledig op instorten staat. De enige oplossing om zo min mogelijk slachtoffers te maken is een gecontroleerde afbraak (reset). Het is zelfs een kwestie van leven of dood omdat er nu erg veel flinke brokstukken naar beneden beginnen te vallen! Het bouwwerk staat compleet op instorten en vormt zelfs een gevaar voor de fanatieke bouwers zelf! Immers ze weten zelf niet of zij het er zelf ook levend vanaf zullen brengen! Zij kennen in deze onzekere dagen evenveel angst als al die bewoners van het scheefgegroeide bouwwerk! Het is vijf voor twaalf of de bouwers zullen in staat zijn om het bouwwerk met bijbehorende slachtoffers gecontroleerd af te breken (restten) of het bouwwerk stort eerder dan gepland volledig in elkaar met massale aantal slachtoffers ten spijt, inclusief aan de zijde van de bouwers! Vanuit het universum bekeken is dat natuurlijk óók een RESET, maar dan van Hoger Hand!

Gast
Wil van Bil
oktober 12, 2020 22:55

Twee mafkezen bij elkaar, doodzwijgen die twee.

Gast
Reactie op een Lafbek
oktober 12, 2020 22:52

Tegen S. Thonissen schelden hè, lafbek.
En je daarbij verschuilen achter zijn naam.
Ben jij soms moderator hier? Is dit een website van overheidstrollen?
Zandaap is een denigrerende opmerking, nog niet helemaal discriminatie maar wel racistisch.
Kom eens tevoorschijn onder je ware naam, moderatortje (?). Als mijn bijdragen jou niet bevallen, moet je mij laten blocken of wegjorissen.
Als er één een domoor is, dan ben jij het wel.
Ik heb mijn diensten aan dit systeem reeds verleend. Pensioen noemen ze dat.

Gast
Puber
oktober 12, 2020 22:46

@Curryworst
ma 12 okt 2020 om 21:20

Je hebt alleen maar een grote bek, verder niks. Wat dat betreft heeft @Bromsnor gelijk. Zwakbegaafdheid is niet enkel je sterkste punt, maar het obsessieve gedrag ten opzichte van jouw maagdelijke sierpikje is tekenend voor het alom aanwezige minderwaardigheidscomplex. Dat uit zich vooral in het proberen om anderen te kleineren door jouw onvolgroeide pikje als ‘wapen’ in te zetten. Je bent gewoon iemand die de waarheid niet kan en wil verdragen wegens die verstandelijke beperking die je voortdurend parten speelt en die er aan in de weg staat op een volwassen manier aan het leven deel te nemen. Met dank aan jouw zielige snikkeltje dat tot op de dag van vandaag niet in staat blijkt enig teken van leven te vertonen. Je zal ’t maar hebben, zielige opschepper. Curryworst ten voeten uit: Veel geblaat en weinig wol.

Gast
Paracetamol tegen een wappiekater
oktober 12, 2020 22:37

Biery Twalet
ma 12 okt 2020 om 19:25
De complotwappies nemen NU hun medicijnen en kruipen weer onder hun steen. NU graag. Dank u!

Hydroxychloroquine met zinkorotaat en azitromycine. Remdesivir is op.
Als u hoofdpijn krijgt van wappies, adviseer ik Paracetamol met asbest.
Mijn advies is om u te onthouden van informatie afkomstig van wappies; alleen dan bewaart u uw gemoedrust.
Dank u!

Gast
azijnzeiker
oktober 12, 2020 22:32

Gaan we ons allemaal netjes houden aan de nieuwe strengere maatregelen, wat meer dat zit er wel in, maar voor 100%, ik durf zelfs te verlagen naar 80%. Nee dat dan weer niet. Dat zit niet in ons.

Gast
S. Thonissen
oktober 12, 2020 22:32

S. Thonissen is een werkloze zandaap!

Gast
S. Thonissen
oktober 12, 2020 22:31

Zoek een baan, lamlul!

Gast
Mee eens Huismaker
oktober 12, 2020 22:30

Huismaker
ma 12 okt 2020 om 18:33
@G.ossip

De aflevering van Sven Hulleman van vandaag gezien op Youtube: Een oorlog reeds verloren ?
Samen met Arno Wellens. Wat een geweldige spreker. Met publiek heeft hij een enorme discussie geopend ! Geweldig. Dit is echt een hoogtepunt van de hedendaagse media. Geen enkel tv programma kan hier aan tippen !!!!!!!!!

Helemaal mee eens. Je bedoelt die in de boerenschuur? Dat verhaal over die natives op het einde was wat minder sterk. Als je een mop vertelt, moet je niet al te nadrukkelijk pauzes laten vallen en staccato verder praten.
Voor de rest inderdaad beter dan televisie.

Gast
Keihard onderuit
oktober 12, 2020 22:27

Keihard
ma 12 okt 2020 om 19:00
@HEINO

Beetje moeilijk voor anderen om de waarheid te vertellen op jensen.nl, hè! Wat een achterlijke ben je. Met je hoofdletters. Typisch complotwappiesgedrag: hoofdletters, tig uitroeptekens, beetje roepen in de ruimte over ‘de waarheid’.

Het is wel een beetje wappie van je hè, om je zo druk te maken om een mening van een ander?
Je hebt niet goed naar de Rutte Cabal geluisterd.
We voeren een oorlog tegen het virus.
Graaf dus snel een loopgraaf en zet je gasmaskertje op.

Gast
Bang voor de echte cijfers/de waarheid
oktober 12, 2020 22:20

Paul Lamote
ma 12 okt 2020 om 18:31
@Huismaker
Ook voor jou is er wellicht nog wel ergens een plaatsje in een psychiatrische instelling.

Vooral niet naar die cijfers kijken, die Huismaker toont.
Vooral niet doen hoor Paul. Dan raak je misschien psychisch gestoord, omdat je wereldbeeld in duigen valt en deze gegevens dissoneren met jouw perceptie van de werkelijkheid.

Gast
Tonny p
oktober 12, 2020 22:12

Oja…jensen…de Nederlandse alex Jones…ook zo’n gevaarlijke idioot…heeft jensen hier les in gegeven…voor iemand die net zijn moeder door ziekte heeft verloren heeft ie wel een hele grote mond.

Gast
Bange Frans
oktober 12, 2020 22:12

Mart
ma 12 okt 2020 om 17:08
Doperwt Jensen en Emile Bajesklant, dan noem je me ook een stel hersenloze bavianen. Bange Frans erbij en de Mongolenbrigade is compleet.

Zeg Mart durf jij zonder mondkapje te lopen?

Gast
Zie je wel? De Linkse Kerk. Toch weer een Kerk.
oktober 12, 2020 22:08

Laura
ma 12 okt 2020 om 16:54
Greta heeft wel de link gelegd tussen klimaat en corona. Timmermans ook. ‘Straf van Moeder Natuur.’ Een complot van de ‘elite’ is echter wel idioot.

God straft zeiden de gristenen en het linkse volkje lachte zich het apezuur om zoveel achterlijkheid.
Nu heeft de Linkse Kerk zomaar een ander godheidje gecreëerd: DE NATUUR.
En nu mogen ze dus wel roepen De Natuur Straft.

Het is gewoon weer Oude Wijn In Nieuwe Zakken.
Gelovigen mogen alles roepen en hebben altijd gelijk. De rest moet z’n bek houden.
Frans Timmermans is de grootste onder de nieuwe zakken.

Gast
Gaap. Boring!
oktober 12, 2020 22:03

Hermann Boring
ma 12 okt 2020 om 16:39
Zegt de ene gek over de andere gek.

Gaap. Je doet je naam wel eer aan.

Gast
Loei
oktober 12, 2020 21:36

Emile met zijn losse handjes. Ga maar gauw weer vrouwen slaan. eikel!

Gast
Curryworst
oktober 12, 2020 21:20

Een echte puber met zijn pubergedrag, niet tegen kritiek kunnen, grote mond, denkt heel wat te zijn, snel jaloers ik heb een betere worst dan jij. Ga met de auto’s spelen luier om en bij jouw ouders uithuilen. Ik acteer niet mijn worst is ook groot, dat ga jij nooit redden.

Gast
Bromsnor
oktober 12, 2020 21:19

Curryworst heeft een obsessie met zijn worst.

Gast
Puber
oktober 12, 2020 20:56

@Curryworst
ma 12 okt 2020 om 20:41

Als ik jou zogenaamde commentaren her en der bekijk, hebben we te maken met een kinderlijke kleuter, die zich @Curryworst noemt. En nu je het toch over leren hebt: Leer dat kinderlijke gedrag af, want je acteert bij voorkeur een hele grote jongen, terwijl je een simpele labbekak bent die nog steeds niet doorheeft dat hij over een IQ beschikt dat aan zwakbegaafdheid grenst oftewel dat je over een onoverkomelijke verstandelijke beperking beschikt. Je zal ’t maar hebben…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen