Diederik Gommers en Famke Louise uit elkaar

Diederik Gommers en Famke Louise zijn slechts drie weken nadat ze de hoofdgasten waren in een verzoenende coronaspecial van Jinek alweer uit elkaar. Er is weinig contact meer. Dat heeft het IC-opperhoofd gezegd op Radio 538. Famke ging eind september he-le-maal los toen ze in Jinek zat om over corona te praten. Aan de andere kant van de tafel zat Diederik, die Famke na de uitzending elke dag belde om haar door de mediastorm heen te helpen. Dat contact is nu verwaterd.

Aan het begin van deze maand zaten ze voor de tweede keer samen in Jinek, om aan te kondigen dat ze de handen ineen hebben geslagen. Die samenwerking is niet zo geslaagd.

Op de vraag hoe vaak hij Famke nog spreekt, antwoordt Diederik: “Weinig. Ik ben wel volop bezig om vragen te beantwoorden en dergelijke. We hebben al een keer gevraagd aan Famke of ze een keer de vragen wil voorlezen, maar ze vindt het toch heel erg lastig om toch nog met corona bezig te zijn. Ik doe mijn best om alle vragen die ik krijg zo goed mogelijk te beantwoorden.”

Het is volgens hem niet makkelijk om het contact te onderhouden. “Er zitten allerlei mensen weer tussen en dergelijke en ik heb het ook te druk gehad, moet ik heel eerlijk zeggen. Ik ga nog een poging wagen.”

Dus een duet met Famke zit er ook niet meer in? “Daar hoef je niet bang voor te zijn, want ik kan echt geen maat houden en niet zingen. Dat gaat echt niet gebeuren.

Foto: RTL

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bert
oktober 29, 2020 10:09

@robert

Ze worden behandeld voor zware longinfectie, dus in kunstmatige coma aan een beademingsapparaat, en dat gebeurd op een intensive care. Vervolgens moet het lichaam in alle rust zelf het virus opruimen. De celdeling die door het virus wordt veroorzaakt zorgt voor een abnormaal hoge afweerreactie waardoor dood opgeruimd celvocht in de longen achterblijft, en de patient geen zuurstof meer krijgt, en zo langzaamaan steeds verder stikt tot de dood volgt. De medicijnen waar men mee expirimenteerd zijn ontstekingsremmers, om het op hol geslagen autoimmunsysteem af te remmen, zodat de longen hopelijk nog wat lucht krijgen.

Bijbouwen van noodlocaties is niet het probleem. Er is onvoldoende geschoold verplegend personeel voor de intensive care, en dat was in die paar maand ook nauwelijks voor elkaar te krijgen.

Gast
😷Paulus
oktober 28, 2020 12:38

😷Generatie kloof, jong en wild versus dorhout. 😁😁

Gast
AlexF
oktober 27, 2020 23:02

Famme Fatele

Gast
Wendy's dealertje
oktober 27, 2020 22:33

ws duurde het gewoon te lang voordat de ouwemannenpap in het chagrijnige pijpbekkie terecht kwam.

Gast
Geilneef
oktober 27, 2020 22:00

Die zien elkaar toch wel bij het OMT-overleg?

Gast
Arie Schoenlepel
oktober 27, 2020 20:10

Dat Almeerse pauper-gedrocht kan dus niet eens (voor)lezen. Meine😬Gute.

Gast
Rob
oktober 27, 2020 18:19

Dommer dan Famke kom je ze moeilijk tegen

Gast
man pan
oktober 27, 2020 15:32

Veel spruitjes en bladgroente eten (voor de vitamine K en vezels), potje Vitamine D van de Kruidvat en niet in afgesloten ruimtes met veel mensen rondhangen. Zo moeilijk is het toch niet mensen.

Gast
Jan
oktober 27, 2020 14:56

Ik zou willen dat ik betaald word door het RIVM….maar nee, helaas, ben geen trol. Ben een mens van vlees en bloed. Wordt gewoon door mijn werkgever betaald en heb mijn eigen mening.

En gelukkig leven we in een democratie, met recht op vrije meningsuiting. Zonder mensen met een andere mening op te sluiten (Oeigoeren etc.) of op te sluiten.

Persoonlijke beledigingen zijn niet nodig. We kunnen prima als volwassen mensen van mening verschillen.

Een feit is echter een feit. Kellyann Conway Alternative Facts….huh? dat is raar…

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 27, 2020 14:54

Femke zit nu bij Discovery met vriendinnen.

Gast
Donald Dumb
oktober 27, 2020 14:45

Die laatste zin…
Famke Louise kan ook niet zingen. Ze heeft autotune nodig om het nog ergens naar te laten klinken…

Gast
kritisch avro-lid
oktober 27, 2020 14:21

@ Het Corona spookje: Niet ieder jaar is een griepgolf zo hevig. Bovendien is een griepgolf heel tijdelijk en dus te overzien. Bij Covid wordt het een maandenlange piekdrukte, als men niets zou doen aan het aantal besmettingen.

Volgens mij ben jij de stumper, die maar niet wil geloven hoe ernstig de situatie is. Of je bent gewoon dom

Gast
Rivm trollen alert
oktober 27, 2020 13:57

Jan is een betaalde rivm trol

Gast
robert
oktober 27, 2020 13:56

Ik heb ook nog vragen; waar worden al die mensen in het ziekenhuis nou eigenlijk aan behandeld? Hoe lang liggen ze daar nog gemiddeld? En waarom bouwen we geen noodcapaciteit? Is het niet gek dat een paar duizend mensen die tijdelijk worden opgenomen 17 miljoen anderen in gijzeling houden?

Gast
Jan
oktober 27, 2020 13:51

@ Geesje, ik ben het met je eens. Alleen de vergelijking van die kikker gaat niet op, dit is onderzocht en de kikker springt er wel degelijk uit als het te heet wordt.

Coronacomplot denkers? Ik heb een oprechte vraag….wat is de reden dat deze pandemie “verzonnen” is? En we miljarden uitgeven om mensen op de been te houden en gezond te houden. Wat is de reden van het bouwen van noodhospitalen?

Dat allemaal om ons onder “controle” te krijgen en te houden? Tegen wat dan? En de geschiedenis leert dat een volk zich nooit lang laat mennen.

Zakelijk gezien zou je al dat geld beter anders kunnen besteden als je wilt manipuleren en indoctrineren.

Corona is echt, griep is echt en laten we onze handen wassen, afstand houden, een mondkapje op als het moet en onze sociale kring zo klein mogelijke maken om besmetting te voorkomen.

Gast
Joost
oktober 27, 2020 13:50

Famke is dus uitgekeken op gommie

Gast
TisjemokkelDjee
oktober 27, 2020 13:46

Welkom in de wereld van narcistische Instasletjes, Diederik!
Dit goedkope zwakbegaafde snolletje doet dan ook alleen maar alles voor wat knaken, aandacht en nieuwe volgers.
Diederik is gek dat hij denkt dat dit mongooltje het ook maar iets interesseert dit virus. No way!

Gast
Het corona sprookje
oktober 27, 2020 13:43

@ niet kritisch avro lid

Die liggen elk jaar door griep vol STUMPER.

Gast
Geesje
oktober 27, 2020 13:35

Stop een kikker in een pan met heet water en hij springt er uit. Maar zet je een pan met koud water en de kikker op het vuur, dan blijft de kikker zitten en door de langzame verandering van temperatuur wordt de kikker langzaam gekookt en sterft.

Zo ook het verhaal van al die corona ontkenners.
Ze zitten er midden in maar hebben net te weinig verstand er te aan te ontsnappen.

Gast
kritisch avro-lid
oktober 27, 2020 13:13

@ Het corona sprookje: en dat de IC’s steeds voller liggen, ziekenhuizen reguliere behandelingen uitstellen omdat er geen ruimte voor is…dat komt in jouw verknipte realiteit kennelijk niet voor.

Gast
Huismaker
oktober 27, 2020 13:10

Gommers mag wel iedere dag aanschuiven bij iets van het mediakartel.
Want wij moeten, als calvinisten, goed naar de preken luisteren en boete doen als wij niet doen wat deze elite voor ons heeft bepaald.

En als we braaf doen, dan krijgen we een aai over onze bol.
Doen we dat niet, dan mag de NSB (buren, omgeving) ons verraden en ons aan de schandpaal nagelen.
Want je moet wel laten zien dat je een brave burger bent. De handleiding is iedere dag te volgen bij het mediakartel met hun dagelijkse pratende hoofden.

O ja Officiële R I V M cijfers:
2018: 6444 griepdoden
2020: 0 griepdoden
Dream-on.

Gast
keesbeest
oktober 27, 2020 13:05

Zou hij, man op leeftijd en van niveau, echt nog nooit met het verschijnsel Vrouw te maken hebben gehad ?
Dom en onnozel van buiten, sluw en egocentisch van binnen, niet gehinderd door emphatisch vermogen ?

Gast
oja
oktober 27, 2020 12:56

Femke is met Ali lekker bezig. Wat een onder-de-gordel-tactiek is dit. Alles voor de buhne. Niet meer, niet minder. Niet slim.

Gast
ropart
oktober 27, 2020 12:42

ze heeft een ander soort diepgang

Gast
anonymous
oktober 27, 2020 12:41

Famke heeft Gommers alleen gebruikt om haar slechte imago weer
op te poetsen, dat zag iedereen.
Vreemd dat hij daar met open ogen is ingetrapt.

Gast
Thea Doorzonwoning
oktober 27, 2020 12:41

De manager van haar kan wel lezen.

Gast
Remi
oktober 27, 2020 12:16

Diederik is dus hélemaal klaar met die opgemaakte bouwvakker.
Terecht.

Gast
Lydia Stuipvogeleiergaas
oktober 27, 2020 12:14

Het schijnt zo te zijn dat ze een boek gaat lezen

Gast
Duco van Deugen
oktober 27, 2020 11:45

Ben geen dokter, maar Diederik komt altijd een tikje autistisch bij mij over. Zelfs een dombo zoals Famke was daar na verloop van tijd klaar mee…

Gast
Stanislav
oktober 27, 2020 11:35

Famke heeft helemaal geen tijd voor die sufkut. Ze is de hele dag op Discovery te zien.

Gast
Zomaar een persoon
oktober 27, 2020 11:35

@Zalmneusje – En het ‘puberkind’ is officieel toch alweer 21. O.k., mentaal nog lang niet, maar toch.

Gast
Cees
oktober 27, 2020 11:25

Diederik waarom zou je nog een poging wagen?

Gast
Joop viroloog
oktober 27, 2020 11:23

zo werkt Famke louise al jaren.
Eerst geteerd op de naam van Snapking, die onder contract stond bij RTL.
Hem daarna gedumpt en zich elders als hoer gedragen om te kunnen scoren.
Nu dan weer Gommers, hoop dat hij “wel” zijn broek heeft dichtgehouden anders is hij ook nog de Sjaak, zo’n rat is het.

Gast
Het corona sprookje
oktober 27, 2020 11:23

@ niet kritisch avro lid

En Gommers gaat door met het verspreiden van leugens en het hersenspoelen van dombo’s zoals jij.

Gast
mrGer
oktober 27, 2020 11:21

Die Gommers. Genaaid door eentje die MBO niet af kon maken. Die Famke, die heeft een prof tot haar bron van inkomsten gemaakt. Leeghoofd en volle portemonnee. Onze eigen Kardasian, niks kunnen, niks willen en centen laaien

Gast
Sjaak echt
oktober 27, 2020 11:13

Sluw gedaan van Famke, Gommers gebruikt om haar gehavende imago weer op te poetsen en hem daarna snel gedumpt.

Gast
Boerenverstand
oktober 27, 2020 11:02

Het aantal door het rijk ingekochte uren voor de nepdiscussie zal wel weer op zijn.

Gast
Karbonade
oktober 27, 2020 11:02

Ik was verbaasd om te vernemen dat Famke op Instagram zit.
Ze kan toch helemaal niet lezen?

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 11:00

Verbaast me niet. Het moet wat opleveren voor Famke.

Gast
Hans S.
oktober 27, 2020 10:57

Laat Famke maar schuiven.

Gast
kritisch avro-lid
oktober 27, 2020 10:53

Famke heeft haar business model gered en dumpt de behulpzame Gommers.
Vanaf nu gaat ze weer dom uit haar ogen kijken en pronken met oppervlakkige sponsor productjes

Gast
Remi
oktober 27, 2020 10:52

De opgemaakte bouwvakker, die #DitisM presentator, moet dit vanavond duiden.

Gast
ome H
oktober 27, 2020 10:52

Alles wat Famke doet is vluchtig

Gast
Tjerrie
oktober 27, 2020 10:48

Diederik heeft gezegd dat als de corona hype voorbij is hij zijn instagram gaat verwijderen. Nou ben benieuwd……

Gast
Zalmneusje
oktober 27, 2020 10:47

Er zitten ook wel wat niveauverschilletjes qua intellect tussen beiden. Je kunt moeilijk een warme band verwachten tussen een aimabele, empatische, intelligente man en een dom, stuurs en ongeïnteresseerd puberkind.

Gast
Kuis
oktober 27, 2020 10:46

Femke heeft duidelijk alweer een nieuwe inkomstenbron.
Sorry Diederik, je zult het gewoon weer met je eigen vrouw en vrienden moeten doen.

Gast
maatje te groot
oktober 27, 2020 10:44

@ton.. Ton plus een griffel…

Gast
K Waterreus
oktober 27, 2020 10:40

Lol,

Gast
ton
oktober 27, 2020 10:40

Kan ze lezen dan?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen