Bram Moszkowicz krijgt Frank Visser-achtige show

Bram Moszkowicz leeft helemaal op als mediapersoonlijkheid nu hij zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen. Naast zijn baantje bij Shownieuws en zijn nieuwe schnabbel bij weekblad Privé, krijgt hij ook een eigen prime-time-show bij SBS 6: Bram Staat Bij. Dat heeft de zender laten weten. Hoewel Bram geen advocaat meer mag zijn, zal de doorsnee Nederland hem nog altijd met strafrecht associëren. Hij komt daarom met een show die daar raakvlakken mee heeft.

Veel over Bram Staat Bij is er nog niet bekend. “Moet jij binnenkort voor de rechter verschijnen en wil je jouw verhaal delen met Bram Moszkowicz en zijn nieuwe televisieprogramma Bram Staat Bij? Meld je dan hier aan!“, is te lezen in de kandidatenoproep.

Het lijkt te gaan om een Frank Visser-achtig programma. Met al zijn kennis en kunde staat hij ook kijkers van SBS bij, vaak in huis-tuin-en-keuken-geschillen. Mogelijk krijgt Bram iets zwaardere zaken voor zijn kiezen.

Het is nog maar zes maanden geleden dat Bram in de SBS-coronashow In het Hart van Nederland een open sollicatie deed bij Talpa. “Ik heb televisiewerk altijd leuk gevonden en ik vind Talpa ook een geweldig bedrijf.

Coronakenner Albert Verlinde zei daarop: “Ik heb het nummer van John de Mol. Ik zal het even doorgeven.

Het gebeurt in de mediawereld bovengemiddeld vaak dat baantjes via-via geregeld worden. Zo heeft Patty Brard haar huidige, riante Talpa-contract te danken aan tv-collega Gordon.

Foto: SBS

34 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Corona hoax
oktober 4, 2020 00:02

MC ik associeer Bram M. met corruptie en criminaliteit.
Onbegrijpelijk dat deze gast programma krijgt.

Over abject gesproken, man man man.
Maar als Khalid Kazen of hoe die ook heet een programma wilt gaan presenteren wordt ie even gelynchd in de Fake Stream Media obv van vage verdachtmakingen…….

Maar toch zijn jewtzjes zielig en slachtoffer, zal me niet verbazen dat ie de antisemitisme kaart gespeeld heeft

Gast
Ikke
oktober 3, 2020 20:44

Laat maar zitten,hopen dat het nog eens iets fatsoenlijks op tv verschijnt.

Gast
jannie van 1 hoog
oktober 3, 2020 16:40

@nietsnut niels,

Mosco is helemaal niet geschikt. Te gek, te crimineel, te dom.

Gast
October
oktober 3, 2020 09:56

Gaat wederom niemand naar kijken. Ze zijn wel hardleers in de TV wereld zeg. Flop zoveel van Moszco. En we tellen door.

Gast
Nietsnut Niels
oktober 3, 2020 01:02

Mosco is hooguit geschikt voor iets op L1, niet landelijk.

Gast
Wil van Bil
oktober 2, 2020 23:58

Naar die fluitketel gaat toch geen hond meer kijken? De zoveelste kopie van een kopie. Misschien kijkt Jinek wel als ze over een tijdje uitgerangeerd is.

Gast
Lau
oktober 2, 2020 20:53

Zo op het eerste gezicht zou dit wel een passende titel voor SBS6 kunnen zijn. Verhalen van gewone Nederlanders doen het beter dan de sterrenshows op moment.
Ben benieuwd of we dan ook de uitkomst van de zaak horen. Eventueel het naspelen van een deel van de zaak?!

Gast
Teun
oktober 2, 2020 18:05

@Cleo, je naam klinkt zionistisch???

Gast
Petrick
oktober 2, 2020 18:03

Alles voor de staat Israël denkt Bram.

Gast
Commercieel Okay
oktober 2, 2020 18:01

Leuk voor Brammetje

Gast
quibuus
oktober 2, 2020 17:25

Brammetje gaat weer hakkelend en uh,uh,uh,uh er een mooi slaap programma van maken. Ik geef hem 3 weken de tijd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Eva Jinek
oktober 2, 2020 15:55

Fijn, Bram is ook weer onder de financiële pannen.
Plukken maar.

Gast
tim
oktober 2, 2020 15:52

Flop nummer 254.982 van Talpa waarschijnlijk

Gast
Zomaar
oktober 2, 2020 15:51

Denk dat Talpa de goodwill-factor van Bram M schromelijk overschat.
Maar daar zijn ze dan ook goed in.

Gast
Mark
oktober 2, 2020 14:54

Das nou jammer voor Talpa dat ie geen advocaat mag zijn, want anders hadden ze het genoemd: Mr. Moszkowicz Staat Bij. Staat toch een stuk sjieker. Daarom moet ook in elk programma zijn volledige naam en titel in de programmanaam staan.

Gast
petto
oktober 2, 2020 14:13

@Cleo,

Tuurlijk meid. Bram is een aardige man en slim, volgens jou dan, ga jij maar kijken. Slaap lekker en veel succes in je leventje verder. Zal je hard nodig hebben vrees ik.

Gast
Cleo
oktober 2, 2020 14:12

Bram Moszkowicz vind ik een aardige man en hij is slim. Ik ga zeker kijken,

Gast
manman
oktober 2, 2020 14:12

Het is een verrotte wereld, die TV wereld. Dat blijkt wel. Dit kan toch niet mensen.

Gast
Miriam
oktober 2, 2020 13:59

Guido den Aantrekker pist altijd op de bril van ons damestoilet. Kan Bram daar misschien eens aandacht aan besteden?

Gast
Bennie Dood
oktober 2, 2020 13:58

Top, kunnen zo mooi afwisselen.

Gast
mediakaal
oktober 2, 2020 13:56

ik zou de titel mafiamaatje wel mooi vinden voor zijn programma. Of is dit een beetje te abject en infaam.

Gast
Bep
oktober 2, 2020 13:52

Zodra Bram verschijnt zap ik gauw over.Gladjanus.

Alleen voor Viktor en huizenprogramma’s kijk ik weleens naar SBS. Het wordt steeds minder.

Als ze morgen op zwart gaan zal ik het niet eens merken.

Gast
q8
oktober 2, 2020 13:51

ik vind bram een prima kerel,
maar geenfijne man om naar te luisteren,
hij is zo langdradig steeds eh eh eh,
en dat vreselijke zenuwtrekje geknipper met de ogen,
ze weten t bij sbs zo te maken,
veel te veel :mr. frank visser en de flodderfamile van de meilandjes

Gast
By the way
oktober 2, 2020 13:43

Bram, ik heb net de minnaar van mijn vrouw doodgestoken… Sta me bij!

Gast
henk
oktober 2, 2020 13:41

De crimineel Akwasi krijgt waarschijnlijk een omroep
De uit zijn advocaten ambt gezette B. Moszkowicz krijgt een eigen leuk programma.

Wat is er mis met Nederland.Verkeerde, hoogst criminele mensen krijgen allerlei buitenkansjes toegegooid. kan dit misschien anders ?

Gast
Teuntje
oktober 2, 2020 13:35

De man is diep gezonken

Gast
ubocht
oktober 2, 2020 13:11

Waar heeft hij dit aan verdient. Kan niets verzinnen, sorry.

Gast
,WEST*DE ENIGE ECHTE
oktober 2, 2020 13:06

@Eva En jij gratis zeker, ook als je bij de omroep een baan kan krijgen
Deze meneer moet ook gewoon zij brood verdienen , wat het ook is !

Gast
Astra
oktober 2, 2020 13:02

OMG!

Gast
delta
oktober 2, 2020 12:53

Net als in zijn praktijk zullen studentjes/stagiaires het werk doen. Bram schuift pas aan als men gaat draaien.

Gast
Richard
oktober 2, 2020 12:53

Ik hoop dan wel dat het een ander kaliber krijgt, met Rijdende Rechter en Mr Frank Visser is de markt van blaadjes in de tuin wel verzadigd. Iets met strafrecht lijkt me dan wel leuk.

Gast
Chantal
oktober 2, 2020 12:46

Flop.

Gast
mark2
oktober 2, 2020 12:41

Lijkt me dus best geinig!

Gast
Eva
oktober 2, 2020 12:41

Oh dus daarom moest hij eerst meedoen aan het infantiele Mislukte schapen drijven programma. Alles voor de centen, past wel bij de Talpa kliek

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen