Boskamp mocht gisteren na VI niet terug naar België

Jan Boskamp is door alle corona-ellende een tijdje afwezig geweest bij Veronica Inside, maar gisteren was hij weer van de partij. Hij mocht na de uitzending echter niet terugreizen naar Relegem, zijn woonplaats in België. Dat werd duidelijk in de uitzending op Veronica. Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, geldt er momenteel een nachtklok in België: van 0.00 tot 5.00 uur mag niemand meer zonder goede reden de straat op. Jan kon daardoor niet terug naar huis.

Presentator Wilfred Genee legde uit: “Hij moet dan vannacht hier blijven slapen, want na 00.00 uur mag hij België niet meer in en morgen mag hij dan terug. Hij hoeft dan niet in quarantaine. Dan kan hij nog even naar een Kwalitaria in Nederland.”

Jan werd tijdens de uitzending weer behoorlijk geplaagd met zijn overgewicht. René van der Gijp: “Maar Jan, de restaurants zijn dicht, maar je merkt er niets aan bij jou hè?

Jan: “Ik stond net bij de dokter op weegschaal, maar er is weer 300 gram bij. Ik ben nu 122 kilo.”

Johan Derksen daarop: “Ik was ooit 113 en ik ben kleiner.”

Jan: “Hoe lang ben je? 1 meter 10?

Johan: “Nee, dat is wat ik in mijn broek heb hangen.”

Bah.

Foto: SBS

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Patty Koot
oktober 21, 2020 16:23

Tonny p
wo 21 okt 2020 om 16:20

Bij Talpa flopt alles.
Meteen of op termijn.

Gast
Tonny p
oktober 21, 2020 16:20

En weer minder kijkers…derksen doet er alles aan om het programma kapot te maken zodat ie onder z’n contract uit kan komen

Gast
arie
oktober 21, 2020 15:17

Wees eerlijk, Johan Boskamp voegt toch niks toe op TV?
Vriendje van Derksen, van wie hij daar mag zitten en wat centjes verdienen.

Boskamp is nauwelijks te verstaan, gedraagt zich al stompend en slaand in een soort komedianten rol en heeft het taalgebruik wat hinderlijk is, wellicht voor hem, maar zeker voor de kijker.
John de Mol moet deze man niet verder contracteren.

Gast
Louis Tinner
oktober 21, 2020 09:29

Dat wist Jan wel. Aardige kerel Boskamp en hij weet natuurlijk heel veel over voetbal. Was weer helemaal top afgelopen maandag.

Gast
Flits Bom
oktober 21, 2020 06:46

Jan schijnt voor 500 e op en neer te rijden.

Gast
critikast
oktober 20, 2020 23:54

De boys waren weer erg sterk gisteravond. Gisteravond na het voetbal even naar Jinek gekeken, maar daar ging het drie kwartier over Den Haag en de Randstad, dus ik was weer snel bij mijn toiletje. Wat een eigendunk van die Amsterdammers en Hagenaars en Hagenezen. Zum Kotzen. De rest van het land mocht weer eens kwijlend toekijken naar de Randstadshow !

Gast
Muilkorf alias Mondkapje
oktober 20, 2020 22:29

Er zit hier een gek met IQ kinderschoentje, die onder andermans naam post.

Gast
Genee
oktober 20, 2020 20:53

Ik als een goede judas deel graag veel met jullie, stof, vuil, prut. Zo lang ik er maar goed van af kom.

Gast
Marry Hens
oktober 20, 2020 20:21

Jan is vandaag bij het grofvuil gesignaleerd.

Gast
Remco
oktober 20, 2020 17:30

Noodzakelijke verplaatsingen zoals voor je werk, ja hij zit daar niet gratis dus is werk voor hem, mag je wel perfect legaal je nog tijdens de avondklok verplaatsen.

Gast
chris?
oktober 20, 2020 17:01

Wat een niveau en zeker ook van de snor

Gast
Huismaker
oktober 20, 2020 16:11

MEDIA=VIRUS

Gast
Turnpike
oktober 20, 2020 16:10

@colette aka @Teuntje
di 20 okt 2020 om 15:55

Wat je schrijft ben je zelf, miezerig stuk vreten. Stiekem onder de naam van je moeder reageren, terwijl je in werkelijkheid @Teuntje bent.

Gast
colette
oktober 20, 2020 15:55

Wat een walvis kop heeft die Jan zegt alle namen verkeerd snap niet wat hij daar doet

Gast
Maatje te groot
oktober 20, 2020 15:26

Kom op Jan is toch een uitermate vriendelijk figuur die niemand kwaad doet..

Gast
Ray
oktober 20, 2020 15:11

“Bah”?
Trutje.

Gast
Garry glamour
oktober 20, 2020 14:33

Jan vind het niet erg om een avondje bij Van Der valk te slapen , alleen jammer dat ze geen bamihapjes hebben .

Gast
Sjaak
oktober 20, 2020 13:52

De mannen waren weer fenomenaal.

Gast
Mousy
oktober 20, 2020 13:25

Had Boskamp toch kunnen weten, deze maatregel was al veel langer bekend, in iedergeval niet tijdens de uitzending. Gewoon het Journaal /nieuws, persconferentie volgen en/of kranten lezen. Eigen schuld dus. 😁

Gast
mrGer
oktober 20, 2020 13:25

Logeren bij Genee

Gast
Duco van Deugen
oktober 20, 2020 13:23

Het is mij al jaren een raadsel wat de toegevoegde waarde is van de aanwezigheid van Jan Boskamp. Hij heeft nauwelijks een stevig onderbouwde mening, en bij tegenspraak begint hij klappen uit te delen. Van der Gijp moet zo langzamerhand een blauwe arm hebben. Niveau schoolplein…

Gast
Actries van Houten
oktober 20, 2020 13:21

Bah.

Gast
anoniem
oktober 20, 2020 13:20

dit is toch geen nieuws

ik ook weet dit

dom nieuws

Gast
Kenny Boeijen
oktober 20, 2020 13:14

Er is altijd wel een plekje bij Talpa om te slapen!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen