AvroTros mikt op verjonging met hysterisch nieuw logo
De timing is opvallend: de van AvroTros naar Omroep MAX overgestapte radiomaker Daniël Dekker haalde gisteren in De Telegraaf nog fel uit naar het saaie, grijze logo van AvroTros. Hij vindt dat de omroep kleurloos geworden is. “Dat was ik toch een beetje kwijt bij AvroTros, ik vond het bijna net zo grijs worden als het logo“, bitchte hij. Nu, een dag later, pakt de brede publieke omroep ineens uit met een vrij bombastisch en bovendien kleurrijk logo. De huisstijl is ronduit hysterisch.
De showkenner van RTL Boulevard, Eric de Munck, is enigszins verbaasd. “Het nieuwe logo van AvroTros. Ze denken daar dat het één april is denk ik. Hoop ik. #ogentest”
De nieuwe huisstijl van AvroTros is vrij hysterisch, blijkt uit onderstaande video. “O! Ik zie dat AvroTros per direct een hysterische jongerenomroep is geworden. #bijzonder.”
Het oude logo van AvroTros bestond uit grijze letters.
Het filmpje:
O! Ik zie dat #AVROTROS per direct een hysterische jongerenomroep is geworden. #bijzonder #npo pic.twitter.com/zUNefhiHI5
— Eric de Munck (@mrdemunck) October 1, 2020
Foto: AvroTros