Gravin Eloise spuugt op Marc van der Linden

De influencende gravin Eloise haalt keihard uit naar Marc van der Linden, de royaltyverslaggever van RTL Boulevard. Dat is te zien op Instagram. De rebelse kleindochter van voormalig koningin Beatrix vindt de manier waarop Marc in RTL Boulevard heeft gesproken over haar broertje Claus-Casimir belachelijk. Marc stelt dat Claus middenin het schooljaar naar een kostschool wordt gestuurd, omdat hij een gebrek aan discipline zou hebben. Het zou een soort straf zijn van zijn ouders.

Marc in de showrubriek: “Hij is charmant en ambitieus, maar heeft kwajongensstreken waar je je als ouders zorgen om zou kunnen maken. Dan kan er een moment komen waarop ouders besluiten: als je zo doorgaat ga je naar kostschool.

Wat een bullshit, zegt Eloise. “Beste Marc van der Linden, wat een raar idee om te suggereren dat Claus weggestuurd wordt, terwijl het de leukste en sociaalste jongen is. En hij is ook nog eens een geweldige broer.”

Ze wordt doodziek van Marc. “Hoe kan je zo over een jonge jongen praten… en niet verwachten dat het hem iets doet. Doe normaal en hou je negatieve mening die op niks is gebaseerd voor je.”

Het is niet gebruikelijk dat er vanuit royaltykringen zo direct wordt gereageerd op verslaggeving over het Koninklijk Huis.

Foto: RTL, YouTube

56 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Coby
oktober 3, 2020 11:48

Heel goed Elouise, jouw open en directe reactie verdient lof!!

Gast
ikweethetbeter
oktober 3, 2020 11:30

Mooi Eloise ,hier hou ik van !!!!!

Gast
JasperV
oktober 2, 2020 11:03

Goed gedaan Eloise dat je voor je broer opkomt.

Gast
Ikke
oktober 1, 2020 20:36

Waar gaat het nog over? Raak de kluts kwijt. Niet geïnteresseerd in roddels, laat de bladen waar ze zijn, niet kopen dus. De roddels op Boulevard en Show Nieuws niet kijken, verdwijnen er een hoop roddels en verzinsels van zelf. Degene die bovenstaande tv programma’s kijken en bladen kopen ziorgen er mede voor dat dit soort berichtgeving blijft bestaan!

Gast
Graffin
oktober 1, 2020 18:38

Marc vd Linden heeft geen enkel recht van spreken, over wie of wat dan ook. Deze man is een enorme hypocriet met zijn maagverkleining en hiv. Go Eloise, gooi de knuppel maar in het hoenderhok !!!

Gast
Lies
oktober 1, 2020 18:17

Grappig dat deze jongedame al veel volwassener en bijdehanter is dan Marc van der Linden. Heb het even op gezocht, die blijkt 50. Gaat het eigenlijk wel goed met hem?

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
oktober 1, 2020 18:04

Ik vind die gozer rechts op de foto zo ontzettend lelijk.

Gast
StefanV
oktober 1, 2020 16:57

Ze heeft nog gelijk ook, die Eloise. Beetje makkelijk om allerlei aannames over een 16-jarige jongen de wereld in te slingeren.

Gast
dd
oktober 1, 2020 16:12

Wat is de grafin toch lelijk, en een verwent meisje die altijd haar zin krijgt.

Gast
M52
oktober 1, 2020 16:05

Zij mag toch voor haar broer opkomen. Voor de aandacht hoeft ze het niet te doen. En Mark mag ervan alles van vinden. Maar doe je werk dan goed en verdiep je eerst in je items die je wilt maken voordat je de roddel in het openbaar gooit. Maar ja het is natuurlijk je beroep.

Gast
Merel
oktober 1, 2020 15:46

Ik begrijp echt niet dat een volwassen man zo geinteresseerd is in het doen en laten van een andere familie dat hij er zijn vak van gemaakt heeft om die familie overal te volgen. Ga iets nuttigs doen man!

Gast
Henry
oktober 1, 2020 15:29

De GRAVIN vindt zich zelf wel erg belangrijk.

Gast
Folkskrant
oktober 1, 2020 15:14

Iedereen l ult eroverheen wat de knul gedaan heeft. Rijkeluiskinderen en de omgeving kennende, gaat het om blowen, spijbelen, zittenblijven, mijn en dijn verwarren etc. Een kostschool is overigens vaak best leuk. Wel mooi hoe Constantijn dit eeuwenoude white privilege zijn zoon gunt. Straks weer brallen over inclusiviteit, diversiteit en disruptie.

Gast
Deep throat
oktober 1, 2020 14:55

Luister@
Hoe achterlijk en aso het ook is; ze moet inderdaad zelf weten of ze zich al op jonge leeftijd dood rookt. Maar niet waar anderen bij zijn, want dan vergiftigt zij die mensen ook. Sowieso niet in het openbaar, want zij is een publiek figuur. Dat zij toch rokend gefotografeerd wil worden levert haar waarschijnlijk veel geld op. Haar moeder was namelijk jarenlang lobbyist bij de tabaksindustrie.

Gast
Simon Megma
oktober 1, 2020 14:47

18 en de eerste spuit in haar gezicht is al gezet.Zij is zo’n type waarom je tegen t koningshuis bent en voor n republiek!Jouw mening is net zo belangrijk als die van n vlieg op n grote hoop stront!

Gast
GW
oktober 1, 2020 13:46

Het grappige is dat Marc van der Linden doorgaans uiterst diplomatiek is ten aanzien van de Oranjes. Als kijker voel je altijd zijn spagaat: kritisch willen lijken maar ondertussen is hij oh zo bang gecanceld te worden door de Oranjes. Dat hij niet meer aanwezig mag zijn bij de persmomentjes. Elke vorm van kritiek wordt door hem afgezwakt of ingekleed. Af en toe springt hij wel uit de band als hij de de make-up van Máxima bestempeld als de Bruine Snickers-look omdat haar visagist niet het verschil weet tussen een blush en een bronzer. Maar doorgaans wordt het gehele koningshuis met fluwelen handschoenen aangepakt bij RTLBoulie.

Enfin, we kunnen dus concluderen dat het waarschijnlijk 10 keer erger is dan Marc van der Linden doet voorkomen.

Gast
ton
oktober 1, 2020 13:45

Ach, wanneer een turk een meisje vermoord heeft hij altijd wel een zus die alles goedpraat.

Gast
Luister
oktober 1, 2020 13:43

Eloise moet helemaal zelf weten of ze rookt, dat gaat niemand wat aan.
Ik vind haar heel eerlijk en recht voor z’n raap. Hulde!

Gast
Sjaak
oktober 1, 2020 13:36

Marc is lief.

Gast
Zomaar
oktober 1, 2020 13:31

Heel normaal in die kringen.
Onze huidige koning voltooide zijn middelbare opleiding in Wales.

Gast
Royalty Deskundige
oktober 1, 2020 13:11

Marc,enorme zaadlozing, ga wat nuttigs doen met je leven man

Gast
Gordon
oktober 1, 2020 13:02

Spuug vindt Marc geen probleem! ☺

Gast
Marga Scheiding
oktober 1, 2020 13:01

Ze is weer terug naar haar ouders in Den Haag. Ik mag hopen dat ze mag roken op haar kamertje. Anders sta je met dit k**weer buiten op straat. Da’s voor een gravin wel heel armoedig.

Gast
Momo
oktober 1, 2020 12:52

“wat een raar idee om te suggereren dat Claus weggestuurd wordt, terwijl het de leukste en sociaalste jongen is. En hij is ook nog eens een geweldige broer.”

Dat betekent nog steeds niet dat hij niet is weggestuurd.

Gast
Herman Hoogsteder
oktober 1, 2020 12:52

Marc is het uitschot van het uitschot van boulevard

Gast
anonymous
oktober 1, 2020 12:43

Gravin….waarom gebruikt ze die titel.
Denkt ze dat ze dan interessanter is?

Gast
Maup Caransa
oktober 1, 2020 12:37

Marc van der Linden en Maxim Hartman zijn een stel.

Gast
Corry Jankbal
oktober 1, 2020 12:35

Jesus wat is dat kind lelijk! Hopelijk blijft ze flink doorpaffen dan zijn we er ook snel vanaf. Domme arrogante kip

Gast
Pettie Fart
oktober 1, 2020 12:35

@Ernestine
Veronderstellen dat ik een zolderkamer bezit is pas dom.
Niet iedereen woont nog bij pappie en mammie in het burgerlijke rijtjeshuis omdat ze te stom zijn om een eigen inkomen te genereren zodat ze daarmee een fatsoenlijk onderkomen kunnen bemachtigen. Toch Ernestine, moederskindje.

Gast
Jantien Visser
oktober 1, 2020 12:34

Zo!! Het gravinnetje spreekt! Meisje hou je koest, je maakt je steeds meer belachelijk. Zal je wel bevallen, zo in de spotlights, maar probeer dan wel wat zinnigs te zeggen en niet zo dom te blaten.

Gast
Karbonade
oktober 1, 2020 12:34

Is en blijft gewoon een verwend k utkind.
Deze nepgravin.

Gast
Tobias
oktober 1, 2020 12:31

De ‘ zo gewoon gebleven ‘ gravin laat weer van zich horen. Laatst zei ze dat Trix de liefste oma van de wereld was. Zou ik ook zeggen van zo’n oma, die al haar kleinkinderen onlangs een miljoen euro schonk.

Gast
Chijle Hondt
oktober 1, 2020 12:28

Heeft Simon Sch. al gereageerd?
Dat deze prinses zeker niet de lekkerste is?

Gast
Ernestine
oktober 1, 2020 12:21

Pettie Fart , je bent en blijft een dom type boven op je zolderkamertje🤮

Gast
Fidan
oktober 1, 2020 12:18

Goed zo Lekker. Praten over een minderjarige geeft geen pas !

Gast
Geen bezwaar
oktober 1, 2020 12:15

De genen van Bernhard komen te pas en te onpas boven drijven.

Gast
Teuntje
oktober 1, 2020 12:14

Eloise is niks en Marc nog minder

Gast
Bastiaan
oktober 1, 2020 12:14

terecht dat die azijn zure Marc op z’n plek wordt gezet

Gast
René
oktober 1, 2020 12:13

Goed zo Eloise en nu stoppen met roken.

Gast
Observant
oktober 1, 2020 12:10

Tabaksjunk Eloise is een dom en brutaal meisje. Het is niet: Hoe kan je zo over een jonge jongen praten, maar: Hoe kun je…
Nog beter als je wat meer respect hebt voor ouderen: Hoe kunt u…

Gast
margriet
oktober 1, 2020 12:09

Zeur toch niet zo over kinderen van de Oranjefamilie. Het zijn net zulke kinderen als elk ander; met hun dwarsheid, eigenwijsheid, uitproberen en afzetten ten de ouders. Stiekem roken. het zijn de paparazazzi die hun in een glazen huis wil stoppen en verwachten dat deze kinderen voorbeeldig zijn. Ik ben totaal niet koningsgezind; maar heb wel meelij met deze kinderen. Geen koningskinderen, maar gelijke ervaringen van kinderen van de huisarts in ons kleine dorp. Hetzelfde probleem; werden altijd iets bijzonders beschouwd en elke stap werd door dorpelingen in de gaten gehouden. heel verstandig dat de nieuwe artsen in andere woonplaats wonen; hun kinderen kunnen zonder die spiekende dorpelingen opgroeien.

Gast
Britt Scholte Lover
oktober 1, 2020 11:53

Marc van der Linden moet je niet serieus nemen, dat ze hem nog steeds uitnodigen bij Boulevard is een aanfluiting! Pak je biezen!

Gast
Pettie Fart
oktober 1, 2020 11:50

Raar kind heeft aardig wat praatjes en denkt dat ze alles kan maken omdat ze nu eenmaal een gravin is. Ga maar weer snel een sigaretje roken, ook alleen jij mag dat, Eloise en heel Nederland gunt jou deze slechte gewoonte, terwijl andere rokers nog net niet onthoofd worden op het dorpsplein.

Het geslijm naar dit rare en beginnend narcistische kind toe is om te kotsen.

Gast
Aap
oktober 1, 2020 11:43

@Ik word niet geaccepteerd door mc/john de mol, leer Nederlands, zwakzinnige!

Gast
Gerda
oktober 1, 2020 11:41

Nee dat joch gaat naar die school, vanwege zijn zweetvoeten..

Gast
Ik word niet geaccepteerd door mc/john de mol
oktober 1, 2020 11:41

Oe Oe de oranjes zijn op der pik getrapt .mag je niets over zeggen zijn allemaal heilige

Gast
Hermann Boring
oktober 1, 2020 11:37

Je wordt niet voor niets naar een kostschool in the middle of nowhere verbannen, dat kan iedereen wel bedenken. Het is overbodig dat ook nog eens te benadrukken als “journalist” zijnde.

Gast
Frank Rijk
oktober 1, 2020 11:36

Marc aan de coke gaat stom l u l l e n

Gast
Angela’s man
oktober 1, 2020 11:32

Snap echt waarom 1 of ander lelijk aanhangsel van het Koningshuis ook al aandacht krijgt.

Gast
Anonymous
oktober 1, 2020 11:32

Eloise, goed zo, bijt maar van je af.

Zet die riool en jammerende royaltyverslaggever maar op z’n plaats, is meer als terecht.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen