Sander Schimmelpenninck vindt Eloise (18) ook leuk

Niet alleen prinses Alexia (16), maar ook haar nichtje Eloise (18) valt in de smaak bij Sander Schimmelpenninck. Zij is bovendien wél meerderjarig. Dat zegt de 36-jarige presentator in De Zelfspodcast. Sander raakte deze zomer in opspraak toen hij Alexia in zijn schandaalpodcast omschreef als het ‘lekkerste prinsesje’ van de Oranjes, maar de graaf lonkt nu ook naar haar twee jaar oudere nichtje: gravin Eloise. Volgens co-host Jaap Reesema vindt Sander dat ook wel ‘een mooie’.

Eloise komt ter sprake als Sander terugblikt op de presentatie van Op1. “Ik heb die Constantijn ontmoet bij Op1 en dat is een focking aardige gozer. Echt een leuke vent. Zijn dochter, die Eloise…

Jaap onderbrekend: “Ja, dat vind jij ook een mooie hè?

Sander ongemakkelijk: “Nou, nee, ho! Pas nou op! Die is wel 18 trouwens.”

Jaap: “Nee, maar die vind je leuk, die vind je grappig. Die heeft skit.”

Sander: “Ja, ik vind dat gewoon een stoere chick. Die heeft gewoon helemaal schijt aan al die protocollen. Die loopt met een peukie ergens op de foto en die maakt gekke filmpjes enzo. Ik vind de jongste generatie van dat koningshuis gewoon leuke lui.”

Jaap: “Die ging ook tekeer tegen Marc van der Linden, die redelijk gezette royaltywatcher.”

Vreselijke figuren, vindt Sander dat. Uitweidend laat hij weten: “Ik vind het ook zo bizar dat die roddelpers, ook die Guido den Aftrekker, die gozer van Story… Hij is voor zijn brood afhankelijk van het koningshuis, zit de hele dag te wachten tot het koningshuis dingen doet en die beginnen best wel te radicaliseren in hun anti-monarchie-opstelling.”

Sander aanrakerig bij onbekende vrouwen

Later in de podcast liet Sander zich nóg een aantal keer van zijn hitsige kant zien. “Ik ben aanrakerig ja, zeker bij onbekende vrouwen“, zegt hij bijvoorbeeld.

Ook stelt Sander dat de Amsterdamse wijk De Pijp vol zit met gulzige vrouwen. “Je moet gewoon aanbellen, al die verdiepinkjes zitten vol met volgeladen vrouwen en je hoeft er alleen maar tegenaan te lopen. Gewoon aanbellen. Ik denk dat de kans 50 procent is dat je neukt.”

De Zelfspodcast kunt u hier beluisteren, de bewuste passage beluistert u vanaf 12:45.

Lees ook: Sander laat podcast censureren na ‘lekkere Alexia’ (13 oktober)

Foto: NPO

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sap de Aardwortel
oktober 26, 2020 17:43

Eloïse heeft een duivelse blik met die doorlopende wenkbrouwen. Net als haar moeder. Daarnaast heeft ze geen algemene ontwikkeling. Al met al niets koninklijks aan. Zum Kotzen.

Gast
Philip Klein
oktober 26, 2020 16:31

Het klinkt allemaal als gepraat in de kroeg van een stamgast , na gevorderde inname. Zou de ‘lustgraaf’ een serieus alcoholprobleem hebben?

Gast
colette
oktober 26, 2020 10:10

Afschuwelijke lelijke meid lijkt op haar moeder Dit is GEEN dubbele reactie

Gast
colette
oktober 26, 2020 10:09

Afschuwelijke lelijke meid lijkt op haar moeder

Gast
MolTalk
oktober 26, 2020 09:18

Sander Schimmelpick, Schimmelpiemel, Schimmelzak, Schimmelaars, Schimmelscrotum, Schinmmelzaad, Schimmelpenis, bah, bah!!

Gast
Nick
oktober 26, 2020 07:11

Lijkt me niet onverstandig als de computer van Sander Schimmeldwerg eens onderzocht wordt. Dit is een ranzig ventje.

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 25, 2020 21:43

Sander Schimmelpenis en Jaap gebochelde Reesema zijn 2 vieze mannetjes!
dat die podcast niet verboden word met die vieze kletspraat!
en dan die golddigger van een vrouw van Jaap die de hele dag op social media zit met haar kinderen

Gast
Marloes
oktober 25, 2020 19:24

Sander het impotente lulletje mey zijn boxershort vol met stronvegen is overtuigt van zijn eigen superioriteit.Hij vindt zichzelf geweldig.

Sander ik heb nieuws voor je niet alle vrouwen in de Pijp zijn gulzig en vinden het zeker niet fijn om door een vreemde vent aangeraakt te worden of als een vreemde vent aanbelt.

Ik kom je graag een keer tegen slappe sukkel en als je het waagt bij mij aan te bellen of mij aan te raken met je vieze kleine aftrekhandjes dan zal ik je zo ongelofelijk hard in elkaar beuken als fanatiek kickbokser dat je nooit meer een voet in de Pijp zal zetten. Dan heb ik niet over wat mijn mijn vriend met je zal doen.

Gast
anoniem
oktober 25, 2020 19:10

Overigens heeft alle publiciteit mij nog niet kunnen verleiden naar deze podcasts te luisteren.. :-)

Gast
anoniem
oktober 25, 2020 18:58

Hoewel hij van adel is, vraag ik mij af of hij enige opvoeding genoten heeft..

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 25, 2020 17:15

Eloise en Alexia? Hij valt op de 2 lelijkste Oranje-wijven!

Gast
Keta Minek
oktober 25, 2020 16:27

Wordt MC gesponsord door die eikel ofzo, dat er een exacte tijdsaanduiding zelfs bij nodig is? Die Eloise is net als haar ma zo lelijk als de nacht trouwens.

Gast
Maup Caransa
oktober 25, 2020 16:00

Hij valt wel op heel jonge kids.

Gast
Lariekoek
oktober 25, 2020 15:29

Ben regelmatig in hotel Okura en ik sport in sporthal de Pijp. Nooit geweten dat ik gewoon daar ergens moet aanbellen om een leuke vrouw te scoren.

Gast
Rubicon
oktober 25, 2020 14:29

Dank allen en mc. +78 mensen achter de betaalmuur van de podcast. Kassa!!!!

Gast
Flits Bom
oktober 25, 2020 13:30

Is dat niet de dochter van Petra?

Gast
NPO kijker
oktober 25, 2020 13:22

Ga naar Zweden en komt nooit meer terug.

Gast
Bastiaan
oktober 25, 2020 13:16

dit is toch geen media nieuws wat deze kwal allemaal vind!

Gast
Peter
oktober 25, 2020 12:52

Hij is met twee dames aan het flirten vh koningshuis. Om zo uit eindelijk met amalia heen te gaan, zodra ze 18 wordt. Die ziet allemaal dollar tekens in zijn ogen 1,5 miljoen. Dat is natuurlijk niet niks. Flirten met maxima heeft geen zin, want zij gaat echt niet weg bij willy met zijn 6 miljoen, tenzij de uitkering, naar de balkende norm gaat. Dan zou het wel kunnen.

Gast
Hannelore
oktober 25, 2020 12:31

verwijderd en broekpoeper Sander Schimmelpenninck is een vent van bijna 40. Deze viespeuk en lachwekkende kinderlijke kabouter is bezig met ‘damage control’ om zijn bezoedelde reputatie te zuiveren. Helaas voor deze verwaande kwast het kwaad is al geschied. Sander Schimmelpenninck staat te boek als een (vermeende) pedofiel, een arrogante asociale hufter en een broekpoeper met een lengte van 1.50 m.
Wat zal zijn Zweedse mossel vinden van zijn ranzige praat over o.a. gulzige vrouwen? Zijn er trouwens ook gulzige mannen en nee dan bedoel ik niet kabouter Sander met zijn boeren inteelthoofd die op minderjarige meisjes lijkt te vallen.

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Liesch
oktober 25, 2020 12:28

Sander dankt MC anders was er niemand die nog van hem had gehoord.

Gast
Fantast S.
oktober 25, 2020 12:15

‘Volgeladen vrouwen’, is dat een eufemisme voor drukbezette hoeren?

Gast
Jantien Visser
oktober 25, 2020 12:01

Wat een vieze griezel is die man!

Gast
Sander
oktober 25, 2020 11:45

Alexia, het gaat om haar neukgaatjes, de rest is onbelangrijk.

Gast
Alexia
oktober 25, 2020 11:42

Hoezo vind jij Eloise leuk, Sander? Ze heeft een dikke monobrow en de wangen van onze oma. Dat heb ik allemaal niet!

Gast
Soep met knakworst...Gadverdamme
oktober 25, 2020 11:27

Graaf Schimmelpenisch wil wel erg graag worden opgenomen in de koninklijke familie. Ieder zijn fetisj natuurlijk en tegenwoordig trouwen die Oranjes met die soort semi paupers. Dus hou vol Sander het gaat je lukken.

Gast
Willie
oktober 25, 2020 11:27

Domme linkse gek.

Gast
q8
oktober 25, 2020 11:24

@@:DUCO VAN DEUGEN,
kijk…dat gevoel heb ik ook,
( Ik zou er helemaal niet van opkijken dat zijn ”vriendinnetje” een
minderjarig kind is, uit de rosse buurt van Stockholm ,en
zwaar verslaafd

Gast
Tim
oktober 25, 2020 11:21

Welke “graaf” praat nou zo. Laat me niet lachen zeg. Ordinair wezen is het met het-stoere-taal-klein-lulletje-syndroom.

Gast
Edwin
oktober 25, 2020 11:20

Eloise en Alexia tegelijk, op elkaar gestapeld met kontjes omhoog en ze om de beurt doen.

Gast
ropart
oktober 25, 2020 11:16

kan wel wat botox in dat dunne bovenlipje

Gast
Duco van Deugen
oktober 25, 2020 11:14

Zo langzamerhand begin ik mij af te vragen of die Zweedse vriendin wel bestaat. Als Sander in het nieuws komt, gaat het meestal over, al dan niet, minderjarige jonge vrouwen…

Gast
😷Paulus
oktober 25, 2020 11:12

😷Ach wat maakt leeftijd tegenwoordig uit. Al die jonge meiden willen maar 1ding: A good looking guy met veel geld. En als dat gelukt is, zetten ze billen en borsten in tot level bn’er.

Gast
Friet met Mayo
oktober 25, 2020 11:03

Sandergate!

Gast
JasperV
oktober 25, 2020 10:56

Wat een smeerlap is die man, ga gauw terug naar je vriendin in Zweden.

Gast
Slettebakjes
oktober 25, 2020 10:48

Beide meisjes zijn kettingrokers. Sandertje houdt er kennelijk van asbakjes te penetreren.

Gast
arie
oktober 25, 2020 10:47

Laten we nou eens ophouden over die mister nobody Schimmelpenninck te praten.
Hij is zo’n typische lozer.

Gast
Sem
oktober 25, 2020 10:45

Het is puberpraat, zulke dingen hoor je ook op het schoolplein van de lokale vmbo-school.

Je zou toch meer verwachten. Als dit tenminste klopt, want de context is natuurlijk weer weg.

Gast
Mike
oktober 25, 2020 10:43

Ik begrijp echt niet dat er kennelijk een markt is voor dit soort praatjes. Bah. Waarom werkt De Volkskrant samen met zo’n smeerpijp?

Gast
Hermann Boring
oktober 25, 2020 10:38

Wat een ordinaire praat voor een graafje.

Gast
Joan
oktober 25, 2020 10:29

Wat verschrikkelijk is hij zeg. Zo iemand zou je toch NOOIT op je dochter laten passen.

Gast
JanH
oktober 25, 2020 10:17

Rancuneuze, humorloze kleuter. Nee, ik bedoel niet Sander Schimmelpenninck.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 25, 2020 10:13

Dom figuur.

Gast
Wim
oktober 25, 2020 10:10

Ha Ha Sander, da’s unne goeie, Guido den aftrekker. 👍👍👍

Gast
Beatrice
oktober 25, 2020 10:08

Kan Sander niet eens een Vergrootglas voor zich houden. Dan houdt ie wel wijselijk zn mond.

Gast
Genderneutraal
oktober 25, 2020 10:08

Die Podcast jongens lopen nu zeker helemaal binnen.
Steeds een scoop levert nog met eurootjes op, slimme jongens Reesema en Schimmelpenninck.

Bovendien….de een zegt het en de ander denkt het. Wel zo eerlijk dit toch.
Terwijl half vrouwelijk Nederland GTST kijkt zit de man op zolderkamer te sj.rren.
Het zorgt voor de beste verstandhoudingen.

En ik zet mijn deur alvast op een kier Sander.

Gast
Sjaak echt
oktober 25, 2020 10:07

Sander wordt slimmer in het mensen lokken naar zijn zijn podcast. verwijderd

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Boris
oktober 25, 2020 10:04

We wisten allemaal dat we dit gingen lezen hier. Geen teleurstelling.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen