Wilfred Genee trapt niet in val Eva Jinek

Wilfred Genee is deze week uitgenodigd door Eva Jinek om in haar talkshow te komen praten over de Tour de France, maar hij gaat daar niet op in. Het is een uitnodiging onder valse voorwendselen. Dat stelt hij op Radio Veronica. Wilfred weet heel goed waar Eva het over wil hebben en dat is niet de Tour de France. Hij weet heus wel dat ze het gewoon wil hebben over Veronica Inside en de ruzie die hij met Johan Derksen en René van der Gijp heeft gehad, laat de Talpa-ster weten. 

Wilfred wantrouwt Eva’s redactie. “Het grappige is dat ik gisteren werd gebeld door de redactie van Jinek of ik vanavond bij Jinek wilde zitten om over de Tour te praten. Ha ha ha! Ik zei ook: ‘Ik kom toch niet uit een ei jongens, alsjeblieft!’ Toen zei hij: ‘Ja, maar bij Tour du Jour deed je het ook zo goed.’ Ha ha ha!

Hij neemt het de jongen van de redactie niet kwalijk. “Dit is de vaste gozer die altijd contact opneemt. Het is op zich een heel aardige gozer. Torsten heet-ie.

Sidekick Rick Romijn kijkt sowieso niet graag naar Jinek. “Ik vond Beau leuker dan Jinek. Sympathieker. Ik vind haar niet sympathiek.”

Wilfred: “Zij is meer NPO zeg maar? En hij is meer commercieel?

Rick: “Hij is meer het volk. Hij weet wel wat de gewone man wil.”

Foto: RTL

35 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Teuntje
september 18, 2020 12:17

Valse vissenoog is een vilein kreng

Gast
Maxim Hartman
september 18, 2020 10:03

Genee is het p ooiertje van Derksen en Gijp.

Gast
Curryworst
september 18, 2020 00:08

Ik sluit mij aan bij likkers M en West tegen azijnzeiker. Ook al zijn M en West 1 persoon. Als M aan mijn worst likt is het net een spuitende vulkaan zo heet.

Gast
WEST
september 17, 2020 23:40

Talpa wordt ook niks. Zeker niet met de huidige zendermanagers. Stuk voor stuk nono’s.

Gast
WEST
september 17, 2020 23:38

Wilfried is er sowiesk ingetuind. Voor het grote geld naar Talpa waar hij uiteindelijk zijn droom niet kan waarmaken. Naast VI mislukt alles bij hem. Z’n talkshowtjes gaan op de klippen.

Gast
WEST
september 17, 2020 23:35

Ik klets uit mijn nek. Ik weet helemaal niets en vazel maar wat op deze site. Met of zonder * achter mijn naam

Gast
Curryworst
september 17, 2020 23:34

Eva wankelt. Jellinek scoort niet zials bij de NPO, een miskool van RTLletje

Gast
M
september 17, 2020 21:55

Belangrijk nieuws, ik en West spannen samen tegen azijnzeiker. Dat is het vermelden waard.

Gast
By the way
september 17, 2020 19:22

Wat is Wilfred een gewillig slachtoffer hè. Lekker scherp richting anderen, maar als hij zelf in the picture komt, dan duikt hij weg. Laf.

Gast
K Waterreus
september 17, 2020 19:06

Zoals de waard is,,,,,,,,,,,

Gast
WEST
september 17, 2020 18:47

@ Lies Hij komt met iets nieuws bij RTl4 de oudmixshow speciaal voor de oudere
Uit betrouwbare bron vernam ik van een NEP cameraman die vanmiddag iets had opgevangen in studio 22

Naar verluidt gaat Henny bejaarden huizen bezoeken naar oud talent die voeger in het schnabbel circuit zaten , en het land afreisde en een jachtig bestaan hadden
Zo moesten ze bijv. 20.00 uur in Breda voor de jubilerend klaverjasvereniging optreden, en om 20.50. in Hoeksewaard voor de plaaselijke voetbal club, dan om 22.00 uur in het Amsterdamse Carre waar een Artiest 25 jaar in het vak zat, en om 11.15 nog even naar Hilversum waar hij in het Gooiland in Hilversum zijn laatste optreden had Als de artiest geluk had woonde hij dan in Hilversum, maar kon ook gebeuren dat hij in helmond of vaalst woonden

Nou dus al die bejaarde oudartiesten op 4 wordt een feest van herkenning

Ben ook heel erg blij dat die bejaarden artiesten RTL uit de misserie trekt

Maar @ Lies mondje dicht hoor, je mag het nog niet aan iedreen vertellen
En zeker niet aan Jan Slagter , ander gaat hij met het idee aan de haal

Gast
Lies
september 17, 2020 18:45

Genereer een discussie in de comments: check. Fijne avond ‘Robbie’.

Gast
Rob
september 17, 2020 18:42

Lies, je hebt niets beters te doen dan op je rug liggen voor zwartj€s, dus heb je alle tijd om zelf een mediasite te beginnen.

Gast
Lies
september 17, 2020 18:40

18:33: neh, ik heb wel iets beters te doen en ik gun jou je inkomsten.

Gast
Lies
september 17, 2020 18:28

Redactie MC: Wlfred Genee / VI: check, Akwasi: check, Angela de Jong: check, Eva Jinek: check, iets gays: check, enz.
Maar het grootste medianieuws is natuurlijk dat Henny Huisman terug komt op de buis!

Gast
Philips de Goede
september 17, 2020 17:44

Het Genee tje is een rattig, sneaky NSB aaltje dat stiekum de betere inhoud van VI aan het slopen is. Maar ja achter dit ventje staat natuurlijk grootgraaier JdM. Dus er is sprake van een een tweetje.

Gast
azijnzeiker
september 17, 2020 17:26

M ik weet meer dan jij kan denken. X daar heb ik aan bij gedragen. Ik wil deze site nog wat rechtser maken.

Gast
Tino
september 17, 2020 17:26

Mag je niet van jou vrouw, lafaard

Gast
Boterberg
september 17, 2020 17:22

Misschien als Jinek Boobies doet wil wel even langskomen (Niks zeggen tegen zn Iraanse wijffie dan)

Is Genee tje nu een ventje van de Nieuwe Leer? En zijn anders denkers en sprekers nu ineens Ketters?

Zo van ik waarschuw nog eeen keer, anders kom je voor Genees TV Tribunaal.

Gast
b
september 17, 2020 17:11

Je kunt gerust live een staatsgreep op Veronica beramen en dan nog heeft niemand het in de gaten. Er luistert toch geen hond naar.

Gast
X
september 17, 2020 17:10

Sjonge wat een paranoide lambal is dat geworden.

Dan nog wat, wat een gezeik over dat alles en iedereen links is.
Lijkt al een tijd een PVV site dit.

Gast
WEST
september 17, 2020 17:07

AZIJNZIJKER WEET U NOG NIET HOE MC REGUURDERS ZIJN ?
EN NEE DETAILS WORDEN NIET BEKENT GEMAAKT MAAR HET STAAT OP NU.NL

Gast
tim
september 17, 2020 17:05

wat vind Angela hiervan eigenlijk?

Gast
azijnzeiker
september 17, 2020 16:56

West ik zal de 1ste zijn die gaat zeuren, wie gaat dat allemaal betalen, hoe groot is de route. Jij typt nu iets zonder er over na te denken, jij lijkt wel op M.

Gast
Tvkijker
september 17, 2020 16:53

Als er 1 onder valse voorwendselen een talkshow doet dan is Wilfred Genee het wel. Hij heeft Derksen erin geluisd!

Gast
Curryworst
september 17, 2020 16:45

Hebben mensen hier de uitzending met Henk Krol gezien? Hij zou toch met bewijs komen? Heb ik de uitzending gemist of is die nooit meer gekomen?

Gast
WEST
september 17, 2020 16:44

Fantastisch nieuws van de NPO sinterklaas komt gewoon en wordt geheim gehouden waar de intoch is , en zal op tv uitgezonden worden !
en op soc media is bijna iedereen het er mee eens dat het een goede oplossing is

Alleen hier op MC zal wel weer gezeurd worden , en wat het weeer kost aan belastinggeld

Gast
Ed Crane
september 17, 2020 16:39

Misschien moet Jinek maar weer Martijn Koning uitnodigen.

Gast
Zus
september 17, 2020 16:23

Iedereen is te koop. Zeker Genee. Jinek zal wel te gierig zijn.

Gast
MolTalk
september 17, 2020 16:22

Wat een Farizeeer die Genee.

Gast
ano@niem.nl
september 17, 2020 16:21

Jinek is zwaar links en dat stoort enorm.
Het rechtste geluid van het normale volk mag niet gehoord worden.

Dat doet NPO helaas ook. SBS zou meer de rechtse kant moeten kiezen.
Maar ja, Linda de Mol heeft ook al ooit zo’n vergissing met andere pieten gemaakt ipv zwarte pieten.

Gast
Hans S.
september 17, 2020 16:20

De hypocriet.

Gast
Kuis
september 17, 2020 16:19

Voor het juiste bedrag schuift hij gewoon aan tafel.

Gast
Trui Halfmouw
september 17, 2020 16:18

Groot gelijk Genee. Trap niet in de valse streken van graaier RTL Jinek

Gast
M.
september 17, 2020 16:18

Wilfred neem afstand van deze mislukt talkshow, BLVD op late avond met Jinek, zijn tot alles in staat om een goed bekeken show van te maken, terwijl vorige jaar al duidelijk was, da he volledig mislukt was, Dat Jinek haar redding NPO1 was. RTL Duitsland is not amused.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen