RTL 4 scoort zelfs in coronatijd niet met Frans Bauer

Geplaatst op do 26 mrt 2020 om 7:53


De kijkcijfers van woensdag 25 maart 2020 (SKO)

Het kan verkeren: zestien jaar geleden rende RTL 4 letterlijk met een blanco cheque achter Frans Bauer aan in de hoop op een vervolg op De Bauers, maar nu zal de zenderleiding zich afvragen hoe ze de volkszanger in vredesnaam moeten inzetten. Niet alleen zijn eerste reissoap bij de commerciële zender bleek veel minder in trek dan de voorgangers bij de NPO, ook zijn eigen tv-idee Goed Voor Elkaar scoort al weken beroerd. Zelfs nu Nederland massaal thuis zit vanwege de coronacrisis.

Het lijkt erop dat Nederland een beetje in slaap valt van dit soort weldoeners-tv. Zo keken er gisteren slechts 628.000 mensen (9 procent) naar het programma en dat is 31 procent minder dan GTST ervoor en 24 procent minder dan Jinek erna.

RTL 4 werd om half negen ingehaald door maar liefst drie concurrenten: Tussen Kunst en Kitsch met 2 miljoen kijkers (29 procent) op NPO 1, Steenrijk Straatarm met 871.000 kijkers (13 procent) op SBS 6 en De Zware Jas van Beatrix met 684.000 kijkers (10 procent) op NPO 2.

De winnaars om half tien waren De Rijdende Rechter met 1,8 miljoen kijkers (29 procent) op NPO 1, Jinek met 827.000 kijkers (15 procent) op RTL 4 en Nieuwsuur met 646.000 kijkers (11 procent) op NPO 2. SBS 6 bleef met De Sollicitatie steken op 265.000 kijkers (5 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • RTL 7 scoorde met GoldenEye: 599.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Red 2: 478.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Troost TV: 321.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Ladies Night: 255.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Temptation Island: 223.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Poirot: 217.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (3,2 miljoen), DWDD (1,9 miljoen), Zesuurjournaal (1,9 miljoen), EenVandaag (1,8 miljoen), Half acht nieuws (1,5 miljoen), RTL Boulevard (1 miljoen), GTST (910.000), Editie NL (894.000), Tijd voor MAX (845.000) en Lingo (626.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (1,4 miljoen), Journaal laat (1,1 miljoen) en Frontberichten (566.000) het meest in trek. Hart van Nederland trok 419.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 33 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 15 procent en SBS 6 brons met 8 procent.

Top 15
01. Journaal 20:00 (NPO1) 3.167.000
02. Tussen Kunst en Kitsch (NPO1) 1.989.000
03. De wereld draait door (NPO1) 1.935.000
04. Journaal 18:00 (NPO1) 1.875.000
05. De Rijdende Rechter (NPO1) 1.776.000


06. EenVandaag (NPO1) 1.769.000
07. Half acht nieuws (RTL4) 1.524.000
08. Op1 (NPO1) 1.357.000
09. Journaal laat (NPO1) 1.123.000
10. RTL Boulevard (RTL4) 1.007.000


11. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 910.000
12. Editie NL (RTL4) 894.000
13. Steenrijk Straatarm (SBS6) 871.000
14. Tijd voor MAX (NPO1) 845.000
15. Jinek (RTL4) 827.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. NPO1 / 32.9%
2. RTL4 / 15.2%
3. SBS6 / 7.5%
4. NPO2 / 6.7%
5. RTL7 / 6.3%


6. Vero / 5.2%
7. NPO3 / 4.8%
8. NET5 / 2.7%
9. RTL5 / 2.6%
10. RTL8 / 2.5%


11. Spike / 1.3%
12. Discov / 1.0%
13. Comedy / 0.9%
14. TLC / 0.8%
15. BBCfirst / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 44,4%
2. RTL Nederland 26,6%
3. Talpa TV 16,2%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: RTL








106 Reacties op “RTL 4 scoort zelfs in coronatijd niet met Frans Bauer”


  1. Towers

    419.000 kijkers haken af als Op1 begint, 199.000 kijkers schakelen in als Jinek begint.

  2. Hoogleraar Whisky-Bottelen

    Bauertje is ook wel een beetje passé toch?

  3. Fokkie de Tokkie

    @Towers.
    Hahahahahahaha!!!!! Sukkel.

  4. Astrid-Op1 1,6 miljoen

    2. RTL Nederland 26,6%
    3. Talpa TV 16,2%

    Ook op de woensdag sluipt RTL richting Talpa

    Gefeliciteerd Op1 met deze aantallen. Ook de middaguitzending kijkt men met vele.

  5. NPO the only one

    Jinek krijgt klap na klap na klap te verwerken van Op1!!!! De strijd is nu toch wel definitief beslist!!!!!

  6. Peter

    Towers: Zo kan je het ook zien, feit blijft dat Jinek elke avond een flink pak slaag krijgt van OP1.
    Ik denk niet dat ze vanochtend weer vrolijk de cijfers bekijkt.

  7. Huib

    “Als ik maar win” sprak Jinek met die nare, schelle stem.

  8. Astrid-Op1 1,6 miljoen

    SBS 6:
    Sollicitatie 265.000
    Hart van Nederland 419.000
    In het Hart van Nederland 363.000

    Dit is niet best…

  9. RTL, de hypocriete familiezender van Nederland

    Vanavond van 21.19 uur tot 22.50 uur Jinek.

    Bijzondere programmering qua tijdstip en duur.

    Wellicht kan PvdV haar de hele dag gaan inzetten vanaf morgen.

  10. Astrid-Op1 1,6 miljoen

    Peter
    do 26 mrt 2020 om 8:02

    Jinek staat op dit moment tegenover Nieuwsuur…

    Nieuwsuur 646.000
    Jinek 827.000

  11. Towers

    Astrid-Op1 1,6 miljoen
    do 26 mrt 2020 om 7:59

  12. Wyatt

    Hoezo wordt Hart van NL vermeld als wat het meest in trek is op de late avond het RTL Nieuws van 22:00 (832.000) en 23:00 (510.000) scoort hoger.

  13. Towers

    Astrid-Op1 1,6 miljoen
    do 26 mrt 2020 om 7:59

    Ik weet niet of je het door hebt, maar 26.6% vs 16.2% is een groot verschil van meer dan 10%! RTL 4 is bijna net zo groot als alle zenders van Talpa bij elkaar!

  14. Peter

    Post 8.06
    War is je punt.

  15. Realist

    Bijna 3,2 mln mensen laten zich dagelijks bang maken door het NOS Journaal, er zou toch maar geen ic bed voor je klaar staan.
    Kijk Jensen.nl voor het echte verhaal.

  16. Mike

    Op1 en Jinek kunnen beter de naam veranderen in… Depri je bed in.

    Wat een onvoorstelbaar depri programma’s met weinig opbeurende onderwerpen. Ze praten mensen in een depressie.

    Wat heb je aan al die negativiteit als kijker? Niets

    Je.heb zelf geen invloed.

    Tip… negeer het en kijk gewoon iets waar je nu blij van wordt.

  17. Kevin Kroket

    Ik lik liever een wc-pot dan Eva Jinek.

  18. Slecht voor elkaar

    Haal die Bauer maar snel van het scherm.
    Vergane glorie.

  19. ome H

    Denk dat Rtl op zich niet ontevreden is over Jinek, maar wat had zij zelf nu graag op Npo 1 gezeten!

  20. 🖱

    Gėnoten van Ladiesnight.
    TLP wederom 3de…
    Veronica andermaal beter!

  21. Sel

    Wederom de gebruikelijke idioten hier. Volgende topic dan maar proberen.

  22. De Heer

    Ladies Night begon lachwekkend slecht.
    Eerst laat die nieuwe niks toevoegende vrouw een filmpje van zichzelf zien waarin ze photoshop gedaan heeft en er nog lelijker uitziet. Allemaal lachen daar.

    Dan gaat Tjitske(die steeds meer een typetje speelt) opnieuw vertellen over haar zoons die s’nachts wakker zijn. En allemaal lachen joh.

    Dan krijg je een filmpje van die advocate die de hond uitlaat. Ja echt waar. En leuk dat ze het vinden daar op die stoelen.

    Vervolgens gaan ze skypen net Roxanne Hazes die echt weinig te vertellen heeft.
    Ja ze was eigenlijk wel toe aan wat rust dus fijn die corona! Ging nergens over.

    Toen vroeg ik het aan vrouwtje mag aub netflix op want dit is echt onzin. Gelukkig was ze het met mij eens. Bedroevend.

  23. NPO the only one

    Wanneer zal Jinek van de buis verdwijnen???

  24. X

    Jinek praat veel te snel. De uitzending op zich was wel goed, maar toen die vreselijke Rubens en Jeroen in beeld kwamen ben ik afgehaakt. Die zijn toch ook enorm afgegleden na hun Lama-periode en ook waarschijnlijk voor het geld.
    Ik vond Welmoed ook niet erg sterk. Gelukkig hebben we Charles nog.

  25. Wyatt

    Wanneee wordt NPO the only one verbannen? Zit hier dagelijks bull sh!t te verkondigen onder verschillende namen.

  26. Pieterke

    Toch wel triest dat je RTL Boulevard en Steenrijk Straatarm achter je moet laten en al eeuwen, met uitzonderingen daargelaten, niet in de top 10 voorkomt in deze tijden.

    Het is einde Jinek. De vraag is nu niet meer dat ze van de buis verdwijnt maar wanneer.

  27. Britt-Op1 1,6 miljoen

    Tijd voor MAX (NPO1) 845.000

    Waar is de nieuwe 5 uur show van RTL gebleven?

  28. Anne

    @X
    Niet alles hoeft afgestemd te worden op het tempo en de luistersnelheid van bejaarden zoals jij.
    Er zijn ook nog grote andere groepen die wel van snel communiceren houden.

    Maar je kon DWDD dus ook nooit volgen, afgaande op de spreeksnelheid?

  29. gaan jullie lekker

    Wat een belachelijk obsessie hebben de standaard reageerders hier. Iedere dag weer zeuren over Jinek, over Op1, over SBS… Jullie plaat blijft hangen, nu weten we het wel. Als je niks zinnigs te melden hebt, hòef je niet te reageren hoor. Geef eens inhoudelijk commentaar in plaats van zeuren over iets wat je niet eens hebt gekeken. Als je pijn in je aandacht hebt hoop ik dat je je nu beter en belangrijk voelt.
    Ga wat zinnigs doen, prutsers

  30. Jon

    Altijd zo negatief hier, Jinek behaald gewoon de cijfers waar ze voor aangenomen is bij RTL. Het was voornamelijk onder een miljoen op NPO1 en het is nu rond dezelfde cijfers. Overigens blijft OP1 (een door de samenleving betaald programma) veel duurder dan Jinek (bron NRC) dus is en blijft RTL de winnaar…

  31. Bart

    GTST doet het goed met het NPO journaal tegenover …

  32. MERS Pardoel

    Oh ik wil met iedereen knuffelen bij Talpa om deze slechte cijfers te compenseren!

    RTL Nederland 26,6%
    Talpa TV 16,2%

    NIEMAND wil meer naar Talpa kijken! Wat een armoede!

  33. X

    @Anne: Genieten altijd weer de bejaardenkaart trekken of niet?
    Kijk eens op andere sites als alleen deze afzeiksite.
    Hoorde gisteren overigens dat de gemiddelde leeftijd van verpleegkundigen in Australie momenteel 55 jaar is, wat hier waarschijnlijk ook zo is.
    Jammer dat de bejaarden voor je moeten zorgen.
    Ga zelf wat nuttigs doen als zgn jongere.

  34. Zomaar

    Zag bij OP1 mensen die kennis van zaken hebben, bij Jinek een stelletje lolbroeken die het ook wel even wisten uit te leggen.

  35. NPO the only one

    Jinek zit elke avond zowat 2x zo lang op de buis en er gaan steeds minder mensen naar dat gekrijs van haar kijken!!!!

  36. Anita

    ‘X’ heeft er blijkbaar geen idee van op welke leeftijd iemand bejaard is.

  37. Televisieman

    NPO the only one is rijp voor het gesticht

  38. MediaPrak

    Kan mij zo voorstellen dat de kijkcijfers RTL en Talpa op dit moment niet zo vreselijk veel belangrijk zijn. De aantal adverteerders welke hun campagnes terugtrekken zal hun meer zorgen baren en boven al, hoelang blijft Nederland in lock-down en volgt er een economische resessie.

  39. NPO the only one

    En dan kost ze notabene ook nog eens klauwen vol met geld, voor RTL!!!!

  40. Mediapark

    Als RTL en Talpa failliet gaan zullen de NPO fanboys hier juichen.

    Niet realiserende dat verschraling en monopolisering van het aanbod een zeer slechte zaak is voor ondernemend Nederland en vooral voor de pluriformiteit.

  41. JobF

    Hart van NL scoort zo slecht omdat ze een dramatische voorloper hadden met 250k. De voorloper is nu eigenlijk nog belangrijker geworden. Of je nou NPO 1 RTL 4 of SBS 6 kijkt je krijgt om 22:30 bij alle 3 nieuws over Corona. Dus mensen blijven eerder hangen dan normaal.

  42. NPO the only one

    Robert Jensen heeft dit maanden geleden al voorspeld, over de ”afgang” van Evaatje, heeft ie toch gelijk gekregen!!!

  43. Gaat lekker

    Jinek doet nu precies wat van haar verwacht wordt, ongeveer evenveel kijkers als vroeger bij NPO. Goed gedaan meid!
    Maar nu begint al in prime time. En de concurrent heeft veel, veel meer kijkers. Niet zo goed gedaan meid. Gewoon slecht eigenlijk.

  44. NPO the only one

    Gaat lekker, dat is ’n absoluut juiste conclusie!!

  45. HansR

    Opvallend wat voor argumenten hier worden gebruikt om Jineks tegenvallende cijfers goed te praten.
    Het is eenvoudig Eva had op NPO ca 800.000 kijkers en nu is dat niet anders.
    NPO (OP1) had dus die 800.000 maar scoort door de Corona ellende nagenoeg het dubbele.
    Als Jinek her net zo zou “uitbuiten” zou zij eigenlijk op de 1,5 miljoen moeten zitten, die ze op haar eerst RTL avond “WINNEND” scoorde.
    Kortom Jinek doet het middelmatig en dat is niet best.

  46. critikast

    Bauer’s reisprogramma scoorde toch best goed? Het onderwerp van zijn nieuwe serieis idd minder boeiend.
    En de kijkcijfers zullen Jinek een zorg zijn: ze doet tegen een absurd hoog bedrag iedere avond haar klusje: ongeïnteresseerd, afstandelijk, routinematig en niet geïnspireerd. Kortom: Eva nadert de inmiddels beruchte kliko !!

  47. Marko

    Zomaar 8.49

    Dan heb jij Jinek niet gekeken als je zo reageert.

  48. NPO the only one

    HansR & Criticasters, 100% mijn gelijk!!! Voor ’t geld wat ze krijgt bij RTL zou ze MEGA cijfers moeten scoren!!! Daar betaalt RTL haar voor!!!!

  49. StefanV

    De “strijd” tussen Jinek en Op1 is niet beslist; er is momenteel eigenlijk geen strijd gaande. Jinek zit op een ander tijdstip, op een zender die het in deze coronatijd extra moeilijk heeft. Veel kijkers stemmen gewoon af op NPO 1 en blijven daar hangen. Het hele “feelgood”-element in de talkshows is ook vrijwel afwezig.

    De kijkcijfers van Jinek zijn in principe heel behoorlijk.

  50. NPO the only one

    Ze wordt hier continu maar vergeleken met haar resultaten bij de NPO, maar vergeet niet, ze verdient dik 4x zoveel bij RTL!!! Daar moet wel wat ”tegenover” staan!!!!

  51. sbs is dood

    En nog heeft RTL4 twee keer zo groot marktaandeel dan SBS6.
    Hahahahaha

    RTL4 / 15.2%
    SBS6 / 7.5%

  52. Rambo

    Jinek moet tegenwoordig niet meer vergeleken worden met Op1. Jinek is momenteel vaak voor 23:00 afgelopen dus ik verwacht dat veel Jinek kijkers daarna alsnog zappen naar Op1.
    Jinek is momenteel een concurrent van Nieuwsuur op NPO2 en de ijzersterke primetimeprogrammering van 21:30 op NPO1 die enorm goed scoort waar Op1 ook op meelift.
    Als je dus iets genuanceerder naar de cijfers van Eva kijkt doet ze het helemaal niet zo slecht maar dat zal op deze site wel niet gezegd mogen worden met al die NPO fans en Jinek haters.

  53. NPO the only one

    Rambaldo, voor 1 miljoen moet je geen prestatie leveren, maar ‘ mega, mega, mega prestatie!!!!!

  54. NPO the only one

    Sorry, ik bedoel Rambo.

  55. Jinek Die

    Jinek die woorden in de monden van de gasten legt,
    Jinek die de zinnen van de gasten afmaakt,
    Jinek die de zinnen van de gasten verkeerd afmaakt.
    Jinek die vooral zelf aan het woord wil zijn.
    Jinek die constant een waardeoordeel uit.
    Jinek die gebukt gaat onder vooroordelen.
    Jinek die er alleen voor de wat eenvoudigen is.

  56. Xylon

    RtL late night met Jinek begint steeds vroeger met uitzenden !.. Petertje probeert écht van alles maar het wil maar niet echt vlotten met Madam: “als ik maar win?” Peperdure “diva” zal als dit zo doorgaat slechts voor flink verlies gaan zorgen voor Bertelsmann’s nederlandstalige filiaal van gedrochten zendergroep rtL-Nederland vanuit Luxembourg !.. Jinek gaat af als een flinke gele Tsjechische gieter !..

  57. Ron

    Jinek wordt steeds meer deprimerend om naar te kijken, ik sluit me aan bij de opsomming die ‘Jinek Die’ hier boven geplaatst heeft.

  58. Televisieman

    @NPO the only one, welke prestatie lever jij eigenlijk voor deze maatschappij? Je bent een gekkie van het beste soort. Dat dan weer wel. En zodat je het begrijpt bij deze ook jouw geliefde uitroeptekens!!!

  59. wow

    Er zit hier op deze site werkelijk een mega hater van Jinek onder verschillende namen berichten te posten die verdacht veeel op elkaar lijken, wanneer gaan ze hier eens werken met inlognamen of iets dergelijks. Wat een geneuzel om elke dag die NPOgast te zien hier

  60. Bart M.

    Het plezier om “Jinek’ te zien. wordt met de dag minder, ze ratelt maar door de gasten heen en, nog erger, ze luistert niet.

  61. Britt Scholte Lover

    Wat zal GTST balen nu het eindelijk goed scoort en dat ze geen afleveringen meer hebben straks

  62. Frans B ook al getroffen door RTL vloek

    Was Frans maar bij AVRO/TROS gebleven.

  63. Leo knots

    OP zich is Bauer wel leuk, maar mensen hebben nu wat anders aan hhun hoofd. Kijken meer naar nieuws (NPO) en daar heeft Bauer helaas last van

  64. Pegode

    Ben allang afgehaakt met kijken naar op1 en Jinek.
    Wat een oeverloos gelul, het uitmelken van dat corona virus.
    Blikken vol met deskundigen en virologen uit allerlei kelders en spelonken worden opengetrokken,en spuien zij hun onzin. Relevant nieuws staat al in de kranten en horen we op het nieuws.

  65. Rob

    Tot zover Talpa. Komt nooit meer goed. De Mol doet er verstandig aan een enorme reorganisatie door te voeren. En TV te maken die wel appelleert.

  66. KanSlechter

    Drie keer Welmoed bij OP1 deze week.

  67. NPO the only one

    De waarheid en de feiten over Evaatje mag je hier schijnbaar niet ventileren!!!

  68. KanSlechter

    De verdeling is wel duidelijk bij OP1 tijdens de Corona crisis.

    3*BNN/VARA
    3*WNL/MAX
    1*EO

  69. discuswerper

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 7:44
    Jinek krijgt klap na klap, na klap van Op1, de strijd is absoluut geleverd!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 8:01
    Jinek krijgt klap na klap na klap te verwerken van Op1!!!! De strijd is nu toch wel definitief beslist!!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 8:20
    Wanneer zal Jinek van de buis verdwijnen???

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 8:50
    Jinek zit elke avond zowat 2x zo lang op de buis en er gaan steeds minder mensen naar dat gekrijs van haar kijken!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 9:09
    En dan kost ze notabene ook nog eens klauwen vol met geld, voor RTL!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 9:27
    Robert Jensen heeft dit maanden geleden al voorspeld, over de ”afgang” van Evaatje, heeft ie toch gelijk gekregen!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 9:44
    Gaat lekker, dat is ’n absoluut juiste conclusie!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 10:02
    HansR & Criticasters, 100% mijn gelijk!!! Voor ’t geld wat ze krijgt bij RTL zou ze MEGA cijfers moeten scoren!!! Daar betaalt RTL haar voor!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 10:07
    Ze wordt hier continu maar vergeleken met haar resultaten bij de NPO, maar vergeet niet, ze verdient dik 4x zoveel bij RTL!!! Daar moet wel wat ”tegenover” staan!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 10:17
    Rambaldo, voor 1 miljoen moet je geen prestatie leveren, maar ‘ mega, mega, mega prestatie!!!!!

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 10:18
    Sorry, ik bedoel Rambo.

    NPO the only one
    do 26 mrt 2020 om 13:07
    De waarheid en de feiten over Evaatje mag je hier schijnbaar niet ventileren!!!

    —–

    Als je het op een rijtje zet zie je pas hoe ziekelijk de obsessie is. Preventief ruimen wat mij betreft.

  70. NPO the only one

    Alleen maar feiten en waarheden!!!!

  71. NPO the only one

    Discuswerpen, we zullen wel zien hoelang ze nog stand houdt!!

  72. X

    @discuswerper: Ik heb een aantal jaren in de GGZ gewerkt maar zo kom je ze weinig tegen ;)

  73. NPO de enige echte!

    NPO the only one, klopt allemaal!

  74. NPO the only one

    Televisieman, ik leef van jullie geld!!

  75. discuswerper

    Ik wil mijn ziekelijke obsessie weer even uitleven. Wiens of wier berichten zal ik nu gaan opzoeken, kopiëren en plakken in een nieuw bericht, om af te sluiten met een lekker provocerende opmerking? Suggesties, iemand?

  76. NPO the only one

    Discuswerper, dus ”t is gewoon ’n obsessie??

  77. NPO the only one

    Dan vraag ik me af wie de GGZ harder nodig heeft??

  78. Julia

    CNN is ook 24 uur per dag Corona-virus, het is overdaad. 2miljoen voor Tussen kunst en kitsch, en dat na al die jaren: dat was destijds slim gedaan! 600.000 voor een oude James Bond is niet gek!

  79. NPO the only one

    Het corona virus is momenteel zeer hot, veel mensen hebben behoefte aan informatie en daar spelen de omroepen op in!!

  80. discuswerper

    lol het gaat maar door, nu zelfs ook onder mijn naam berichten gaan plaatsen. De signalen die verschillende mensen hier afgeven komen niet binnen he.

    Stop ermee, NPO the only one. Je wil overduidelijk iets bereiken maar het werkt averechts.

  81. NPO the only one

    Zielepoot

  82. Commerciële Yoghurt

    Er is maar 1 zielepoot en dat is “NPO the only one” zoals deze stumper zich tegenwoordig betiteld op deze roddel site.

  83. Commerciële Yoghurt

    Een aantal jaren geleden had ik gezegd dat deze “NPO the only one” een tokkie kijker van SBS was!!!

    De vraag is: Zit daar een kern van waarheid in?

  84. Bart

    Vanaf aanstaande maandag op NPO2 dagelijks vanaf 10.00u o.a.
    Showroom
    TV Monument
    Sonja
    Voor de vuist weg
    Klasgenoten
    Villa Felderhof
    TROS TV Show op reis
    Zeg ’ns Aaa
    Oppassen
    All Stars
    natuurreeksen van de BBC.
    Heb je dat gezien
    Eén van de Acht
    De André van Duin show
    Kopspijkers
    Kluchten, theater cabaret en evenementen
    Lang Leve de vereniging

  85. Commerciële Yoghurt

    Normaal kijk ik hier nooit naar, maar gisteren genoten van een mooie aflevering van Frans Bauer.
    Jinek I.s.m. RTL Nieuws daarna was weer top.

    SBS6 scoort goed met Steenrijk Straatarm.
    Evenals de Bond film op RTL7.
    De Veronica film doet het ook prima.

  86. Commerciële Yoghurt

    @MC,

    Hahahahahahaha, amateurs!!!!

  87. NPO the only one

    Yoghurt, voor jou ’n vraag, voor mij ’n weet!

  88. Kogelstoter

    @discuswerper
    do 26 mrt 2020 om 13:41

    Tja, zielig.
    Een doorgedraaid trolletje met 2 jaar lagere school.
    Verder links laten liggen.

  89. NPO the only one

    Kogelstoter, daar heb ik maar 1 jaar opgezeten!

  90. X

    NPO geval: Ik denk eerder mij om jou te verplegen.
    Al lijkt me dat onbegonnen werk. Zou jou zonder medicatie in een dwangbuis stoppen. En hup de isoleer in.

  91. NPO the only one

    X, doe wat je niet laten kan!

  92. Commerciële Yoghurt

    @NPO trol,

    Voor mij een weet. U bent een tokkie!

  93. Commerciële Yoghurt

    Zit nu RTL Boulevard te kijken. Prima info over alles en nog wat, maar komt er zo weer non informatie wat ik ABSOLUUT NIET wil trek en niet wil weten.

    En dat gaat helaas weer over het walgelijke Boer Zoekt Vrouw en super domme Lil Kleine.
    Zo de van de tijd…….

    Zo jammer voor dit afwisselend informatieve programma…

    Dat wordt weer zappen!

  94. Commerciële Yoghurt

    Gelukkig is die randdebielen BZV zooi voorbij.

    Nu Trijntje Oostethuis life… Beautiful, prachtig, geweldig.
    That’s what friends are for.

  95. NPO the only one

    Yoghurt, 18.59 Helemaal juist, dat ben ik!!

  96. NPO the only one

    Zo, dan ga ik nu weer ff naar rokje tv kijken!!

  97. NPO the only one

    Ik bedoel tokkie tv!!

  98. Commerciële Yoghurt

    Wat een gek die NPO adapt

  99. Commerciële Yoghurt

    Vanavond weer 2 zapmomenten:
    L. Ascher (Partij vd Armoe) en Ali B met z’n huilie huilie gerap.

    Wordt het toch het mooi gemaakte informatieve Team Spoedeisende hulp op RTL5.

  100. NPO the only one

    Knettergek ben ik!

  101. aammehoela

    Gisteravond genoten van Troost-Tv op NPO 3. Met name RUR was leuk om terug te zien. Met een zeer jonge Goedele Liekens die toen al goed welbespraakt was maar nog wel een beetje naief. Leuk om te zien en even geen corona nieuws. Me wel zitten ergeren aan de toespraak van Trump op CNN. Eerst aangeven dat het toch wat erger is dan hij in eerste instantie dacht, maar wel aangeven dat tijdens Pasen de kerken vol moeten zitten en hierna de USA grotendeels weer “back in business” is. Nog wel het besef dat dit in New York niet gaat lukken………….

  102. 🗣

    Ons Fransie is Top!

  103. Warmoes

    Bauer was ooit leuk om te volgen als Frans Bauer, Bauer moet niet ineens de interviewer/host gaan spelen, want dat is hij niet.
    Die fout wordt altijd weer opnieuw gemaakt.

  104. Bart

    @Warmoes Eens!

  105. NPO the only one

    Wederom op donderdagavond deelt Op1 weer megagrote klappen uit naar Jinek! Dat blijft zeer knap werk van NPO!!!