Veronica aan kop met Ajax, Floortje op doek pakt zilver

Geplaatst op Wed 18 Sep 2019 om 8:00


De kijkcijfers van dinsdag 17 september 2019 (SKO)

Veronica was dinsdag de grote winnaar op prime time dankzij de Champions League-wedstrijd Ajax – Lille (2,2 miljoen kijkers en 41 procent), maar ook NPO 2 deed het niet verkeerd. Op die zender bleef Sterren op het Doek stabiel ten opzichte van de vorige twee afleveringen en daarmee was de show het meest bekeken alternatief voor het voetbal. De uitzending met Floortje Dessing als hoofdgast trok 754.000 kijkers (14 procent). Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

De nummer drie op prime time was NPO 1 dankzij de combinatie Opsporing Verzocht (744.000 kijkers en 14 procent) en Opgelicht (612.000 kijkers en 12 procent).

Daarna volgt niet RTL 4, maar SBS 6. Dat station kwam met Steenrijk Straatarm uit op 576.000 kijkers (10 procent). Aansluitend trok Niets Liever Dan Een Kind 380.000 kijkers (7 procent).

Waar is RTL 4 in dit plaatje? Nergens. Die zender stelde teleur met de combinatie Ver Van Huis (351.000 kijkers en 6 procent) en Dossier Van den Heuvel (301.000 kijkers en 6 procent).

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • RTL 4 scoorde met Ver van huis: 351.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Station 19: 268.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Survivor: 258.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Deurwaarders: 164.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met You’re not you: 149.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Make Holland Great Again: 136.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (1,9 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), DWDD (1,3 miljoen), Half acht nieuws (989.000), Sportjournaal (986.000), GTST (652.000), RTL Boulevard (639.000) en Tijd voor MAX (554.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Jinek (852.000), De rijdende rechter (764.000), de voetbalnabeschouwing (736.000) en Journaal laat (537.000) het meest in trek. Beau scoorde 287.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 23 procent marktaandeel, Veronica pakte zilver met 22 procent en RTL 4 brons met 10 procent.

Top 15
01. Ajax – Lille (Vero) 2.180.000
02. Journaal 20:00 (NPO1) 1.949.000
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.439.000
04. EenVandaag (NPO1) 1.327.000
05. De wereld draait door (NPO1) 1.284.000


06. Half acht nieuws (RTL4) 989.000
07. Sportjournaal (NPO1) 986.000
08. Voetbal CL VB (Vero) 951.000
09. Prinsjesdag (NPO1) 904.000
10. Jinek (NPO1) 852.000


11. De Rijdende Rechter (NPO1) 764.000
12. Sterren op het doek (NPO2) 754.000
13. Opsporing Verzocht (NPO1) 744.000
14. Voetbal CL NB (Vero) 736.000
15. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 652.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. NPO1 / 23.4%
2. Vero / 22.0%
3. RTL4 / 10.1%
4. SBS6 / 7.5%
5. NPO2 / 6.2%


6. NET5 / 3.8%
7. RTL7 / 3.1%
8. RTL5 / 3.0%
9. NPO3 / 2.7%
10. RTL8 / 2.6%


11. TLC / 1.6%
12. Comedy / 1.2%
13. Discov / 0.9%
14. SBS9 / 0.8%
15. Ziggo / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Talpa TV 34,1%
2. Publieke Omroep 32,3%
3. RTL Nederland 18,8%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: MAX








91 Reacties op “Veronica aan kop met Ajax, Floortje op doek pakt zilver”


  1. Jos

    Beau. Au. Dat doet pijn.

  2. Anoniem

    GTST vernedert Lingo?

  3. #NPO Kijker#

    #NPO Kijker#

    1. Talpa TV 34,1%
    2. Publieke Omroep 32,3%
    3. RTL Nederland 18,8%

    Talpa top door Ajax.

    Beau 287.000 dieptepunt, maar komt ook door voetbal, Hart van Nederland ook slechts 363.000.

  4. Michiel

    Bye bye beau

  5. Marcktv

    Eric…..waaaaaar ben je?

  6. Nerd

    Beau, terecht! Het was zo slecht!!!

  7. zucht

    Beau zou een wekelijkse talkshow moeten doen en op vrijdag uitzenden. Dan profiteert hij mee van de kijkers van The Voice. Heeft ie nog in ieder geval het idee dat ie een beetje succes heeft.
    En anders gewoon weer terug naar de roddelrubriek en huilie huilie doen met zwervers en nietsnutten.

  8. zucht

    Waar is Man Bijt Hond eigenlijk?

  9. #NPO Kijker#

    RTL Boulevard 639.000
    Half Acht Nieuws 989.000
    Goede Tijden Slechte Tijden 652.000

    Hart van Nederland 230.000
    Man Bijt Hond 323.000
    Lingo 449.000

    Mensen hebben Man Bijt Hond inmiddels ook wel gezien.

  10. "VeronicaDoetHet?....Beter!";

    Genoten van Ajax.
    TLP wederom eerste….
    Veronica doet het beter!

  11. zucht

    Leuk programma trouwens, dat Sterren op het Doek.

  12. #NPO Kijker#

    Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
    1. Talpa TV 34,1%
    2. Publieke Omroep 32,3%
    3. RTL Nederland 18,8%

    Top NPO en Talpa

    Beau dieptepunt. Hij vist uit dezelfde vijver als DWDD. Zou hij toch niet doen?
    Gast: Hoekstra bij DWDD en Beau op dezelfde avond. Hoe dom kan je zijn.

    Volgens twitter was hij zeer ongepast tegen Hoekstra en bij een andere gast laat hij zien hoe je huisvredebreuk pleegt.
    De zoon van Halsema werd ervoor …………….. door de Telegraf.

    Jinek was weer top

  13. Ties

    @NPO kijker, hahaha, ga je nou programma’s recenseren op basis van reacties op Twitter?

  14. Frank

    Volgens mij wonnen Eus en Floortje niet het zilver maar het brons.
    De rijdende rechter trok net iets meer kijkers en gaat ervan door met het zilver na het voetbal.

  15. Niels777

    Man bijt hond was oude aflevering ivm storing, stond steeds zonin beeld vandaar minder kijkers en Lingo ook wat minder

  16. Teoh

    En dat terwijl Matthijs in dwdd wel vier keer Besu’s show noemde gistrr

  17. David

    Man bijt hond was een herhaling en dan kijk ik wat anders . ik heb van het voetbal genoten en van steenrijk straat arm

  18. WEST*

    @ ANONIEM Ja je moet toch iets schrijven om je frustratie te kunnen uiten
    Als je naar de kijkcijfers van afgelopen weken kijkt, dan zit RTL toch mooi in zak en as , en Talpa , RTL een flinke draai on de oren geeft ! RTL betekent ook niets meer in de top 15

  19. Curryworst

    Sterren op het Doek had een onverwacht memorabel slot.

  20. mark2

    dossiwer ven den heuvel staat verkeerd geprogrammeerd, maar de afleveringen die ik heb gezien zijn niet spectaculair, kabbelt voort…
    rtl4 gaat natuurlijk aan kop want iedereen kijkt op videoland (as if!)

  21. Ties

    @WEST, doordat er bij Talpa nu meer geinvesteerd is in programma’s is het beeld evenwichtiger, soms is Talpa groter, soms is RTL groter, voor de kijker is dit alleen maar beter. Maar je kunt dit toch ook op een normale manier duiden?

  22. Ad Visser

    Wat heeft RTL live niet dat Tijd voor MAX wel heeft? Kijkcijfers verschillen gigantisch elke dag.

  23. #NPO Kijker#

    Ties
    Wed 18 Sep 2019 om 8:18

    Ja en? Ik kijk niet naar die bagger. Zag de kijkcijfers en ben toen de reacties op twitter gaan lezen.

    zomaar 2 berichten

    Morgen weer meehuilen over normvervaging en de jeugd van tegenwoordig, maar vanavond zelf lekker even huisvredebreuk plegen. Voor de kijkcijfers. Moet kunnen, toch? #Beau

    Plaatsvervangende schaamte. #beau tutoyeert minister van financiën, pakt en opent zonder zijn toestemming het koffertje en komt dan met een zeer goede vraag: zitten er sexboekjes in? Wauw. Wat een niveau. En wat een schaamteloze Jimmy Fellon kopie. #afgehaakt

  24. WEST*

    MBH / Lingo is gewoon top jammer van het lange reclame blokken , daar zou ome John eens naar moeten kijken of dat anders kan ,Reclame moet natuurlijk, maar iets minder, of voor en na een programmas zal de kop niet kosten , en dat kan op een andere manier weer gecompenseerd worden met de nieuwe reclameregels
    tenminste als die al van toepassing mogen zijn als je de reclame blokken verschuift, levert dat voor MBH/ LINGO veel meer kijkers op

    DOEN HOOR OME jOHN !!!

  25. Ties

    @NPO Kijker, hahahaha, je kunt toch geen inhoudelijke mening geven over programma’s waar je niet naar gekeken hebt? Jij bent echt niet helemaal goed.

    En om te beoordelen of iets bagger is zul je er toch naar moeten kijken…

  26. #NPO Kijker#

    Overigens heb ik verdrr niets anders te doen dan dit.
    Ik geniet al bijna 30 jaar van mn WAO. Afgekeurd wegens zwakzinnigheid in combinatie met laaggeletterdheid.
    Gelukkig krijg ik hier zo nu en dan wat aandacht.

  27. #NPO Kijker#

    Ties
    Wed 18 Sep 2019 om 8:37

    Ok, ik zal vanavond eens naar Beau kijken, en dan kom ik morgen met een onderbouwde inhoudelijke reactie in plaats van Twitter berichten van anderen.

  28. Ties

    @NPO Kijker, inhoudelijke reacties kun je ook geven zonder kijkcijfers, daarvoor hoef je dus niet tot morgen te wachten!

  29. WEST*

    @ TIES Ga eens ten rade bij je familie , vrienden of kennissenkring
    zij zijn de beste graadmeter, en je weet meteen hoe RTL er belabberd voorstaat aan populariteit . de meeste zullen zeggen dat ze niet kijken, nee je wordt niet serieus genomen als je rtl 4 kijkt ! de meeste zijn RTL gewoon een beetje zat , en ontdekken dat de TALPA zenders ook leuk kunnen zijn om naar te kijken
    RTL heeft allang zijn goodwill verloren bij veel kijkers
    Gun iedere zenders zijn kijkers maar als RTL zware klappen krijgt, moet je dat ook toegeven,

  30. #NPO Kijker#

    Aah daar is m’n debiele tweelingbroertje West ook.

  31. Ties

    @WEST, dat geef ik toch toe, Talpa stijgt nu en RTL daalt nu, maar daar hoef je toch niet zo hysterisch over te doen?

    SBS 6 is ook wel eens groter geweest dan nu, er zijn altijd van dit soort schommelingen.

  32. WEST*

    @TIES 75% van de reageerders kijken elke dag naar bagger, om het dan hier af te gaan kraken !

  33. #NPO Kijker#

    Ties
    Wed 18 Sep 2019 om 8:50

    Het gaat mij en West alleen maar om de aandacht.
    Leuk dat er figuren zoals jij zijn die erin trappen.

  34. #NPO kijker#

    Marktaandelen (18-24u, 6+)
    1. NPO1 / 23.4%
    2. Vero / 22.0%
    3. RTL4 / 10.1%
    4. SBS6 / 7.5%
    5. NPO2 / 6.2%

    Waar is RTL gebleven?

  35. #NPO kijker#

    Ik heb een plaat van 2 meter dikte voor mijn kop.

  36. WEST*

    @ Ties geef alleen de feiten weer , hysterisch ,stress , gefrustreerd ,en dergelijke komt in mijn woordenboek niet voor !

  37. Fred

    @Ties. Helemaal mee eens. NPO kijker probeert iedere dag met goede argumenten te komen, maar begint steeds meer onzin uit te kramen. En wel Twitter kijken om te bepalen of iets bagger is. Wat een ramptoerist zeg..

  38. #NPO kijker#

    Fred
    Wed 18 Sep 2019 om 8:55

    Zoals gezegd: het gaat mij en ook West om de aandacht.

  39. critikast

    Leuk programma dat Sterren op het Doek, Ik heb gisteren niet gekeken omdat Dessing te gast was. Niet alleen een lelijke vrouw, maar ook een schoolvoorbeeld van een programmamaker, die alles door een redactie laat opknappen en zelf met de eer gaat strijken. Op de redactie gedraagt ze zich al jaren als een echte bitch.

  40. Fred

    @West. Correctie. 75& van de mensen hier kijkt naar bagger om andere mensen hier af te kraken. Het is altijd heel persoonlijk. En ja ik doe er tot mijn spijt ook onbedoeld aan mee.

  41. Ray

    @ Ad Visser 8.32 uur
    5 Uur Live heeft lange reclameblokken en het is een vrouwentalkshow, dus precies wat ze op Net 5 met Merel Westrik willen gaan doen. Weten ze in ieder geval alvast dat ze niet bang hoeven te zijn voor hoge kijkcijfers.

  42. Fred

  43. Fred

    %. Moeilijk hoor ;-)

  44. HansR

    Beau zal binnenkort wel kenbaar maken dat zijn streven tevreden zijn met 400.000 kijkers een foutje was en hij dit bedoelde als weektotaal en niet per avond.

  45. No. 14

    Beau probeerde gisteren de rebelse kwajongen uit te hangen o.m. door ‘belletje-trek’ en door de minister bij zijn voornaam te noemen en te tutoyeren.
    Zelfs niveau schoolkrant onwaardig.
    Gelukkig is de daling ingezet! Ga zo door Beau!

  46. #NPO kijker#

    Fred
    Wed 18 Sep 2019 om 9:00

    Dat is promiel. Dat weet ik maar al te goed met mijn alcoholprobleem.

  47. Peter

    Keek ik nou goed? Floortje zag er oud en vermoeid uit. Gaat het wel goed met haar?

  48. Ton

    Jammer voor Beau. Hij heeft ook een slechte redactie.
    Waardeloze onderwerpen. Beau is een goede vent in het verkeerde programma.

  49. WEST*

    Ja wat zouden we wezen, zonder MC te lezen ?, En beste dames en heren, je kunt hier zo lekker naar hartelust reageren

  50. WEST*

    WEST WEST WEST WEST WEST ben ik goed in beeld ??? ja ik waai maar èèn kant op en dat is naar het westen

  51. critikast

    Pil vergeten West?

  52. Bis

    @#NPO Kijker# om 8:34
    @No. 14 om 9:01

    Dus een minister die letterlijk tegen je zegt dat hij met jij aangesproken wil worden moet je volgens jullie vousvoyeren? Wie is hier nu de aso, Beau of jullie?

  53. Krelis @Bis

    Een joumalist vousvoyeert een minister niet uit onderdanigheid, maar om afstand te houden. Het is niet de bedoeling dat het gezellig wordt, ons kent ons, maar dat het kritisch blijft. Beau snapt dat niet, want is geen journalist. Jij ook niet.

  54. Erik is ziek

    Sorry lezertjes, vandaag niet

  55. Het meisje met de grijze Luger

    De kunstenares in Sterren op het doek zorgde voor twee tenenkrommende momenten van zelfoverschatting. Ze was sowieso zeer onbeschoft.

  56. Beau ter Ham

    …Ja raar mens inderdaad maar de bescheiden schilder won – leuk programma.

  57. Bis

    @Krelis 9:39

    Precies wat je zegt: hij is geen journalist. Moet hij van jou doen alsof dan of zo? Bovendien zou dat hele woord u per direct afgeschaft moeten worden. Ten eerste is het geen echt Nederlands, maar geïmporteerd gebruik. Ten tweede is het huigelachtig. Mensen kunnen het gebruiken omdat ze beleefd zijn dan wel om afstand te houden, maar ook om beleefdheid dan wel afstand te veinzen. Een zeer bedenkelijk en on-Nederlands gebruik dus.

  58. Krelis

    @Bis Waar maak jij uit op dat hij van mij moet doen alsof?

  59. Eva

    Krelis, ben je dom? Lees je eigen reacties eens terug.

  60. @Bis

    Als jij het woord u wilt afschaffen vanwege niet echt Nederlands, zou jij de naam Beau ook moeten vermijden, natuurlijk. En zou jij bijvoorbeeld ook het woord journalist niet meer moeten gebruiken. Of direct. Of geïmporteerd.

    Wat je dan weer wél zou kunnen gebruiken, is het woord huichelachtig. Met tweemaal een ch.

  61. tt van't Hof

    Keek gisteren een stukje beau, zalm op bezoek. Was zo’n slecht gesprek dat ik het niet vol hield. Vreselijk.

  62. tt van't Hof

    Het niveau was nul. Echt waar.

  63. Ron

    De show van Beau is bijna overleden kunnen we nu wel concluderen. Op sterven ligt het zeker. Als je de handdoek in de ring gooit qua gastkeuze van de show van gisterenavond omdat voetbal er toch recht tegenover zit en Jinek toch de kopstukken van Prinsjesdag aan tafel heeft geef je je gelijk gewonnen. Op vrijdag kunnen ze zo opportunistisch produceren met veel entertainment maar op zo’n TV volle avond vol concurrentie durven ze niets…

  64. Ikke

    Wat een kijkers voor beau! Het is het allemaal net niet

  65. Suzy Wang

    Sterren op Doek leuk programma. was op tijd thuis van prinsjesdag.

  66. afspraak

    Die Beau is gewoon zielig geworden.

  67. KritiKus

    Beau is inderdaad geen journalist. En daardoor verwordt zijn talkshow tot een soort Koffietijd op de late avond, maar dan met decafé – slaapverwekkend. Prima hoor, voor kijkers als Bis, die dat niveau nog net halen met hun hersentjes.

  68. gtstfites

    Ze moeten bij GTST stoppen met dat vloggen niemand zit daar op te wachten. Sjors en Amir een saai stel, Lucas moet een vaste relatie krijgen en die verhaallijn van Ludo, Janine, Billy, Rob, etc slaat ook nergens op.

  69. Georgina Verbaan

    Afgang voor Beau, nu al richting de 200.000 kijkers, Tan moest hiervoor wijken en Art ook, die redactie daar moeten ze ontslaan!

  70. gekko

    @georgina verbaan, ze moeten Beau eens ontslaan. Hij heeft de capaciteiten op geen enkele manier om deze vooraanstaande plek te rechtvaardigen. Het blijkt een intens domme man te zijn. Doei.

  71. Bis

    @Krelis 10:50

    Dat is niet wat ik zeg. Ik vind dat het gebruik afgeschaft zou moeten worden. Dat is namelijk on-Nederlands.
    Kijk naar onze maatschappij. Iedereen is hier gelijk. De putjesschepper hoeft de bankdirecteur niet met de grootst mogelijke eerbied tegemoet te treden. Zij zijn bij ons gelijker dan in hiërarchische maatschappijen. Derhalve hoort hiërarchisch woordgebruik hier niet thuis. Dat hoort thuis in (je zou het niet verwachten) hiërarchische maatschappijen.
    Het woord u is overigens wel degelijk Nederlands. Het was oorspronkelijk een naamval van jij. Bovendien zeg ik niet dat ik iets heb tegen niet-Nederlandse woorden. En het lijkt me dat ik ouders al helemaal niet kan opdagen hun kinderen geen buitenlandse naam te geven. Maar goed, dit is geheel buiten de kwestie, want het is wat jij van mijn bericht maakte, misschien omdat je niet begreep wat ik ze.

    Wat betreft huichelachtig heb je gelijk. Dat was een ware brainfart: ik zag dat er iets niet klopte, dacht vervolgens aan goochelaar en guichelheil, en aangezien die woorden met een g beginnen, dacht ik dat het wel goed zat. Terwijl je bij vergelijking van huichel, goochel en guichel- (het lijken wel de namen van de achterneefjes van Donald Duck) uiteraard niet naar de beginletter moet kijken.

  72. Bis

    *zei

  73. Hansiepansie

    @ Bis Opdagen? Misschien begrijpen mensen niet wat je ze, omdat je po€p praat.

  74. Prik mij maar lek

    Iemand schrijft hier werkelijk “Derhalve hoort hiërarchisch woordgebruik hier niet thuis.” Derhalve!

  75. Bis

    @Hansiepansie Krijg de botkаnker. :D

  76. Hansiepansie

    @ Prik mij maar lek Als je al niet weet wat derhalve betekent…

  77. Prik mij maar lek

    @Hansiepansie Ik weet wel wat het betekent, maar het lijkt me nou net niet een woord dat iemand die vindt dat dathiërarchisch woordgebruik hier niet thuishoort zou moeten gebruiken!

  78. Hansiepansie

    Dat zeg ik. Je weet niet wat het betekent. Misschien ben je in de war met archaïsch? Of misschien ben je gewoon dom?

  79. Prik mij maar lek

    @Hansiepansie Oh, hahaha! Gelukkig dat je mij twee opties laat om uit te kiezen! Heel vriendelijk van je!

  80. Krelis

    @Bis De reactie van 10.50 was niet van mij (wel een grappige reactie, trouwens). Die van 10:43 wel, maar daar reageer je niet op.

  81. Tim H

    Dat reclameblok bij Lingo blijft irritant.

  82. Kevin Frikandel

    Hansiepansie
    Wed 18 Sep 2019 om 12:09

    LOLZ!

  83. Ad Visser

    * Twan, RTL late night, 17 september 2018: 448.000 kijkers
    * Beau, 17 september 2019: 271.000 kijkers

  84. tawfort

    @Ad Visser, en zo liggen de feiten. Eindelijk is duidelijk dat Beau een enorm domme man zonder capaciteiten is. Recht is geschiedt.

  85. Guttegut

    De dagelijkse veer in de reet op deze site van SBS6 betreffende Lingo en Man bijt Hond blijft vandaag zeker achterwege vanwege de waardeloze kijkcijfers?

  86. Lieke van Lexmond Lover

    Lingo verslaat GTST en we krijgen weer een bericht hier op MC ,aar als GTST lingo verslaat hoor je dat niet

  87. Bep

    Sterren op het Doek bleef stabiel omdat het net was afgelopen toen
    Ajax begon.

  88. Mark

    Zeikerds over de kijkcijfers van SBS 6. Alle Talpa kijkers zaten ditmaal op Veronica. Kijkcijfers van NPO 1 veel dramatischer: Opsporing Verzocht en Opgelicht haalden voorheen het dubbele van gisteren. Zet CL voetbal op SBS 6 en HvNL kijkcijfers verdubbelen ook om half 11. En MBH en Lingo zouden dan ook meer kijkers trekken, omdat kijkers er dan een gezellige SBS 6 avond van maken met voetbal als hoogtepunt.

  89. einde TV

    @Mark…. je bent vermoeiend ouderwets en idolaat van Talpa.
    Alle programma’s scoren veel lager dan voorheen. Dat is zeker niet alleen bij Talpa.
    RTL heeft een probleem, SBS ook en NPO in mindere mate. Het aantal actieve kijkers die een “gezellige tv avond” hebben daalt drastisch. De kijker is weggejaagd door RTL en SBS. Ja TV zal nog wel blijven, maar mensen kijken gewoon meer 1 programma en het doorkijkeffect wordt met de dag minder. Kijk naar Wendy na kijkcijferoma Linda. Kijk naar GTST na RTL nieuws… Kijk naar NPO prime time na het journaal. Mensen kijken naar programma’s, niet meer naar zenders. Je bent echt de laatste horde van een fanbase.

  90. Guttegut

    @Mark heeft waarschijnlijk een erg bruin voorhoofd

  91. doe

    https://www.mediacourant.nl/2019/09/beau-live-op-televisie-uit-hotel-plantage-gestuurd/

    Daarom waarschijnlijk minder kijkers.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.