131.000 kijkers voor F.A.B.S: Search for a videomodel


De kijkcijfers van donderdag 6 december 2007 (SKO)

F.A.B.S: Search for a videomodel (Veronica, 22:30) – Vier oktober begon de zoektocht naar het ultieme video model. Honderden dames dachten de F.A.B.S (Face, Attitude, Body, Sexappeal) in zich te hebben. Na tien zware weken is Veronica de winnares van Search For A Video Model. In de finale, die 131.000 kijkers (madl: 2.7%) trok, versloeg ze haar tegenstanders Dylana en Rachel. Veronica zal te zien zijn in de nieuwe videoclip van Craig David. Ook won ze een auto en 50.000 euro.

Verliezende kandidaat Rachel schatte haar kansen voorafgaand aan de finale in op “negentig procent“. “Ik zie het als een opstap naar meer“, vertelt ze aan TVgids.nl. “Ik heb er zelfs mijn studie politicologie voor stopgezet. Daar hadden mijn ouders het trouwens best moeilijk mee, maar ik wil gewoon verder in dit vak.” Alle dames die meededen aan F.A.B.S woonden in één huis. “Over het algemeen had ik best goed contact met ze, maar als ik achteraf hoor wat sommige meiden over me zeiden, valt mijn mond open. Er was een aflevering waarin heel erg over mij geroddeld werd naar aanleiding van een akkefietje over de kleding. Ik had een jurk gekregen die eruitzag als een vuilniszak en heb toen moeten huilen van woede. Sommige kandidaten vonden mij toen een zeikerd en dat moest ik op tv horen. Daar was ik boos over.

Shownieuws (SBS6, 22:53) – Monique Smit is na Bastiaan Ragas de tweede ster die afhaakt bij het Sterrencircus van de TROS. Dat meldde Shownieuws donderdagavond. Jan Smit zou de piek vormen van een ware ‘mensenpyramide’. Maar hij moest afhaken vanwege zijn stemproblemen. Zijn zusje zou hem vervangen, maar nu ziet ook Monique er vanaf. “Ik heb last van hoogtevrees“, zei Monique. Er wordt nu voor de zangeres een andere act bedacht. Goede vrienden Nick en Simon zullen nog wel in de ‘mensenpyramide’ te zien zijn. Voor Bastiaan, die gestrikt was voor de paalact, is er een vervanger gevonden. Turner Yuri van Gelder zal in de zeven meter hoge paal klimmen. Het circusprogramma wordt gepresenteerd door Lucille Werner. Shownieuws trok donderdag 1.049.000 kijkers (madl: 22.9%).

De Gouden Kooi (RTL5, 19:25) – De bewoners van De Gouden Kooi doen allen mee aan een televisieprogramma en dat merken ze dag na dag. De lampen in de villa in Eemnes branden vel, zodat de bewoners goed te volgen zijn door de kijkers thuis. “Altijd om zes uur zeggen we ‘dankjewel’“, vertelt ‘miljonair’ Brian. “Mensen denken altijd waarom zeggen we ‘dankjewel’ maar dat is omdat de avondverlichting dan aangaat en dat is prettiger voor onze ogen.” Ondertussen gaat de ruzie in De Gouden Kooi door. Bewoners Huub en Lieke hebben nog steeds een wankele relatie. In een diepgaand gesprek tussen de twee, kwam donderdag het hoge woord eruit. “Zal ik mijn ideaalbeeld eens schetsen? Ik wil namelijk helemaal niet zomaar met iedereen rotzooien. Maar… Ik heb gewoon niet genoeg aan één vrouw“, gaf Huub aan. “Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik hoef er niet aan te denken dat mijn vent met een andere vrouw in bed ligt. Ik heb die behoefte niet en ik wil het ook niet weten.” De Gouden Kooi werd donderdag door 513.000 kijkers (madl: 9.7%) bekeken.

De TOP-lijsten zijn twee weken na publicatie helaas niet meer te bekijken.

(Bron: StichtingKijkOnderzoek)

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
XTC
december 7, 2007 22:26

Ronaldo is trieste kantine roddelnicht.

Gast
Anoniem
december 7, 2007 16:39

Die Ronaldo weer. Grappig jochie toch. Heb hem de vorige dagen niet gezien of gehoord. Blijkbaar nemen mensen hier RTL 8 iets te serieus. Heb je de cijfers van Veronica gezien gisteren naast de film, dramatisch. Bij Net 5 is het ook alleen de film wat het marktaandeel wat opkrikt. Wat heb je aan een marktaandeel als het ontstaan is door een programma. Daar wordt de adverteerder niet vrolijk van…
RTL 8 is een vierde zender maar zou niet voor de grote groei moeten zorgen. Misschien over 2 jaar ofzo.
Hart van Nederland weer redelijk gescoord net als de vooravond van RTL.

Gast
David
december 7, 2007 16:37

De cijfers voor SBS een beetje gevolgd de laatste dagen, ronaldo? Dan weet je misschien waar ingegrepen zou moeten worden.

Gast
ronaldo
december 7, 2007 16:30

SBS groep (drie zenders) verslaat RTL(vier zenders) weer eens. Wanneer grijpen ze in in Luxemburg?????????????

Zenderaandelen Boodschappers 20-49 jaar
18:00-24:00 uur Bron: SKO

RTL 4 12,9 %
RTL 5 6,2 %
RTL 7 5,4 %
RTL 8 1,7 %
RTL NEDERLAND 26,2 %

NED 1 17,3 % SBS6 11,6 %
NED 2 4,0 % NET5 10,4 %
NED 3 8,3 % VERONICA 5,2 %
PUBLIEKEN 29,6 % SBS GROEP 27,2 %

TOP 5 Kdh Zender

1 Ik vertrek 10,2 % Ned 1
2 Babyboom 9,6 % Ned 1
3 Goede Tijden 8,2 % RTL 4
4 Journaal 20 uur 7,1 % Ned 1
5 Hart van Nederland 6,8 % SBS 6

1% kijkdichtheid is 37.930 bij boodschappers 20-49 jaar

Totale kijkdichtheid 35,0 %

Gast
Anoniem
december 7, 2007 15:12

Linda weet niet waarover ze praat…

Gast
peter
december 7, 2007 15:09

Michael#!
Waar zijn de kijkcijfers van vrijdag en zaterdag en zondag??? 30 nov, 1dec 2 dec.

Gast
Sjors
december 7, 2007 14:24

Niets gezien, dus ook niets gemist gisterenavond. Zoals altijd moest ik trainen met gezellige nababbel.
Maar vanavond 20:00 uur gaan we wel lekker zitten voor een potje voetbal op RTL7 :
PSV – Roda JC

Gast
Johan
december 7, 2007 14:17

Zou RTL nog komen met nieuwe aflevering van Brothers en Sisters. Wellicht iets voor RTL 8. Vond het een mooi gemaakte serie, jammer als ze er mee zouden stoppen.

Gast
Hees
december 7, 2007 14:15

@post19, vanwege tegenvallende kijkcijfers… Stond in Duitsland om 22.15 uur geprogrammeerd meteen na Grey’s Anatomy.

Gast
Hees
december 7, 2007 14:14

En een Nederlands meisje wint de Duitse Popstars! Gisteren live op Pro7, de Duitsers geven per sms voorkeur aan de Nederlandse Tialda als leadzangeres van een nieuwe popgroep!

Gast
@Hees
december 7, 2007 14:08

hoe bedoel je?

Gast
Hees
december 7, 2007 14:01

Brothers and Sisters in duitsland uit het programma gerukt!

Gast
Maikel
december 7, 2007 13:17

“In een diepgaand gesprek tussen de twee, kwam donderdag het hoge woord eruit.”

Een diepgaand gesprek in DGK, kan niet.
Je kan ook geen diepgaand gesprek verwachten op een kleuterschool, toch!

Gast
KNL
december 7, 2007 13:03

“De lampen in de villa in Eemnes branden vel”… Klinkt verontrustend.
Zou het door het felle branden komen?

Gast
Krypto
december 7, 2007 12:49

Leuk interview van Twan Huys met Hans Teeuwen!

Gast
Anoniem
december 7, 2007 12:46

Het gaat niet echt lekker bij sbs! ze blijven maar schommelen rond de 10%

Gast
Anoniem
december 7, 2007 11:21

De 3FM DJ’s die vanaf 19 december een week lang in het ‘Glazen Huis’ gaan zitten zonder eten zijn vanochtend bekendgemaakt. De luisteraars kozen uit 10 3FM-DJ’s Gerard Ekdom, Rob Stenders en Michiel Veenstra, ook meteen de bekendste namen uit de Top 10. Zij mogen een week lang niet eten en sinds dit jaar ook niet meer roken.

Giel Beelen, die al drie keer in het huis zat, was dit jaar niet verkiesbaar. “Mijn meisje wil ook wel eens een leuke kerst en dat heb je niet als je in het Glazen Huis zit, je zit namelijk een week lang soepstengels te eten. Bovendien trek ik een week niet roken echt niet,”, aldus Beelen. Wel gaat hij zich inzetten voor acties tijdens de Serious Request-week die in het teken staat van schoon drinkwater. Het Glazen Huis staat dit jaar overigens in Den Haag.

Gast
Gong
december 7, 2007 11:15

Het was weer een leuke televisie- avond.

Gast
Martijn
december 7, 2007 10:56

Ik denk dat RTL blij is dat het programma van Wilma Nanninga volgende week is afgelopen!

@ Arthur:
Volgende week is de laatste aflevering van Baby’s wil is wet

Gast
@Linda
december 7, 2007 10:44

Volgens mij hebben we een blinde Linda te pakken, boulevard staat toch echt boven shownieuws.

HvNL scoord sinds weken weer eens rond de 1.3 miljoen, maar dat is nog steeds niet zoals het was.

Gast
Anoniem
december 7, 2007 10:40

komt vanavond without a trace? heeft iemand dat ooit gezien en wat vinden jullie ervan?

Gast
mmm raar
december 7, 2007 10:39

Nederland 2 staat op plaats 4 en plaats 6 das knap! denk dat plaats 4 nederland 3 moet zijn…

Gast
Anoniem
december 7, 2007 10:38

Dus linda heeft niet echt gelijk!

Gast
raar he
december 7, 2007 10:37

De late uitzending! De vroege editie scoort 525.000 kijkers!

Gast
Anoniem
december 7, 2007 10:35

Shownieuws vroege of late uitzending?

Gast
Linda
december 7, 2007 10:32

Shownieuws scoort beter dan Boulevard maar het is altijd zo geweest

Gast
Arthur
december 7, 2007 10:31

Eindelijk beter cijferes voor SBS ik maakte me zorgen laatste dagen en wanneer in godsnaam verdwijnt Baby Wil Is Wet van de tv?? zo een slecht programma

Gast
bobz
december 7, 2007 10:19

Stenders, Ekdom en Veenstra in het Glazen Huis. Top Team !

Gast
Arend
december 7, 2007 10:18

DE PUBLIEKE OMROEP DOET HET WEER

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen