Mariska Hulscher klaagt Albert Verlinde aan

Mariska Hulscher klaagt RTL Boule- vard-presentator Albert Verlinde aan voor laster. Dat meldt het Algemeen dagblad. Verlinde noemde de presentatrice, die na een huwelijk van een paar weken met Ary Schouwenaar liet weten alweer te gaan scheiden, in het programma tot drie keer toe een hoer. Hij deed dit omdat zij haar trouwerij zou hebben laten sponsoren. Hulscher is niet blij met de uitspraken van Verlinde.

Hulschers woordvoerder Bart Maussen noemt de uitspraken ‘ongepast, ongehoord en beneden alle peil’. “En daarom ondernemen we stappen“, zegt hij in het AD. “Erg kwetsend om dat op de landelijke tv te zeggen. Dadelijk s ze voor Nederland de hoer. Bovendien klopt het verhaal niet: niet de hele reis is betaald. Zowel bij Mariska als bij Ary – die beiden toch al een moeilijke tijd doormaken – knapte er iets door die uitspraken. Ze hebben grote mentale problemen.

Het gestrande huwelijk is inmiddels uitgegroeid tot een showbizz-rel. “Ary zou de kinderen hebben geslagen, zij zou een ander hebben. Onzin“, zegt Maussen. “Mariska zat op een roze wolk toen ze ja zei. En helaas, helaas moest ze toegeven dat ze een verkeerde beslissing had genomen.” Hulscher is maandag te gast in de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman.

Albert Verlinde reageerde laconiek op het feit dat Hulscher stappen zal ondernemen tegen de presentator: “Ik blijf bij mijn bewoordingen. Ik wens Mariska veel succes.

68 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Mediacourant.nl » Archief » Mariska Hulscher en Albert Verlinde gaan in gesprek
september 20, 2006 08:03

[…] Mariska Hulscher en Albert Verlinde gaan binnenkort met elkaar in gesprek. Dat bevestigden de twee gisterenavond in RTL Boulevard. Verlinde maakte de tv-presentatrice in zijn programma uit voor hoer. RTL-directeur Fons van Westerloo ontving daarop een brief van de advocaat van Hulscher, waarin werd geëist dat Verlinde publiekelijk afstand zou nemen van zijn gedane uitspraken in RTL Boulevard. […]

Gast
Theo
september 1, 2006 19:39

@Mickey
Wij begrijpen elkaar maar zelden.
Ik heb dat met sommige mensen dat we compleet “out of tune” zijn.
Je verdediging vanmorgen met de koopavond en de slechte score van GTST begreep ik ook al helemaal niet.
Je zult best humor hebben, maar wat mij betreft een soort die mij vreemd is, maar dat zal andersom dan ook wel op gaan :)

Gast
Mickey
september 1, 2006 18:57

hmzzz je zal vast veel humor hebben theo, … maar de mijne snap je kennelijk niet … het was grapig geformuleert en ook zo bedoelt … ik probeer je heus niet te beledigen of zo!

Gast
Chiel
augustus 31, 2006 23:24

En zo komen we toch weer terug bij Mariska :)

Gast
Theo
augustus 31, 2006 23:09

Mickey als Ina echt Ina zou zijn, en echt 81 zou zijn geweest had ik “haar” echt wel met respect behandeld.
En met mijn opvoeding is nix mis.
Mijn ouders zijn zelfs een grote dosis humor niet vergeten, is daar bij jouw iets mis gegaan??

En om (voor de laatste keer) nog even op het non-topic scheren terug te komen.
Mee eens, een tropisch regenwoud in het kruis daar krijg ik geen “hardhout” van, maar helemaal kaal is ook geen porum en
waarschijnlijk alleen leuk voor pedo’s.

Gast
Wim H
augustus 31, 2006 23:02

Ik begin steeds meer geloven dat Mickey JdM “in disguise” is!! =)

Gast
Mickey
augustus 31, 2006 22:47

@ michel

Met scheren is niks mis maar kaal is gewoon walgelijk … en te veel haar is vies … dus bij werken is perfect en hygienisch ;)

@ theo

een beetje respect voor de ouderen zal je niet mistaan … of heb jij alleen de “voeding” gehad en zijn je ouders de “op” vergeten ;)

Gast
Theo
augustus 31, 2006 22:32

Prison Break is nu aan de beurt Craig.
Lekker die series op donderdag :D

Gast
Chiel
augustus 31, 2006 22:26

Wrom kijk je Prison live, je kunt ’t toch downloaden. Hoefde je ook geen 3 maand te wachten :)

Gast
Craig
augustus 31, 2006 22:21

Moet je maar naar Prison Break kijken dan kom je die achterlijke weerman ook niet tegen.

Gast
Theo
augustus 31, 2006 21:49

Wat zonde dat je bij zo’n goede serie als House MD in de commercial break ook nog naar dat weerbericht van die verschrikkelijke Paulusma moet kijken.

Gast
Theo
augustus 31, 2006 21:47

@Craig
Klopt smooth is better
and much more sensitive
Maar gelukkig zitten de haren bij mij wel rond,
maar niet op m’n lul :D

Gast
Michel
augustus 31, 2006 21:40

Zie je Craig begrijpt het ! Scheersessies bij hem thuis ;-) Ze zouden er een programma over moeten maken (om het on topic te houden)

Gast
Craig
augustus 31, 2006 21:39

Harig van onder is sooo 80’s. :)

Gast
Michel
augustus 31, 2006 21:36

@Kay wat is er mis met je lul scheren?!

Gast
Kay
augustus 31, 2006 19:53

Misschien heeft ze nu wel een hartaanval gehad, omdat ze met de harde waarheid werd geconfronteerd!! :O

Gast
Theo
augustus 31, 2006 19:47

Ach kom op, ik meen het niet :)

Gast
Kay
augustus 31, 2006 19:46

Da’s toch zielig voor dat mens!

Gast
Theo
augustus 31, 2006 19:43

@Kay
Ik ben donker en absoluut niet kaal.
En aan m’n lul valt niets te scheren (moet er niet aan denken)
En je oma kan best tegen een geintje Kay :D

Gast
René
augustus 31, 2006 19:42

Fiona is gewoon een leuk wijf.
Ja ja ik weet het, maar ik ben 45!

Gast
Kay
augustus 31, 2006 19:41

Theo, jij bent grijs, kaal en scheert je lul. Dus bek houden tegen Oude Ina.

Gast
Altere
augustus 31, 2006 19:40

Hehehehe :)

Gast
Theo
augustus 31, 2006 19:23

Groetjes – Ina – Bussum. (81 jaar)

HAHAHAHA
Ina met haar uitgedroogde vagina.

Gast
Bührs, GMP. (Ina)
augustus 31, 2006 19:00

Ik kijk graag naar Boulevard en vind het leuk, dat ze er weer zijn. Ik heb alleen een DRINGEND verzoek een de presentatoren!! Kunnen jullie ALSTUBLIEFT wat langzamer praten en vooral NIET DOOR ELKAAR SCHREEUWEN of lachen(!!!) Fiona moet hier speciaal aan werken. Haar ‘morse’ tempo is gewoon niet te volgen….. Als het zo door blijft gaan moet ik tot mijn spijt maar stoppen met kijken…en dat vind ik heel jammer.
Vr.groeten en neem mijn advies ter harte, want ik zal zeker niet de enige zijn, die zich hieraan ergert. Dat kost dus kijkers, mensen en de kijkcijfers zijn voor jullie toch ‘heilig’. Groetjes – Ina – Bussum. (81 jaar)

Gast
,,
augustus 31, 2006 16:52

::: Hoor net op “”REACTION” dat mariska aka “de hoer” albert niet gaan klagen dat was ze wel van plan maar ze zegt zelf :: “Zakelijk is dit niet goed voor mij” Hoor dat mariska aka “de hoer” weer nieuw seizoen van het populaire programma Grenzole amibitie gaat presenteren waar ze natuurlijk een lkkr zakcentje van over zou houden
Sponsers zijn mariska altijd welkom !
Ook voor haar bedrijf

Gast
Jorzz
augustus 31, 2006 16:47

Pff, die Mariska denkt dat ze de ‘Superster’ van Nederland is… ze mag best een keer een hoer genoemd worden

Gast
[][]
augustus 31, 2006 16:39

hahahaaha

Gast
Mickey-lover
augustus 31, 2006 16:36

Mariska is een ongelooflijk lelijke vent.

Gast
japies
augustus 31, 2006 16:30

MARISKA IS EEN HOER!!!!!

Gast
Piet
augustus 31, 2006 16:12

Beestje bij het naampje noemen zeg ik dan :)!

Gast
Craig
augustus 31, 2006 16:00

Fijn als je m’n vadetr tegen komt doe hem de groeten. Oja hij laat weten dat hij een afspraak voor volgende week met je moeder wilt.

Gast
René
augustus 31, 2006 15:58

@Craig

Klopt en dan heb ik altijd een goed gesprek met je vader. We zijn er meestal tegelijk, maar ik zorg wel dat ik eerst ben natuurlijk. :P

Zo nu is het weer mooi geweest he? Nu maar weer aan je huiswerk.

Gast
Chiel
augustus 31, 2006 15:51

:D

Gast
Craig
augustus 31, 2006 15:44

Die bezoek jij toch ook vaak Rene?

Gast
René
augustus 31, 2006 14:40

@Mariska
Hahahahahahahah HOER!

Gast
Mariska
augustus 31, 2006 14:39

Idereen moet eens ophouden hier een mening over tehheb. Wacht maar af…

Gast
Boulevard
augustus 31, 2006 14:09

Zoals op de site inderdaad vermeldt staat: Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar het klopt niet dat ze daarvoor naar de rechter stapt. Mariska is jurist en weet heel goed wat haar mogelijkheden zijn.

Het AD zal het wel weer verzonnen hebben uit wraak tegen Albert. Albert antwoordde in een interview op 538 op de vraag of er veel ging veranderen bij Boulevard: “Nou in ieder geval niet zoveel als bij het AD dat je alle “lezers” kwijt raakt…..”

Dus het zal allemaal wel loslopen

Gast
Joost
augustus 31, 2006 13:09

@ Tim. LookingGood, lijkt me niet zo moeilijk. Maar daar is ze ontslagen.

Gast
Craig
augustus 31, 2006 13:04

Maar het is toch ook een hoer. :)

Gast
Chiel
augustus 31, 2006 12:51

Gast ‘deskundige’ BLVD :D

Gast
Tim
augustus 31, 2006 12:49

Hulscher ga eens wat doen. Wie loopt er op zaterdag door de Leidsestraat met op de trambaan, met haar fiets in de hand, zodat iedereen je kan zien? Mariska.. hoezo aandacht vragen….. ze geilt daar op. Kan iemand mij 1 succesvol programma noemen waar Mariska aan meewerkte?

Gast
Veronicafan Michael*
augustus 31, 2006 12:48

Albert Verlinde :`)

Nee, daar zal hij meezitten, mocht hij de zaak verliezen…

Gast
Fem
augustus 31, 2006 12:47

Wat een non-discussie op deze site zeg, het is gewoon een broodje aap verhaal Kwalbert wordt helemaal niet aangeklaagd, wat lullen jullie nou, denk je nou echt dat ze dat gaat doen, dat levert haar alleen nog maar meer negatieve publiciteit op, ze kan het beter doodzwijgen.

Gast
Johan
augustus 31, 2006 12:42

@ Rene
Ik heb nog nieteens RTL4, en toch kom je er niet onderuit

Gast
René(vanG.)
augustus 31, 2006 12:29

@Johan
Jawel hoor.
Er zit een knop op je tv en de bladen hoef je niet te lezen(ook niet bij de dokter)

Gast
Johan
augustus 31, 2006 12:27

@ Rene
Ja, omdat je er niet onderuit kan, of je moet je in een donkere bunker opsluiten.

Gast
René(vanG.)
augustus 31, 2006 12:24

@Johan

Nee de echte gekken zijn wij die het allemaal op lopen te slurpen vie de media. “Ook gij Brutus!”

Gast
Johan
augustus 31, 2006 12:23

Maar ik vind het ook niet normaal wat Verlinde flikt, de echte gekken zijn die van dat blad die geld over hadden voor die foto’s

Gast
Johan
augustus 31, 2006 12:21

@ Babs

gesellig

Gast
René(vanG.)
augustus 31, 2006 12:19

@Theo
De Noordzee is al genoeg vervuilt hoor. Doe maar lekker als vulling in betonnen funderingen, maar ja dan zitten we weer met een 2e Lekkerkerk.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen