‘Manuela Kemp is nachtblind en een dronken tor’

Manuela Kemp heeft bij collega’s op het Media Park voor verschrikkelijk veel onrust gezorgd door te roeptoeteren dat zij een flinke smak met haar scooter heeft gemaakt door een draad dat over de weg was gespannen. Ze riep dat de politie had gezegd dat het hier om een veelpleger zou gaan: ineens durfde niemand dus meer naar huis te fietsen. De politie is er ingedoken en zag dat Manuela tegen een draadje van een terrasafscheiding aan is gereden. Ze is nachtblind en dronken, roepen collega’s nu.

Privé-baas Evert Santegoeds suggereert dat MAX-presentatrice Manuela waarschijnlijk gewoon een slok te veel op had. “We weten allemaal dat Manuela heel gezellig kan zijn op feesten en partijtjes.”

Ronald Molendijk: “Ze zuipt gewoon bedoel je?

Evert: “Nou ja… Ze reed met haar scootertje over het terras en daar hing inderdaad wel een kabel, maar een waar de stoelen mee vastgemaakt worden. Hilversum kan weer opgelucht ademhalen. Er is geen veelpleger actief, het is gewoon Manuela op haar scooter geweest.”

Nachtblind

Radio Veronica-ster Wilfred Genee voegt eraan toe dat Manuela nachtblind is. “Bij Manuela speelt iets extra’s mee, want Manuela ziet niet veel. Ik heb Manuela een keer thuisgebracht na een uitzending toen we samen moesten presenteren en op een gegeven moment waren we twee meter bij haar huis vandaan en zag ze nog niet dat we er waren.”

Hij herinnert het zich nog goed. “Ik reed toen 10 en ze zei: ‘Ja, ik zie bijna niks.’ Toen zat ze met haar neus tegen het voorruit aan. Ik zei: ‘Ja, we staan nu tegen een boom aan, dat weet je hè?’ Ze zei: ‘O, die heb ik ook niet gezien.’ In het donker ziet ze helemaal niets, zei ze.

Niet de eerste keer

MAX-collega Ron Brandsteder merkt op dat het niet de eerste keer is dat Manuela struikelt over een draad. Hij reageert aanvankelijk verrast op het nieuws. “Is dat onlangs dan? O, ik dacht dat jullie refereerden aan een eerder ongeluk dat zij heeft gehad.”

Wat voor ongeluk was dat dan? “Zij is toen gevallen over een kabel bij een podium ergens. Manuela stuurde me toen een foto en ze zag er niet uit. Is ze nu weer gevallen? Dan ga ik even een fruitmandje sturen.”

Foto: Janita Sassen / MAX

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
michiel
oktober 3, 2020 11:13

Nederlands MC ! Een draad dat ??? over de weg was gespannen? Correct Nederlands zou zijn een draad die over de weg was gespannen…..

Gast
Troebel
oktober 2, 2020 09:29

@A.J.A.
do 01 okt 2020 om 18:56

Er is geen bril in de wereld die je van nachtblindheid kan afhelpen!

Gast
Teuntje
oktober 1, 2020 23:44

Alie C whaaaaaaaa ik lig in een deuk

Gast
Vonzipper
oktober 1, 2020 22:54

Vroeger was ze ronduit prachtig met die mooie licht schorre stem. Ze mag er nog steeds wezen

Gast
Dreetje Hazes ☑️
oktober 1, 2020 22:43

Ik zou haar zeker doen!

Gast
Donald
oktober 1, 2020 22:36

Ik vond haar vroeger een mooie vrouw. Jammer dat ze haar leven nog steeds niet op de rit heeft gekregen.

Gast
Alie C
oktober 1, 2020 22:13

Ze poept ook regelmatig in haar broek.

Gast
Sport 7 kijker
oktober 1, 2020 21:50

Lekker onvriendelijke teksten hier weer over Manuela. Vriendelijke vrouw is het!

Gast
Corry Jankbal
oktober 1, 2020 20:53

De vrouwelijke Frits Wester: ze is een alcoholiste. En dan met zo’n idioot verhaal komen, bizar.

Gast
Joost
oktober 1, 2020 20:22

Allern mongolen en dronkelappen rijden op scooters.
Hét vervoermiddel voor armlastige losers.

Gast
delta
oktober 1, 2020 20:00

Opvallend hoeveel sterren opeens in commercials zitten. En dan ook niet als zichzelf, maar als onderdeel van het verhaal. Van Duin, Acda, Promenadelutser, Jung enz. Het is crisis door corona in de portemonnee.

Gast
Fred
oktober 1, 2020 19:37

Dronken oud larf…. brr domme trol!!

Gast
Gerda
oktober 1, 2020 19:35

Heeft ze moeten blazen?

Gast
Dreetje H.
oktober 1, 2020 19:28

Manuela, neuken?

Gast
Tobias
oktober 1, 2020 19:24

Dronken tor: wat onaardig om zoiets op te schrijven. Manuel doet geen vlieg kwaad en ze kan heel goed koken.

Gast
Geen kleine beslissingen aandurven, dan ook geen grote
oktober 1, 2020 19:11

Stem niet op politici, die niet kunnen kiezen tussen wel of niet een mondkapje dragen in de supermarkt. Rob Jetten is er zo een. Hij lijdt zogenaamd aan keuzestress en wil dat politici ons allemaal dwingen zo’n muilkorf te dragen.
Laten we beslissingen m.b.t. ons dagelijkse bestaan over aan dit soort politici, dit soort vieze toneelspelers en manipuleerders?
Stem niet op Rob Jetten (D66), Lodewijk Asscher (PvdA) of Jesse Klaver.
Zij vinden dat wij niet handelingsbekwaam zijn en dus verplicht moeten worden, een mondkapje te dragen.

Gast
Ruben
oktober 1, 2020 19:05

Altijd stoned of dronken, maar dat is al decennia zo. Het is haar helaas wel aan te zien. Vergane glorie.

Gast
De postbode belt nooit aan
oktober 1, 2020 19:03

Ron Brandsteder is dat niet die knul van de Showbizzquiz ?
Met Bella de Beer en zo?
De hobby’s van de candidaton vond ik altijd het leukst.
Zo, doe mij nog maar een advocaatje, die eerste smaakte zo lekker!

Gast
A.J.A.
oktober 1, 2020 18:56

Een bril wil nog weleens helpen!

Gast
Jaap
oktober 1, 2020 18:29

Dit verklaard waarom ze altijd aan het woord is. Eerst bij Henk mouwe en nu bij Henkjan.

Gast
Karbonade
oktober 1, 2020 17:56

Het jongere zusje van Bonnie St. Claire

Gast
Lachgas
oktober 1, 2020 17:41

Jeroen Pauw misschien nog iets toe te voegen?

Gast
Pettie Fart
oktober 1, 2020 17:24

Met veel tamtam een leugenverhaal de wereld in geholpen en naar nu blijkt zij, zoals zoveel BN’rs, een leugenachtige drankorgel te zijn. Misschien ook een lijntje coke erbij van de dealer van Gordon en het plaatje is weer compleet.
Negeren dit soort trieste lui.

Gast
Frank Rijk
oktober 1, 2020 17:21

Wat een domme mensen heb je toch.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 1, 2020 17:20

Toen ze struikelde over die kabel was het wel een aanslag maar dan op Roel Van Velzen.

Gast
Norvo
oktober 1, 2020 17:15

” Is ze nu weer gevallen? Dan ga ik even een fruitmandje sturen.”

Ron Brandsteder… Altijd een eindbaas.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen