‘Frank en Rogier krijgen 400.000 euro van RTL 4’

Frank Jansen (74) en Rogier Smit (46) krijgen 400.000 euro per jaar betaald voor hun programma’s op RTL 4. Dat heeft Weekend-baas Bart Ettekoven gisterenavond gezegd in Shownieuws. Vlak na hun overstap van SBS 6 naar de commerciële concurrent, zijn Frank en Rogier in een relatiecrisis beland waardoor hun tv-carrière aan een zijden draadje hangt. RTL probeert te redden wat er te redden valt. “Boze tongen zeggen dat hij echt niks meer mag zeggen van RTL.

RTL heeft flink geïnvesteerd in het tweetal. “RTL heeft zo veel voor die mannen betaald en dan gaan ze nu rollend over straat. Dat is vreselijk“, zegt Albert Verlinde.

Hoeveel dan? Bart weet het: “Ja, naar verluidt zo’n vier ton en het zou natuurlijk wel zuur zijn dat je ze net binnen hebt deze twee kijkcijfergiganten en dat nu al het doek moet voelen. Het is toch wel handig als ze dat programma samen blijven maken. Dat is toch wel de kracht van de show, zal ik maar zeggen.”

Gelukkig hebben Frank en Rogier ook nog andere inkomstenbronnen. “Ze wonen in een groot appartement in Den Haag. Een dubbel appartement, ik ben er weleens geweest. Het onderste gedeelte ervan gaan ze nu verhuren. Dat is vandaag op een woningsite terechtgekomen.”

Wat vangen ze daarmee? “Dat kost 1.250 euro per maand en dan heb je 80 vierkante meter, twee badkamers en twee slaapkamers, maar wel twee kibbelende nichten boven je.”

Foto: RTL

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bart
oktober 15, 2020 23:51

Het schijnt dat de breuk tussen Frank en Rogier te maken heeft met slippertje Rogier met Algemeen directeur Sauvé

Gast
Wil van Bil
oktober 15, 2020 02:51

Ik ken deze Truus en Bep uit Den Haag niet, alleen van horen zeggen, ik kijk niet naar pulpzenders vandaar. Wel leuk die foto met vier minkukels!

Gast
COkijker
oktober 14, 2020 23:04

Wat is SBS shownieuws toch een rioolprogramma, ze moeten eens naar zich zelf kijken. Bart Etterhoven is nog valser dan vals

Gast
Bastiaan
oktober 14, 2020 22:28

overbetaald! overgewaardeerd voor dit soort achterlijke TV

Gast
Warmoes
oktober 14, 2020 17:28

sorry

Gast
Warmoes
oktober 14, 2020 17:28

Viola, jij boeit de zender niet, de overige ca 800.000 mensen die nog wel kijken des te meer

Gast
Viola
oktober 14, 2020 15:51

Veel te veel! Zo goed zijn ze nou ook niet.Ze gaan ook vervelen, ik keek al niet meer.

Gast
Jan de 💩
oktober 14, 2020 14:49

Als je geld verdient brengt dat een verantwoordelijkheid met zich mee . Om je dan als een diva te gaan gedragen is gewoon arrogant .

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 14, 2020 14:05

Waar komt dat geld van die Frank vandaan ?
Wie of wat zijn de slachtoffers van deze 2 oplichters ?
Dat die roofgier een laaielichter is zal wel duidelijk zijn want soort zoekt soort.

Gast
Mark
oktober 14, 2020 13:58

RTL is zo binnen 2 jaar faililiet of ze zitten zwaar in de schulden door dat gestrooi van Petertje. Talpa kan een miljoentje of wat lijden. Ome John heeft geld genoeg. Hoeft maar één van de tien programma’s een succesje te zijn en dan mogen die andere allemaal floppen op prime time.

Gast
Connie Moeleker
oktober 14, 2020 13:43

Wat is de Mol blij dat hij hun contract niet heeft verlengd.

De Mol had de ruzie al veel eerder door dan de directeurtjes die directeurtje willen spelen.

Gast
MC bezoeker 42
oktober 14, 2020 13:05

Ik denk dat ze die 4 ton wel op een betere manier kunnen besteden.

Gast
colette
oktober 14, 2020 12:29

Die valse rat heeft het verpest zoals gewoonlijk verpest hij alles met zn Botox kop en pruik domme relnicht

Gast
Ernestine
oktober 14, 2020 12:27

Connie Moeleker@ heeft Talpa toevallig zijn medewerkers verboden om met het AD te spreken. Kan me voorstellen dat ze het “ongeleide projectiel Rogier” een spreekverbod geven. Iemand die bankafschriften van partner aan valse zus ES doneert, is behoorlijk van het padje

Gast
Remi
oktober 14, 2020 12:22

… Maar liefst viér homosueeltjes in 1 foto.
Tuurlijk, moet kunnen … we leven in 2020.

#Abcoude.

Gast
Josha
oktober 14, 2020 12:15

Wat zinloze reacties weer… rtl
Smijt niet met geld dat doet talpa. Dictoriaal rtl? Dacht het niet.. iedereen aangaat vrij.. maar deze man rogier moet tegen zichzelf beschermd worden dat is wat anders. Hij zegt dingen waar hij spijt van krijgt. Talpa sencureerd de media en anders boycot hij de media die naar over talpa schrijft. Dat doet rtl niet.

En het is Peter van der vorst en niet voorst. Plaats nuttige reacties en zeik niet.. we hebben genoeg problemen op dit moment.

Gast
Weer een kat in de zak gekocht
oktober 14, 2020 12:12

Het blijft maar doorgaan bij RTL

Gast
Karel de Grote
oktober 14, 2020 12:11

Het toont in ieder geval aan hoe enorm dom en onnozel Rogier is.
Wat denkt hij nu, dat hij hier in de VS zit en zijn marktwaarde van dien aard, dat de film- en tv-aanbiedingen hem om de oren gaan vliegen? hahahaha

Gast
mark2
oktober 14, 2020 12:06

Zoals al vaker gezegd, Peter van de voorst heeft zo veel mensen met veel geld binnengehaald.. dat verdienen ze niet terug!
Rtl heeft een moederbedrijf dat niet blij is, de mol is eigen baas.. groot verschil

Gast
pluk
oktober 14, 2020 11:45

Voor zoveel geld zou ik de ruzie maar snel goed maken 🙈, wat jammer dat Rogier zo buiten zijn boekje is gegaan .🙄

Gast
Connie Moeleker
oktober 14, 2020 11:44

jaja
wo 14 okt 2020 om 11:26

Ze hebben een contract bij RTL en niet bij SBS6.

Wat een oerdomme opmerking weer!

Gast
Wendel
oktober 14, 2020 11:38

Guitig stel hoor maar 4 ton voor een omhooggevallen pruik en z’n sugar daddy..nee. Wat blijft er onderaan de streep over bij RTL als men voor dit soort duo’s al bereid is tonnen neer te leggen?

Let op je P&L, Svennie!

Gast
jaja
oktober 14, 2020 11:26

Connie Moeleker,

Dat geld ook voor SBS!!

Gast
margriet
oktober 14, 2020 11:24

als puissant rijke is het in deze tijd ook beknibbelen hoor. natuurlijk pak je dan de kans om wat bij te verdienen. zou ik ook doen. Zijn zij zo inhalig? Nee de eigenaren van diverse omroepen zijn de schuldigen, die tegen elkaar opbieden om een “bekende B.N.’er” in huis te krijgen.

Gast
JasperV
oktober 14, 2020 11:20

Vier ton voor zo’n flutprogramma, hoe is het mogelijk.

Gast
Connie Moeleker
oktober 14, 2020 11:18

En van dictatorzender RTL hebben ze een spreekverbod.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen