Minst bekeken The Voice Kids tot nu toe


De kijkcijfers van vrijdag 24 februari 2012 (SKO)

The Voice Kids trok vrijdagavond voor het eerst minder dan 2,5 miljoen kijkers op RTL 4. De vijfde en laatste auditieshow noteerde 2,4 miljoen kijkers, waarmee het met kop en schouders de topscoorder op primetime was. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De eerste vier afleveringen van The Voice Kids scoorden gemiddeld ruim 2,7 miljoen kijkers; op het hoogtepunt keken er 2,9 miljoen. Volgende week begint de The Battle-ronde, bij de volwassen Voice iets minder in trek.

Direct na The Voice Kids kwam de politieserie Moordvrouw van Wendy van Dijk uit op 1,6 miljoen kijkers, terwijl er tegenover The Voice Kids 1,5 miljoen mensen keken naar Flikken Maastricht op Nederland 1. Vorige week waren de rollen omgedraaid en was Flikken voor het eerst sterker dan Moordvrouw.

Het programma College Tour behaalde vorige week recordcijfers met gast Matthijs van Nieuwkerk (815.000), maar vrijdag wist gast Rijkman Groenink dat niet te evenaren. Zijn uitzending werd door 328.000 mensen bekeken.

SBS 6 trok op primetime 397.000 kijkers met de avonturenfilm Troy.

Top 15
01. The Voice Kids (RTL4) 2.437.000
02. Journaal 20:00 (Ned1) 2.057.000
03. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 1.671.000
04. Journaal 18:00 (Ned1) 1.638.000
05. Half acht nieuws (RTL4) 1.606.000


06. Moordvrouw (RTL4) 1.602.000
07. Flikken Maastricht (Ned1) 1.504.000
08. EenVandaag (Ned1) 1.358.000
09. De Wereld Draait Door (Ned3) 1.316.000
10. Vermist (Ned1) 1.306.000


11. Pauw en Witteman (Ned1) 1.267.000
12. RTL Boulevard (RTL4) 1.180.000
13. Journaal 12:00 (Ned1) 1.147.000
14. Nieuwsuur (Ned2) 1.110.000
15. Kanniewaarzijn (Ned1) 1.087.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. RTL4 / 26.1%
2. Ned1 / 20.4%
3. Ned2 / 7.6%
4. SBS6 / 7.2%
5. Ned3 / 6.5%


6. RTL7 / 5.2%
7. Vero / 4.1%
8. RTL5 / 3.5%
9. NET5 / 3.3%
10. RTL8 / 1.7%


11. Nick / 0.7%
12. Discov / 0.6%
13. N.geog / 0.5%
14. Comedy / 0.5%
15. TLC / 0.5%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. RTL Nederland 36,5%
2. Publieke Omroep 34,5%
3. SBS Groep 14,6%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)

 

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marbles
februari 26, 2012 10:08

Komt misschien ook omdat het carnaval/vakantie was?
Normaal kijk ik er wel naar, maar ik was zelf op vakantie

Gast
Anoniem
februari 26, 2012 01:18

@ Peter K
Ik denk dat ze niet wachten liggen van jou mening. En voor jou, kijk je de volgende week dus niet.

Gast
Peter K
februari 25, 2012 23:47

Wat een vreselijk programma is die Voice Kids! Ik begrijp er echt niet van dat het nog zoveel kijkers heeft! Het is niet goed gemaakt, tegenstrijdig en niet van deze tijd!

Gast
gtstfites
februari 25, 2012 22:38

RTL 8 1,8% oeps

Gast
job
februari 25, 2012 19:32

Maar… wat een ongekend succes… die kijkcijfers van TVK!
Prachtig om te kijken… tè leuk!

Gast
richard
februari 25, 2012 16:49

ik word een beetje kots!!!!!!!! ziek van al dat gezeik over kijkcijfers,vandaag nog in de telegraaf hoeveel er gisteren gekeken heeft naar het nos journaal over de toestand van friso het is al erg genoeg .
het val nog mee dat ze ergeen reclame boodschappen tussenplannen

Gast
Mark
februari 25, 2012 16:01

Pedo Herman is opgepakt door Alberto Stegeman…

Gast
Denk na, man!
februari 25, 2012 15:27

@hans

Inderdaad. En het knulletje heeft zelfs al een catchphrase: “En ja hoor daar is ze weer!” Zijn standaardreactie als hij geen weerwoord heeft.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 15:24

MC vergeet ook dat het vakantie is voor bepaalde regio’s

Gast
Jimmy
februari 25, 2012 13:43

@hans;

En ja hoor daar is ze weer !

Gast
Mike2
februari 25, 2012 13:16

@Anonymous
Het woord kritisch is dan ook van mij en gericht tegen Koens bijna dagelijkse sLinkse gedoe. Het probleem van Koen is dat zodra er iemand een kritische vraag aan een rechtse politicus stelt die persoon per definitie meteen sLinks is, waarop mijn antwoord is dat zijn niet links zijn, maar kritisch. En kritisch behoort een journalist te zijn, maar blijkbaar mag je van Koen alleen maar kritische vragen aan linkse politici. Bij rechtse politici mag je volgens Koen alleen maar gedwee ja knikken. Dan ben volgens Koen een onafhankelijke journalist.

Gast
hans
februari 25, 2012 13:15

Herman is spoorloos verdwenen maar we hebben er een nieuw
asshole voor terug, simpel VMBO pubertje Jimmy.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 13:07

Sbs6 en Rtl lijken van films te hebben geruild, maar echt een succes is het niet.

Gast
Jimmy
februari 25, 2012 13:02

Voetbal International was weer top!

@Koen;

Ik weet niet of Powned verfrissend is, maar anders is het in ieder geval wel.
En de Linkse PO nieuwsmedia is denk ik niet zuur, wel gekleurd en zeker niet onafhankelijk.
En de gerelateerde politieke L. partijen zijn gevaarlijk!

Gast
jeez
februari 25, 2012 12:58

Powned stoorde mij ook ontzettend. Friso: kasplantje of enthanasie?
Kom op zeg…:/ en dan een beetje bij gelovigen gaan vissen naar schokkende meningen over euthanasie…erg makkelijk allemaal.

Gast
kwikjealex
februari 25, 2012 12:41

@Hallo AH
Vergeet niet dat die opnames al lang gemaakt waren voordat er dan ook maar iets bekend was.
Verder snap ik het geklaag niet, ze hebben juist laten zien dat die mensen die hem dood.wensen niet goed bij hun hoofd zijn.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 12:37

@Mike2 ik heb het woord “kritisch”niet kunnen terug vinden in de post van Koen.

Het woord is ook niet van toepassing, “gekleurd”is een betere term.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 12:37

Moordvrouw is echt een leuke serie

Gast
Mike2
februari 25, 2012 12:34

@Koen
Beste Koen, kritisch is niet hetzelfde als links, maar ik kan begrijpen dat iemand zoals jij, van pownews niveau, het verschil niet zo kan begrijpen.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 12:34

Als de pvda door die Albayrak of Samsom geleid gaat worden is het niet te hopen dat die ooit in regerende positie komen… Land naar de klote

Gast
Moterlode
februari 25, 2012 12:33

Moordvrouw is leuk!

Gast
Moterlode
februari 25, 2012 12:31

Lekker negatief bezig weer mediacourant!!

Gast
Koen
februari 25, 2012 12:29

Heb weer genoten van pownews, verfrissend tussen al die zure sLinkse concurrenten bij de PO :D

Gast
Cees
februari 25, 2012 12:04

Het is voorjaarsvakantie….
Is te zien aan veel programma’s afgelopen week.
Kijk de totaal cijfers maar op SKO.

Gast
Hallo Albert Heijn
februari 25, 2012 11:55

Powned, doet het op hun eigen manier. Ze kijken naar het negatieve van de mens. En gingen bijvoorbeeld als enige naar Jort Kelder en Mark Rutte in Zwisterland.

Gast
Koen
februari 25, 2012 11:43

Nog altijd prima kijkcijfers, niks aan de hand .

Gast
Paasei.
februari 25, 2012 11:37

Pown is afschuwelijk, ik ga er echt nooit meer lezen/kijken.

Wat een stelletje harteloze gekken zitten daar, om zoiets over Prins Friso neer te zetten.
Zou bijna hopen dat degene die dit verzonnen heeft hetzelfde verdriet mee mogen gaan maken.
Maar ik ben zo fatsoenlijk dat ik dit niemand gun.

Gast
robb
februari 25, 2012 11:30

Heel mooi slot bij de dwdd op deze dag respect ,en dan zie je ook het verschil met pown die het op deze dag al over euthanasie hebben.

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 11:29

Die hele vriendjes van kliek moet verdwijnen bij SBS en dan opnieuw beginnen met capabele mensen

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 11:27

Troy is ook een flutfilm en al 500 keer uitgezonden

Gast
Anoniem
februari 25, 2012 11:22

SBS6 4e zender. Wat een blamage daar. Twee zendergroepen rond de 35% en een op 14,6. Need I say more…

Gast
vinn
februari 25, 2012 11:15

5 weken is gewoon ook te veel, zal volgende week wel weer stijgen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen