Monsterscore voor Expeditie Robinson en Oh Oh Cherso

Geplaatst op Fri 03 Sep 2010 om 9:43


De kijkcijfers van donderdag 2 september 2010 (SKO)

Oh Oh Cherso (RTL5, 21:55) – RTL 5 heeft donderdag torenhoge kijkcijfers be- haald met de start van de programma’s ‘Expeditie Robinson: celebs back to ba- sic’ en ‘Oh Oh Cherso’. Beide tv-shows scoorden ruim een miljoen kijkers; een uitzonderlijke hoge score voor RTL 5, dat zelden de één miljoengrens doorbreekt. Expeditie Robinson trok 1,085 miljoen kijkers, terwijl Oh Oh Cherso 1.030.000 kijkers (madl: 17.2%) noteerde. Slechts één programma trok op primetime meer kijkers dan RTL 5.

Expeditie Robinson en Oh Oh Cherso wisten vrijwel alle concurrerende programma’s te verslaan, inclusief titels van Nederland 1, de best bekeken zender van Nederland, en de gehele programmering van de grote zusterzender RTL 4. Alleen De Reünie van Nederland 1 wist meer kijkers te boeien. Daar keken 1,2 miljoen mensen naar.

In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson dropt presentator Eddy Zoëy bekende Nederlanders en bekende Vlamingen op een onbewoond eiland, om daar een bikkelhard spel van overleven te spelen. In Oh Oh Cherso worden acht jonge ras-Hagenezen gevolgd tijdens hun vakantie op feesteiland Chersonissos.

RTL Boulevard (RTL4, 18:32) – Albert Verlinde is nog lang niet van plan om te stoppen met RTL Boulevard. De presentator geniet van zijn dagelijkse uitlaatklep. “Binnenkort begint het tiende seizoen van RTL Boulevard. Toen ik in 2001 werd gevraagd voor dit nieuwe programma kon ik niet vermoeden dat ik een decennium lang dag in dag uit ruim 1.700 afleveringen zou gaan presenteren. Toch is het zo; de eerste tien jaar zijn voorbijgevlogen en het verveelt nog steeds niet! Dat komt door de heerlijke onderwerpen die ik iedere dag mag behandelen, en door de mensen met wie ik werk.” RTL Boulevard trok donderdag  959.000 kijkers (madl: 25.9%).

De Madiwodovrijdagshow (BNN, Ned3, 22:02) – De late night-talkshow De Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw heeft voor het eerst geen kijkers verloren ten opzichte van de aflevering ervoor. Er keken donderdag 443.000 kijkers (madl: 7.7%) naar het programma. Dat zijn er 43 duizend meer dan op woensdag. Hoewel de kijkcijfers van De Madiwodovrijdagshow dus iets in de lift zitten, zal De Leeuw nog niet tevreden zijn met het resultaat. De presentator zette in op een half miljoen kijkers, en wil later in het seizoen zelfs doorgroeien naar een miljoen kijkers.

Top 15
01. Journaal 20:00 (Ned1) 2.002.000
02. De Reünie (Ned1) 1.224.000
03. Half Acht Nieuws (RTL4) 1.183.000
04. Expeditie Robinson (RTL5) 1.085.000
05. Hart van Nederland (SBS6) 1.041.000

06. Oh Oh Cherso (RTL5) 1.030.000
07. RTL Boulevard (RTL4) 959.000
08. Het Zesde Zintuig Plaats Delict (RTL4) 957.000
09. Shownieuws (SBS6) 887.000
10. Editie NL (RTL4) 880.000

11. Journaal 22:00 (Ned2) 835.000
12. Journaal 18:00 (Ned1) 830.000
13. Blootgewoon (Ned1) 814.000
14. EenVandaag (Ned1) 802.000
15. Nova (Ned2) 790.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. Ned1 / 18.3%
2. RTL4 / 16.5%
3. RTL5 / 10.9%
4. SBS6 / 10.6%
5. Ned2 / 8.1%

6. Ned3 / 5.2%
7. RTL7 / 5.2%
8. NET5 / 3.9%
9. Vero / 3.6%
10. RTL8 / 2.2%

11. Eurosp / 1.3%
12. N.geog / 0.7%
13. Comedy / 0.7%
14. MTV / 0.7%
15. Discov / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. RTL Nederland 34,8%
2. Publieke Omroep 31,6%
3. SBS Groep 18,1%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)







Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. RTL Nederland 34,8%
2. Publieke Omroep 31,6%
3. SBS Groep 18,1%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)


70 Reacties op “Monsterscore voor Expeditie Robinson en Oh Oh Cherso”


  1. Chiem

    Barbie: “Ik eet in de vakantie altijd alleen patat, KROKETTEN en FRIKANDELLEN, want ik hou niet zo van vlees” haha

  2. Chiem

    Upside down is trouwens ook een ontzettend leuk programma. Ik hoop dat het groen licht krijgt en naar de zondagavond word verplaats, na 3 op reis om half 9.

  3. Danny

    Echht terecht dit….:)

  4. Jurgen

    Uitzonderlijk dat een RTL 5 programma zoveel kijkers trekt! Vind Expeditie Robinson een leuk programma. De Madiwodovrijdagshow lijkt al te stabaliseren, maar verwacht dat dat programma nog wel wat daalt tot ergens tussen de 300.000 en 400.000, ligt ook aan de concurentie.

  5. MaZZacane

    Reactie op Chiem:

    Dat is dr ook wel aan te zien dat ze alleen maar junkfood eet!

  6. JP

    RTL 5 groter dan SBS 6, hahaha!!!

  7. 123

    Veel RTL kijkers houden van herkenning..

  8. playahitty

    wat een verschrikkelijk nep programma,
    regelerecht van het woonwagenkamp afgeplukt die mensen

  9. melvin

    tja je ziet maar rtl kijkers gaan lekker naar griekenland en niet naar de camping hier bij piet in nederland!! haha

  10. Franubis

    Zo zie je maar dat flinke promotie helpt.
    Beide programma’s zijn ongelofelijk goed gepromoot.

  11. robster16

    Told you guys! Dit is een mega-hit. Dat zag je tijdens en net na de uitzending al op twitter. Bijzonder komisch. Het is echt net of je naar wezens op een andere planeet zit te kijken. Te bizar voor woorden :)

    Goed begin van Expeditie Robinson ook! Geen geneuzel, gewoon meteen actie! Team Kim, Saar & Regina voor mij!

  12. wiero

    Ik heb beide programma’s ook gezien en heb me kostelijk vermaakt. Expeditie Robinson gaat al 12 seizoenen mee en blijft een succes, net als Wie Is De Mol.

    En over Oh Oh Cherso, wat een pauper tv maar oh zo leuk! Al was dit op sbs6 dan had iedereen weer schande gesproken over de woonwagenkamp-cultuur…

  13. JaJa

    Wat een goede score voor RTL 5. Ik moet ook bekennen dat het voor het eerst in jaren is dat de tv bij ons langer dan een half uur op die zender heeft gestaan. Goed gepromoot, goed geprogrammeerd.

    En voor de mensen die zich verbazen over de meiden en jongens van Oh Oh Cherso: zo gaat het dus echt met dat soort types. Het ligt onder een vergrootglas, maar ook dit is een manier van leven ;-)

  14. 123

    dei sexshow op BNN valt tegen, ik vind Nicolette de lekkerste

  15. 2.0

    netjes gedaan ik heb expeditie robinson gezien en oh oh cherso net ff allebij top programmas het gaat de laatste tijd wel erg goed bij rtl warom kan sbs dit ook niet doen? tegewoordig is het niet echte concurentie meer volgens mij

  16. gtstfites

    Zoveel kijkers krijgt SBS6 niet eens

  17. erg jammer

    off topic:

    Zet de tv wat later op de avond aan. Kwam ik iets tegen dat Ze is van mij heette…

    Met afstand de tenenkrommendste en slechte minuut tv die ooit heb gezien. Als dit de voorbode is van hoe tv er het komende decennium uit ziet, dan ben ik nu al blij dat ik alleen maar sport kijk en goede tv-series koop!!

    Wat eens schande.

  18. Vinc

    Beetje vreemd dat alleen de vooravond niet aantrekt bij RTL5. Vooral over de kook is best een vermakelijk programma.

  19. Marconi

    Ze is van mij was BRIL-JANT. Je moet wel man zijn met echte mannenhumor om dit leuk te vinden.

  20. TV Star

    RTL 5 rocks!!!! Wat een mooie avond voor 5. RTL maakt een mega start mee van het nieuwe seizoen. Het is voor RTL toch ook altijd knokken tegen grote broer 4, maar gisteren waren ze far out de beste!

  21. Edje

    Je ziet aan 2.0 (hoeveelheid hersencellen?) wat voor soort mensen kicken op zo’n oerdom programma als Oh Oh Cherso.
    Het is blijkbaar oersaai om een programma te maken over intelligente jongeren die NIET zuipen en neuken!

  22. Vinc

    Reactie op Edje: Dat is redelijk saai Edje.

  23. Pat

    Als rtl5 slim is gaan ze na expiditie robinson verder met een ander soort gelijk programma zoals peking express

  24. TeeVeetje

    Tjonge het is wat , zo,n stelletje Haagse asocialen op TV , dat is smullen hoor , maar niet heus .

  25. robster16

    Reactie op Edje:

    Nou, het spijt me, maar ik vind mezelf toch allesbehalve dom, maar ik heb echt met verbazing gisteren zitten kijken naar dit programma. Ik vind het programma vooral leuk omdat ik er juist helemaal NIETS van mezelf in herken. Alsof je naar een andere planeet zit te kijken. Dit programma moet het volgens mij juist niet hebben van wat mensen in zichzelf herkennen, maar juist van wat ze niet voor mogelijk houden. En ik denk dat een serie over een stel rechtenstudenten en hun societeiten net zoveel drank and sex-gebrabbel op zou leveren als een gemiddelde aflevering van Oh Oh Cherso. Alleen dan met een ander accentje, locatie en garderobe… Gek genoeg is dit toch op een of andere manier hoe de jeugd van tegenwoordig zich bezig houdt. Hoewel ik mijn tienerjaren toch echt anders beleefd heb! LOL

  26. Daaaaaa Tina en co.

    En SBS6 mag weer toekijken…..voor vanavond bakken met geld uitgegeven om toch maar weer eens te scoren (voetbal). Gaat de verkeerde kant op met SBS6, ze geven massa’s geld uit (excl rechten inhuldiging, en nu weer San Marino -Oranje) maar het haalt niks uit voor ze, de mensen zijn echt SBS echt zat

  27. David (2)

    Denk dat niemand, incl RTL zelf niet, had gedacht dat Oh Oh Cherso boven het miljoen zou uitkomen. Dat het een hit zou worden zag je inderdaad al aan Twitter en hoeveel er over gesproken werd, maar boven de 1 miljoen, ongelofelijk zeg, wat een prestatie!

  28. Timor

    Ongelooflijk dat beide programma’s zo hoog gescoort hebben. Als ze nou ook de andere programma’s als Glee, Benelux next topmodel, de films en Modern family ook goed promoten kan alles misschien hoog aanslaan. RTL5 kan makkelijk de nummer 3 zender van nederland worden als ze maar beter hun best doen.

  29. Daan

    Reactie op Timor: helemaal mee eens. Promotie is belangrijk, want veel van de programma’s op RTL5 zijn echt leuk. De vooravond, die al wat begint te stijgen, heeft ook nog meer promotie nodig en dan niet allen via spotjes op de eigen zender.
    3de zender zullen ze denk ik niet zo gauw worden aangezien Ned2 en SBS6 meer budget hebben en dagelijkse programma’s uitzenden die standaard al goed scoren. Maar groei zit er zeker nog in.

  30. Anonymous

    Mooi succes voor Eyeworks!

  31. Mo

    Hahahaha Beide programma’s waren echt top! Vooral Oh Oh Cherso ik heb me dood gelachen. Wat een stel gekken:P heerlijk om naar te kijken:P

  32. NEGATIEF

    Reactie op robster16: “Gek genoeg is dit toch op een of andere manier hoe de jeugd van tegenwoordig zich bezig houdt.” Dat is natuurlijk niet zo. In de tijd dat ik jong was, dacht mijn moeder er ook zo over. Dat komt omdat je als volwassene niet meer in de jeugdcultuur zit en enkel nog over de uitwassen hoort. Als ik mij 10 a 20 jaar geleden zo gedroeg zoals mijn moeder de jeugd zag, dan was ik net zo erg als deze Oh Oh-jongeren. Over 20 jaar kijkt de jeugd van nu ook naar de jongeren van dan, gewoon omdat de meeste jongeren van nu helemaal niet zo losbandig zijn.

    Ik zag dat ik de eerste 7 minuten van Oh Oh op de HDD heb staan. Die ga ik vandaag even kijken zodat ik mezelf niet kan verwijten dat ik roep dat het een decadent programma is zonder echt te weten waarover ik praat, maar of ik de volle 7 minuten volhoud is de vraag…

  33. Wat ik even kwijt wil...

    niet alleen de omvang van de promocampagne blijkt doeltreffend te zijn geweest voor Expeditie en Cherso, maar ook de kwaliteit van de promo’s heeft gezorgd voor dit megasucces. En niet te vergeten alle promotie buiten de tv om? Alle lof voor de promo afd en de afd communicatie van RTL!!! Beide programma’s bleven stabiel in cijfers, dat belooft wat voor volgende week!

  34. Anonymous

    Briljant dat Oh Oh Cherso! De Nederlandse Jersey Shore. De megahit van MTV Amerika.

  35. Kiefh

    Echt een prestatie om zo je nek uit te steken op twitter en andere promo mogelijkheden die je maar kunt bedenken zodat iedereen maar gaat kijken. De meest platte rotzooi uiteraard, maar daar zijn ze bere-goed in! Proficiat! Hoeveel weken nog?? Gelijk weer iets anders ranzigs verzinnen natuurlijk want dit is Kassa! Ze gaan weer terug naar hun oorsprong. Prestatie!

  36. gorr

    Ik had wel verwacht dat de donderdagavond op rtl5 zou gaan scoren, maar dit is extreem. Beide boven het miljoen, klasse!
    Het zijn ook echt typical rtl5-programma’s. Jong, spannend en humoristisch!

  37. Dorothy Jane

    Reactie op gorr: Je vind het extreem? Is dit al goed scoren? ben je weer aan het kontelikken? Het is niets vergeleken met de kijkcijfers van de ranzige rotzooi van vroeger, toen keken er echt miljoenen en miljoenen. Het steekt er nu maar schraaltjes bij af met een miljoen. De baggerkoningen moeten zowiezo inleveren.

  38. NEGATIEF

    Reactie op Dorothy Jane: Het gaat niet om het verleden, het gaat om nu. Dit is gewoon, zoals de topictitel al zegt, een monsterscore.

  39. gorr

    Reactie op Dorothy Jane:
    Zoals negatief al zegt: het gaat om nu

    En dit zijn echt scores waar RTL5 megatrots op mag zijn. Dit zijn kijkersaantallen die tegenwoordig thuishoren op doordeweeksedagen op de grote zenders als RTL4 en SBS6.

  40. Ze

    EYEWORKS ROCKS!!!

  41. Olga

    @ Dorothy Jane: Wat een vreemde reactie, 1 miljoen + is hoe dan ook een goede score. En vroeger, vroeger kostte een brood 30 cent.

  42. Naamloos!

    Reactie op Daaaaaa Tina en co.: het is inderdaad niet slim van ze dat ze inversteren in dingen van 1 aflevering die ook nog eens veel kosten. Ze kunnen beter goede programma’s maken en daar meer geld aan uitgeven zodat ze vaste kijkers hebben die weten waar ze aan toe zijn.

  43. Timo

    Ongelooflijk dat RTL5 zo goed weet te scoren met de seizoen en series premiere van resp. Expeditie Robinson (seizoen 13 al geloof ik?) en Oh oh Cherso (Ik moet het nog ff kijken zo, nadat ik de nieuwe episode van Jesey Shore heb gezien). Eeen teken dat RTL5 als ze willen toch nog steeds hun core doelgroep toch nog wel weet aan te spreken. Ook met de goeie seizoens premiere van SYTYCD. En nu afwachten hoe week 2 gaat scoren voor de zender.
    Helaas brengt het Een dubbeltje op z’n kant naar beneden en het zorgt voor een all-time low voor een nieuwe episode van House op SBS, 499.000 kijkers.

    De MaDiWoDoVrijdagshow lijkt inderdaad te zijn gestabiliseerd, maar de vrijdag uitzending zal wel weer verder dalen. Al zal denk ik de vrijdag episode altijd de laagst scorende van de hele week blijven, aangezien er veel mensen dan of buiten de deur zijn of naar de grote 3 zenders (Ned1, SBS6 en RTL4) vooral kijken.

    Verder neem ik maar aan dat Bij ons in de PC op NEd1 een herhaling was met 478.000 kijkers. Anders zal dit ook snel verbannen worden naar Ned3 of gecancelled worden.

    En blijven de GTST herhalingen toch wel rdelijk stabiel deze week. En al kijk ik GTST al niet meer sinds begin deze eeuw, ben ik toch wel benieuwd met welke cijfers het nieuwe seizoen volgende week gaat scoren. En heoveel invloed dat zal hebben op de hele primetime programmering van 20.30 – 22.30 (23.30) uur.

  44. Maarten

    Ehh….”feesteiland Chersonissos”? Kreta misschien? Ach, waarschijnlijk hebben de betreffende jongeren ook werkelijk geen idee…..

  45. Anonymous

    De nieuwe vooravond van NET5 zakt steeds verder weg. Die ziekenhuisserie om 6 uur was binnen een week al verdwenen. Airline zit vaak onder de 100.000 en zelfs Little Couple loopt terug. Jammer, want het zijn leuke programma’s. Hoewel de afleveringen van Airline wel oud zijn volgens mij. Dat Huizenjacht van SBS6 is ook wel leuk, maar slaat ook niet echt aan.

  46. !#Michael#!

    RTL5 voor het eerst in jaren boven SBS6!!

    Toen RTL5 werd her-geprofileerd na het op hefen van Yorin, was de bedoeling dat het de 2e commerciële zender van Nederland zou worden.

    Ze zijn een tijdje heel dicht bij geweest, de afgelopen paar jaar/maanden ging het minder… Maar nu met een sterke vooravond, en droom seizoen primere’s voor bestaande titels als SYTYCD en ER, het onverwachte succes van Oh Oh Cherso komen ze weer heel dicht bij!

    Zeker als je, je bedenkt dat pareltje GLEE nog van start moet gaan! Ook goed voor zeker 1mln, met een fikse pr campagne misschien wel richting de 1.5mln!

    SBS6 mag wel op gaan passen! Als RTL5 zich steeds meer gaat profileren als het brutale jongere broertje van RTL4 met dit soort titels? Kan het SBS6 wat toch al steeds verder weg zakt in de doelgroep 20-49 wel eens gaan verslaan!

    De maandag staat al jaren, de Dinsdag word dit jaar geheid een hit, de woensdag doet het ook altijd keurig met de films, de donderdag staat als n huis, de vrijdag zal met de films ook wel weer aardig score… alleen de zaterdag blijft n zorgen kindje…

    Maar het grootste gedeelte van de commerciële koek zal wel bij SBS weg gaan komen!! Een bijzonder spannend TV seizoen word dit!

  47. NEGATIEF

    Reactie op NEGATIEF: Goed, ik heb de 7 minuten gekeken en m’n vermoedens zijn (helaas?) bevestigd: 4 mensen het huisje in zien komen en 100 keer zoveel hersencellen kwijtgeraakt.

  48. Nick Wijsen

    @Michael,

    Niet al te hard van stapel lopen. Eerst maar is zorgen dat RTL4 alle dagen boven SBS6 komt, dus ook op zondag Maar ik denk wel dat RTL5 flink gaat scoren met de dinsdag. Maar SBS6 voorbijstreven? Nee dat denk ik niet.

    Volgende week is Expeditie trouwens maar 1 uurtje.
    20.30: ER
    21.30: Oh Oh
    22.00: Silvia’s Secret (ook wel goed voor 600.000 kijkers?)
    22.30: Dat programma van gister, over Thailand ofzo

  49. Anonymous

    Ik denk dat mensen vergeten dat RTL5 de meest briljante comedy heeft aangekocht Modern Family! Dat gaat zeker scoren samen met GLEE!

  50. Sonny

    Reactie op NEGATIEF: De commercieele pensose is weer op zijn best! Dat loopt ineens weer naast hun schoenen alsof ze iets gepresteerd hebben! Meerendeel van middelbare leeftijd of ver daarboven. Lachen met die gasten.

  51. Timo

    Reactie op !#Michael#!: Misschien kijk ik wel te weinig NLse TV en RTL5, maar ik heb nog geen 1 promo voor Glee ergens voorbij zien komen en de 2-uur series premiere is al in 2 weken. Waarom hoor ik Glee’s Don’t stop believing nergens, waarom geen billboards in abri’s. trams en bussen in de grote steden etc. RTL heeft echt de slechtste marketingstrategie, op SBS na, die je je maar kan bedenken. En de website rtl.nl/glee ziet er ook verschrikkelijk uit en de promo die op de website staat die is zeker door een stagaire gemaakt, want het laat totaal niet zien wat Glee is.
    Maar de serie is zeker in staat om elke week 1 miljoen kijkers aan zich te binden, want anders zouden we het eerste land zijn waar Glee geen hit is. En samen met Modern Family moet RTL5’s dinsdag op papier wel goed komen.

  52. Sonny

    Commercieele pensose=commercieele penose

  53. Timo

    Glee’s New Directions – Don’t stop believing: http://www.youtube.com/watch?v=umF1M7wGiCc&feature=related

    En een preview van New Direections tijdens Regionals uit de season finale van seizoen 1: http://www.youtube.com/watch?v=Ymi52UbGEZM&feature=related

    Glee songs (audio) op een Youtube channel: http://www.youtube.com/user/gLeekMusic

  54. Jeroen

    RTL5 gefeliciteerd! Het was een top avond!

  55. Dorothy Jane

    Reactie op Olga: Vroeger kostte een brood 30 cent en nu 2,- euro, vroeger miljoenen kijkers voor commercieele troep en nu maar 1 miljoen. Jouw reactie is gekker want ze kelderen hoe dan ook.
    Reactie op gorr: Mega trots? Ik zou me dood schamen als ik dit moest promoten als zijnde iets goeds en de moeite waard om te kijken. Ze hebben zich suf gepromoot met die onzin, vooral hard blijven schreeuwen dan krijg je vanzelf kijkers, hoe platvloers en nietszeggend het ook is. Maar het is de co dus het past wel bij ze.

  56. Timo

    Glee trailer series premiere: http://www.youtube.com/watch?v=UPjL3rCN9hE

    Glee promo 2de seizoen premiere: http://www.youtube.com/watch?v=Dja8UCdG3Sc

    Zo horen promo’s te zijn.

  57. Anonymous

    Reactie op Dorothy Jane:

    Jouw reactie slaat werkelijk nergens op. PO (BNN) met de Piemel-show?? WTF

  58. Dorothy Jane

    Reactie op Anonymous: Het is wel duidelijk dat de co bepaald geen goed voorbeeld is dus…slecht voorbeeld doet slecht volgen.

  59. AJ

    Als ik RTL was zou ik expeditie robinson op 4 hebben gezet maar mooie score voor 5.

  60. mark

    Maandag exclusief Joran interview op RTL 4, half negen. Hoeveel miljoen gokken jullie?

  61. Olga

    @ Dorothy Jane: Bijna weekend, neem lekker een borrel meid! Enjoy!

  62. Oh oh

    ik zit net OhOh Cherso te kijken, maar ik kan me niet voorstellen dat hun ouders trots op hun werk vertellen dat hun zoon of dochter op TV is.
    Wat erg zeg ! Wel leuk om te zien….deze mensen kunnen een carriere wel vergeten ahahhaha

  63. Martijn

    WOW wat een cijfers voor rtl5. Heb trouwens genoten van beide programma´s, terecht dus! Had al veel verwachtingen van oh oh cherso en die zijn meer dan waar gemaakt! SYTYCD begon ook al fantastisch. Hopelijk zet rtl5 deze lijn nu eens door en zitten we straks niet weer op 500.000 na een paar weken.

  64. Dorothy Jane

    Reactie op mark: Ik denk dat iedereen Joran beu is. Als er wat nieuws te melden valt lazen we het wel in de kranten of hoorden we het op het nieuws. Ouwe koek dus. Weer typisch co.Reactie op Olga: Het is voor mij sinds gisteravond al weekend en i enjoy this days very much! Ook zonder borrel.

  65. Timo

    Reactie op mark: 0,1 miljoen. Die gozer is wat mij betreft zulk non-nieuws geworden. Of hij het nou uiteindelijk wel of niet heeft gedaan. Hij is nu al voor de 2e keer wereldwijd door iedereen veroordeeld. Laat hem lekker wegrotten in een cel in Peru, Amerika of Nederland. Vrij komt hij toch niet meer zonder dat er een wonder gebeurd.
    Maar realistisch gezien na de seizoens premiere van GTST den ik 1,5 miljoen kijkers.

  66. Martijn

    Blijkt maar weer dat we meer programma´s nodig hebben als oh oh cherso. Na de gouden kooi geen reality van deze categorie meer gezien.

  67. jeroen

    2 heerlijke programma s heerlijke donderdag avond.

  68. Duzz

    Is oh oh cherso.. niet gewoon ongeveer zelfde idee als SummerBase van TMF..?

  69. Kaj

    Reactie op Duzz: Of ‘Wakker Worden op Vakantie’, dat was ook altijd in Chersonisos.

  70. Vince

    Geweldig programma Oh Oh Cherso. Netzoals dat Barbie zei
    Je moet wel van goede huizen komen om me te versieren gewoon lief, ja bij mij hoef je eigenlijk niet zoveel te doen hoor, ik ben zo ingepakt eigenlijk
    hahahah

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.