Talpa wijt dalend marktaandeel aan concurrentie

[img=162,163 left]http://home.planet.nl/~will1856/Mediakrant/talpalogo.jpg[/img]Talpa wijt zijn dalende marktaandeel aan de concurrentie. In januari scoorde het tv-station in de voor adverteerders belangrijke doelgroep (20-49 jaar) een marktaandeel van 6,4 procent. De maanden daarvoor schommelde dat cijfer rond de 9 procent.

Een woordvoerder van Talpa zegt in de Telegraaf dat de daling onder meer komt door het wegvallen van Big Brother. “Daarnaast hadden we flink wat concurrentie van bijvoorbeeld het darten op SBS6 en Idols bij RTL4. Maar ??n slechte maand zegt verder niet zo veel, gemeten over de periode vanaf de start in augustus zijn we zeker tevreden. Doel blijft aan het einde van het seizoen op 10 procent te zitten in de groep 20/49 jaar“, aldus de Talpa-zegsman.

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen