Wie is de Mol 19 noteert meest bekeken finale ooit

Geplaatst op Sun 10 Mar 2019 om 8:58


De kijkcijfers van zaterdag 9 maart 2019 (SKO)

De grote finale van het negentiende seizoen van Wie is de Mol, waarin Merel Westrik zich openbaarde als de Mol, wist zaterdagavond precies 3,5 miljoen kijkers (50 procent) te bekoren op NPO 1. Daarmee is het de meest bekeken slotuitzending van het programma ooit. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tot nu toe stond het record op de finale van het vijftiende seizoen van Wie is de Mol met 3,4 miljoen kijkers. Vorig jaar keken er 3,2 miljoen mensen.

Toen Frans Bauer in beeld verscheen na de finale van Wie is de Mol zapten er twee miljoen mensen weg. Frans Bauer in China kwam uit op 1,5 miljoen kijkers (27 procent).
RTL 4 bood met Holland’s Got Talent het meest bekeken alternatief. De talentenjacht kwam uit op een score van bijna 1,1 miljoen kijkers (17 procent). Wie Ben Ik trok aansluitend 764.000 kijkers (15 procent).

Het brons op prime time was voor NPO 3. Dat station trok met het WK Schaatsen Allround 590.000 kijkers (10 procent).

De nummer vier op prime time was NPO 2 met Das Boot, goed voor 265.000 kijkers.

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time (Nieuwsuur uitgezonderd):

  • SBS 6 scoorde met The Sorcerers Apprentice: 233.000 kijkers,
  • 
RTL 8 scoorde met CSI New York: 198.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Ambulance: 194.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met NCIS New Orleans: 190.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Demolition Man: 148.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Blue Streak: 132.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (1,9 miljoen), Zesuurjournaal (1,1 miljoen), Kassa (1,1 miljoen), EenVandaag (938.000), RTL Boulevard (516.000), Lachen om home video’s (486.000) en Eigen Huis en Tuin (457.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (1,4 miljoen), Schaatsen WB Allround (624.000), Hart van Nederland (529.000), Iedereen is gek op Jack (457.000) en Studio Sport (452.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 34 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 15 procent en NPO 2 brons met 8 procent.

Top 15
01. Wie is de Mol (NPO1) 3.500.000
02. Journaal 20:00 (NPO1) 1.948.000
03. Frans Bauer in China (NPO1) 1.500.000
04. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 1.408.000
05. Holland’s Got Talent (RTL4) 1.096.000


06. Journaal 18:00 (NPO1) 1.085.000
07. Kassa (NPO1) 1.060.000
08. EenVandaag (NPO1) 938.000
09. Half acht nieuws (RTL4) 831.000
10. Wie Ben Ik (RTL4) 764.000


11. Shorttrack WK (NPO1) 641.000
12. Schaatsen WB Allround (NPO3) 624.000
13. Hart van Nederland (SBS6) 529.000
14. RTL Boulevard (RTL4) 516.000
15. Lachen om home video’s (SBS6) 486.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. NPO1 / 34.1%
2. RTL4 / 14.9%
3. NPO3 / 8.4%
4. SBS6 / 6.8%
5. NPO2 / 4.7%


6. NET5 / 3.5%
7. RTL5 / 3.0%
8. RTL8 / 2.8%
9. FS1 / 2.6%
10. Vero / 2.4%


11. RTL7 / 1.9%
12. Ziggo / 1.2%
13. TLC / 0.9%
14. BBCfirst / 0.8%
15. RTLZ / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 47,2%
2. RTL Nederland 22,6%
3. SBS Groep 13,5%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: Avrotros








71 Reacties op “Wie is de Mol 19 noteert meest bekeken finale ooit”


  1. Tim

    Ligt het aan mij of vonden jullie het ook een rommelig en inhoudsloos programma? Regisseur zat er vaak naast, versprekingen van de presentator; “Wie is de Mol 2017” etc en een Ron B die met zn rug naar de camera stond en het over “hiero” had… vond t niet zo sterk allemaal. Terwijl het seizoen echt wel leuk was.

  2. NPO kijker-zondag

    Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
    1. Publieke Omroep 47,2%
    2. RTL Nederland 22,6%
    3. SBS Groep 13,5%

    Top NPO en Talpa komt eraan.

    Boulevard wederom minder kijkers. Ruim 200.000 minder in 3 dagen

  3. Alex

    Wat een goede mol dit jaar.
    Lef en nooit hoofdverdachten geweest.

    De finale was dan weer wel oersaai.

  4. Paolo

    @Tim, live tv he! Knippen en plakken dan haal je de rafeltjes er af inderdaad. En Ron Boszhard als oude mol kandidaat mag wel weg inderdaad.

  5. Ricardo

    Je maakt mij niet wijs dat er exact 3.5 miloen kijkers gekeken hebben, vast iets meer of minder, maar nooit precies.

  6. Ricardo

    miljoen

  7. A.Zijn

    Het is ook een waanzinnige productie. Ik denk eerlijk gezegd dat je als A-ster ook prima zou kunnen meedoen als er geen opnames zijn in die periode.

  8. TopofFlop

    SBS groep? De cijfers van Talpa zijn zo om te huilen, dat het weer SBS-achtige scores zijn!

  9. Maxi

    SBS Groep 13,5% en dan maar roepen dat Talpa eraan komt.
    Boulevard kijkcijfers zijn voor de tijd van het jaar de hele week al niet goed.

  10. Pieter

    @Ricardo het is ook het gemiddelde van de cijfers die ze door de buro`s die meedoen aangeboden krijgen exacte cijfers zullen nooit gemeten kunnen worden

  11. Wanny

    Het was inderdaad rommelig en er was geen enkele aandacht voor de winnares van het programma. Terwijl de grote vraag voor mij was wanneer en hoe zij en Niels er uiteindelijk achter kwamen dat Merel de mol moest zijn.

    En de meest besproken actie van Merel waarin de vrijstelling voor de finale naar Niels ging werd niet eens besproken.

  12. TV Eend

    Talpa producties scoren echt niet meer en het maakt niet uit waar ze uitgezonden worden..
    Talpa is een beetje de Blokker van de TV.
    Eigenaar veel te oud en leeft in het verleden en iedereen om hem heen durft niets te zeggen.
    Zo’n HGT is gewoon een programma van 15 jaar geleden met oude knarren in de jury en een decor dat haast retro is.
    Jongere kijker begrijpen hier niets van en de oudere kijker is geëvolueerd en heeft niet meer dezelfde interesses als 15 jaar geleden.

  13. Jelle

    Puik seizoen, maar matige slotuitzending. Maarreh, mag volgend jaar Chris die interviewtjes doen ipv Ron Boszhard? Dit was echt om te huilen.

  14. Hntm

    Finale WIDM gekeken;
    – slechte regie, vooral op het einde. Je wil dan toch even alle kandidaten goed zien op het ‘bordes’.
    – presentator was heel zenuwachtig. Kon niet goed in gaan op de spontaniteit aan de tafel. Bleef zich vastklampen aan z’n kaartjes. Daardoor waten de gesprekken wat vlak.
    – Ron Boszhard, was echt een verschrikking. Vroeg mij af of hij ‘t spel wel begreep met z’n domme vragen. Zelfs na de uitslag ging hij nog vragen “op wie zit jij?”
    – Waar waren Chris Zeegers en Margriet van der Linden???

  15. Woi!ter.

    Genoten van Kassa.
    TLP wederom 3de….
    Veronica doet het beter!

  16. Roelof

    Niks gemist dus.

  17. NPO kijker-zaterdag

    13. Hart van Nederland (SBS6) 529.000
    14. RTL Boulevard (RTL4) 516.000

    Wederom winst voor Hart van Nederland.

  18. Frank

    Weet het niet… is 1,1 miljoen kijkers voor HGT semi-finale wel goed?
    Het is een behoorlijk duur programma geprogrammeerd op RTL4 en prime-time en zaterdagavond.
    Imo is dit gewoon laag.

  19. gtstfites

    niemand vind wie is de mol?! leuk stom programma met vorspelare truuks !!

  20. John de Flop

    Wat het ook kost, volgend seizoen haal ik het naar mijn Talpa.
    Binnenkort even om de (diner)tafel met Jeroen van IDTV, is in no time beklonken.
    Kijkcijfers zijn wél te koop!

  21. Kijker

    Jaaa, tv is dood

  22. Bart

    @Alex Helemaal mee eens!
    @Hntm Inderdaad waren Chris en Margriet? Uit de AVROTROS gelederen uitgerekend Ron Boszhard daar neerzetten? Totaal verkeerd gekozen!
    Weer veel te lange gesprekken aan tafel met voornamelijk te afvallers. Dat is helemaal niet interessant voor de kijker. Die hebben immers elke week gekeken en dat alles gewoon gezien. Weer te weinig over de molacties. Dat is waar het de kijker om gaat. Weer geen tijd voor de geheime aanwijzingen aan het einde. Zoekt u dat maar op internet op. Weer geen Moltalk na de finale waar deze geheime aanwijzingen besproken hadden kunnen worden. Waarom toch altijd die oud kandidaten en oud mollen bij de finale in Vondel CS? Voegt niets toe en de AVROTROS roep notabene de kijkers al weken van te voren op om te komen. Het is het feestje van de huidige mol en zijn kandidaten en van de kijker. Niet van de kandidaten van vorige seizoenen. Qua opzet van het programma en van de finale moeten de Nederlandse makers maar eens goed naar de Belgische versie kijken.

  23. Stakker

    @Bart.

  24. Erik

    Misschien moet Talpa is nadenken en misschien wat meer programma’s buiten de studio te ontwikkelen en op te nemen dan altijd die saaie studio induiken. Laten we niet vergeten dat Talpa / John de mol o.a. groot is geworden met Big Brother vanuit Almere, The Voice (eerste seizoen / audities was vanuit een poppodium in Hilversum en Medisch Centrum West vanuit een ziekenhuis in Lelystad.

  25. Pieter

    @ TV EEND dat klopt, maar in het tv bedrijf is niets meer zeker , en… er werken teveel ( om het zo te zeggen ) oude mannen in grijze pakken, en te veel stagelopers ze denken bij RTL en Talpa dat je oude programmas uit de pre historie succesvol kunt terug halen! Deels lukt dat wel en scoren aardig, maar dat is een gevolg dat er weinig voor de kijker is op de andere netten ! Het zijn voor grote com tv zenders onzekere tijden met een grillig kijkerspubliek
    De èèn zegt Je moet juist als zender jongeren in je bedrijf halen en laat die programmas ontwwikkelen en bedenken !
    de ander zegt… nee jongeren kjiken niet, dus moet je je richten op een ouder publiek , ja wat zou je zelf doen als tv baas
    Wie het weet mag het zeggen

  26. SBS

    @maxi
    Het is nog vakantie; daar heeft boulevard altijd last van.
    Voor rtl alleen maar een goed teken: de rtl kijker gaat op vakantie en geeft dus geld uit. Dat zien adverteerders graag….

  27. Rubicon

    Nauwelijks gekeken dit seizoen. Zag paar weken geleden oefening met stokjes en joker die naar beneden viel voorbij komen waar Merel door ‘black out’ een foutje maakte. Echt heel doorzichtig

  28. Martijn

    Ik vond de finale van WIDM veel te snel gaan. Geen aandacht voor de winnares (wanneer had ze het bijv. door), de verborgen aanwijzingen werden niet behandeld en sowieso werd misschien maar de helft van de gespeelde spellen laten zien bij de molacties. Ik neem aan dat ook in de andere spellen molacties waren omdat er zo’n laag bedrag binnen is gehaald? Ook vond ik dat er weinig reacties van de groep op de molacties werden gevraagd.
    Al met al vond ik de finale een soort anti-climax en heeft het te weinig vragen van de kijkers beantwoord.

  29. Remi

    Ik vond deze 19e jaargang wel fantástisch, trouwens.

  30. raadsel

    het is mij een volkomen raadsel wat dat toch is om te kijken naar mol zoekende BN-ers

  31. Pieter

    @ SBS De meeste RTL kijkers hebben geen cent te makke,en…
    de meeste kijkers 90% hebben een lage opleiding, werkloos ,en echt geen kaderfuncie in het bedrijfsleven ! RTL 4 kijkers zijn ook in de meeste gevallen oudere huisvrouwen boven de 50 , en ik denk dat hun mannen niet graag naar RTL 4 kijken,
    of je moet HO MO zijn? Zoals je vaak in de wandelgangen hoort… die die houden van het typische RTL sfeertje !

  32. Ikke

    Niets is wat het lijkt. ook niet in kijkcijfers. Weliswaar de best bekeken finale ooit, maar tegelijk inhoudelijk de slechtste. Zie: kritische commentaren hierboven. Wie is de winnares, wanneer had ze voor het eerst de Mol echt door, waarom geen geld in beeld dat ze gewonnen heeft, etc. etc. Hoop dat AVROTROS en IDTV niet juichend de kijkcijfers gaan vieren maar kritisch met elkaar om de tafel gaan zitten. Komend seizoen de 20e serie. De verwachtingen van miljoenen kijkers zijn dus extra hoog!

  33. Frank

    En hoe zit het met SBS? Ik denk dat het daar nog een graadje verder is wat betreft laag bestedingspatroon en opleiding.

  34. Roze koek

    @Pieter
    We hebben na kort overleg besloten u niet in dienst te nemen als sociologisch analist.

  35. Maartje

    Frank, SBS is toch altijd al de zender voor minder kritische mensen geweest?
    Dat draaien ze niet meer terug. Zelfs als ze het kadoo doen haalt men nog steeds zijn neus er voor op. Tenzij SBS stopt met de reclameterreur, maar dat doen ze niet.

  36. Pieter

    @FRANK Het stond ergens op internet dat de kijkers van SBS TALPA toch op een hogere tree van de ladder staan in de maatsschappij, ik dacht het gelezen te hebben in Broadcast magazine , of Medianieuws ?????

  37. Ron

    Nog nooit zo’n lastige mol mee gemaakt. Sarah en Merel lagen zo dichtbij elkaar als potentiële mol dat je helemaal gefixeerd raakt van Sarah maar dat Merel eigenlijk toch de mol is. Ik zat dus op Sarah.
    Over de finale; compleet hetzelfde draaiboek als voorgaande jaren. Zelfs de teksten van Rick van der Westerlaken op de autocue waren dezelfde als voorgaande jaren. Inspiratieloze en matte finale. Wel mooie kijkcijfers.

  38. pieter baan

    wat een massa hysterie op dat plein. mensen die wachten totdat de bedrieger naar buiten kwam. Wat een treurnis

  39. Ron

    Zo zie je maar weer: ik heb echt geen leven, maar dit geheel terzijde.

  40. Pieter

    @ ROZE KOEK jammer!!! Had echt hogerop gewild een soort promotie !!!
    Dan maar gewoon audio/ video technicus blijven op het mediapark tot mn 67 , of misschien 70
    èèn geluk , het is geen zwaar werk , de camera`s worden wel steeds lichter !

  41. Roze koek

    Mis jij Meneer west ook zo, Pieter?

  42. Roze koek

    Je mag wel oppassen pieter 52, want je volledige naam is nu bekend en je werkplek en beroep. Maw googlebaar.

  43. De Keurslager

    @ Homo koek
    Oppassen voor wat of wie?

  44. Sven L.

    Lachen Homevideo’s scoort lekker.. tikt bijna de 500K aan.

  45. Insider

    Leuk hoor die instroom van al die bejaarden bij SBS/Talpa.
    Onze vrijmibo wordt veranderd in een vrijmibi ( vrijdagmiddag bingo ) met onze grote lijder John aan de balletjesmachine en die lama’s mogen dan langskomen om een geestig ( lees plat en seksistisch ) element aan het spektakel toe te voegen .

  46. TopofFlop

    HGT is geen Talpa productie. HGT houdt goed stand tegenover WIDM. Een Talpa productie zoals DanceSing kan dat niet.

  47. NPO verpulvert RTL en Talpa

    Geweldige cijfers van de NPO zenders.

    Talpa en RTL hebben echt geen meerwaarde en gunfactor voor de Nederlandse kijker. Stop maar met deze zenders van de non kritische en simpelheid.

    Talpa en RTL maakt niet gepruimde programma’s voor de simpele Nederlander die alleen kijken omdat het geluid maakt of beweegt.

    Hoe is het mogelijk dat de reclame bureaus het verhaal blijven vertellen dat bij de RTL en Talpa kijker het meest te besteden budget zit !!
    De echte consument die veel geld te besteden heeft zit bij de NPO en heeft een leeftijd tussen de 45 en 75 jaar. De malloten die naar Talpa cs zitten te gluren zijn niet deze doelgroep.

    Dus het verdienmodel voor Talpa en RTL is oud denken en niet meer van deze tijd.

  48. Mediaprak

    Mis de reactie van mw Zwagerman dat ‘De Mol’ niet bij NPO en beter bij RTL/Talpa past en ‘Wie Ben Ik’ vanwege kijkcijfers en diversiteit (presentatie Silvana Simons en een panel nw Nederlanders) een typisch NPO productie zou zijn.

  49. Zomaar

    Complimenten hoe ze De Mol gemaakt hebben.
    Op een NPO plus kanaal zenden ze ook de Belgische (het land waar het format vandaan komt) Wie is de Mol uit.
    En die is echt heel goedkoop gemaakt., wat je dan ook terugziet in de beelden.

  50. merel

    Ik kreeg de indruk, door de interviewtjes van Boshard, dat er alleen maar kinderen naar De Mol hebben gekeken. Het is een moeilijk programma om te volgen, er wordt m.i. te veel info achter gehouden, je kunt zelf nooit met zekerheid zeggen wie De Mol is. Natuurlijk is het voor de kandidaten fantastisch om mee te doen, het ziet er heerlijk uit en dan mag je nog spelletjes doen ook : -)

  51. Bart

    @Zo maar De Belgische is juist veel beter dan de Nederlandse. Weten zich tot nu toe telkens weer te vernieuwen. Kunnen bij AVROTROS een voorbeeld aan nemen. De hele serie en maar helemaal de finale aflvering.

  52. Bart

    aflevering bedoelde ik

  53. Wanny

    Programma is leuk om te volgen, ook door de mooie lokaties. Maar je kunt als kijker inderdaad nooit met zekerheid de mol aanwijzen. Als kandidaat heb je natuurlijk veel meer informatie.

  54. Ikke

    Lijkt me wel duidelijk dat Hollands got talent uitgemolken is we kennen alle trucjes nu wel.. Weer een gat dat RTL moet gaan vullen

  55. C

    Gisteren zag ik tijdens het op en neer zappen dat er tijdens HGT tegenwoordig ook al reclame onderin beeld gemaakt wordt tijdens een programma. Dit keer voor Haribo. Nog een reden om te concluderen dat het verval bij de commerciëlen nu toch echt wel heel snel gaat. Wat een treurigheid.

  56. C

    Over Wie is de Mol: een eental jaren terug is besloten om de finale voortaan in het vondelpark te houden. Grote fout wat mij betreft. Rommelig, slechte interviews en vooral: de mol acties van de helft van alle gespeelde opdrachten mis ik.

    Door middel van de montage wordt het ook steeds onmogelijker gemaakt om de mol te raden. Dat maakt het voor mij eigenlijk nie tmeer leuk om te kijken. Wat geld in je bh en onderbroek stoppen en dan ben je de mol…

  57. Lies

    Als je er goed over nadenkt… dan is van te voren al lang bekend wie er iedere week uit vliegt. Weet De Mol precies wat hij/zij moet doen. Gescripte, gefinetunende reality m.b.v. een bekwaam productieteam. Erg knap gedaan!

  58. LLRV

    Na 25 min waren de makers van WIDM eindelijk weer bij de finale van vorige week. Ik hou van dit programma maar als men de kijker niet serieus gaat nemen kan eer een kantelpunt komen. De regisseur laat tijdens het seizoen zien wat HIJ spannend vindt maar dat heeft niets met de door de kandidaten gespeelde jacht naar de mol de maken. Het is meer dramatically produced reality en daarmee moet de kijker het maar doen. Dus na 25 min het volledige gezever van Rik tijdens de boring en totaal overbodige finale (what‘s in the name) NOG EEN KEER. Poeh! En wie heeft het in z‘n hoofd gehaald om Ron te vragen? Direct ontslaan graag. Raffel, raffel, einde programma (was dit nu de finale of was het finale finale?) en de verborgen aanwijzingen OP INTERNET? Serieus? Nou de kijkcijfers waren binnen en de productie mocht weer ondergronds. Eh, de mol natuurlijk.

  59. Lies

    Stel 3 kandidaten vullen allemaal toevalligerwijs precies dezelfde antwoorden in… wie beslist er dan wie er naar huis gaat?

  60. 123

    De mol zal nooit zichzelf als mol aanwijzen. Bij de andere kandidaten gaat het in eerste instantie om de hoeveelheid vragen die goed zijn beantwoord. Is dat ook identiek dan kijkt men naar wie er het snelst de test heeft gemaakt.

  61. 123

    18:50 = @Lies

  62. Lies

    @123: dan nog klopt het systeem niet. Wat als er 5 kandidaten over gebleven zijn die alle 5 een andere mol kiezen?

  63. Lies

    @123: 40 vragen my ass, met je mollenboekje. Alles is van te voren al in geprogrammeerd.

  64. Rambo

    Ik kijk nu Miljoenenjacht. Dit is en blijft een heerlijke afsluiting van het weekend. Linda op haar best in een ontzettend goed gemaakte feelgood show. Dit gaat RTL4 echt ontzettend pijn doen als dit volgend seizoen bij SBS6 begint. 2 miljoen kijkers naar de concurrent.

    Dit in tegenstelling tot de andere Linda shows. ‘Oh wat een jaar’ en ‘Weet ik Veel’ zijn naar mijn idee nog wel op te vullen/ te vervangen bij RTL in een ander soort weekendamusement maar Miljoenenjacht is echt van een andere orde omdat het een uniek programma is. Oprecht jammer dat RTL dit verliest.

    Of is de slag nog niet geslagen? Is het al definitief gemaakt dat Linda dit mee mag nemen? Endemol/Postcodeloterij heeft nog niks bevestigd toch?
    Wellicht neemt Caroline Tensen het over bij RTL?

  65. @Rambo

    Als je het een leuk programma vindt, miljoenenjacht, dan maakt het jou toch niks uit of het bij RTL of SBS zit ?

  66. Laurens

    @Rambo;
    Dat zou zonde zijn voor het programma. Hoe Linda meeleeft met de kandidaten kan Caroline simpelweg niet. Door Linda leef je echt mee, voel je de spanning.

    Wat maakt het uit dat de PCL dit niet op 4 heeft? Probleem is echter wel dat dit totaal niet past op de zondag van SBS6. Straks komt dit nog op de zaterdag!

  67. liefkleinhertje

    Het was een slecht programma en ik ben blij dat het afgelopen is.
    En helemaal dat domme gebazel van die Margriet van der Linden op het einde.

  68. Pepe

    Conclusie: dit programma is zo grote hype geworden dat de mol bijna niet te ontmaskeren meer is. Verborgen aanwijzingen zijn tot een minimum beperkt en de montage maakt consequent anderen verdacht. Jammer (trouwe molloot sinds 2004)

  69. Pepe

    @Lies de tijd. Degene die de test het langzaamste gemaakt heeft gaat in zo’n geval naar huis

  70. Pepe

    @Bart het Vlaamse De Mol is het origineel zo werd het hier in het verleden ook gespeeld zonder BNers en met kandidaten die wilde winnen. Krijg je veel leukere tv van

  71. Bart

    @pepe De Vlaamse versie is in inderdaad het origineel. Zoals de Vlaamse versie sinds de terugkeer 3 jaar geleden is werd het nooit gespeeld in Nederland. Ik kan me nog wel de oersaaie seizoenen met Angela Groothuizen herinneren.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.