Linda en Beau met nieuw programma

[img=200,205 left]http://www.talpa.tv/upload/59087_610_1123763861274-talpahomebeaulinda200_200.gif[/img]Linda de Mol en Beau van Erven Dorens gaan in het najaar opnieuw samen een programma maken voor Talpa. De nieuwe show draagt de naam M/V. “M/V legt in een vermakelijk feest van herkenning voor beide seksen opvallende verschillen ?n overeenkomsten tussen mannen en vrouwen bloot“, aldus een woordvoerder van Talpa.

Wekelijks worden vooroordelen onomstotelijk bevestigd ?f genadeloos onderuit gehaald.” Het programma zal vanaf september bij de tv-zender van John de Mol te zien zijn.

Linda en Beau waren vorig jaar nog te zien in Linda & Beau op zondag. De eerste aflevering van dit eerste gezamenlijke programma werd op zondag 11 september 2005 door 714.000 kijkers (madl: 10.0%) bekeken.

Wat vindt u?

Alle polls

Vindt u Ilse DeLange een leuke persoonlijkheid?

Tussenstand

Aan het laden ... Aan het laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen