Polls
Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson
- Een goede opvolger voor Ernst-Paul Hasselbach!
- Expeditie Robinson zou moeten stoppen na het overlijden van 'Mr. Robinson'-Hasselbach
- Ik zie een vervolg met Eddy Zoëy niet zitten
Totaal aantal stemmen: 577
Startdatum: 18 februari 2009, 19:31 @ 19:31
Ook De Telegraaf wil nu een eigen publieke omroep...
- No Go. Dit is alweer het tiende initiatief tot toetreding.
- De NPO moet sowieso de deuren sluiten met de huidige 22 omroepen.
- Leuk. Ik hoop dat De Telegraaf toe zal treden tot het bestel.
Totaal aantal stemmen: 228
Startdatum: 17 februari 2009, 13:24 @ 13:24
Robert ten Brink als nieuwe presentator van Laat Ze Maar Lachen
- Een misser, Ron Brandsteder is al tien jaar het gezicht van LZML en moet dat blijven
- Leuk! Robert ten Brink zal de show behoorlijk opfrissen
- Laat ze maar stoppen, na tien seizoenen is het mooi geweest
Totaal aantal stemmen: 432
Startdatum: 15 februari 2009, 11:27 @ 11:27
Het einde van Life & Cooking is...
- Een groot verlies, de zondagmiddag van RTL 4 zal nooit meer hetzelfde zijn
- Geen groot gemis
- Jammer, maar na 9 seizoenen zie ik Carlo en Irene graag in iets nieuws
Totaal aantal stemmen: 548
Startdatum: 11 februari 2009, 22:00 @ 22:00
Paul de Leeuws nieuwe show Top of Flop is...
- Flop
- Ik heb het niet gezien
- Top
Totaal aantal stemmen: 581
Startdatum: 07 februari 2009, 11:53 @ 11:53
SBS gaar series om de 5 tot 7 minuten onderbreken. Een goed plan?
- Nee, geen Amerikaanse toestanden in Nederland
- Ja, korte reclameblokken zijn prettiger
- Maakt mij niet uit
Totaal aantal stemmen: 1.201
Startdatum: 30 januari 2009, 12:30 @ 12:30
De leukste sterpresentator van RTL 4 is...
- Martijn Krabbé
- Beau van Erven Dorens
- Robert ten Brink
- Carlo Boszhard
Totaal aantal stemmen: 302
Startdatum: 29 januari 2009, 11:02 @ 11:02
De leukste sterpresentatrice van RTL 4 is...
- Linda de Mol
- Irene Moors
- Wendy van Dijk
- Sylvana Simons
Totaal aantal stemmen: 551
Startdatum: 26 januari 2009, 12:32 @ 12:32
De beste nieuwe televisieserie op Nederland 1 is...
- Het Vrije Schaep (vrijdag)
- Juliana II (maandag)
- Suzanne En De Mannen (zondag)
- Gebak van Krul (zaterdag)
Totaal aantal stemmen: 535
Startdatum: 20 januari 2009, 13:30 @ 13:30
X Factor nieuwe stijl is...
- ... een verbetering, afzeiken is passé
- Ik merk geen verschil
- ... geen verbetering, de lach is uit het programma
Totaal aantal stemmen: 421
Startdatum: 17 januari 2009, 12:06 @ 12:06
Kent TV Moment van het Jaar een onterechte uitslag?
- Ja, een ander fragment had moeten winnen
- Ja, Peter R. de Vries had moeten winnen
- Nee, Paul de Leeuw is de terechte winnaar
Totaal aantal stemmen: 1.437
Startdatum: 11 januari 2009, 12:40 @ 12:40
Jensen en Spijkerman niet meer bij RTL. Ziet u ze graag terug bij een concurrent?
- Liever niet
- Alleen Robert Jensen
- Zowel Jensen als Spijkerman horen thuis op de buis
- Alleen Jack Spijkerman
Totaal aantal stemmen: 312
Startdatum: 09 januari 2009, 17:05 @ 17:05