Polls




Eddy Zoëy is de nieuwe presentator van Expeditie Robinson

  • Een goede opvolger voor Ernst-Paul Hasselbach!
    51% (292 Stemmen)
  • Expeditie Robinson zou moeten stoppen na het overlijden van 'Mr. Robinson'-Hasselbach
    29% (165 Stemmen)
  • Ik zie een vervolg met Eddy Zoëy niet zitten
    20% (120 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 577

Startdatum: 18 februari 2009, 19:31 @ 19:31




Ook De Telegraaf wil nu een eigen publieke omroep...

  • No Go. Dit is alweer het tiende initiatief tot toetreding.
    44% (100 Stemmen)
  • De NPO moet sowieso de deuren sluiten met de huidige 22 omroepen.
    36% (81 Stemmen)
  • Leuk. Ik hoop dat De Telegraaf toe zal treden tot het bestel.
    20% (47 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 228

Startdatum: 17 februari 2009, 13:24 @ 13:24




Robert ten Brink als nieuwe presentator van Laat Ze Maar Lachen

  • Een misser, Ron Brandsteder is al tien jaar het gezicht van LZML en moet dat blijven
    35% (152 Stemmen)
  • Leuk! Robert ten Brink zal de show behoorlijk opfrissen
    33% (142 Stemmen)
  • Laat ze maar stoppen, na tien seizoenen is het mooi geweest
    32% (138 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 432

Startdatum: 15 februari 2009, 11:27 @ 11:27




Het einde van Life & Cooking is...

  • Een groot verlies, de zondagmiddag van RTL 4 zal nooit meer hetzelfde zijn
    43% (237 Stemmen)
  • Geen groot gemis
    30% (167 Stemmen)
  • Jammer, maar na 9 seizoenen zie ik Carlo en Irene graag in iets nieuws
    27% (144 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 548

Startdatum: 11 februari 2009, 22:00 @ 22:00




Paul de Leeuws nieuwe show Top of Flop is...

  • Flop
    43% (249 Stemmen)
  • Ik heb het niet gezien
    42% (242 Stemmen)
  • Top
    15% (90 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 581

Startdatum: 07 februari 2009, 11:53 @ 11:53




SBS gaar series om de 5 tot 7 minuten onderbreken. Een goed plan?

  • Nee, geen Amerikaanse toestanden in Nederland
    88% (1.060 Stemmen)
  • Ja, korte reclameblokken zijn prettiger
    8% (93 Stemmen)
  • Maakt mij niet uit
    4% (48 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.201

Startdatum: 30 januari 2009, 12:30 @ 12:30




De leukste sterpresentator van RTL 4 is...

  • Martijn Krabbé
    29% (89 Stemmen)
  • Beau van Erven Dorens
    27% (83 Stemmen)
  • Robert ten Brink
    25% (77 Stemmen)
  • Carlo Boszhard
    19% (53 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 302

Startdatum: 29 januari 2009, 11:02 @ 11:02




De leukste sterpresentatrice van RTL 4 is...

  • Linda de Mol
    54% (296 Stemmen)
  • Irene Moors
    26% (144 Stemmen)
  • Wendy van Dijk
    16% (88 Stemmen)
  • Sylvana Simons
    4% (23 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 551

Startdatum: 26 januari 2009, 12:32 @ 12:32




De beste nieuwe televisieserie op Nederland 1 is...

  • Het Vrije Schaep (vrijdag)
    68% (365 Stemmen)
  • Juliana II (maandag)
    15% (78 Stemmen)
  • Suzanne En De Mannen (zondag)
    9% (49 Stemmen)
  • Gebak van Krul (zaterdag)
    8% (43 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 535

Startdatum: 20 januari 2009, 13:30 @ 13:30




X Factor nieuwe stijl is...

  • ... een verbetering, afzeiken is passé
    51% (216 Stemmen)
  • Ik merk geen verschil
    24% (103 Stemmen)
  • ... geen verbetering, de lach is uit het programma
    25% (102 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 421

Startdatum: 17 januari 2009, 12:06 @ 12:06




Kent TV Moment van het Jaar een onterechte uitslag?

  • Ja, een ander fragment had moeten winnen
    54% (776 Stemmen)
  • Ja, Peter R. de Vries had moeten winnen
    29% (410 Stemmen)
  • Nee, Paul de Leeuw is de terechte winnaar
    17% (251 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.437

Startdatum: 11 januari 2009, 12:40 @ 12:40




Jensen en Spijkerman niet meer bij RTL. Ziet u ze graag terug bij een concurrent?

  • Liever niet
    39% (123 Stemmen)
  • Alleen Robert Jensen
    27% (84 Stemmen)
  • Zowel Jensen als Spijkerman horen thuis op de buis
    19% (59 Stemmen)
  • Alleen Jack Spijkerman
    15% (46 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 312

Startdatum: 09 januari 2009, 17:05 @ 17:05

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen