BNN wordt grote omroep: 300.000 leden binnen

Foto: Anne TimmerJongerenomroep BNN heeft vandaag de grens van 300.000 leden bereikt. Hier- door verandert BNN van een B-omroep in een A-omroep. Dat heeft BNN vandaag bekendgemaakt in De Coen & Sander-show op 3FM. Voor 1 april moest BNN 300.000 leden hebben om net zo groot te worden als bijvoorbeeld TROS en AVRO. Op dit moment heeft BNN als B-omroep vijftig procent van de zendtijd en middelen die een A-omroep heeft. Voorzitter Patrick Lodiers is blij dat de 300.000 leden-grens nu doorbroken is.

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
André de Hooge
maart 28, 2009 10:44

Gefeliciteerd!!!

Gast
Anne
maart 27, 2009 22:53

Yeeeeees, ze hebben het gehaald:D!
Ik ben zelf ook lid en het is het indd waard. Je krijgt er meer voor terug dan de 5.73 dus;)
GEFELICITEERD!

Gast
K.
maart 26, 2009 11:41

Bart zal tevreden lachen vanaf zijn wolk.

Gast
Robin | ONM Spot
maart 25, 2009 19:55

Super! Ik vind BNN zelf een erg leuke omroep en ben er dus erg blij mee!

Gast
De SandesH
maart 25, 2009 16:15

Goed nieuws!

Gast
Anoniem
maart 25, 2009 11:23

IPV. 300(en een beetje) uur tv, krijgen ze nu, als de leden goed gekeurd zijn, 720 uur tv per jaar

Gast
Ik ben het soms
maart 25, 2009 09:16

Wel raar dat een jongerenomroep, die zich als vernieuwend en grensverleggend profileert gebruik maakt van een omroepbestel dat het best is te omschrijven als een overblijfsel uit een tijdperk van verzuiling.

Daarmee geven de ‘jongeren’ zichzelf een bewijs van onvermogen.

Gast
Westin
maart 25, 2009 08:40

Meer dan een dikke felicitatie waard. BNN is een verrijking van de toch al sterke PO met vernieuwende en grensverleggende programma’s en dan hoef je echt geen fan te zijn van elke presentator of programma. Nu nog PowNed en Wakker Nederland erbij en het gezeur om de plurifomiteit van het publieke bestel is voorgoed voorbij.

Gast
Arrowhead
maart 25, 2009 08:34

hoera, nog meer poep, plas en belletje trek TV.

Gast
Sander
maart 25, 2009 01:18

Goed nieuws!!

Gast
Tommy
maart 25, 2009 01:10

Geenstijl die zal morgen ook wel zijn ledenaantal berijkt hebben…
Powned heeft nog zo’n 800 mensen nodig.

Gast
Snapputniet
maart 25, 2009 00:04

NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Welke jongere is zo dom om hiervan lid te worden? Oh, dat was ik ook ooit! Hehe… Maar gelukkig is dat opgezegd. Irritante programma’s met een te grote, grove bek en teveel multiculti. Helaas wordt het nog erger nu!

Gast
DP
maart 24, 2009 22:16

ook ik zeg als een van de 300.000 gefeliciteerd….de bnn kalender is ook heel erg leuk…die 5,73 per jaar heb je ook nog dik trug ook nog, hopppaaa op naar de half miljoen leden ;) haah grTZz

Gast
Frank | ONM Tha Bomb
maart 24, 2009 21:54

Reactie op Anoniem: Ik kijk zelf ook voornamelijk naar ONM en voorheen De Lama’s, maar programma’s als Baby Te Huur, …. VS. …., Ranking The Stars, Try Before You Die, De Nationale IQ Test etc. vind ik ook hartstikke leuk.

Gast
Mona
maart 24, 2009 21:48

Nieuwtje: BNN neemt vanaf oktober 3 op reis over met Floortje D. Producent: eva. Of de naam hetzelfde blijft is nog de vraag. Insteek blijft hetzelfde: reizen met een doel.

Gast
Sander
maart 24, 2009 21:26

Ik vind BNN een geweldige omroep, die erg toffe programma’s maakt. Zelf ben ik geen lid, maar ik blijf kijken naar programma’s zoals Baby te Huur, Spuiten & Slikken, Try Before you Die etc.

Gast
Wouter
maart 24, 2009 21:13

Ik vind die man op een of andere manier heel erg vervelend..
Kan niet zo lang naar hem kijken! Komt door die x dat hij in DWDD was!

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 21:11

Het enige bij BNN wat ik kijk is Onderweg Naar Morgen, en de Lama’s, maar das helaas gestopt

Gast
Tom 21
maart 24, 2009 20:43

Belooft voor Ned3 dat meer een echte jongerenzender zal worden!

Gast
Bernie
maart 24, 2009 20:38

Wow _O_ Dit is echt erg goed nieuws. Ik had het totaal niet verwacht, en het is ze gegund, het is een goede omroep en ze maken unieke programma’s.

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 20:32

BNN wordt de grootste omroep van Nederland

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 20:13

ff offtopic
RTL blijft doorgaan met het sensationaliseren van hun promo’s net ook weer voor de donderdagavond:
“nabestaanden in shock…het antwoord is angstaanjagend
de meest dramatischa aflevering ooit”

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 20:09

En die extra zendtijd gaat tenkoste van de overige omroepen?

Gast
RTL Less
maart 24, 2009 19:52

En welke omroep gaat hier zendtijd inleveren?

Gast
Frank | ONM Tha Bomb
maart 24, 2009 19:42

Goed nieuws!

Vind BNN echt vernieuwd tussen al die omroepen die al 25 jaar achter elkaar dezelfde programma’s uitzenden. Zelf blijf ik ook zeker 1 van de 300.000 leden!

Gast
cjr
maart 24, 2009 19:36

Ojee.. Dat wordt een drama zeg! Kunnen ze programma’s in een nog hoger tempo uitmelken

Gast
Spoilers GTST!
maart 24, 2009 19:35

Goed nieuws!

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 19:25

Reactie op #2:

Beter lezen, het staat gewoon in de tekst. “Op dit moment heeft BNN als B-omroep vijftig procent van de zendtijd en middelen die een A-omroep heeft.”

Beetje logisch nadenken en dan weet je wat het betekent.

Gast
J
maart 24, 2009 19:24

@Anonymous: Dat staat toch in het bericht; dat ze nu het dubbele aantal zendtijd en “middelen”=geld krijgen.

Gast
Anoniem
maart 24, 2009 19:16

en dit betekent dat…?

Gast
J
maart 24, 2009 19:04

Ben benieuwd wat voor programma’s ze gaan maken! De laatste tijd gaat het wat dat betreft wat minder met BNN volgens mij…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen