Katja Schuurman promoot afschuwelijke brillen op Instagram

Het water staat Katja Schuurman kennelijk aan de lippen nu haar RTL-carrière is mislukt en haar man niet meer mag koken. Ze promoot dit weekend op Instagram een stel afschúwelijke brillen.

Katja Schuurman © Instagram

BN’ers gebruiken hun enorme aanhang op Instagram maar al te graag om te cashen. Ze proberen elke week wel weer een ander product aan te smeren aan hun fans. Van maaltijdboxen tot shampoo: alles komt voorbij. Katja Schuurman promoot dit weekend twee brillen van het Scandinavische merk Wearglas.

Katja Potter

Deze ‘reclame’ voor Wearglas werkt echter een beetje averechts. Het lijkt wel of de marketingafdeling per ongeluk twee montuurtjes naar Katja heeft gestuurd die ergens in het ontwerpproces zijn afgekeurd. Met montuur één lijkt het net alsof Katja iets aan elkaar gaat lassen, terwijl ze op montuur twee oogt als de stieftante van Harry Potter.

Zelf is Katja uiteraard razend enthousiast: “Het is zover. Ik moet een bril.. Daar ben ik niet alleen maar vrolijk over, maar als ik er dan toch een moet, dan een mooie! Ik heb een te gek Scandinavisch merk gevonden dat design brillen maakt. En nog duurzaam ook. (…) Ik moet alleen nog kiezen; welke staat beter?”

Volgers kraken bril af

Nou, aan die gesloten vraag hebben niet al haar volgers een boodschap. “Allebei veel te groot voor je gezicht”, zegt de ene volger. En de ander: “Lenzen is ook een optie.”

Volger Marjolein: “Er zijn vast wel mooiere monturen voor jouw gezicht.” En Nathalie: “De eerste lijkt meer op een veiligheidsbril

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

BN'ers die allerlei producten promoten op Instagram. Geloofwaardig of niet?

Tussenstand

Laden ... Laden ...

Wat vindt u?

Alle polls

Vindt u ook dat Giel Beelen over het hoogtepunt van zijn roem heen is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen