Wilfred Genee: ‘Dennis Schouten loog over kerstdiner’

Dennis Schouten loog erover dat hij was uitgenodigd door Wilfred Genee om mee te komen eten op Tweede Kerstdag. Dat onthult de Veronica Inside-ster op Radio Veronica.

Wilfred Genee en Dennis Schouten Beeld: Radio Veronica

Dennis Schouten onthulde vlak voor de kerst in zijn programma dat Wilfred Genee hem had uitgenodigd om hert te komen eten op Tweede Kerstdag. Het was een regelrechte leugen, onthult Wilfred nu. “Ik zie op een gegeven moment op Telegraaf.nl denk ik: ‘Dennis Schouten komt op Tweede Kerstdag bij Wilfred Genee eten.’ Ik denk: nou, oké. Ik denk: nou, dat is nieuws voor me, wat apart dit.”

Hert?

Wilfred begreep er helemaal niets van. “Even later krijg ik een appje van hem, van: ‘Fijne kerstdagen toegewenst.’ Er stond ook bij dat hij hert ging eten bij mij, dus ik stuurde hem alleen maar terug: ‘Hert?’ Toen zei hij: ‘Ja, dat was een grapje, RoddelPraat en dat soort dingen allemaal.’ Het was een geintje en hij had het niet goed gemonteerd, zei hij. Ik zei: ‘Oké, prima. Het is kip trouwens.’ Meer als grap.”

Even later ging het er thuis bij Wilfred over. “Toen zit ik ’s avonds met mijn vrouw en kinderen film te kijken en mijn vrouw kijkt even op de site en zegt: ‘Dennis Schouten komt eten.’ Ik zei: ‘Nee, dat is een geintje, dat is een foutje, dat had hij voor de grap gezegd.’ Daarop zeggen de kinderen: ‘Nee, die moet komen!’”

Gezeurd

“Hoezo?”, vroeg Wilfred aan zijn kinderen. Zij daarop: “Ja, we kijken altijd naar Onrecht! Dennis is ontslagen bij PowNed en laatst op zijn bek geslagen in een woonwagenkamp, dus die is zielig! Die moet je uitnodigen!” Wilfred: “Die kinderen hebben net zo lang gezeurd totdat Dennis kwam.”

Na de kerst kraakte Dennis het kerstdiner – kipwraps – af in RoddelPraat. “Vervolgens heeft Dennis ons hele diner doorgenomen en wat er allemaal te eten was. Dan nodig je gasten uit en dan gaan ze over je eten lopen zeiken.”

Maar waarom at hij wraps met kerst? “Tweede Kerstdag was op zaterdagavond en dat is mijn avond om te koken. Dan is het wrap-avond met kip. Dat is onze Mexicaanse avond. Je moet eten wat de pot schaft, Dennis Schouten. Wat een gezeik allemaal!”

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
januari 7, 2021 21:12

Dennis heeft zich louter positief over het eten uitgelaten. Het was Jan Roos die het eten terecht bekritiseerde.

Gast
Jordy
januari 6, 2021 16:09

dat je uberhaupt wil gaan eten bij Genee, daar zeg ik Geen Ja tegen

Gast
Wendy's dealertje
januari 6, 2021 13:28

Dennis = Goud

Gast
The Gordon Daily
januari 6, 2021 13:20

De een is niet goed om die plank voor z’m blonde kop uit te nodigen en de ander is niet goed om bij die vreemde familie aan te schuiven voor paar kipwraps. Dat je ook ineens je kinderen nodig hebt om met argumenten te komen, wat een gezin zeg, maar je, zo’n pa, die denkt datie altijd alles maar kan doen, geen wonder ook

Gast
Harry:-D
januari 6, 2021 13:01

Wie met pek omgaat …

Gast
Umfufu
januari 6, 2021 12:10

Inderdaad, wat een gezeik allemaal.

Gast
THIERRY AKA ADOLF
januari 6, 2021 11:32

Ik vind Wilfred een goede kandidaat om mijn zes en een kwart te worden.

Gast
Xavier
januari 6, 2021 12:26
Antwoord op  THIERRY AKA ADOLF

Hij loopt niet moeilijk dus dat is wel een punt

Gast
Piet Zwart
januari 6, 2021 11:32

Eindelijk beetje luchtig , beetje dollen.
Altijd beter dan rukkende bn ers , of hitler groetende debiele..

Gast
Van der Werf
januari 6, 2021 11:15

Leuk toch? Mensen die bij elkaar thuis komen, niet dat neppe gedoe van half Hilversum.

Gast
Greta Hardinxveld
januari 6, 2021 11:13

Daar zal Johan waarschijnlijk wel zeker flink om moeten lachen. Wat een armoe.
Collega Genre die thuis gaat lopen prutsen met kipwraps op tweede kerstdag terwijl die ook prima sateetjes van hert had kunnen doen, of een medaillonnetje van hert met gerookt spek eromheen, of een mooi stoofpotje van hert met port en een stoofpeertje erbij.

Wedden dat Wilfred dan ook een fles zoete rode saus van Improba op tafel had staan?
€ 0,69 bij Dirk.

Ik hoop dat Johan niet vergeet het te vragen.

Gast
David
januari 7, 2021 12:40
Antwoord op  Greta Hardinxveld

iNproba: Indische Producten Baarn, de buurman daar van Conimex.

Gast
Wanda Schuurhof
januari 6, 2021 11:01

Beetje cheap.
Wrap mix uit een pakje en kipdijvlees van €3.50 per kilo. Wat nog? River Cola van Aldi.

Vrolijke kerst bij Wilfred. Om te janken 🥺

Gast
pov
januari 6, 2021 11:37
Antwoord op  Wanda Schuurhof

Kerstdiner van de Aldi? Tuurlijk wel. Met toe overheerlijke slagroomsoezen.

Gast
Umfufu
januari 6, 2021 12:12
Antwoord op  Wanda Schuurhof

“Beetje cheap” ? Wat is er mis met eten ?

Gast
Rina van Waas
januari 6, 2021 12:39
Antwoord op  Umfufu

Maakt niet uit joh.
Kerst vieren met kip wraps of kerst vieren met een mooi stukje herten biefstuk….
Ik zie het verschil ook niet.

Gast
Johan Derksen
januari 6, 2021 11:00

Die Wilfred Geeneens die gaat binnenkort nog eens goed op z,n bek eng mediageil ventje geworden

Gast
Popped up
januari 7, 2021 13:32
Antwoord op  Johan Derksen

Censuur ook nog…?

Gast
Natalie Langendijk
januari 6, 2021 10:54

Wat een verhaal.
Wilfred had toch gewoon roerbak reepjes hert in die wraps kunnen proppen.
Er zijn veels te veel herten in Nederland, bovendien had Dennis het al gezegd dus Wilfred had het kunnen weten.
En alle hert was in de aanbieding overal dus ik vind dat Wilfred zich er een beetje goedkoop vanaf maakt.
Met een jaarsalaris van een half miljoen had hij best een stuk hert kunnen kopen.

Gast
Rina van Waas
januari 6, 2021 12:40
Antwoord op  Natalie Langendijk

Ik krijg trek!
Was het maar altijd kerst!
Fles rode wijn erbij!
O wacht, Dry Januar … 🤪😖🙄

Gast
Evan
januari 6, 2021 10:54

Heerlijk dat over en weer gekibbel. Heel anders dan bij RTL.

Gast
Neo
januari 6, 2021 10:51

Haha toppers in het opwekken van media-aandacht.
En het was Jan Roos die het afkraakte.
Gewoon onderlinge geintjes, is leuk.

Gast
Fredje
januari 6, 2021 10:50

Geen hert dus?

Gast
The deer hunter
januari 6, 2021 11:35
Antwoord op  Fredje

Shit!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen