Veronica Inside-paragnost Liesbeth van Dijk zakt keihard door het ijs

Paragnost Liesbeth van Dijk zat gisteren in de nieuwjaarsspecial van Veronica Inside om voorspellingen te doen over 2021, maar zakt nu – een ochtend later – al keihard door het ijs.

Liesbeth van Dijk © Veronica

Liesbeth van Dijk mocht over allerlei onderwerpen voorspellingen doen, maar daar kunnen we haar pas na de volgende jaarwisseling op afrekenen. Toch deed ze één voorspelling waarmee ze nú al door de mand valt: ze voorspelde namelijk dat de uitzending waar zij in zat, de nieuwjaarsspecial van Veronica Inside dus, een kijkcijferhit zou worden.

Geen kijkcijferhit

Een ochtend later is duidelijk dat De VI Meestervoorspellers alles behalve een kijkcijferhit genoemd kan worden: met 487.000 kijkers (7,4 procent) scoorde het programma gisteren flink onder het zendergemiddelde van SBS 6. Op hetzelfde moment wisten maar liefst vier tv-zenders méér kijkers te bekoren en dat is natuurlijk wel een fikse tegenvaller.

Het lijkt sowieso een beetje alsof Veronica Inside zijn ‘magic touch’ verloren heeft na de racismerel afgelopen zomer. Ook de reguliere uitzendingen van Veronica Inside zijn niet langer de kijkcijferhits die het vroeger waren en dat terwijl vrijwel alle tv-programma’s momenteel flink profiteren van de coronabonus, van mensen die thuiszitten vanwege de lockdown.

Liesbeth stellig

De VI-nieuwjaarsspecial was dus geen succes. En dat terwijl Liesbeth van Dijk behoorlijk stellig was. “Ik durf zomaar een kleine voorspelling te doen: op 2 januari wordt dit uitgezonden? Dit wordt dan een kijkcijferhit. Ik heb het gevoel dat als je dan de dag erna kijkt naar de kijkcijfers, dat we hoog scoren. Let maar op mijn woorden”, riep ze.

Liesbeth voorspelde ook dat de mannen van VI aan het eind van dit jaar nog steeds samen op televisie zijn. Daar dachten de mannen zelf overigens net zo over. “Ik laat mijn twee gabbers nooit in de steek”, zei Johan Derksen. “Natuurlijk man, wat hebben wij te klagen ouwe reus”, vulde René van der Gijp aan. En Wilfred Genee: “Ik denk het zelf ook.”

Fragment

Het bewuste fragment:

De VI Meestervoorspellers kunt u terugzien op KIJK.nl.

56 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marcel Albers
januari 5, 2021 13:57

Heerlijk programna weer! Werkelijk het enige programma op tv waar alles gezegd kan worden! Geen links gelul zoals , start de show’ M..Of zoetgevooisde Beau…pfffff En vanaf Maandag weer 2wekelijks Veronica Inside. ..Heerlijk…!!

Gast
Kromhout
januari 4, 2021 11:24

Welke paragnost zakt niet door het ijs?

Gast
Nils Holgersson
januari 4, 2021 08:45

Liesbeth van Dijk haalde nog nooit zoveel kijkers

Gast
AxelF
januari 4, 2021 01:06

Op zich best grappig. Al is het format en langniet af. Maar best grappig. Destijds had John ook een experiment gedaan en aan voorspellers gevraagd of ASTRO zou verdwijnen. Niemand had het goed.

Gast
Ikke
januari 3, 2021 19:35

Ik heb net een stukje terug gekeken gvd wat een waardeloos zeikprogramma

Gast
Heppy de peppy
januari 3, 2021 19:51
Antwoord op  Ikke

Gelukkig mag je morgen met het busje naar de dagbesteding. Kun je weer gesprekken op niveau voeren.

Gast
Black Panther
januari 3, 2021 17:33

Viel tegen. Toen Johan voor de 6e keer over Baudet begon haakte ik af. Dat had ik al te vaak gehoord.

Gast
Een ander geluid
januari 3, 2021 17:26

Het idee was m.i. wel leuk maar heel slecht uitgewerkt. Er zijn genoeg vragen te bedenken die niet uit VI komen. Waarom Boskamp weer op die race fiets? Wat is daar nou nog leuk aan.
Denk dat Johan het goed aangevoeld heeft, het was niks.

Gast
TopShow
januari 3, 2021 16:25

Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Alleen is de show op de verkeerde dag (had moeten zijn: vrijdag of maandag) en verkeerde zender (had moeten zijn: Veronica) uitgezonden!
Beetje dom van Talpa!

Gast
Bart tv man
januari 3, 2021 16:17

Onzin! Zij is de wederopstanding van Jomanda. Maar dan in een ander outfit. Wat dom! Dat jullie dat niet doorhebben.

Gast
Bart tv man
januari 3, 2021 15:55

Wat staat er in 2021 te gebeuren? Komop! Ik w8.

Gast
Robbert van den Broeke
januari 3, 2021 13:37

LIESBETH IS EEN OPLICHTER! EEN VALSE PROFEET! DOET HET ALLEEN VOOR GELD! IK BEN EEN ECHTE PARAGNOST!
Er is zoveel meer..

Gast
Josefien
januari 3, 2021 16:02

Terug naar je graancirkel jij.

Gast
famouslastwords
januari 3, 2021 13:22

Derksen haalt altijd z’n schouders op, alsof kritiek hem niets doet, maar hij komt er wel steeds op terug, rancuneuze ouwe vent, die doet het geboren Judas en intrigant Genee en hahahahihihi van der Gijp die hahahahihihi de hele dag op z’n nest ligt anders wordtie depri. Achterhaalde trucjes van overschatte nietsnutten

Gast
😷Paulus
januari 3, 2021 13:08

😷Uit een inrichting (vervroegd) ontslagen Trut! Probeert nu de kost te verdienen met waanzin. En het rioolvolkje trapt er ook nog in. 😂😂

Gast
Josefien
januari 3, 2021 13:01

Paragnost zijn is gewoon een verdienmodel geworden voor Liesbeth. Er zijn genoeg onzekere mensen die daar hun portemonnee wel voor willen trekken. Spiegel ze een mooi leven voor en die mensen gaan ook weer gelukkig naar huis.

Gast
Pettie Fart
januari 3, 2021 12:35

Ik zei het eerder al; die vrouw is niet goed, heeft ze niet alle 24 in het kratje en het leek alsof ze met de minuut steeds meer dronken werd. Onverstaanbaar.
Zelfs IK praat nog duidelijk beter na een krat bier weggezopen te hebben!
Bij Telegraaf hadden ze een week of wat terug ook een item incl filmpje met deze mafklapper…..mensen worden voor minder opgenomen, serieus. Wat een eng vrouwmens.

Gast
Lodewijck
januari 4, 2021 01:16
Antwoord op  Pettie Fart

Voorheen zat zo iemand veilig opgeborgen in de Valeriuskliniek. Tegenwoordig kan het gewoon je buurvrouw zijn. Met dank aan Rutte en co…

Gast
Noud
januari 3, 2021 12:10

Ik voorspel dat Liesbeth vandaag naar de Kruidvat rent om een tube kukident te halen om haar loszittend kunstgebit vast te plakken.

Gast
televisiekijker
januari 3, 2021 11:50

Voorspelbaar

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 3, 2021 11:20

Gijp,drek,geneens zijn in feite overbetaalde publieke mannen bij wie de replay button op eeuwige repeat staat en dat truukje kennen we nu wel,gooi drek eruit en zet iets frissers neer en ook kappen met die ouwe mannen bandjes met muziek waar mijn oma vroeger op danstte,IT’S 2021 MAN!!!

Gast
Blinde Herdershond
januari 3, 2021 11:18

Deze mannen hebben afgelopen zomer hun hand overspeeld. Af en toe een ruzietje veinzen is leuk voor de spanning en kijkcijfers, maar hun laatste akkefietje ging net een stap te ver.
Allemaal lieten ze hun ware gezicht zien, Genee de Judas, Gijp de meeloper en Johan de tóch niet zo principiële ouwe brombeer. Als klap op de vuurpijl duidelijk maken dat ze er alleen nog maar zitten omdat het moet. Tja, wie wil er dan nog kijken? Het is een beetje als hun favoriete onderwerp s e k s, alleen leuk als beide partijen het naar hun zin hebben.

Gast
Piet Zwart
januari 3, 2021 11:16

2021 wie kijk er überhaupt nog tv .

Gast
Henk Menkveld
januari 3, 2021 12:07
Antwoord op  Piet Zwart

Waarom bemoei jij je er mee dan ?

Gast
Oempff
januari 3, 2021 12:16
Antwoord op  Piet Zwart

Ook jij zult blijven kijken omdat je anders niet kan meelullen op MC.

Gast
Vrolijke Frans
januari 3, 2021 11:02

Johan Berckmoes….ehh….Derksen gaat straks in conclaaf met Pim Fortuyn, hoe hij de kijkcijfers weer omhoog kan krijgen.

Gast
Tip van Mij
januari 3, 2021 10:58

Ik denk dat een VI podcast goed gaat scoren gewoon 1,5 uur per week slap ouwehoeren.

Gast
Rene
januari 3, 2021 10:54

Weet je nog toen mensen tv keken…

Gast
Joep
januari 3, 2021 10:54

Als je dit soort programmas maakt, dan moet je het publiek er ook bij betrekken. Meer interactie met het publiek. Nu had het puliek nul toegevoegde waarde. En dan ook nog niet eens live. En over die liesbeth daar hoeven we het niet eens over te hebben. Dat spreekt voor zich.

Gast
Marjan
januari 3, 2021 10:45

Zelfs Lachen om Home Video’s scoorde beter.

Gast
Sjaak echt
januari 3, 2021 10:44

Of het komt omdat er geen voetbal is.

Gast
Ron
januari 3, 2021 10:40

Je kon al bij voorbaat aannemen dat dit nooit een succes zou gaan worden zo’n ‘glazenbollenshow’ heb het dan ook niet gekeken. Het is kinderachtig, totaal niet relevant en daar zijn ze op afgestraft. Niemand zat er op te wachten, dat moge duidelijk zijn. Johan Derksen zag het ook helemaal niet zitten om dit te doen, maar met druk van John de Mol in zijn nek moest hij wel.

Gast
Jaap
januari 3, 2021 10:55
Antwoord op  Ron

Ah, jij kent Derksen dus persoonlijk.
Goh.
Je bent alweer vroeg dronken, nietsnut.

Gast
Frans
januari 3, 2021 11:10
Antwoord op  Jaap

En jij bent al vroeg bezig mensen persoonlijk te beledigen, nietsnut.

Gast
Koos
januari 3, 2021 10:38

Bij MC hebben ze nog nooit van humor en satire gehoord!

Gast
Ruud ter Linden
januari 3, 2021 10:37

Vantevoren opgenomen rommel.
Het was een beschamende vertoning.

Gast
Mark
januari 3, 2021 11:12
Antwoord op  Ruud ter Linden

En toch helemaal uitgekeken? Knap hoor, sticker voor jou.
Verder is het totaal niet van belang voor ons wat jij er van vind.

Gast
Jannes van Loon
januari 3, 2021 10:33

Gisteren ook gekeken viel tegen ik had er meer van verwacht door toedoen van Genee zijn ze milder geworden Genee kon zich wel uitleven op Liesbeth haar voorspellingen bij Harry Mens kloppen ook nooit laat staan die van gisteren ik had boven de 500.000 verwacht maar ze zitten er onder.

Gast
Karbonade
januari 3, 2021 10:19

Derksen die zijn mening mag geven over Biden. Of over een Sylvie Meis. Of over de coronamaatregelen.
Dat is al zo vaak besproken in de reguliere uitzendingen dat je zijn antwoorden zelf kunt invullen.
Het had een VI special moeten zijn maar het was juist een uitgeklede versie. Geen Boskamp, HansieHansie, Kieft of wie dan ook om de sfeer erin te brengen. En ook geen expert aan het tafeltje maar een verw arde bazelende vrouw op leeftijd.
Ik begrijp best dat niemand anders wilde komen naar deze contractuele verplichting van J. de Mol.

Gast
Uuuh
januari 3, 2021 10:08

Maar dit is heel makkelijk te verklaren. Liesbeth van Dijk is het jongere zusje van Wendy van Dijk, en in die familie is 250.000 kijkers al een kijkcijferhit.

Gast
Fox Mulder
januari 3, 2021 10:02

Haal Judas GeNEE weg bij VI, hij is de dood van het programma aan het worden.
Kan hij zich geheel concentreren op het talentloze radioprogramma’s wat ook niet scoort.

Gast
Ruud ter Linden
januari 3, 2021 10:38
Antwoord op  Fox Mulder

Vrijwel niets bij Talpa scoort.

Gast
mark 2
januari 3, 2021 09:55

Was geinige show, maar idd gewoon een leuke show.. dat maakt geen kijkcijfer kanon

Gast
Tracy
januari 3, 2021 09:53

Ik moest het voor onze visite opnemen te veel reclame en we wilden kijken
drukte ik op de verkeerde knop verwijdert maar niet te lezen hebben ze niks
gemist en hoefde ik mij ook niet te ergeren aan het programma

Gast
Mark
januari 3, 2021 11:14
Antwoord op  Tracy

Raar verhaal. Moeten we zelf de woorden in de juiste volgorde plaatsen?

Gast
Boris
januari 3, 2021 09:45

Voor dat vele geld verdwijnen alle principes bij “de mannen”. Dat kan iedereen voorspellen.

Gast
Ben
januari 3, 2021 09:41

Char opgestaan ?

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:34

Talpa is voor de RTL kijk een niveau te hoog.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:46
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

De RTL kijk? Als ik dit zo lees lijkt me dit geen programma van hoog niveau!

Gast
Daniel
januari 3, 2021 10:42
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Zeker wel! Je snapt de humor niet.

Gast
Frans
januari 3, 2021 09:33

Goedkoop. Veel oude wijn in nieuwe zakken met de gekaapte waarzegster van Harry mens.
Je kon wel zien dan er iets moois ontstond tussen Johan Derksen en Liesbeth.
Ze schijnen na de uitzending samen te zijn weggereden.

Waarschijnlijk om Johan zijn hand te lezen.

Gast
critikast
januari 3, 2021 09:30

Vanaf volgende week, als de voetbalcompetitie wordt hervat met topwedstrijden, zullen ook de kijkcijfers van VI Inside weer stijgen. En zo slecht waren die cijfers in december toch niet? Beetje zure stukjes altijd hier over VI, terwijlhet een van de weinige programma’s is waar de presentatoren ongezouten hun mening durven te geven in plaats van al dat geslijm en zoete broodjes bakken-gedoe van Beau, M, Jinek en dat hele kleffe Hilversumse zootje !

Gast
Geox
januari 3, 2021 09:30

Tuurlijk is de glans weg.
Iedereen ziet dat het een toneelstukje is, dat ze elkaar verafschuwen en dat geld de enige verbindende factor is.
Genee bleek een matennaaier en BLMverrader, Derksen bleek een flexibele ruggengraat te hebben en vdGijp was zoals altijd een giechelend en draaiend blaadje in de wind.
Daar ga ik niet meer naar kijken.

Gast
JobF
januari 3, 2021 09:38
Antwoord op  Geox

Dat jij niet zag dat ze elkaar nooit hebben gemogen is jou probleem. In 2014 hadden Gijp en Derksen ook hele erge ruzie. Zijn ze ook gewoon doorgegaan. Wat er nu is veranderd is meer dat ze vaker terug komen op vroeger merk ik. Komt misschien ook omdat door Corona er in de eredivisie geen top wedstrijden zijn geweest. Deze januari is daarbij een spekpot. Met elke week een topper.

Gast
Lariekoek
januari 3, 2021 11:59
Antwoord op  Geox

BLMverrader? Heeft Genee de BLM beweging verraden?

Gast
ome H
januari 3, 2021 09:30

VI heeft zichzelf belachelijk gemaakt met deze vrouw

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen