Tv-recensenten slachten Jort Kelder af: ‘Humberto Tan is beter’

Jort Kelder krijgt het vandaag behoorlijk voor zijn kiezen van gezaghebbende tv-recensenten. Zijn interview met Thierry Baudet in de zondag-Op1 wordt finaal de grond in geschreven.

Jort Kelder © NPO

Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en zijn collega Wybren van Haga werden zondagavond in Op1 niet bepaald kritisch ondervraagd door presentatoren Welmoed Sijtsma en Jort Kelder. Alle kritische vragen kwamen van de gasten aan tafel. ‘Jort Kelder doet zijn werk niet goed’, kopt het NRC vandaag boven de tv-recensie van Arjen Fortuin.

Teleurgesteld in Jort

Arjen Fortuin vindt het jammer dat Jort Kelder zo enorm teleurstelt in Op1. “Jort Kelder zou een van de beste interviewers van Nederland kunnen zijn. Hij is razend intelligent, scherpzinnig, geestig en niet bang”, schrijft hij. “Het probleem is dat hij zijn best niet doet. Ook op het grootste podium dat hij in zijn loopbaan heeft gehad, kan hij zich niet bevrijden van de gewoonte om ‘Jort Kelder’ te spelen.”

De tv-recensent vulde vanochtend bij NPO Radio 1 aan dat het kwalijk is dat Jort en Welmoed volledig de regie verloren. “Je kreeg geen moment het idee dat er presentatoren zaten met een plan. Het was een rommeltje waardoor het ook onduidelijk was wanneer er een onwaarheid verteld werd.”

Angela de Jong

Tv-recensent Angela de Jong van het AD is het eens met NRC’s Arjen Fortuin. Zij vindt het kwalijk dat Thierry en Wybren geen strobeed in de weg gelegd werd, schrijft ze in haar column. “Wilde een andere tafelgast iets corrigeren, dan was er ineens geen tijd meer of moest het kort van presentatoren Jort Kelder en Welmoed Sijtsma.”

Een schande, vindt Angela het. “En ondertussen mag de kijker alle gedane beweringen lekker zelf gaan factchecken. Het is de NPO onwaardig.”

‘Humberto was beter’

Zowel Arjen als Angela vinden dat Humberto Tan het op hetzelfde moment een stuk beter deed met zijn talkshow. “Het contrast tussen Op1 en Humberto zondag was kolossaal”, vindt Arjen. “Na de werkweigering van de presentatoren bij Op1 was de toewijding van deze interviewer bevrijdend om te zien.”

En Angela: “Humberto was een baken van rust vergeleken met Op1. Hij interviewde Hiddema zo stevig dat de beste man haarverf leek te zweten. Als Tan in het laatste seizoen van Late Night maar half zo kritisch was geweest, had hij zichzelf de afgang van kelderende kijkcijfers en stopzetten van zijn show kunnen besparen.”

Fragment

Arjen Fortuin op NPO Radio 1 over Jort Kelder:

99 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Petra57
januari 12, 2021 11:48

Arjen Fortuin: Jort Kelder is razend intelligent, scherpzinnig, geestig en niet bang. Je zegt het zelf al. Het antwoord zit daar misschien wel in opgesloten. Hij doorziet als een van de weinige de agenda achter de coronacrisis en beseft dat deze maatregelen niks meer met gezondheid te maken hebben. Daarbij heeft hij het lef om niet te buigen voor de afschuwelijke manupulatie en linkse propagandadruk van bovenaf. En hiermee komt wellicht eindelijk eens meer ruimte voor een discussie ar iedereen aan het woord kan komen, zonder constante framing van andersdenkenden. Chapeau voor Jort en Welmoed.
Over Rosanne Hertzberger kunnen we het beter maar helemaal niet hebben. In een woord vreselijk.
.

Gast
erik
januari 12, 2021 21:29
Antwoord op  Petra57

jij snapt het tenminste..

Gast
Louise
januari 14, 2021 02:33
Antwoord op  Petra57

Jort Kelder doorziet wat? Een over gepaard getilde nerd die liever andere dingen doet en zich snel verveeld als hij zelf niet in de belangstelling staat. En mevr Hertzberger is zeer kundig en pakte Baudet goed aan (Wat u als FVD aanhanger vast niet wilt zien) maar werd telkens door een corona ontkennende enbwerekdvreemde Baudet en alcoholist Haga alsmaar onderbroken en overruled op een onbeschofte manier met onzin

Gast
Roosszzaa
januari 12, 2021 10:43

Ik ben gek op Jort, althans … als hij “hoe heurt het eigenlijk” presenteert. Nu is het inderdaad een zeer irritante verschijning en is gewoon niet om aan te zien.

Wat ben ik blij met Jinek en op zondagavond Umberto Tan. Dat was pas doorvragen aan Hiddema, ik vond het “eng” maar met wederzijds respect ging het fantastisch.

Met alle respect naar Jort, ik vind hem echt oké, maar bij Op 1 vind hij zichzelf een stuk interessanter dan zijn gasten en die Welmoedt, ach ja 🤷🏼‍♀️

Gast
Corry Jankbal
januari 12, 2021 10:17

Linkse media haten Baudet, en daarmee automatisch iedere journalist of presentator die in hun ogen te vriendelijk is tegen Thierry. Jort is een goede presentator, bekwaam en ervaren.

Gast
erik
januari 12, 2021 21:27
Antwoord op  Corry Jankbal

helemaal mee eens, als je niet links genoeg bent mag je daar niet zitten..de meeste reageerders snappen er nix van. baha

Gast
Bartje
januari 12, 2021 09:09

Dit is NPO-dna : onder andere bij 5 uur MAX doen Martine en Sybrand hetzelfde.
Enkele maande terug wilde een van de gasten over Schiphol/Lelystad airport praten , dat werd onmiddellijk onder tafel geveegd !
Misschien komt dat omdat presentatoren zich slecht voorbereid hebben of ūberhaupt geen sjoege van het onderwerp hebben ?
NPO : klooi lekker verder !

Gast
Tracy
januari 12, 2021 07:12

Angela wil nu goed maken wat ze eerst bij Tan afgebroken heeft en ze had gelijk
Tan was slecht in zijn rtl show telkens de zelfde rtl4 gezichten en zelf de showmaster
uit hangen maar iedereen krijg bij angela een beurt ze denk als ik roep dat programma is goed dat iedereen dan gaat kijken en ze speelt zich in de kijker
om uit genodigd te worden lekkeren bij verdiensten

Gast
Rob
januari 12, 2021 01:19

Wat ben ik het volkomen eens met Angela.
Wat heb ik mij kapot zitten ergeren aan Welmoed en Jord, zij waren de totale regie kwijt. Baudet en die andere arrogante nen gelukkig fff z’n naam kwijt denderden als een grammofoonplaat over de gasten heen.
Tevens vonden zij hun eigen mening ook heel erg belangrijk ipv neutraal te blijven als gespreksleider. Een VETTE ONVOLDOENDE

Gast
Tonnie Van Zanten-Schoutese
januari 12, 2021 00:10

Snap nog steeds niet dat kelder daar zit, kijkt voordurend of die wel in beeld is, laat hem lekker in de pc hoofdstraat gaan zitten maar niet bij op1, zielig voor welmoed

Gast
Mama Mia
januari 11, 2021 23:58

Jort is net zo irrelevant als een Blackberry telefoon

Gast
Drenkeling
januari 11, 2021 23:14

Rot op Jort. Niemand mag je

Gast
Marieke
januari 11, 2021 22:14

Jort Kelder is elke keer weer een drama. Echt wat een fopjournalist.

Gast
Ali
januari 11, 2021 20:55

Kijkcijfers heeft vaak te maken met de gasten hoor. Als je gaat vergelijken wie er de kritische vragen durfde te stellen dan was dat niet keldertje hoor dan heeft humberto dik gewonnen.

Gast
Max
januari 12, 2021 08:13
Antwoord op  Ali

Hahahahahahaha dan weet jij het verschil niet tussen gelijk proberen te krijgen en je mening doordrijven…beiden deed Tan!

Gast
Henri
januari 11, 2021 19:12

De kijkcijfers zeggen iets.heel anders !

Gast
Toontje
januari 11, 2021 19:06

Er was een tijd Jort sympathiek vond maar dat is allang niet meer zo. Vind hem nu een arrogant. Ik ben Jort en kijk eens hoe goed ik ben. Niet dus

Gast
aammehoela
januari 11, 2021 19:05

Belachelijke Baudet gisteravond aan tafel. Sloeg echt helemaal nergens op van hetgeen hij zei. Maar dat krijg je als je nooit tv kijk en niet naar het echte nieuws kijkt, maar enkel via internet naar ranzige nieuwssites zit te kijken. En dan beweren dat Trump de beste president van Amerika is………… Verschrikkelijk volk, die populisten. Altijd tegen de wetenschap ingaan en de persvrijheid ……… vergeet het maar. Forum voor Dictatuur is de juiste benaming voor deze engerds.

Gast
erik
januari 12, 2021 21:35
Antwoord op  aammehoela

je begrijpt er nix van..we zitten nu in de dictatuur, fvd probeert een iets andere richting oo te gaan.
kijk naar de feiten!

Gast
Louise
januari 14, 2021 02:40
Antwoord op  erik

Welke feiten? Dat hij geen tv kijkt en dat hij lid is van Viruswaarheid en dat hij constsnt leugens vertelt de charlatan en telkens een toneelstuk opvoert en hij buiten de werkelijkheid leeft. Dat noem jij feiten ik noem het Firu. Voor Dictatuur

Gast
Ger
januari 11, 2021 19:00

Ongelooflijk wat een kwaliteit hebben die presentatoren op1. Op een paar na, bagger. Vooral die man die zijn broek niet kan ophouden. Keldertje. Als hij een vraag stelt, kijkt hij iederéén aan en dan in camera van ; heb ik goed gedaan hè. Weg met die kanker.

Gast
Zarco
januari 11, 2021 18:57

!!! CREEP ALERT !!! vanavond Arie Boomsma in Op1

Gast
Jona
januari 11, 2021 18:27

Humberto is een ego tripper die het liefste een.programma over zichzelf wil maken,Jort Kelder was goed die Baudet zat maar een beetje dom te kletsen en hij liet hem zijn gang gaan echt een afgang voor zijn achterban als Baudet die nog heeft.

Gast
Max
januari 11, 2021 18:20

Het optreden van Hiddema bij drama uitzending Humberto (niks geleerd de afgelopen jaren) en Baudet bij Op1 ( de overige gasten waren onuitstaanbaar) levert FVD weer veel stemmers op! Het constant bashen levert stemmen op, net zoals bij Trump! En die dikkop had nog wat goed te maken met Tan, dat kun je niet serieus nemen! De kijkcijfers zeggen genoeg!!!!!!

Gast
Nee maar zeg
januari 11, 2021 22:16
Antwoord op  Max

Flikker A U B op uit ons mooie land. Genoeg fascistische landen waar je een teringzooi van kan maken.

Gast
Max
januari 12, 2021 08:14
Antwoord op  Nee maar zeg

Hahaha je hebt geen idee wat je zegt….maar ik vergeef je!

Gast
Tracy
januari 12, 2021 07:14
Antwoord op  Max

Max jij sla de spijker op de kop

Gast
Max
januari 12, 2021 08:15
Antwoord op  Tracy

Dank je!

Gast
Tracy
januari 11, 2021 18:07

Angela de jong zit zich binnen probeer nu punten te scoore bij Tan en rtl vier
eerst heeft ze hem te kakken gezet dat bij vreemd ging dat zijn talkshow pulp was
en nu schrijf ze hem de hemel onbetrouwbare journalisten

Gast
kees
januari 11, 2021 17:58

Die Welmoed…terug naar jeugdjournaal

Gast
Nelis
januari 11, 2021 17:28

Kelder is de spindoctor van amice Rutte en zijn bevriend sinds de JOVD.

Gast
Bennie
januari 11, 2021 17:15

Dit krijg je ervan; mensen die het vak niet verstaan op de stoel van presentator zetten. Het ging met Kelder al eerder mis en ook Paul de Leeuw en Astrid Joosten deden het afgelopen week gewoon slecht met de uitzending waarin Trump en het Capitool ter sprake kwamen.

De ‘Amerika-kenner’ te gast mocht tot drie keer toe reppen van ‘de rode knop waarmee Trump nucleaire wapens kan afvuren’. De presentator hoorden het met open mond aan, jeetjemina wat een verbazing. Geen enkele kennis, geen weerwoord, alleen maar een open mond. Er is geen rode knop in het Witte Huis, helaas ook niet bij Op1.

Gast
Truud
januari 11, 2021 17:00

Jort kelder bahhhhh
Word misselijk van die man
Die hoort geen minuut zendtijd te krijgen, beeldbuis vervuiling

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 18:53
Antwoord op  Truud

Exact, ophoepelen die Kelder. Hij zorgt zelf voor een hetze. Ik zou bijna denken dat hij Baudet gaat stemmen. Hij is iig net zo gek!!! Hij is eveneens tegen een lockdown. Deze egotripper ziet zijn geld verdampen. Hij denkt hetzelfde als partijtje Baudet. Ik vrees dat Thierry zijn nieuwe vriendje wordt.
Bij kots Kelder zitten dezelfde soort complottheorieën in zijn kop! Beiden worden zelfs intelligent genoemd. Is niets van te merken of ze weten totaal niet hoe ze dat moeten gebruiken. Doe mij ajb Humberto Tan maar!!! Hij wordt ondergewaardeerd, Kelder wordt overgewaardeerd!!!

Gast
Peter
januari 11, 2021 16:49

Op1 : Tan
3 : 0 qua kijkcijfers

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:00
Antwoord op  Peter

Die kijkcijfers zijn nergens op gebaseerd! Dat kleine groepje mensen waarbij te zien is wat ze kijken, is toch totaal niet representatief. Mij en vele anderen is nooit gevraagd wat we kijken. Flauwekul. Ik geloof er geen bal van, zoals je met zoveel zaken op tv, bedrogen wordt!
Humberto Tan heeft voor mij nu al gewonnen!!!

Gast
🧐Drs.Schijter
januari 11, 2021 16:46

Tan was top! Heeft iedereen een poepie laten ruiken, inclusief Hiddema.

Gast
De Zoete Zus
januari 11, 2021 17:04
Antwoord op  🧐Drs.Schijter

Het stinkt hier…

Gast
🧐Drs.Schijter
januari 12, 2021 10:08
Antwoord op  De Zoete Zus

Lekker heh ruikertje…

Gast
Zero52
januari 11, 2021 17:22
Antwoord op  🧐Drs.Schijter

Humberto Irritant probeerde Hiddema heel vooringenomen wat uitspraken te ontlokken. Bah, poepie laten ruiken is juist geformuleerd, het stonk bij Huberto Irritant.

Gast
Max
januari 11, 2021 18:14
Antwoord op  🧐Drs.Schijter

Ga toch weg gek

Gast
🧐Drs.Schijter
januari 12, 2021 10:07
Antwoord op  Max

Eerst effe op jouw schijten.

Gast
Roel
januari 11, 2021 16:46

Humberto deed het inderdaad beter. Hij straalde rust en warmte uit. Bij Op1 zaten ze vooral hysterisch door elkaar heen te praten. Er werd geen zin afgemaakt. Kelder valt een beetje tegen als talkshowhost.

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:02
Antwoord op  Roel

Niet alleen als talkshowhost, van het scherm halen die vent!!!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 16:20

Kelder wil geen meeloper zijn met die linkse WolfPack,dat siert hem,mark rutte krijgt toch ook nooit lastige vragen ,tenzij die hem van te voren zijn ingefluisterd.

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:15
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Hou toch eens met dat links en rechts. Ik kan in sommige dingen links en in andere zaken rechts zijn, dus hou op met mensen in linkse of rechtse hokjes te stoppen!!!

Gast
hendericus
januari 11, 2021 19:45
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Heb je er weer 1,linkse wolfpack nog wel ,man ga een eitje bakken, of kijk Netflix….

Gast
Glenn
januari 12, 2021 08:46
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Links en Rechts schijten dezelfde stront.die stinken. Politiek heeft jullie deze waanzin geleerd om als stemvee te gebruiken en na de verkiezing doen ze weer handjes klappen. Pfff

Gast
Roger
januari 11, 2021 16:15

Die Jort Kelder is een nuffige hagedis wiens ogen continu alle kanten op vliegen.’ In Den Haag daar woont een graaf en zijn naam is Jordje.’ Oh nee, dat denkt hij maar….

Gast
Marianne
januari 11, 2021 16:12

Helemaal mee eens alle twee gekeken geef mij Humberto maar ipv jort kelder

Gast
Pat
januari 11, 2021 16:10

Pat van Gorkum

Gast
Kuis
januari 11, 2021 15:58

Spraakmakers is van KRO/NCRV. En die hebben kritiek op Jort.
Goh. Verassend.
Een kijken hoeveel “rechts” die gemiddeld aan het woord laten vergeleken met “links”.
Dat ze daar zelf niet transparant over rapporteren zegt al genoeg.

Gast
René van Gellekom
januari 11, 2021 15:19

Tv-recencent: één van de meest nutteloze, oneervolle, overschatte en corrumpeerbare beroepen ooit. Alleen zwaar psychisch gestoorde individuen beoefenen dit “beroep”

Gast
Massa
januari 11, 2021 15:48
Antwoord op  René van Gellekom

Dus bij uitstek een beroep voor jou

Gast
René van Gellekom
januari 11, 2021 16:17
Antwoord op  Massa

Helaas ben ik niet inclusief genoeg, anders zou dat zo máar kunnen.

Gast
Jaapww
januari 11, 2021 15:14

Haha en Baudet hadden geen tegengas nodig maakten zich zelf al b

Gast
W.A. Tijssen
januari 11, 2021 15:14

Tja, waarom die twee Fvd–ers een podium geven. Maar de andere gasten waren inderdaad goed op dreef en gaven beiden Trumpies flink van katoen.

Gast
Jaapww
januari 11, 2021 15:13

Als je een beetje rechts van midden bent wordt je al door MSM als extreem recht afgemaakt.
Gisteren werd OP 1 bepaalt door vrouwelijke gast die overal doorheen praatte. Ze had wel een punt maar acteerde daar als een vislijn.
Welmoed functioneerd veel beter naast Kelder dan naast die tuinkabouter.
Tan is zo bevooroordeeld dat ik niet naar hem kijk. Hoor hem wel eens in auto.op zijn programma op NPO1.

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:21

Kelder is te voldaan van zichzelf en Tan is net zo slecht als Beau

Gast
Zwarteparel
januari 11, 2021 16:50
Antwoord op  teuntje

Denk jij dan dat je het beter kan. Je weet toch wat ze zeggen , de beste stuurlui staan aan wal. Waarom ga je niet solliciteren.

Gast
De Zoete Zus
januari 11, 2021 17:05
Antwoord op  Zwarteparel

Tan is net zo slecht als beau. Bedroevend…

Gast
Royb
januari 11, 2021 14:12

Ik lees hier veel kritiek over kort kelder. Wellicht deels terecht maar mag hij op z’n minst een bestede co host krijgen. Wederom liet die slappe Welmoed Sijtsma haar beperkingen zien. Zij is degene die een wanprestaties presteert. Ze laat haar collega’s in de steek en kan nauwelijks een kritische vraag stellen, ze laat zich veel te eenvoudig afbluffen en het enige wat ze kan doen is haar” bambie oogjes” “ stiekem” een kritische vraag stelllen.. man man man…. #wegmetwelmoed

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:21
Antwoord op  Royb

Mee eens

Gast
ZeerNetteDame
januari 11, 2021 15:00
Antwoord op  Royb

Verschrikkelijk meisje. We weten allemaal waarom ze op die plek zit.

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:29
Antwoord op  Royb

@Royb Precies Kort ” door de bocht” Kelder. Die kritiek hier op hem, komt niet uit de lucht vallen. Het is weldegelijk op waarheid gebaseerd. Alle meningen zijn duidelijk genoeg en zijn zeer serieus te nemen. Kort, Jort, Jord, Kots moet opzouten!!!

Gast
Huismaker
januari 11, 2021 13:44

Bij Baudet moesten we steeds naar een één of andere BN-er (prominent in beeld !!!!!!!!!) kijken die heftig “nee” moest knikken en daardoor gecertificeerd werd als Optimale Deugmens.
Blijkbaar was dat voldoende voor Kelder. Dan hoefde hij dat niet te zeggen, maar deed een trekpop dat voor hem (“Dus Redactie”). Kelder is niet meer dan een wolf-in-schaapkleren en zal zijn billenmaatje Rutte nooit afvallen.
Die man is volledige door het ijs gezakt.

Gast
Schrandere Alexandere
januari 11, 2021 13:42

Dat is Abattoir Hilversum: iedereen wordt er afgeslacht. Sander Schimmel, Eva Jinek, Humberto Tan, Beau, Jort Kelder, Harm Edens, Beau, Linda, Chantal, Wendy.

Alleen Mathijs niet, maar die heeft dan weer Corona. Dat is ook zielig.

Gast
Harry:-D
januari 11, 2021 13:38

Kelder deed een Jinekje

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:37
Antwoord op  Harry:-D

Daar kan hij in de verste verte niet aan tippen, alleen over dromen dat hij zo goed is als zij. Helaas gaat hem dat nooit lukken!!!

Gast
Koos
januari 11, 2021 13:37

Jort Kelder was n.l. gewoon onpartijdig en neutraal. Dat kom je zelden tegen bij lieden die onder de paraplu van die NPO moeten leven.

Al die schijn linkse TV” columnisten ” ( de Jong AD incluis ) vallen mij tegen. Nep nieuws noem ik dat.

De NPO had ook expres die nagemaakte Harm Edens als een soort mislukte mime speler direct achter Baudet neer geplaatst. Hij kon dan structureel alles wat Baudet zei:” met rare äfkeurende “gezichts uitdrukkingen”, zijn persoonlijke mening ventileren. Wat overschat dat mannetje zichzelf met zn flut TV programma.
Leuk gedaan NPO, alleen jullie denken altijd zo arrogant misplaatst, dat de kijker achterlijk is en dit niet in de gaten heeft !

Gast
arie
januari 11, 2021 13:41
Antwoord op  Koos

Mee eens. Jort deed niks fout. De NPO moet zich ook netjes en onpartijdig gaan gedragen naar gasten die nu eenmaal niet communistisch links zijn. Dat werd tijd.

Ik werd alleen beroerd van die rare ratelende kakelkip Hertzberger. Wie is dat nou weer? Toegevoegde waarde: nihil.
Weer zo’n egotripper die zichzelf graag hoort praten.
Met een inhoud van niks, dat weer wel.

Gast
COkijkers
januari 11, 2021 14:16
Antwoord op  arie

En jij bent een nietszeggende gast

Gast
COkijkers
januari 11, 2021 14:15
Antwoord op  Koos

Onzin,

Gast
By the way
januari 11, 2021 14:41
Antwoord op  Koos

Dat is wel een heel vergezochte theorie. Het was Edens zelf die slim gebruik maakte van zijn positie in de studio op het moment dat het juiste shot geschakeld werd. Dat zegt iets over Harm Edens en hoe de kijkers zijn grimassen verder willen interpreteren.

Gast
Massa
januari 11, 2021 15:54
Antwoord op  Koos

Je hebt gezien waar al die “nep-nieuws” idioten toe in staat zijn, dus niet serieus nemen zulke idioten, slaap lekker verder ‘trumpie’

Gast
Zero52
januari 11, 2021 17:38
Antwoord op  Koos

Helemaal eens Koos, heb zitten ergeren aan die Harm Edens met zijn afkeurende lacherige grimassen achter Baudet. (zou haast denken NPO opzet) Kelder vroeg aan Baudet of hij weleens gekeken naar ‘Dit was het nieuws’. Prachtig dat Baudet toen melde dat hij het programma nog nooit had gezien, tot ongeloof van Edens.

Gast
Marjan.
januari 11, 2021 18:52
Antwoord op  Koos

Koos, Sukkel.ik zagingehouden afkeurende blikken bij ook anderen aan tafel als die kwast van een corpsbal Baudet zat te raaskallen. Je zegt niets over die nazi van het jongerenbestuur die door Baudet verdedigd werd omdat hij “ruimte wilde geven aan verschillende opvattingen”. Baudet houdt ook van Trump. Ben Jij zelf ook zo soms?

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 19:42
Antwoord op  Koos

De kijker is inderdaad niet achterlijk! Jort en neutraal en onpartijdig gaan echt niet samen. Dat kan nl echt niet met Mark Trutje als zijn beste vriend!!!

Gast
Koen
januari 11, 2021 13:29

Het werk dat Jeroen Pauw doet is ook echt een vak, dat kan je niet zomaar door iedere onbenul laten doen #op1

Gast
Geertje
januari 11, 2021 13:28

Zelfingenomen Jort is waardeloos als presentator.

Gast
Royb
januari 11, 2021 14:13
Antwoord op  Geertje

En Welmoed is een waardeloos presentatrice

Gast
anomi
januari 11, 2021 13:26

Het moest een promotie van forum worden alleen waren ze de gasten vergeten .

Gast
Max
januari 11, 2021 18:21
Antwoord op  anomi

Onzin

Gast
oma
januari 11, 2021 13:25

Ik vond het juist mooi dat de anderen meededen in het gesprek. We zitten toch niet in een kleuter kringgesprek. Dat Jort zijn best niet deed is natuurlijk een projectie.

Gast
Theo
januari 11, 2021 13:22

Echt, alles is beter dan die tan, zelfpijper dat het is.

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:22
Antwoord op  Theo

Ja narcistische Tan met zn arrogante kop

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 11, 2021 13:21

Eens, helaas hadden veel kijkers niet in de gaten dat Humberto het een stuk beter deed.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 11, 2021 13:35
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Ieder zijn smaak. 1,4 miljoen

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 11, 2021 13:41

Tan doet een kopie/plak Op1.

Trouwens Jinek en Beau ook.

Gast
De Zoete Zus
januari 11, 2021 17:07

Inderdaad, 1,4 miljoen. Cijfers zeggen alles!

Gast
Isaiah
januari 11, 2021 14:07
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Ben je nu alweer op jezelf aan het reageren. Ziekelijk

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 13:19

Onbegrijpelijke!!! Er moet iets aan de hand zijn met Jort Kelder, hij doet het zo slecht… Jort is een zeer capabele journalist, maar Op 1 is echt niets voor hem… Iedere keer denk ik wat doe jij daar, lijkt altijd alsof hij te gast is en niet de captain aan tafel… Jort Stop ermee, jij kunt beter dan deze verdrietig vertoning.

Gast
Lisa
januari 11, 2021 13:24
Antwoord op  M. Kreukhoven

Quote-bazen kunnen dit baantje blijkbaar niet aan

Gast
DvDaalen
januari 11, 2021 13:30
Antwoord op  Lisa

Quote-bazen kunnen alleen over dure auto’s, huizen, restaurants en horloges praten.

Gast
Royb
januari 11, 2021 14:14
Antwoord op  M. Kreukhoven

Welmoed is ook niet bepaald een aanvoerder. Heel passief met kritische vragen stellen en laat haar mede collega vallen zodra het een moeilijk onderwerp komt

Gast
JanH
januari 11, 2021 13:19

Tja, dat was gisteravond wel een dieptepunt, zelfs voor Jort Kelder. Geen weerwoord, geen regie over het gesprek, helemaal niks. Kan me voorstellen dat Welmoed dacht: Toedeledokie, zoek het lekker zelf uit.

Gast
Royb
januari 11, 2021 14:17
Antwoord op  JanH

Welmoed denkt al snel dat ze ster is.. niet geheel toevallig dat eerst Sander en nu Jort door het ijs zakt? Misschien omdat ze alleen de kar moeten trekken en dit soort van overcompensatie act word omdat die Welmoed er niks bakt ?

Gast
Remi
januari 11, 2021 13:18

Twitter krijgt klappen op de Beurs 😅😂

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen