Historisch record: meest bekeken Wie is de Mol-opener aller tijden

De kijkcijfers van zaterdag 2 januari 2021 (SKO) – Het 21ste seizoen van Wie is de Mol is zaterdagavond van start gegaan met een historisch kijkcijferrecord. Nog nooit trok de aftrap zó veel kijkers.

Wie is de Mol © AvroTros

Het door Rik van de Westelaken gepresenteerde Wie is de Mol kwam op de tweede dag van het nieuwe jaar uit op een score van ruim 3,1 miljoen kijkers (44 procent). Het is de tweede keer in de geschiedenis van het programma dat de aftrap meer dan drie miljoen kijkers weet te bekoren.

Wie is de Mol breekt record

Tot nu toe stond het record van de meest bekeken Wie is de Mol-opener op net iets meer dan 3 miljoen kijkers voor de première van het vorige, twintigste seizoen afgelopen januari. Het extra jubileumseizoen dat afgelopen september begon, ging van start met 2,7 miljoen kijkers. In 2019 begon het programma met bíjna 3 miljoen kijkers en in 2018 met 2,7 miljoen kijkers.

De meest bekeken aflevering van Wie is de Mol ooit was de finale van het jubileumseizoen afgelopen oktober. Daar keken bijna 3,6 miljoen mensen naar. De op een na meest bekeken aflevering ooit was de finale va het twintigste seizoen afgelopen maart met ruim 3,5 miljoen kijkers.

Beau meest bekeken alternatief

Even terug naar gisterenavond: na Wie is de Mol trok de musicalspecial van Beste Zangers 1,2 miljoen kijkers (21 procent) naar NPO 1.

RTL 4 pakte zilver op zaterdagavond: de Beau van Erven Dorens-show Weet Ik Veel scoorde 1,3 miljoen kijkers (19 procent) en de Richard Groenendijk-voorstelling Om Alles wist 817.000 kijkers (16 procent) te bekoren.

De andere meest bekeken programma’s op prime time waren MolTalk met 1,1 miljoen kijkers (17 procent) op NPO 3 en Nieuwsuur met 517.000 kijkers (8 procent) op NPO 2. De VI Meestervoorspellers stelde teleur met 487.000 kijkers (7 procent) op SBS 6.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met De VI Meestervoorspellers: 487.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met WK Darts 2021: 445.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Back to the Future 2: 232.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Merry and Bright: 230.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Helden van hier door het vuur: 221.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met NCIS New Orleans: 155.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,4 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), Half acht nieuws (1,3 miljoen), EenVandaag (1,2 miljoen), RTL Boulevard (960.000), Otter Een Legende Keer Terug (912.000) en Editie NL (760.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Hart van Nederland (579.000), Shownieuws (556.000), Andere Tijden Sport (479.000) en Studio Sport (424.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 27 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en SBS 6 brons met 9 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Wie is de Mol (NPO1) 3.117.00001. NPO1 / 26.7%
02. Journaal 20:00 (NPO1) 2.386.00002. RTL4 / 17.9%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.406.00003. SBS6 / 9.0%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.305.00004. RTL7 / 7.4%
05. Weet Ik Veel (RTL4) 1.305.00005. NPO3 / 5.6%
06. Beste Zangers Musical (NPO1) 1.199.00006. NPO2 / 4.9%
07. EenVandaag (NPO1) 1.153.00007. Vero / 3.9%
08. MolTalk (NPO3) 1.124.00008. RTL8 / 3.5%
09. RTL Boulevard (RTL4) 960.00009. RTL5 / 3.0%
10. Otter Een Legende Keert Terug (NPO1) 912.00010. NET5 / 2.5%
11. Richard Groenendijk Om Alles (RTL4) 817.00011. BBC / 1.6%
12. Editie NL (RTL4) 760.00012. TLC / 0.9%
13. Zes uur nieuws (RTL4) 593.00013. SBS9 / 0.8%
14. Hart van Nederland (SBS6) 579.00014. RTLZ / 0.8%
15. Shownieuws (SBS6) 556.00015. Discov / 0.7%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 37,2%
02. RTL Nederland 33,0%
03. Talpa TV 16,2%

75 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Robin Martens Lover
januari 3, 2021 22:23

Dat mensen naar al die rommel kijken op tv: Heel holland bakt, boer zoekt vrouw, wie is de mol, code van coppens, Onze boerderij, Meiland etc etc , ik walg van deze programma’s.

Gast
wordt vast verwijderd....
januari 3, 2021 22:19

Ge noten van V.!.
TLP wederom 3de….
Veronica andermaal beter!

Gast
Janine Schwerin
januari 4, 2021 00:36

Talpa is echt heel goed bezig.
Na de wederopstanding zijn ze onverslaanbaar.
Ik denk over 2000 jaar ongeveer zien we nieuwe vorm en een beetje inhoud.

Gast
Bastiaan
januari 3, 2021 19:08

Waar kappen ze nu eens met die zogenaamde flut BN-ers en kunnen gewone mensen eens meedoen, net als bij het veel betere Belgische De Mol.

Gast
Weg Ermee
januari 3, 2021 18:43

Zojuist even zappen van RTL Dakar naar Boulevard.
Vreselijk gaat het daar weer over dat vreselijke spelletje WIDM.
WAAROM vervelen ze mij toch iedere keer met deze onzin? Uiteraard direct weer weggezapt…….

Gast
Chiel
januari 3, 2021 21:56
Antwoord op  Weg Ermee

Omdat er 4 miljoen mensen kijken. Vrij logisch.

Gast
Muhammadu Buhari
januari 3, 2021 18:12

Hoe leg je aan deze mensen uit dat ze deze tijd beter kunnen besteden aan wat anders? Hier heb je niks aan. Kan dit worden gedeporteerd naar Nigeria? Daar zou iedereen van opknappen. Ik wist allang dat het overgrote deel van Nederlanders zwakzinnige uilskuikens zonder hersens zijn, maar ook de kijkcijfers ontkomen niet aan dit feit.

Gast
Jankees Oetje
januari 3, 2021 22:32
Antwoord op  Muhammadu Buhari

Juist goed gezien.
De mensen moeten meer bidden naar Allah.
Bidkleedjes op de vloer en voeten wassen, handen wassen, gezicht wassen, vrouw slaan met een stok en opsluiten in de badkamer en dan rustig gaan bidden zonder gestoord te worden.

En daarna biertje drinken.

Gast
aammehoelad
januari 3, 2021 17:51

WIDM had een fantastische start. Overigens pas vanmiddag teruggekeken. Gisteravond gewoon darts gekeken. Geweldige eerste halve finale, 2e halve finale was goed maar duidelijk minder. Maar ja, geen Nederlanders dus kijkcijfers blijven dan een stuk lager. En daar heb ik zo’n ontzettende hekel aan. Je kijkt naar een sport als je het leuk vind. Als er een Nederlander aan meedoet prima, geen Nederlander is jammer dan maar niet de reden om niet te kijken. Het zelfde geldt voor die “voetbalfans” die geen finale CL kijken maar wel naar een oefenpotje van het Nederlandse elftal. Overigens als PO-aanhanger hoop ik dat het darts op RTL7 blijft. Die doen het prima. Het enige wat ik zou willen dat dit toernooi rond de jaarwisseling zou beginnen. Dat was juist zo lekker aan dat andere toernooi. De eerste week van januari is er toch meestal geen sport. En kan ik tenminste ongestoord de top 2000 kijken en luisteren. Nu werd er afwisselend darts en top 2000 gekeken. Want eerlijk is eerlijk, als Suljovic op het scherm verschijnt dan ben ik en jij weg. Kijkcijfers wezen dat trouwens ook uit. En Garry Anderson is het hiermee eens.

Gast
Peet
januari 3, 2021 17:21

Halverwege afgezet. Ik kijk WIDM al vanaf het eerste seizoenz maar sinds een seizoen of 3 kan ik het niet meer aan om die zogenaamde BNers steeds dezelfde spelletjes te zien doen. Waarom kijken de makers niet eens beter naar de Vlaamse versie?

Gast
Bart
januari 3, 2021 18:55
Antwoord op  Peet

Helemaal mee eens!

Gast
Hélène Bervlets
januari 3, 2021 21:48
Antwoord op  Peet

Geen idee waar je het over hebt.
Al vanaf de allereerste uitzending heb ik dit WIDM gemeden als de pest.
En toen vrouwenmepper Johnnie met een goedkope produktie als WaarIDM op de proppen kwam heb ik die ook gemeden.

Inderdaad wil ik geen BN-ers van A C of D signatuur voorbij zien komen want ik vind ze ALLEMAAL stom.

En een aantal vind ik weerzinwekkend, afstotend en waanzinnig ordinair.

Gast
Bart tv man
januari 3, 2021 15:52

Heb ik ook meestal aan , en kijken wanneer de dames in beeld zijn. Ben verzot op billen en borsten. Optimaal genot!

Gast
LLRV
januari 3, 2021 14:45

WIDM blijft een fantastische formule en plezierig om te kijken. Gelukkig hebben ze uiteindelijk (geleidelijk) voor gekozen om het toch met ongekende NLers te doen …
Uiterst vervelend dat al jaren de kandidaten niet alleen het spel WIDM spelen maar vooral in de eerste afleveringen – aangespoord door de productie – acteren dat ze het tv format “Wie is de Mol?” spelen. Soms merk je dat ze een scene meerdere keren hebben moeten herhalen zodat het overact op de band stond. De kijker hunkert blijkbaar hier naar maar de gemonteerde uitzending is geenszins een registratie van het gebeuren afgelopen zomer.
De laatste jaren wordt het leger overacting en hysterisch schreeuwende kandidaten steeds groter en als je denkt het kan niet erger is er daadwerkelijk nog … Marije Knevel!

Gast
Arjan
januari 3, 2021 14:40

Mark, enz

Hier voorspelling voor vandaag !!

Npo1
20:30 2.6 miljoen

Rtl4
20:00 900.000 kijkers

SBS 6
20:20 600.000 kijkers

Gast
Jeanette van Duuren
januari 3, 2021 22:34
Antwoord op  Arjan

Dus dit houdt jou bezig?
Interessant. (Not)

Ooit gedacht om een echt leven te beginnen?

Gast
SKO
januari 4, 2021 00:45
Antwoord op  Arjan

NPO1 2,5 miljoen voor Heel Holland Bakt
RTL4 850 duizend voor Beat the Champions
SBS6 750 duizend voor Code van Coppens

Gast
SKO
januari 4, 2021 07:38
Antwoord op  Arjan

Npo1
20:30 2,8 miljoen

Rtl4
20:00 1 miljoen

Sbs6
20:30 0,6 miljoen

Gast
Tv Mening
januari 3, 2021 13:50

Mooie cijfers voor WIV. Beau doet het prima.

Verplichte VI was hilarisch. Had dit nou gewoon op de vertrouwde vrijdag (1 januari) of maandag 4 januari uitgezonden op Veronica.

Mathieu vd Poel was bij het veldrijden (Eurosport1) weer niet te stoppen.
Heerlijke topper!
Vanmiddag staat hij er weer. Uitzending om 15.00 uur op Eurosport 1.

Gast
TV Flops
januari 3, 2021 13:42

Walgelijk spelletje!

Gast
TV Flops
januari 3, 2021 13:53
Antwoord op  TV Flops

Ik doel uiteraard op WIDM. En wie zijn toch die kastjes Moltalk kijkers.
Onbegrijpelijk dom kijkers volkje.

Gast
Miep Knevel
januari 3, 2021 12:19

Het zal toch niet uitgelekt zijn? Zal wel sarcastisch zijn toch? Zie twitter.

https://twitter.com/TessaDiamondAMS/status/1345454849702260736

Gast
Mick
januari 3, 2021 11:57

VI Meestervoorspellers sloeg nergens op. Een of andere paragnost, Johan Derksen die allemaal regeringslikkende praatjes uitslaat, een playbackende René le Blanc. Nee.

Gast
Henk
januari 3, 2021 10:45

Nette score voor Weet ik veel tegenover WIDM en ook RTL Boulevard op zaterdag! Benieuwd wat vanavond Chantal gaat doen tegenover Heel holland Bakt met haar nieuwe quiz. Op SBS dus De code van Coppens.

Gast
Mick
januari 3, 2021 12:00
Antwoord op  Henk

De populariteit voor Code van Coppens is op Google momenteel 3,5 keer groter dan van Beat the Champions. Dus de interesse daarvoor lijkt groter.

Heel Holland Bakt wint natuurlijk.

Gast
Chiel
januari 3, 2021 12:03
Antwoord op  Mick

Ja er is al 2 jaar en Vlaamse versie. Lijkt me logisch.

Gast
Mick
januari 3, 2021 12:08
Antwoord op  Chiel

Dat heeft er niets mee te maken. Google toont alleen de cijfers voor Nederland en het ging over afgelopen 7 dagen.

Gast
Chiel
januari 3, 2021 13:01
Antwoord op  Mick

Dus? Een bestaand programma vs nieuw programma. Toch logisch dat er meer op wordt gezocht.

Gast
Mick
januari 3, 2021 17:03
Antwoord op  Chiel

In Nederland is Code van Coppens ook nieuw.

Gast
Marjan
januari 3, 2021 10:43

1-13, wederom geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Ron
januari 3, 2021 10:42

Mooie cijfers en een goede eerste aflevering. Leuk dat Erik de Zwart mee doet. En nu al een bloedhekel aan meisje Knevel met haar hysterische stemmetje.

Gast
Radio Forever
januari 3, 2021 13:55
Antwoord op  Ron

Waar doet Erik de Zwart aan mee?

Gast
robb
januari 3, 2021 10:42

Sbs is vergaande glorie in Europa ook in Nederland denk ik ,Talpa durft er niet aan om op eigen titel verder te gaan maar zo redden ze het ook niet , wat ook zo is er is altijd een nr 1 – 2 en 3 en als 3 word je niet snel nr 1 of 2 .

Gast
Zo dan....
januari 3, 2021 10:05

Hart van Nederland (SBS6) 579.000

Best scorende programma op een hoofdzender van Talpa ( dat vroeger overigens altijd de miljoen aantikte)

Daaaaaag Talpa

Gast
Lucie
januari 3, 2021 10:03

RTL Nederland twee keer zo groot als Talpa

Hou er toch mee op John
Het is genoeg geweest zo

Gast
JobF
januari 3, 2021 10:06
Antwoord op  Lucie

En dan? SBS groep opheffen? Aan een random buitenlands bedrijf verkopen die niks met Nederland heeft?

Gast
Jazeker
januari 3, 2021 10:22
Antwoord op  JobF

Ja bijvoorbeeld
Verkopen aan mensen die WEL verstand van tv maken /zender runnen hebben.

Gast
Sander
januari 3, 2021 13:45
Antwoord op  JobF

Ja beter dat dan een Nederlands bedrijf die geen idee heeft wat ze aan het doen is.

Gast
Wederom...
januari 3, 2021 09:59

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

SBS 6 scoorde met De VI Meestervoorspellers: 487.000 kijkers,

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 10:02
Antwoord op  Wederom...

Wederom RTL 3x in de top 6 (3 … lees RTL)

Gast
Martijn
januari 3, 2021 09:54

Wie is de Mol was erg lejk ondanks de op papier matige cast dit seizoen. Veronica Inside zou eens meer interessante gasten uit de voetbalwereld moeten strikken dan kijken er vanzelf meer mensen. Het is nu altijd hetzelfde en dan blijf je hangen tussen de 450.000 en 550.000 kijkers.

Gast
Rob
januari 3, 2021 09:44

Rtl 4 scoort nog best goed tegenover het zeer goed bekeken wie is de mol ?. Ik had zelf 950 duizend verwacht voor weet ik veel , als ze dit blijven scoren in jan-februari doen ze het prima nog. Met welke cabaret-shows komt sbs 6 de komende tijd ?.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:59
Antwoord op  Rob

Met jatwerk van de molletjes.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 10:01
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Weet Ik Veel is een RTL programma dat door Talpa wordt geproduceerd, dat heeft niks met jatwerk te maken.

Gast
Luke
januari 3, 2021 10:32
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Niet alleen jatwerk maar ook idee van de Molletjes.

Gast
Bart
januari 3, 2021 11:21
Antwoord op  Luke

Het is en niet gejat van de Mol en niet bedacht door de molletjes. Linda besloot weg te gaan bij RTL. Het product Weet ik veel is ingekocht door RTL en dus blijft dat bij RTL. Als jij voor een ander bedrijf gaat werken mag je toch ook niet alles wat je oude werkgever verkocht meenemen?

En bedacht door de Molletjes? Gewoon een quiz met vragen. Dat bestond al een tijdje hoor. Als je al over een idee wilt spreken dan heeft Talpa het gejat van Endemol 1 tegen 100. Komt op het zelfde neer.

Gast
Mark@gmail.com
januari 3, 2021 11:27
Antwoord op  Rob

Linda jat zelf. Oh wat een jaar komt niet uit haar koker. In de jaren 90 bestond Het gevoel van al.

Gast
JobF
januari 3, 2021 09:33

Ik had al niet zoveel verwacht van VI. Dit valt mij nog mee. De enige mensen die dit programma willen kijken zijn de vaste VI kijkers. Andere mensen gaan echt niet kijken. Zeker niet met deze concurrentie en als het 2 uur duurt

Gast
Het genootschap van niet klagende mensen
januari 3, 2021 09:22

Ik heb genoten van WIDM.
Ik heb genoten van de diversiteit aan programma’s van de NPO.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:13

RTL kan alleen maar scoren met jatwerk.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:20
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Bedoel je Weet Ik Veel? Dat is altijd van RTL geweest, alleen de presentatrice is vertrokken.

Gast
Frenske
januari 3, 2021 09:24
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Jij bent de rationele, jij geeft weerwoord op die domme talpa-troela. Maar kies aub eens een andere naam, want deze wekt irritatie op.

Gast
Luke
januari 3, 2021 10:33
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Niet alleen jatwerk maar ook idee van de Molletjes.

Gast
RTL programma aanbod verschraalt steeds meer
januari 3, 2021 09:58
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Serveren alleen nog hamburgers.

Gast
ome H
januari 3, 2021 09:13

Nog nooit een uitzending van de Mol gezien, wat mis ik dan?

Gast
Iemand
januari 3, 2021 09:43
Antwoord op  ome H

Als je er van houdt heel veel als je er niks om geeft mis je niks.

Gast
Greet
januari 3, 2021 11:11
Antwoord op  ome H

Gezelligheid, mooie natuur, leegstaande gebouwen en soms leuke opdrachten. En je leert 10 mensen beter kennen.De Mol raden is wat lastiger😝

Gast
Geox
januari 3, 2021 09:10

VI is over en uit. De gunfactor en de glans zijn weg.
John kan fluiten naar zijn investering.
Dat krijg je als je een verrader, een ruggengraatloze en een giechelende draaikondt hebt gekocht.

Gast
Herfst
januari 3, 2021 09:25
Antwoord op  Geox

Van de Gijp zo verschrikkelijk “leuk” en “politiek-correct” spelen. Ze hebben absoluut niet door, dat mensen daardoor heen kijken. Als eerdere fan ben ik helemaal afgeknapt. Nu ook. En Gijp begrijp ik wel. Hij heeft niets anders en ziet het als enige verdienmodel.
De Derksen natuurlijk: schuilgehouden bij de vvd.

Gast
Ray
januari 3, 2021 09:01

VI (nog) niet gezien, maar denk dat ze het beter op maandagavond hadden kunnen uitzenden. Concurrentie was nu gewoon veel te zwaar.

Gast
Rob rtl
januari 3, 2021 08:50

Ondanks dat ik geen echte VI-kijker of fan ben, vond ik het eenmalige programma van het trio op SBS6 wel zeer vermakelijk. Het keek lekker weg, had vermaak, breed bereik met niet alleen sport of voetbal. Het verrast me dat de cijfers best laag zijn.

Gast
Jeroen Postzak
januari 3, 2021 08:46

Ja dat was weer een goede knaller WIDM aan het begin van het jaar. Leuke deelnemers dit jaar. Alles beter als die Buddy V.die overal in zit met zijn baby face. En dan Beste zangers met de Musical sterren.
Het miste de emotie omdat ze maar voor 1 uitzending zijn ingevlogen dus het concept voor de reguliere versie werkt goed. Zet een aantal artiesten met geweldige stemmen zonder partner of manager op een eiland en laat ze verbroederen. Dan tenslotte Kim-Lian met een dijk van een stem maar wat een aanstelster is dat mens. Niet meer teruggaan naar musicals aub.

Gast
Harry:-D
januari 3, 2021 08:40

Historisch dieptepunt

Gast
Opbouwen & Afbouwen
januari 3, 2021 08:33

Zaterdag 2 januari 2015 (Zaterdag 2 januari 2021)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. RTL Nederland 35,6% (33%)
2. Publieke Omroep 33,2% (37,2%)
3. SBS Groep 13,0% (16,2%)

Cijfers zeggen alles, iedere dag weer.

Trek zelf uw conclusies en laat u geen zand in de ogen strooien door de media.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 08:37
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

En daar gaan we weer! Weer die onzinnige vergelijking met één dag vijf jaar geleden!

NPO en RTL scoorden gisteren prima, Talpa weer bedroevend!

Gast
Brayden
januari 3, 2021 08:40
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Nederland: bijna 55%

Duitsland: nog geen 35%

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:01
Antwoord op  Brayden

Haha, Talpa scoort weer slecht dus ga je NPO en Talpa maar weer bij elkaar optellen!

Gast
@Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:04
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Pardon!

Gast
Landon
januari 3, 2021 08:44
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

NPO en Talpa: ruim in de plus

RTL: vors verlies

Gast
F.
januari 3, 2021 08:51
Antwoord op  Landon

Tja

Gast
Landon
januari 3, 2021 08:55
Antwoord op  F.

vors = niveau RTL

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 3, 2021 09:18
Antwoord op  Landon

35.6 of 33.0% maakt niet zo heel veel verschil. En 16.2% voor Talpa is meer dan exact 5 jaar geleden, maar zeker niet goed, ook niet in vergelijking met de afgelopen 5 jaar.

Gast
Onzinnige vergelijking
januari 3, 2021 08:53
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Het enige wat ik zie met deze onzinnige vergelijking is dat Talpa na 5 jaar nog steeds bijna 3 keer zo klein is als RTL. Ondanks de Mol miljoenen….

Gast
Genootschap van niet klagende mensen
januari 3, 2021 10:03

2 januari 2020 (2 januari 2021)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. RTL Nederland 38,3% (33%)
2. Publieke Omroep 27,7% (37,2%)
3. Talpa TV 18,5% (16,2%)

Gast
Onzinnige vergelijking
januari 3, 2021 10:26

Bevestigd dus weer hoe klein talpa blijft

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen