Carlo Boszhard cast Robert ten Brink-imitator voor De TV Kantine

Carlo Boszhard heeft iemand gevonden die op sublieme wijze Robert ten Brink kan persifleren in De TV Kantine. Het gaat om Ricardo Ras, die gisteren de eenmalige show De Casting Kantine won op RTL 4.

Casting Kantine © RTL

Samen met Elise Schaap en Irene Moors ging Carlo Boszhard in de eenmalige special van De TV Kantine op zoek naar hét nieuwe imitatietalent van Nederland. De eindstrijd ging tussen imitators van Arjen Lubach, Britt Dekker en Robert ten Brink. Uiteindelijk was de imitator van Robert ten Brink het meest overtuigend; hij won een rol in de persiflagecomedy en is volgende week al te zien in de seizoenspremière.

‘Je ademt het’

Carlo, Elise en Irene waren erg onder de indruk van de manier waarop Ricardo de persiflage van Robert ten Brink neerzette. “Die stem, dat hoog, dat laag, dat ‘Dr. Love’. Maar overall: hij blijft constant in de Robert ten Brink-rol, hij valt er geen één keer uit, het lijkt wel alsof hij niet nadenkt en hij reageert op tijd. Ik vind het echt heel knap”, zei Irene.

Elise liet kort maar krachtig weten: “Je ademt het.”

Uiteindelijk wees Carlo hem aan als winnaar. “Je was heel erg constant. Dan moet je een keuze maken en die keuze is gemaakt op het volgende: de winnaar heeft iets uit z’n rol gehaald, waardoor het satire wordt, waardoor het als ik de volgende keer kijk naar die bekende Nederlander, ik er toch anders naar ga kijken.”

Terechte winnaar

Kijkers zijn het op sociale media eens met de keuze voor de Robert ten Brink-imitator. “Haha wow deze mensen zijn echt goed! Vind ‘Robert ten Brink’ het best, maar rest ook goed hoor…”, twitterde Luuk Ikink bijvoorbeeld.

AD-mediajournalist Marcus den Blanken: “Zo zonde dat er maar een plekje werd weggegeven. Alledrie waren ze genieten. Robert wel de terechte winnaar inderdaad. Gewoon eng goed.”

Tv-producent Marc Dik vond de imitator van Britt Dekker ook erg goed. “Stem van Britt is echt waanzinnig.”

Fragment

Een fragment uit De Casting Kantine:

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ronnie
januari 8, 2021 16:10

Wat slecht

Gast
donald dump
januari 8, 2021 15:28

Mij willen na doen?, niemand red dat. I’m too good for that.

Gast
Poef
januari 8, 2021 14:32

Het was best een leuke wegkijker. Maar het werd eigenlijk leuk omdat aan de tafel bij jinek geen Carlo te vinden was, die altijd overheerst. Ik zou zeggen, kom met een tv kantine zonder Carlo!

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 01:04
Antwoord op  Poef

Gelukkig kijk ik vrijwel nooit naar de commerciële zenders. Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Ik kijk alleen Jinek. Dan ligt het ook nog aan de gasten. Zappen tussen op1 en Jinek.
Op donderdag kunnen de gasten nog zo oninteressant zijn, alles beter dan naar die Kelder kijken en luisteren!!! 🤮🤑

Gast
Sean
januari 8, 2021 12:27

Die Nederlands-Australische knul werd echt getorpedeerd door de programmamakers. Hij was heel goed, maar dan moet hij in het Nederlands gaan improviseren terwijl hij heeft aangegeven moeite met Nederlands te hebben en dan moet hij in feite nog twee rollen spelen ook. Niet alleen Jack Nicholson, maar Jack Nicholson die The Joker speelt. Ze hadden hem er echt bij kunnen gebruiken. De TV Kantine doet nogal eens Engelse persiflages en die zijn altijd van een hoog Louis van Gaal niveau.

Gast
Lucy
januari 8, 2021 13:22
Antwoord op  Sean

Die knul heeft dus al in Avater en Age of Adaline gespeeld. Dat opzich is al heel tof

Gast
Zuster Ursula
januari 11, 2021 01:06
Antwoord op  Sean

Laat hem alleen dr. Love zeggen. Wel zo makkelijk voor hem!

Gast
Max
januari 8, 2021 11:28

Doe je ogen dicht en oordeel. Terechte winnaar? Laat me niet lachen! Dom programma van 1,5 uur, mijn God….

Gast
Sick
januari 8, 2021 12:24
Antwoord op  Max

Wie was volgens jou de beste?

Gast
Uw Belofte
januari 8, 2021 14:14
Antwoord op  Max

Toch gekeken dus. Doos.

Gast
Jordy
januari 8, 2021 11:05

Martien en Maxime waren echt zo slecht, Britt had samen met Robert door moeten gaan, Arjen Lubach was te overdreven en de rest stelde niks voor, vooral Donald Trump niet, te errug..

Gast
René
januari 8, 2021 11:00

Doutzen was fantastisch! 😍

Gast
Jordy
januari 8, 2021 11:06
Antwoord op  René

Sinds wanneer is die fantastisch dan

Gast
Uw Belofte
januari 8, 2021 14:14
Antwoord op  René

Die is van origine al een natte wind.

Gast
Hans Hond
januari 8, 2021 10:59

Wat een diep triest programma. De mensen vonden vooral zichzelf allemaal heel goed en Carlo & Elise vonden alles maar geweldig. Ik ben beter gewend van RTL.

Gast
Jordy
januari 8, 2021 11:04
Antwoord op  Hans Hond

Stel je niet aan joh, als je niet aanstaat, andere zender kijken

Gast
Trotsie
januari 8, 2021 10:37

Vond de spoeling wel heel erg dun bij dit programma. Waren dit nu de beste mensen die ze konden vinden van alle aanmeldingen?

Gast
Pettie Fart
januari 8, 2021 10:35

Flauwe bende. Sloeg allemaal nergens op.

Gast
Whatever
januari 8, 2021 10:28

Ze kunnen beter hun tijd besteden aan het casten van nieuwe schrijvers.

Gast
Lucy
januari 8, 2021 10:38
Antwoord op  Whatever

Zijn er ook dit jaar

Gast
pip
januari 8, 2021 10:03

Een misselijk makend programma.

Gast
Bart
januari 8, 2021 10:00

Leuk programma. Jammer dat er geen ruimte was om verder met deze mensen te werken. Dit had een hele serie kunnen zijn. De laatste 3 kunnen allemaal zo in de TV Kantine. De gene die Robert deed is wel de terechte winnaar. De andere 2 kunnen alleen maar beter worden. Was ook benieuwd wie ze verder nog na konden doen en of ze na lang oefenen en werken met Carlo & Ilse beter kunnen worden. Zonde dat dit er niet in zat in deze eenmalige uitzending. De setting van het ranken was misschien ook niet zo goed gekozen. Hoop dat ze voor volgend seizoen het format meer uitwerken en meer afleveringen maken.

Terugkerend minpuntje, wat deed Irene erbij? Het is lastig voor Carlo omdat het zijn beste vriendin is en ooit samen begonnen zijn maar Irene haalt het niveau van Carlo en de andere acteurs en actrices bij lang na niet. In Telekids en Live & Cooking/for you was het leuk maar dit is toch wel een stap hoger. Daar past Irene niet meer heel goed tussen. Irene zou dit zelf moeten inzien en anders zou Carlo het haar moeten zeggen. Het zou de TV Kantine ten goede komen.

Gast
Chiel
januari 8, 2021 10:09
Antwoord op  Bart

Irene als Janny of Angela de Jong is wel spot on hoor. Of Erica Terpstra en Meiland. Het hoeft ook niet perse te lijken als je er maar om kunt lachen.

Gast
Bart
januari 8, 2021 10:23
Antwoord op  Chiel

Ik vond haar er in de eerste seizoenen nog wel mee wegkomen maar het heeft nooit het stadium toneelstukjes doen op de bonte avond overstegen. Zeker er de nieuwe acteurs en actrices er bij in de laatste seizoenen zie je het verschil in niveau. Ik begrijp dat het een lastige kwestie is maar het zou het programma nog beter maken.

Gast
Leo
januari 8, 2021 09:44

Was een leuk eenmalig programma. Ben normaal nooit zo van de tv kantine, vanwege de ontzettend slechte scenario’s. Maar dit was prima te doen!

Gast
sanne
januari 8, 2021 09:39

Het is toch wat.
Ben je Eva Jinek, presenteer je een talkshow, gebeurt er van alles in de VS en moet jij verplicht Carlo Boshard in je talkshow uitnodigen en over een tv programma praten. 🤐🤐

Gast
Pettie Fart
januari 8, 2021 10:32
Antwoord op  sanne

Net goed voor die omhooggevallen trut.

Gast
Bobbertje
januari 9, 2021 15:43
Antwoord op  Pettie Fart

Het leukste aan dit hele verhaal, behalve dat Robert de beste was, is je pseudoniem. Petty Fart. Top

Gast
Jonathan
januari 8, 2021 09:29

Lijkt er totaal niet op.

Gast
Chiel
januari 8, 2021 09:30
Antwoord op  Jonathan

Heb je het bewegend beeld gezien? Echt geweldig hoe goed het leek. Robbert zal nu wel op AL zijn maniertjes gaan letten.

Gast
Birke
januari 8, 2021 09:10

Ik vond Doutzen goed….

Gast
Eva Quirinius
januari 8, 2021 09:09

Niet bepaald 1.5m afstand in het programma. Hoe zit dat?

Gast
The pat
januari 8, 2021 09:14
Antwoord op  Eva Quirinius

Allemaal getest op de dag zelf

Gast
Marjan
januari 8, 2021 09:30
Antwoord op  The pat

Een dag voor opname getest.

Gast
Lucy
januari 8, 2021 10:01
Antwoord op  Eva Quirinius

Ga je dat bij elk programma zeggen dan? De media heeft strenge regels opgesteld en worden uitstekend nageleefd.

Gast
Mopsie
januari 8, 2021 09:04

Wat een kleuter TV, verschrikkelijk.

Gast
Harry:-D
januari 8, 2021 09:00

Wis ook de persiflage op Marc-Marie Huijbregts

niet uit. Deze knul was veel beter dan de echte.

Gast
Ome Cor
januari 8, 2021 09:22
Antwoord op  Harry:-D

Dacht dat Marc-Marie zelf al een typetje was met z’n “jaaaa, neeee en ‘enne’ “ woordjes.

Gast
MC bezoeker 1
januari 8, 2021 08:49

Genoten van de imitaties! Jammer inderdaad dat er maar 1 gekozen is. Arjen en Britt waren ook erg goed. Voor een wekelijkse editie zal er te weinig talent zijn, maar hier zouden ze prima een jaarlijks event van kunnen maken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen