Britt Dekker en VI-heren pakken Akwasi én Angela Groothuizen aan

Britt Dekker en de mannen van Veronica Inside denken dat Akwasi zichzelf gediskwalificeerd heeft door een journalist van NPO Radio 1 te intimideren. Ook klinkt er kritiek op Angela Groothuizen.

Akwasi en Britt Dekker © RTL, NPO

De agressie van Akwasi jegens de radiojournalist is echt bespottelijk, vindt Britt Dekker. “Als ik elke keer de apparatuur mee moet nemen als ik spijt heb van een uitspraak, dan kan ik een warenhuis beginnen”, aldus het televisietalent in het programma Media Inside.

Britt: ‘Akwasi is af’

Akwasi heeft zichzelf nu echt buiten spel gezet, aldus Britt. “Het enige goede van dit vind ik dat het nu wel duidelijk is dat iemand die tot geweld oproept op de Dam en de persvrijheid bedreigt, niet de kwaliteiten heeft om de leider te worden van een omroep. Ik denk dat je daar dan wel een soort van af bent.”

De woedeuitbarsting van Akwasi volgde vlak nadat hij toegaf de omstreden Dam-speech van tevoren te hebben bedacht. “Hij kwam er zelf achter dat hij toegaf dat hij eigenlijk van tevoren had bedacht wat hij op de Dam ging zeggen. Toen dacht ‘ie: oh, shit, nu kan ik misschien wel vervolgd worden.”

Onzin en wartaal

Ook de mannen van Veronica Inside zijn er volledig klaar mee. “Je hoeft eigenlijk toch niks meer over Akwasi te zeggen als hij zichzelf al zo belachelijk maakt, toch? Dat is wat er nu gebeurt”, aldus presentator Wilfred Genee.

Johan Derksen: “Het was op de Dam, bij Beau en ik heb hem vaker op tv gezien: élke keer als hij in beeld is, slaat hij onzin en wartaal uit en maakt hij zichzelf belachelijk. Hij heeft nu nog even de Omroep Zwart opgeblazen. Die omroep kan al niet meer. Zo’n man… Dit zie je Jan Slagter toch niet doen.”

Angela Groothuizen

Bij Veronica Inside, zowel in de radio- als de tv-variant, werd ook de rol van Angela Groothuizen besproken. Zij is volop op de barricades gegaan voor Akwasi. “Weet je wat ik zo bizar vind? Dat er nog zo veel BN’ers achter hem blijven staan. Zo’n Angela Groothuizen blijft gewoon achter hem staan”, aldus radiosidekick Rick Romijn gisteren in de radio-VI.

Niels van Baarlen: “Angela Groothuizen zegt: ‘Ja, het is ook allemaal niet makkelijk wat hij heeft meegemaakt.’ Ja, sorry… Wacht even. Zij zien zijn verleden als een soort excuus om nu maar zo te doen.”

En Wilfred Genee ’s avonds in de tv-variant: “Er zijn nog steeds mensen als Angela Groothuizen die er nog steeds in geloven.”

Johan Derksen: “Ja, wat heeft Angela Groothuizen plotseling daarmee? Denkt ze dat ze daar een soort directeur kan worden ofzo?”

Patty wil Akwasi op cursus

Een andere BN’er die zeer kritisch is over Akwasi, is Patty Brard. Zij tipt Akwasi om een anger-management-curus te volgen. “Ik vind dat als je een omroepbaas wil worden, dat je wel even moet werken aan dat korte lontje van je. Een beetje anger management zou in zijn geval misschien niet echt veel kwaad kunnen”, zei ze in Shownieuws.

Ook zij ergert zich aan de BN’ers die Akwasi ondanks alles blijven steunen. Zij wijst op Tanja Jess, die aangaf niet per se voor Akwasi, maar wel voor zijn ideeën te kiezen. “Ja, maar hij is het boegbeeld van de omroep, dus je kiest wél voor Akwasi”, aldus Patty.

Lees ook

Lees alles over de nieuwste Akwasi-rel:
Akwasi pakt laptops af van NPO Radio 1: ‘Kwalijk en intimiderend’ (8 januari)
Akwasi uitgekotst bij Boulevard, Jinek en Shownieuws: ‘Doodzwijgen’ (9 januari)
Akwasi mogelijk weg als omroepbaas na intimideren NPO-journalist (9 januari)
Angela Groothuizen blijft fan van Akwasi: ‘Zijn pijn zit heel diep’ (11 januari)
NPO-baas Shula Rijxman waarschuwt Akwasi: ‘Ik ben geschrokken’ (11 januari)
OM is er al over uit: Akwasi niet vervolgd voor intimideren journalist (11 januari)
Na Akwasi-rel: ‘Journalisten op cursus zwarte mensen interviewen’ (12 januari)

105 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Timor
januari 13, 2021 23:12

Ook op deze …..wordt de wáárheid over de Ghanese Ashanti slavernijhandel en wandel streng gecensureerd! Het ‘vrije’ woord. Nederland 2021.

Gast
Timor
januari 13, 2021 21:41

Mensen, beste mensen. Er is toch een verandering? De KOZP zag hun enorme vergissing in en luidt nu toch;”Koester Onze(!) Zwarte Piet”! Nou dan!

Gast
Timor
januari 13, 2021 21:24

De ‘volgeling’ van Akwasimodo die na de laatste uiting van intolerantie door hem niet wakker is geworden is te triest voor woorden. Deze lege figuur die zich iedere keer voor aap zet laat duidelijk zien wat in ZIJN motieven lééft en dat is niet nobel! Dat is zelfs enorm geváárlijk!

Gast
Jannes van Loon
januari 13, 2021 09:23

Angela Groothuizen Tanja Jess zoeken ook een job bij Zwart wat een stumpers .

Gast
E.V.E.
januari 12, 2021 20:46

Is het nog niemand opgevallen dat Akwasi bezig is een rassenoorlog aan het voorbereiden is,en daar al een heleboel volgers achter heeft staan zelf BN,ers,Angela Groothuizen zegt dat hij heel veel heeft meegemaakt,wat dan alleen dat hij enkele miljoenen op de bank heeft staan door het verkopen van zijn eigen volk als slaaf wat zijn voorouders die dat deden,maar dat wist hij niet, een opruiende engerd is het,en daar moet je gauw van af en van al die enge BNers die achter hem staan.Nederland wordt wakker.

Gast
Kees klapmongool
januari 13, 2021 04:11
Antwoord op  E.V.E.

Haha yeah right, lekker onsamenhangende post vol met smaad en laster…. Ik ga zo maar even de politie bellen denk ik…

Gast
14stuks
januari 13, 2021 11:56
Antwoord op  Kees klapmongool

@Kees klapmongool, dan bel ik de politie dat jij mensen op een forum belasterd en bedreigd.

Gast
Jeroen Smits
januari 12, 2021 17:50

Angela zong vroeger hodahididomdiediedom als Dolly Dot en er komt nu nog steeds dezelfde tekst uit hahaha..

Gast
blanco
januari 12, 2021 17:00

Team Britt! Dat er snel meerdere BN-ers van hun deugwolk af mogen vallen!

Gast
SKOL
januari 12, 2021 16:30

Ach ja angela wil in haar na dagen ook wel weer op tv en dan zeg je wel eens gekke dingen

Gast
potpourri
januari 13, 2021 11:58
Antwoord op  SKOL

Angela Groothuizen heeft alleen zaagsel in haar hoofd, dat is al die tijd dat ze voor de camera komt al duidelijk. De enige die dat niet doorheeft, is zijzelf.

Gast
Herrie
januari 12, 2021 15:31

Waarom gaan wij niet met z’n allen op de Dam demonstreren white lives matter, dat noemen we een tegen gas demonstratie, oprotte met díe RACISTEN We moeten wat meer voor ons zelf opkomen het is ons land en niet van AkWASI, hij moet nu maar eens veroordeeld voor wat hij allemaal uitvreten, het is één groot stuk vergif, en dat moet je verdelgen.

Gast
Schijt aan
januari 13, 2021 01:27
Antwoord op  Herrie

Klopt helemaal, maar wie zijn dan de rascisten, denk jij dat wij blanke, echte van origine Nederlanders dat mogen doen van die linkse kut Halsema. Dan stuurt ze de m.e., en wordt je de tering geslagen. Dus wie discrimineren nou wie precies. En die meelopers van de bn’ers moeten ze gewoon boycotten. Regering en rechters WORDT IS WAKKER!!!!!! JA ome Geert is wel wakker, maar LET OP, als hij weer wat ik hoop de tweede partij van Nederland wordt, sluiten ze hem uit. Dat is OOK DISCRIMINATIE , dus dat MOETEN de kiezers NIET accepteren!!!!

Gast
Kees
januari 13, 2021 04:17
Antwoord op  Herrie

U beweert dat Nederland enkel toebehoord aan de blanke mensen in uw post? Dat is nogal een racistisch statement, begrijpt u dat wel? Dus als iemand met een kleurtje hier geboren wordt is Nederland niet “van hem”?

En daarna nog lekker de boel opstoken met dat laatste zinnetje “onkruid moet je verdelgen”…. Gaat het wel goed?

Ik ga deze opruiende en racistische post van u maar eens even melden bij het meldpunt discriminatie en het OM want dit is weldegelijk strafbaar. u kunt binnenkort denk ik een invalletje van het AT verwachten haha!

Ik zou maar alvast wat filmpjes gaan kijken op youtube over “hoe te overleven in het gevang”.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 15:03

Er zijn ook witte ghanezen die heten albino’s en die worden bejaagd,gedood/geslacht en in onderdelen op de plaatselijke markt verkocht om voodoo sessies wat op te leuken,albino’s zijn pigmentloze mensen,dat is het land waar non-valeur akwasie uit afkomstig is

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 12, 2021 19:23
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Die zijn niet wit naar pigmentarm. (blank)

Gast
Dritt Bekker
januari 12, 2021 15:00

Ik stem PVV

Gast
xandertje
januari 12, 2021 15:11
Antwoord op  Dritt Bekker

Een stem op de PVV is een weggegooide stem. Erger zelfs, omdat de PVV nooit zal regeren zorg je met jouw stem op de PVV dat links alleen maar (relatief) groter wordt. Je stem op de PVV maakt de kans op een links kabinet of een kabinet waarin links veel te zeggen heeft groter.

Wil je dat rechts gaat regeren dan moet je dus op VVD of JA21 stemmen. JA21 (nieuwe partij) heeft redelijke standpunten die uitvoerbaar zijn. Die van de PVV slaan nergens op (zoals dat er een anti moslim minister moet komen).

Gast
Patty b
januari 12, 2021 17:31
Antwoord op  xandertje

Een anti moslim minister? Onzin dat staat er niet.

Gast
Dreetje
januari 12, 2021 19:18
Antwoord op  Patty b

Was die er maar. Mijn steun heeft’ie.

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 12, 2021 19:28
Antwoord op  xandertje

Een anti-moslimminister zal er nooit komen. Als de PVV niet in de regering komt, kunnen ze wel op sociaaleconomisch vlak toch voor linkse meerderheden zorgen omdat zij op die vlakken soms nog linkser zijn dan GroenLinks.

Gast
Corona
januari 12, 2021 21:59
Antwoord op  xandertje

ik ga lekker op Geertje stemmen, Op donderen al die idioten die hier de dienst uit willen maken.

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 23:12
Antwoord op  Dritt Bekker

Ik niet, ik stem niet op de reïncarnatie van de CPN

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:54

Die Zwarte Ghanees is een plaatboef die komt nog wel eens een keer de verkeerde tegen

Gast
SKOL
januari 12, 2021 16:22
Antwoord op  Zwarte Piet

Misschien een grote motorclub

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:52

Britt komt weer eens goed uit de hoek mag haar wel

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 23:13
Antwoord op  Zwarte Piet

Ze is van de weinige mensen op TV met gewoon gezond boerenverstand.

Gast
teuntje
januari 12, 2021 14:51

Prima pak die wappies maar aan

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:49

Angela Groothuizen is dol op Zwart en vooral zwarte grote harde wortels met flink wat zaad

Gast
Doorsnee
januari 12, 2021 14:48

Cursus, het woord van 20121.

Gast
LLRV
januari 12, 2021 19:12
Antwoord op  Doorsnee

Beverly Hills 20121?

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 14:47

Wie nodigt die jankneger dan ook uit voor radio, TV of wat dan ook.
Ik hoop eigenlijk dat de mensen die toen de rechtszaak tegen hem hebben gevoerd, zijn laatste uitspraken zien als strijdig met z’n excuses en waardoor hij dus uiteindelijk niet is veroordeeld……… de draad weer oppakken, dit aanhangig maken bij justitie, zodat ie alsnog de straf krijgt die hij natuurlijk al veel eerder verdiende.
Akwasi, pas op dat je je zeepje niet laat allen onder de douche in de bak.

Gast
Nozem
januari 12, 2021 14:47

Angela Groothuizen is toch die vrouw die zijn kerel al jaren onderhoud omdat hij te lui is om te werken ! En met haar permissie buiten de deur mag neu*en !

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:55
Antwoord op  Nozem

Dat doet ze zelf ook is gek op zwarte kerels met een harde grote pik.

Gast
Nozem
januari 12, 2021 18:31
Antwoord op  Zwarte Piet

Vandaar die adoratie voor Akwasi dus ! Ze zal dan ook wel dikke vriendinnen zijn met Anouk . Die heeft er nog meer als Gordon gehad

Gast
Respect ✌️
januari 12, 2021 19:04
Antwoord op  Nozem

Edit : N.V.T.

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Respect ✌️
Gast
Umfufu
januari 12, 2021 14:44

Tanja wie ?

Gast
Tinus Vaag
januari 12, 2021 14:22

Dus Akwasi wordt tot twee keer toe niet vervolgd, hij mocht bij ieder praatprogramma komen, hij kan zich een huis van een half miljoen veroorloven, hij mag misschien wel zijn eigen omroep beginnen… En dan loopt Angela te roepen dat hij het niet makkelijk heeft! Als er iemand is die niet gediscrimineerd wordt, is het Akwasi wel.

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 12, 2021 19:31
Antwoord op  Tinus Vaag

Jawel. Continu positief gediscrimineerd.

Gast
Piepmuis
januari 12, 2021 14:22

Kunnen we die zwarte schandknaap niet wegpoetsen? Beter nog oplossen? #zwijgaquariumdood

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:56
Antwoord op  Piepmuis

Helemaal mee eens

Gast
Marga.
januari 12, 2021 14:17

Een andere BN’er die zeer kritisch is over Akwasi, is Patty Brard. En dat terwijl er geen grotere racist is dan Patty. Moet zij zonodig weer in het nieuws komen terwijl ze een man van kleur afzeikt.
Zo kan het wel weer Patty.
Terug in je hok!

Gast
Naam email website
januari 12, 2021 14:34
Antwoord op  Marga.

Man van kleur… Haha, wat een debielenterm.

Gast
Paul
januari 12, 2021 14:54
Antwoord op  Naam email website

Man van geur.

Gast
woordkunstenaar
januari 12, 2021 19:33
Antwoord op  Paul

Man van zeur en meur en racistisch voorkeur.

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:56
Antwoord op  Naam email website

Die Zwarte bedoel je toch 😂😂😂😂

Gast
Harry:-D
januari 12, 2021 14:09

Het feit dat mevrouw Groothuizen

in een wanhopige schreeuw om aan-
dacht roept dat ze met onze nationale
volksvijand heult, maakt haar nog
sneuer dan ze altijd al geweest is…

Gast
Paul
januari 12, 2021 14:54
Antwoord op  Harry:-D

Zingen kan ze ook niet.

Gast
J. Bloemheuvel
januari 12, 2021 14:06

Welk zinnig mens neemt nu in vredesnaam A. Groothuizen serieus?
Op een andere wijze is zij net zo irritant als het paarden(ezel)meisje Britt.

Gast
Marq
januari 12, 2021 14:11
Antwoord op  J. Bloemheuvel

Maar niks zo irritant als dat jij bent

Gast
Sander S
januari 12, 2021 14:21
Antwoord op  J. Bloemheuvel

Ze zal ook iets willen zeggen want ze is “woke”, het menske zal het zo slecht niet bedoelen. Lult ook maar wat!

Gast
woordkunstenaar
januari 12, 2021 19:34
Antwoord op  Sander S

Woke. Het nieuwe woord voor extreem racistisch.

Gast
Dream
januari 12, 2021 14:03

Oooooh Britt mag ik je paardje zijn????

Gast
Britt
januari 12, 2021 14:23
Antwoord op  Dream

Probeer het en je krijgt een hengst.

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:58
Antwoord op  Britt

Ik wil die hengst wel zijn

Gast
Zwarte Piet
januari 12, 2021 14:58
Antwoord op  Dream

Tuurlijk mag je dat. Maar daarna mij alles eerlijk delen

Gast
Warung Sweetie
januari 12, 2021 13:59

Met zo een vriend als Akwasi Umbuh Sowada heb je geen vijand nodig.
Wat een Nep-Ghanees!

Gast
Allesweter
januari 12, 2021 13:58

Akwasi, Akwasi.
Had zijn moeder het maar gedaan; een sterilisatie.
Hopelijk was dit het laatste van onze zwarte nazi

Gast
Moeilijk Ventje.
januari 12, 2021 14:20
Antwoord op  Allesweter

Is postuum aborteren nog een optie?

Gast
Hans Kok
januari 12, 2021 14:34
Antwoord op  Moeilijk Ventje.

Valt te proberen 🤪

Gast
ROTTERDAMMER ( de echte)
januari 12, 2021 13:55

Héérlijk die Britt! Recht voor zijn raap ! En verder wil ik géén woord meer over die Akwasimido horen ,trap die vent het land uit én maak geen woord/artikel meer over hem vuil. Allemaal negatieve energie en slechts interessant voor nutteloze verzuurde ouwe dozen als Angela G. en Tanja J.

Gast
hersens
januari 12, 2021 13:46

En weer is het VI inside dat de hardste noten kraakt. Complimenten en ga zo door.
Wat betreft Akwasi, dat is een totaal gestoorde narcistische man met een jezus complex. Hij is tegen het zwakbegaafde aan, volgens mij.

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 12, 2021 19:35
Antwoord op  hersens

Tegen?

Gast
Rick
januari 12, 2021 13:44

Lieve Britt blijf zover mogelijk bij deze onechte mensen vandaan of ze nu wit of zwart zijn ze zijn gevaarlijk

Gast
Onze Vriend Geert
januari 12, 2021 13:41

Wat hij vroeger heeft meegemaakt ?
Niks, of het moet opgroeien in weelde zijn …

Gast
tobias
januari 12, 2021 13:33

Goed gezegd Britt ! Helemaal mee eens.

Gast
Giancarlo
januari 12, 2021 13:30

Naast zichzelf zwart te maken , maakt Akwasi ook zijn omroep zwart. Rare (A)kwas(t)i.

Gast
trudy
januari 12, 2021 13:30

Akwasi wordt door heel Nederland uitgekotst, wat doet hij nog hier?

Gast
Geertje
januari 12, 2021 13:27

Britt for President!

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 13:26

we moeten Akwasie doodzijgen op MC, deze klzak krijgt overal aandacht en juist voer voor de media, die belangrijkere zaken laten liggen

Gast
Robbert
januari 12, 2021 13:24

Dit is gewoon het temperament van dit soort mensen als ze vroeger niet naar moeder luisterden kregen ze klappen.

Gast
A.M.
januari 12, 2021 13:40
Antwoord op  Robbert

Of werden door hun vader afgeranseld met een riem!

Gast
Bram
januari 12, 2021 13:44
Antwoord op  A.M.

Ja alleen vader was nooit thuis.

Gast
Kees klapmongool
januari 12, 2021 13:24

De blanke Nederlanders snapt akwasi gewoon niet wat hij heeft moeten doormaken. Ik pleit daarom ook voor een verplicht cursusje “ inclusiviteit” voor alle witte Nederlanders om zo te leren omgaan en niet neer zo te koop lopen met hun witte privilege.

Gast
Pietje
januari 12, 2021 13:57
Antwoord op  Kees klapmongool

Blank.
Klapmongeaul.

Gast
Kees klapmongool
januari 12, 2021 14:41
Antwoord op  Pietje

Bek

Gast
Tracy
januari 12, 2021 14:35
Antwoord op  Kees klapmongool

Kees je heb gelijk akwasi heeft zoveel mee gemaakt toen hij nog een slaafje was
van al die witte mensen hij had had ze alleen maar nodig om wit geld binnen te harken

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 12, 2021 19:37
Antwoord op  Tracy

blanken…

Gast
Paul
januari 12, 2021 14:58
Antwoord op  Kees klapmongool

Blanke Nederlanders snappen alles. Konden we dat ook maar van zwarte Nederlanders zeggen.
“Niels van Baarlen: “Angela Groothuizen zegt: ‘Ja, het is ook allemaal niet makkelijk wat hij heeft meegemaakt.’ Ja, sorry… Wacht even. Zij zien zijn verleden als een soort excuus om nu maar zo te doen.”
Zijn verleden? Die jongen heeft naar eigen zeggen ‘met een gouden lepel in de mond geleefd’, en was ‘een zondagskind’. Krijgt van een blanke zelfs een Mini cadeau. Is miljonair. Kon gewoon naar school, inclusief studie Toneelschool. Wat heeft hij meegemaakt, anders dan kansen en mazzel

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 13:24

Zet hem op Britt!

Gast
xandertje
januari 12, 2021 13:19

Heel Nederland pakt Akwasi aan en is hem zat, behalve het OM. En het meest rare is nog dat de omroepen hun mond altijd vol hebben van persvrijheid en op het moment dat Akwasi deze belet de omroepen zich angstvallig stil houden terwijl zij stelling moeten nemen en dit aan moeten pakken. Waarom wordt er in OP1 dit onderwerp niet behandeld? En waarom doet de EO of NPO geen aangifte?

Heel Nederland is Akwasi zat. Hij strijdt zogenaamd voor ‘zwart’ maar brengt ‘zwart’ alleen maar in diskrediet.

Gast
Umfufu
januari 12, 2021 14:54
Antwoord op  xandertje

Omdat de pers in de krampen schiet, bang voor het stempel “racisme”

Gast
Karbonade
januari 12, 2021 13:18

Ik hoop dat Kwassie niet te hard wordt aangepakt en dat die n e g erzender van hem uiteindelijk wel doorgaat.
Dat levert namelijk kostelijke tv op. Kwassie en Typhoon die het roerend met elkaar eens zijn over het zielige zw arte r as en dat Nederlanders v e r s c h r i k k e l i j k e mensen zijn.
Af en toe schuiven er nog wat wappies uit de Bijlmer aan.
Zin an!

Gast
geschiedkundige
januari 12, 2021 13:28
Antwoord op  Karbonade

Indedaad een goed koppel, want ook Typhoon heeft slavenhoudersvoorouders, blijkt sinds kort.

Gast
Ingrid
januari 12, 2021 14:22
Antwoord op  geschiedkundige

Ik vind Typhoon een heel ander type dan Akwasi. Vind hem heel sympathiek en ze hebben zeer zeker een punt wat betreft racisme. Lees alleen al de reacties hier. Alleen jammer dat Akwasi zijn opgekropte boosheid en frustratie niet onder controle heeft en dat op een verbaal agressieve manier uit. Keur ik ten zeerste af en dat doet de zaak geen goed en is juist koren op de molen van racisten. Ik vind het heel erg goed dat racisme aan de kaak gesteld wordt. Typhoon doet dit op een heel goede manier. Roept niet op tot geweld of polariseert. Hij doet dit heel rustig en beheerst maar weet wel de vinger op de zere plek te leggen. Wat betreft het slavenhoudersverleden van zijn voorouders, dit is al lang bekend en Typhoon is daar zelf altijd heel open over geweest in interviews. Heb hem er diverse keren over horen vertellen. Dus wat is precies je punt. Typhoon zou een zeer goed boegbeeld zijn voor de blm beweging in de strijd tegen racisme.

Gast
Marijke
januari 12, 2021 14:56
Antwoord op  Ingrid

En voor de verandering is Typhoon wel een goede rapper.

Gast
antropoloog
januari 12, 2021 19:44
Antwoord op  Ingrid

Vrijwel alle Afrikaanse Nederlanders hebben slavenhoudersvoorouders en de meeste blanke Nederlanders hebben die niet. Als zij iedereen die blank is (of hun voorouders) generaliserend blijven beschuldigen zijn ze niet serieus te nemen.

Gast
jan````````````````````````
januari 12, 2021 13:28
Antwoord op  Karbonade

nou juist wel die man is niet goed bij zijn hoofd, en als hij het voor het zeggen zou hebben brak hij alle grachtenpanden af
een paar ja de cel in zou u hem goed doen, of een jaartje in het klooster. kan hij overdenken wat er met zijn eigen mis is

Gast
HalloJumbo
januari 12, 2021 13:14

Voor 488.000 kijkers.

Gast
Dolly Dot
januari 12, 2021 13:05

Groothuizen en Akwasi 1 tip voor jullie,verlaat zo snel mogelijk dit land,ga een setje vormen in Verweggistan win-win situatie,wij zijn van jullie af,Akkie heeft een verlepte zangeres aan de haak en Groothuizen heeft 25 cm zwart ebbenhout tot haar beschikking

Gast
Paul
januari 12, 2021 13:01

“Niels van Baarlen: “Angela Groothuizen zegt: ‘Ja, het is ook allemaal niet makkelijk wat hij heeft meegemaakt.’ Ja, sorry… Wacht even. Zij zien zijn verleden als een soort excuus om nu maar zo te doen.”
Zijn verleden? Die jongen heeft naar eigen zeggen ‘met een gouden lepel in de mond geleefd’, en was ‘een zondagskind’. Krijgt van een blanke zelfs een Mini cadeau. Is miljonair. Kon gewoon naar school, inclusief studie Toneelschool. Wat heeft hij meegemaakt, anders dan kansen en mazzel?

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Paul
Gast
anthonia
januari 12, 2021 14:52
Antwoord op  Paul

dat constante o wat is hij of zijn zij zielig, dat komt mij mijn keel uit,alsof dat een vrijbrief is voor puur crimineel gedrag,en dat wij in ons land een openbaar ministerie hebben die iedereen aanpakt behalve zielige mensen als akwasi,kzop,veilige landers hele nare jongeren.is een groot schandaal het enige wat dit openbaar ministerie afroept is dat mensen het heft in eigen hand nemen,want zoals het nu gaat!is heel misdadig fout! en zijn velen er klaar mee!!!

Gast
Dries Roel Vink
januari 12, 2021 12:55

Akwai is een enorme, met zichzelf ingenomen, droplul! Deze enorme zwarte lul stamt af van een Ghanese slavendrijversfamilie en komt met zijn agressieve gedrag vast en zeker beter tot zijn recht in een of andere bananenrepubliek! En neem aub Tanja Jess en Angela Groothuizen meteen mee!

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Dries Roel Vink
Gast
Zoloto
januari 12, 2021 13:03
Antwoord op  Dries Roel Vink

Deze enorme zwarte lul (figuurlijk) heeft ook een enorme zwarte lul (letterlijk). Daar lopen de dames Groothuizen en Jess de gehele dag over te soppen.

Gast
gtstfites
januari 12, 2021 12:54

Britt is een topper

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 12, 2021 12:54

In dit arme land is de mening van nitwit Britt net zo belangrijk als die van een Nobelprijswinnaar. Iedereen een podium, ieder een mening. Ik kan dit niet meer aan.

Gast
Paul
januari 12, 2021 13:02

Of die van Akwasi?

Gast
Koen
januari 12, 2021 13:07

Nou ik luister liever naar de mening van Britt dan naar die van agressieveling Akwasi.

Gast
echte woordenkunstenaar
januari 12, 2021 13:31
Antwoord op  Koen

Akwasi heeft geen mening. Alleen denkende mensen kunnen een mening hebben.

Gast
saperdeflap
januari 12, 2021 13:25

Doe ons een plezier, ga weg of stap er uit!

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 12, 2021 13:39

jullie willen de waarheid niet horen. Jammer.

Gast
Koen
januari 12, 2021 12:52

Yep, al-le-maal op cursus, zo kan je toch niet over kleurlingen praten. Ene Nan van Houte zou wel raad met jullie weten. #zucht #pfff #hethoudnietop

Gast
logicus
januari 12, 2021 13:32
Antwoord op  Koen

..zo kun je niet over gekleurderen praten….

Gast
Koen
januari 12, 2021 14:21
Antwoord op  logicus

#zucht #pfff :-)

Gast
deug niet
januari 12, 2021 12:47

voetbal inside of media inside waar deed ze de uitspraak ik denk het laatste…..

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen