‘Peter van der Vorst ergert zich dood aan Frank en Rogier’

Peter van der Vorst ergert zich dood aan zijn ruziënde tv-duo Frank Jansen en Rogier Smit. Hij vreest dat hun geloofwaardigheid in het geding is gekomen. Dat zegt een insider tegen het weekblad Privé.

Frank & Rogier, Peter van der Vorst © Michel Schnater / Roland J. Reijnders

Frank en Rogier hebben de afgelopen maanden op vreselijk ordinaire wijze een huwelijksruzie uitgevochten via de media. RTL 4 wil niet bekendstaan als een of andere campingzender, dus met dit gedrag zijn ze in de top alles behalve blij. Frank, de senior van de twee, wil nu scheiden, maar wél door als duo. Maar wil RTL dat wel?

400.000 euro

Het is voor Frank altijd een droom geweest om een tv-carrière te hebben, maar de roem is uitgerekend Rogier naar het hoofd gestegen, meent hij. Dat Frank wél door wil als tv duo, is niet zo gek, omdat de heren 400.000 euro per jaar cashen bij hun kersverse werkgever. De vraag is echter of RTL mogelijk grond heeft om dit contract te ontbinden.

Het is evident dat de Frank en Rogier ná hun ordinaire ruzie niet meer de Frank en Rogier zijn die door RTL zijn binnengehaald. Eind vorige maand gingen de twee op gesprek bij RTL’s tv-baas Peter van der Vorst en het lijkt er volgens de Privé op dat hun tv-carrière nu op losse schroeven staat.

Peter geïrriteerd

Peter van der Vorst zou het tweetal hebben laten weten dat het nog lang niet zeker is dat er een vervolg komt op hun programma Frank & Rogier Checken In. Maar, zo zegt een tv-insider: “Naar buiten toe zal men bij RTL niet snel en gemakkelijk toegeven dat er rekening wordt gehouden met het einde van Frank en Rogier.”

Achter de schermen is Peter echter ‘not amused’, weet deze bron. “Peter van der Vorst was vriendelijk, maar maakte er geen geheim van dat hij geïrriteerd is over al het gedoe. Hij was ook van mening dat door het gekibbel en het geruzie hun geloofwaardigheid in het geding is gekomen.”

Kater

De ingewijde: “Hij wil pas na de jaarwisseling knopen doorhakken. Dat is zowel Frank als Rogier koud op zijn dak gevallen. Het lijkt mij niet vreemd dat zij na afloop met een kater naar huis zijn gereden.”

52 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
december 5, 2020 15:48

Boulevard is met iedereen die er nu achter de desk staan en ervoor zitten, helemaal niks, kijk al maanden niet meer! 🧐😥😖😝

Gast
teuntje
december 5, 2020 13:18

Donder Nikkie Plassen eruit die trut zitdaarmaar te zitten met haar benen wijd kanbeter achter het raam gaan zitten de muts

Gast
mrGer
december 5, 2020 10:09

Flikker die Rogier er uit, nagemaakte mafferd en ga door met Frank.
Hij weet en kan genoeg, hij kan zelf toch wel hulpje uitnodigen nog.

Gast
E.J
december 5, 2020 09:34

Hak de knoop door Peter! Ook Bridget Maasland eruit. Doet RTL geen goed!

Gast
Bart
december 5, 2020 11:03
Antwoord op  E.J

Helemaal mee eens! Deze 2 heren, Bridget Maasland en Rob Goossens. Zo gauw mogelijk mee kappen want deze personen doen RTL meer slecht dan goed.

Gast
Harry:-D
december 5, 2020 00:01

DUOLOOG

*Ik wil geen campingzender
zijn; dan zijn we net SBS-6.
***Nee, dat zeg ik ook niet.
Ik zeg alleen dat Frank mij
uit de tent heeft gelokt
*O, uit een friettent?
***Wat nou, friettent? Luister,
gast… Ik kan dat programma
toch ook zonder Frank presen-
teren? Zo goed was hij nou ook
weer niet. Hij is gewoon te oud…
*Je bedoelt dat je dan in je eentje
het presentatieduo wil zijn?
***Ja. Dan kan ik… O, ogenblikje,
Peter, er komt een lijntje tussen-
door. Even blijven hangen, hè…
*Houd het kort, ik heb…
***Ben ik weer
*Nou al? Dat is snel.
***Ja, dat spul moet je in één
keer opsnuiven anders gaat het
effect verloren. Maar eh…
*Luister, Rogier, ik denk er nog
over en dan hoor je het wel
***Ja. En anders heb ik nog
een ander goed idee voor mij
*Een format bedoel je?
***Ja. Zoiets als Op 1
*Op 1? Dat is een talkshow.
Wil jij een talkshow?
***Ja. Of iets anders dat door
een duo gepresenteerd wordt.
Ik heb nu bewezen dat daar
mijn kracht ligt, in een duo.
Maar dan dus wel alleen, hè.
Zonder Frank lijkt me beter.
*Prima. Ik eh… Je hoort nog
van me. Sterkte verder.
***Doen we! Hoi. Hoi…

Gast
mrGer
december 5, 2020 10:10
Antwoord op  Harry:-D

wat een bij elkaar geraapte onzin is dit zeg

Gast
Pffff
december 5, 2020 10:39
Antwoord op  Harry:-D

Meervoudige persoonlijkheidsstoornis?

Gast
Diklip
december 4, 2020 23:48

Dat hele progranna was gewoon een soort B versie van dat programma vd Meilandjes in mijn ogen.

En waarom wisselen ze Rogier niet in voor Rene le Blanc en zetten ze Rogier niet op de plek van Rene le Blanc?

Gast
IQ65
december 5, 2020 08:34
Antwoord op  Diklip

Ik zal proberen het uit te leggen..
Als ze Rogier niet inwisselen voor Rene de Wit dan blijft de vraag voor wie ze hem inwisselen.
Als ze Rogier niet op de plek van René de Wit zetten dan presenteert René de Wit de Op Volle Toeren parodie.

Dan blijft alles bij het oude.
Snap je?

Gast
Murd
december 4, 2020 21:58

Wanneer komt er weer eens een artikel over Rene le Blanc en dan bedoel ik DE Rene le Blanc he!!!!

Gast
Zendermanegement Werktitels
december 5, 2020 08:38
Antwoord op  Murd

René de Wit gaat die parodie van Op Volle Toeren presenteren. SBS is nu op zoek in de instellingen naar de juiste Josti’s om het feest compleet te maken.

Nog even geduld.
Het wordt beslist een succes!
Bedankt voor je reactie en graag tot ziens.
De redactie

Gast
Jona
december 5, 2020 12:00
Antwoord op  Murd

Wie is die René?

Gast
Ilona vonk
december 4, 2020 21:35

Peter ergert zich vooral aan Rogier denk ik…. Frank doet/zegt niet veel in de media.

Hij kan ze toch ontslaan op basis van dat zij het imago van de zender geen goed doen? En dat het haast onwerkbaar was bij Checken In?

Gast
Annette
december 4, 2020 21:22

Wissel die gekke Rogier in voor Maik de Boer, volgens mij een heel leuk setje…Frank & Maik op pad…

Gast
Pieter
december 5, 2020 08:39
Antwoord op  Annette

Lijkt me ook vreselijk.
Wat een slechte smaak heb jij.
Zin om af te spreken?

Gast
Jona
december 5, 2020 12:02
Antwoord op  Annette

Goed idee al word dit in door de media volgens mij erger gemaakt dan het is,laat ze gewoon met rust stelletje onrustzaaiers.

Gast
Danny
december 4, 2020 21:18

Goed gedaan Peter om ze weg te roven bij SBS nu zie je wat er van komt.

Gast
teuntje
december 5, 2020 13:20
Antwoord op  Danny

Allebei weg was toch vreselijke TV die trekpop Rogier aapte alles na wat Frank zei ja goed ook leuk ja goed ook leuk mooi ja mooi niet mooi nee niet mooi vreselijk

Gast
Anna
december 4, 2020 19:51

Laat de mensen hopelijk komt het goed. Van mij mogen ze terugkomen.ik mag ze beiden heel graag

Gast
Ali B
december 4, 2020 18:38

Het maakt mij geen flikker uit, ik kijk toch alleen maar programma’s met ❤️mijzelf weet je

Gast
Greet
december 4, 2020 18:29

Stoppen!Rogier is de weg kwijt en Frank alleen is saai.

Gast
Blinde Herdershond
december 4, 2020 18:01

Godallejezus echt he!? De grammatica van de stukjesschrijvers hier is erger dan dat van de reaguurders.

Gast
Xavier
december 4, 2020 18:31
Antwoord op  Blinde Herdershond

Tis er maar 1 hoor.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:23
Antwoord op  Blinde Herdershond

Reagluurders😜

Gast
Karla
december 4, 2020 21:34
Antwoord op  Blinde Herdershond

dan DIE van de reaguurders…..nadenken voor je iets neerzet mag best hoor

Gast
Diklip
december 4, 2020 23:48
Antwoord op  Karla

Ok Boomer..

Gast
Misutoria
december 4, 2020 17:59

Ik vind het echt sneu voor Frank, want dat lijkt me een hele schappelijke normale aardige man.

Gast
Bart
december 4, 2020 17:58

Lekker kappen met dit duo. Inderdaad niet meer geloofwaardig na al dat geruzie.

Gast
Rianne
december 4, 2020 17:56

Dat dacht ik ook…haha…ik denk dat ik op school heb geleerd….uitgevochten.

Gast
Mick
december 4, 2020 17:32

Frank terug naar SBS6 Rogier op het tv-kerkhof.

Gast
Bastiaan
december 4, 2020 17:15

RTL 4 , de achterbuurt van de TV zenders

Gast
COkijkers
december 4, 2020 17:50
Antwoord op  Bastiaan

Nee jij trekt volle zalen, SBS/Talpa is de achterbuurt van de TV zenders

Gast
Gerben
december 4, 2020 17:03

RTL is de campingzender van Nederland. Noem me 1 programma wat te pruimen is?

Gast
COkijkers
december 4, 2020 17:51
Antwoord op  Gerben

Nee jij vergist je echt, SBS/Talpa is de Camping zender van Nederland. Altijd al geweest en zal ook met John de Molusconi niet veranderen

Gast
Donald
december 4, 2020 17:02

Je hebt een thuisgevecht en een uitgevecht, net als met voetbal.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:24
Antwoord op  Donald

Uhhh🤔 net als zout en peper stelletje?

Gast
Donald
december 4, 2020 16:57

Wij ergeren ons dood aan RTL4 en de NPO maar kunnen ze niet uit het Ziggo zenderaanbod gooien of vervangen met bijvoorbeeld ITV.

Gast
COkijkers
december 4, 2020 17:52
Antwoord op  Donald

Kijk je toch lekker naar Troepzender Talpa

Gast
Black Panther
december 4, 2020 16:22

Ach ja RTL wil status hebben maar geeft wel een podium aan die liegende drugsdealende wannabe actrice, crimineel Dave Roelvink, campingsnol Bridget Maasland en NSB-er Arie B.
En ze melken de dood van Nicky Verstappen uit om vervolgens de zus van Roethof die het prima vond dat er reclame gemaakt werd voor haar nieuwe omroep tijdens een gesprek over Nicky kreeg ook weer een kritiekloos podium bij Beau.

Rtl is erger dan een campingzender

Gast
COkijkers
december 4, 2020 17:53
Antwoord op  Black Panther

En jij dan ? whaaa heeft john de mol je iets beloofd om zulke onzin te schrijven

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:27
Antwoord op  COkijkers

Ws een rookworst beloofd vd Hema, langzaam opwarmen, anders kans dat die knapt😜

Gast
Onji
december 4, 2020 21:31
Antwoord op  COkijkers

Ik erger me dood aan CO

Gast
Gezond Verstand
december 4, 2020 16:12

Wie o Wie Ergert Zich Niet Dood Aan Frank En Rogier??
Wie?

Gast
M. Kreukhoven
december 4, 2020 16:10

3 valse nichten, Ik Vond het soms ook wel tenenkrommend die ruzies in hun b&b Programma. Vond het sneu voor Frank, die tirades. Maar ja RTL Duitsland leeft van Leedvermaak!!!

Gast
Tjongejonge
december 4, 2020 17:02
Antwoord op  M. Kreukhoven

Hoe zien ‘echte nichten’ er dan uit?

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:29
Antwoord op  Tjongejonge

Heb he even… Albert Verlinden, Paul de Leeuw, Fred v Leer, allemaal narcistische zeikers met borderline dramatiek.

Gast
Tjongejonge
december 4, 2020 23:14
Antwoord op  Wipneus

Ja, dat zijn valse nichten.

Gast
Ik ben mezelf
december 4, 2020 16:07

Eerst binnen halen en dan klagen. Vreemde volgorde!
Juiste volgorde: Eerst onderzoeken, dan binnenhalen . Daarna valt er weinig te klagen.

Eigen schuld ……

Talpa is wijzer dan de snolletjes bij RTL.

Gast
Laura herself
december 4, 2020 16:17
Antwoord op  Ik ben mezelf

RTL staat hier helemaal buiten, hebben die twee Rogier en Frank aan zichzelf te danken, maar jij haalt RTL er weer bij

Gast
Ernestine
december 4, 2020 16:56
Antwoord op  Ik ben mezelf

Die valse ES van Talpa is hiermee begonnen in zijn ranzige programma shownieuws en in zijn roddelkrant. Past bij de campingzender Talpa, beetje slecht verliezers! Dan kun je zus Linda met Mark Rutte as zondag programeren maar het blijft een pulpzender, en gezellig dat het wordt! Bah

Gast
trudy
december 4, 2020 16:02

Goed zo Peter, geen podium meer geven aan die coke snuivende Rogier.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen