Ka-ching: nieuwe tanden Martien Meiland kostten 20.000 euro

Martien Meiland heeft maar liefst 20.000 euro uitgegeven aan zijn nieuwe tanden, een jaarinkomen voor mensen die het minimumloon verdienen. Dat onthult dochter Maxime Meiland in weekblad Privé.

Martien Meiland © William Rutten

De koning van SBS 6 shinet momenteel van de buis af met zijn perfecte gebit, maar dat is niet altijd zo geweest. “Die stonden vroeger echt schots en scheef omdat hij nooit een beugel had gedragen. Echt geen gezicht. Op een dag was hij er klaar me een zei hij tegen mama: ‘Ik wil mijn tanden laten doen, maar ik wil ook een zwembad’”, zegt Maxime.

Kiezen

Martien Martien was destijds nog niet zo steenrijk als nu, dus er moest een keuze gemaakt worden. “Daarop koos hij toch maar voor nieuwe tanden a 20.000 euro, waarna hij opnieuw over dat zwembad begon. Blijkbaar had mijn moeder destijds geen ruggengraat, want ook dat is er daarna gekomen.”

De Meilandjes hebben totaal geen moeite met cosmetische ingrepen. Zelf heeft Maxime haar neus laten verbouwen. “Ik had als kind een enorme Meiland-neus, zoals Montana dat ook heeft. Op mijn zeventiende begon ik me er ineens aan te ergeren en wilde ik er iets aan laten doen.” Zo geschiedde: maandenlang bleef Maxime binnen om te herstellen.

Opgespoten lippen

Het gaat inmiddels zé ver dat de Meilandjes nu overal botox en fillers in zien. Zelfs de nieuwe vriend van Maxime, cameraman Leroy Molkenboer, werd verdacht.

Leroy: “Vrij in het begin vroeg Martien bijvoorbeeld al of ik mijn lippen had laten opspuiten. Ik kan je zeggen: dat is niet het geval.”

Maxime: “Papa denkt altijd dat als iets mooi is, het dan wel nep móet zijn.”

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
teuntje
december 5, 2020 13:43

Ze zijn helemaal nep die Familie was al te zien dat die giller Maxime een andere neus had en opgespoten lippen ze zijn vals fake en gooien wel een ander voor de bus zoals Caroline Nadege en Zus en Zwager zijn op hun retour superdomme Martien de nkt dat ie het gemaakt heeft whaaaaaaaa meestal hebben alcoholisten dat Hi weet echt niks zegt alles fout en gaat om 12 uur al aan de alcohol valse vrucht

Gast
@teuntje
december 5, 2020 17:41
Antwoord op  teuntje

Jij weet er wel erg veel van, Teuntje. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij een vaste fan bent. Geef het maar toe, je bent tot over je oren verliefd op Martien, anders zou je niet zo neerbuigend tegenover je aanstaande familie doen. Schaam je, oetlul. Of heb je ze niet allemaal op een rijtje en word je na het weekend weer opgehaald en teruggebracht naar de plek waar ze je vanmorgen hebben losgelaten, jij stiekeme aarsbaggeraar.

Gast
Oma den A
december 5, 2020 10:34

Wanneer houdt het eens op met deze nitwit. Kots van die dweillandjes. Zegt veel over de trieste gesteldheid van Nl

Gast
Tobias
december 5, 2020 00:45

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Gast
Tosje van Rillen
december 4, 2020 23:03

Martine Meinland moet zich laten ombouwen tot vogel of vrouw. Wat een ellendig stuk vreten is deze misselijk makende griezel toch. Dank.

Gast
teuntje
december 5, 2020 13:45
Antwoord op  Tosje van Rillen

whaaaaaaaaaa ja vogel hij lijkt op een REIGER

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:42

Het moesten de witter dan witste tanden worden schreef hij in zijn boek.
Lijkt gerard joling wel. Dave roelvink.
Huh was dat daar bij dat huis een bliksem in de nacht👿, nee volgens mij ging martiem voorbij.🍷

Gast
Pffff
december 5, 2020 10:43
Antwoord op  Wipneus

Proost.

Gast
Tycho Graagnat
december 4, 2020 17:35

En dat noemen ze mooi???
Kitch.
Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

En 20.000 is met zijn huidige contract bij SBS en de biografie die Jan Dijkgraaf schreef over hem peanuts.
De biografie Martien genaamd verkoopt als een tierelier.
Pensioenvoorziening noemen beide heren, Dijkgraaf en Meiland het al.
Ik snap er niets van. Wie koopt zo’n (slim in de markt gezet voor de feestadagen) boek???

Gast
Klaasje
december 4, 2020 17:27

Tip voor andere bn’ers die dit overwegen: neem niet de witste tint.

Gast
robert
december 4, 2020 17:02

Wat jammer is dat al die nieuwe rijken geen smaak hebben en het witter dan wit maken. Alsof dat vet cool is. Je laat er mee zien dat je platte aap bent.

Gast
links- of rechtsom
december 4, 2020 16:38

Oeps, ik dacht even dat het een foto van Ellen DeGeneres was… foutje… (maar Meiland is sowieso één grote fout)

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
december 4, 2020 22:19
Antwoord op  links- of rechtsom

Ellen DeGenerate ook.

Gast
Frans.D
december 4, 2020 16:21

Maar hoe is het met zijn erecties.

Gast
Wipneus
december 4, 2020 21:44
Antwoord op  Frans.D

Die zijn ook wit, maar niet witter dan wit, als je rode wijn drinkt, proost 🍷

Gast
teuntje
december 5, 2020 13:46
Antwoord op  Frans.D

hihi heeft ie niet hij kan beter zn hele kop verbouwen

Gast
Help
december 4, 2020 16:15

En dat voor een kunstgebit ?
O ? Jurgen van den Berg (Radio1) ? Plak je nu je gebit wel vast ?
Het is niet aan te horen.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
december 4, 2020 22:20
Antwoord op  Help

Dan hebben we het nog niet eens gehad over die snedig bedoelde opmerkingen bij het begin van zijn radioprogramma.

Gast
Halfvolle melk
december 4, 2020 16:09

De foto hierboven is een regelrechte belediging aan het adres van de korenhamster.

Gast
Koos
december 4, 2020 16:46
Antwoord op  Halfvolle melk

Hahaha

Gast
Ed, het sprekend paard
december 4, 2020 16:08

Tuurlijk joh, 20.000. Geloof je het zelf?
Wat dan wel weer geloofwaardig is is dat zo’n lichtgevend karakterloos paardengebit uiteindelijk iets meer dan 20.000 gaat kosten aan reparatiekosten door afbrokkelende stukjes en het echte gebit dat gaat rotten binnenin en vanonder binnen no time.
Eens zien of er dan nog wat te lachen valt met je stinkende grafmuil.
Nou, succes ermee!

Gast
Frans
december 4, 2020 15:56

Wat een nieuwsgaring. Gelukkig hoef ik het niet te betalen ???

Gast
Harry:-D
december 4, 2020 15:54

En dat oog?

Heeft-ie dat ook in Turkije laten
knutselen? Dan nu alleen z’n
stembandjes nog en even naar
een Turkse kwabsalon voor
het pimpen van z’n denkver-
mogen. Vraag ik me alleen
nog af welke zender ’t straks
allemaal uit gaat zenden…

Gast
Wijnliefhebber
december 4, 2020 15:48

Asjeblieft laten we Nederland redden van dit soort ellende

Gast
oma
december 4, 2020 15:56
Antwoord op  Wijnliefhebber

Nee juist niet. Dit is goed voor de economie. Als iedereen met poen nou hun lijf gaan aanpassen kunnen we de zorg hiermee weer een stukje financieren.

Gast
Jan de 💩
december 4, 2020 15:46

Enge man .

Gast
Tjaad
december 4, 2020 15:32

Enorme neus? Zijn ze Joods?

Gast
Nathan
december 4, 2020 15:46
Antwoord op  Tjaad

Nee Turks nou goed

Gast
teuntje
december 5, 2020 13:46
Antwoord op  Nathan

whaaaaaaaa

Gast
Koos
december 4, 2020 16:47
Antwoord op  Tjaad

Ja

Gast
M. Kreukhoven
december 4, 2020 15:25

Een hollywoodsmile a la Gerard Joling, Martien Meiland, Gordon etc… Is niet bepaald normaal. Kijk naar de foto zo’n uitgeleefd kop met zulke grote wit balken in de tandvlees, echt afschuwelijk, er zijn geen andere woorden voor, AFSCHUWELIJK!!!!

Gast
Der letzte Schrei
december 4, 2020 15:53
Antwoord op  M. Kreukhoven

Typische reactie van een ama die tijdens het inburgeringsexamen alles bij elkaar gespiekt heeft en zich hier gemakshalve onder de naam van het pleeggezin aanmeldt. Chapeau … Not.

Gast
Marietje
december 4, 2020 15:21

Wordt die man en die dochter van hem nou nooit eens “Media-moe?” Goeiekanonnen zeg…ik zou willen dat er eens wat word geschreven waar we allemaal wat aan hebben of vrolijk van worden….zal mij trouwens benieuwen hoe lang Leroy het uithoud met *hoe heet ze nou ook alweer*

Gast
Paige Turner
december 4, 2020 15:21

Eerlijk Martien om daar niet over te liegen.

Al die botox smoelen die er over liegen. Brrrrr

Gast
Luister
december 4, 2020 15:20

Martien Meiland? KWAL!

Gast
Mark
december 4, 2020 15:15

Gisteren ging het bij dat programma over de jaren 90 van NPO 3 ook over cosmetische chirurgie en tattoo’s/piercings, alwaar Bridget uit de doeken deed wat ze allemaal gedaan heeft: piercings en tattoo’s op de gekste plaatsen (dus die je normaal niet ziet), borstvergrotingen en borstverkleiningen. Botox en tattoo-wenkbrauwen. Er kwam geen eind aan.

Gast
Petty
december 4, 2020 15:13

Mijn dildo met vocht kostte €20.000

Gast
Koos
december 4, 2020 16:48
Antwoord op  Petty

Een koopje Pat!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen