Sylvie Meis in zee met Aldi, Privé voorspelt einde carrière

Het gezaghebbende tijdschrift Privé sorteert voor op het einde van Sylvie Meis’ carrière nu ze in zee is gegaan met de ietwat armoedige supermarktketen Aldi. Dat is te lezen in de kiosk.

Sylvie Meis Beeld: Aldi

Sylvie Meis is een samenwerking aangegaan met de Aldi om het imago van de supermarktketen op te vijzelen. Na Duitsland ligt haar speciale Aldi-lingerie vanaf 9 december ook in de Nederlandse schappen. Tezamen met de nieuwe tv-reclamecampagne moet Sylvie het marktaandeel van de supermarktketen een boost geven.

Sylvie in zee met sukkeltje

De Privé lijkt Sylvie Meis te hebben opgegeven. ‘Ziet Sylvie einde van haar carrière naderen?’, kopt het blad groot. Het blad wijst erop dat Aldi een ‘goedkoop imago’ heeft en ‘het sukkeltje onder de supermarkten’ is. “Nog even en haar lingerie en negligés liggen voor zo’n tien euro uitgestald tussen de kiloknallers en diepvriespizza’s.”

Het is echt een heel foute zet, denken de kenners op de Privé-redactie. “Ziet Sylvie het einde van haar carrière naderen en maakt het daarom niet meer uit dat zij haar naam en exclusieve reputatie te grabbel gooit? Begeeft Sylvie zich niet op glad ijs door straks voor een tientje in de troosteloze schappen van de Aldi te liggen?”

Verbazingwekkend

Het blad van Evert Santegoeds heeft ook even gepeild wat imagodeskundige Zabeth van Veen ervan vindt en die is ook behoorlijk van slag. “Ik ben redelijk verbaasd over de samenwerking. Sylvie heeft zich jarenlang geprofileerd als iemand die zich omringt met luxe”, zegt ze. “Waarom ga je dan in zee met een goedkope prijsvechter?”

Zabeth begrijpt het van de Aldi heel erg goed dat ze willen samenwerken met Sylvie, maar van de diva begrijpt ze niets. “What’s in it for Sylvie?”, vraagt ze zich af.

Een paar miljoen euro misschien? Het moeten er volgens Zabeth dan wel minimaal acht zijn. “Voor een half miljoen euro zal ze niet overstag zijn gegaan, maar als ze er acht miljoen euro mee kan binnen harken, maakt het ook niet uit als haar imperium in elkaar stort, want dan is ze toch al binnen.”

Ageshaming

Tot slot maakt Privé zich nog schuldig aan een partijtje ordinaire ageshaming. Het blad wijst erop dat Sylvie 42 jaar is en dus al bijna achter de geraniums moet gaan zitten. “Het feit dat Sylvie met 42 jaar op de klok niet meer de allerjongste is, zeker niet in haar vakgebied, draagt ook nog eens bij aan de daling van haar marktwaarde.”

Nu haar carrière eindigt, kan Sylvie misschien inderdaad maar beter pakken wat ze pakken kan, aldus de Privé.

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen