Sylvie Meis in zee met Aldi, Privé voorspelt einde carrière

Het gezaghebbende tijdschrift Privé sorteert voor op het einde van Sylvie Meis’ carrière nu ze in zee is gegaan met de ietwat armoedige supermarktketen Aldi. Dat is te lezen in de kiosk.

Sylvie Meis Beeld: Aldi

Sylvie Meis is een samenwerking aangegaan met de Aldi om het imago van de supermarktketen op te vijzelen. Na Duitsland ligt haar speciale Aldi-lingerie vanaf 9 december ook in de Nederlandse schappen. Tezamen met de nieuwe tv-reclamecampagne moet Sylvie het marktaandeel van de supermarktketen een boost geven.

Sylvie in zee met sukkeltje

De Privé lijkt Sylvie Meis te hebben opgegeven. ‘Ziet Sylvie einde van haar carrière naderen?’, kopt het blad groot. Het blad wijst erop dat Aldi een ‘goedkoop imago’ heeft en ‘het sukkeltje onder de supermarkten’ is. “Nog even en haar lingerie en negligés liggen voor zo’n tien euro uitgestald tussen de kiloknallers en diepvriespizza’s.”

Het is echt een heel foute zet, denken de kenners op de Privé-redactie. “Ziet Sylvie het einde van haar carrière naderen en maakt het daarom niet meer uit dat zij haar naam en exclusieve reputatie te grabbel gooit? Begeeft Sylvie zich niet op glad ijs door straks voor een tientje in de troosteloze schappen van de Aldi te liggen?”

Verbazingwekkend

Het blad van Evert Santegoeds heeft ook even gepeild wat imagodeskundige Zabeth van Veen ervan vindt en die is ook behoorlijk van slag. “Ik ben redelijk verbaasd over de samenwerking. Sylvie heeft zich jarenlang geprofileerd als iemand die zich omringt met luxe”, zegt ze. “Waarom ga je dan in zee met een goedkope prijsvechter?”

Zabeth begrijpt het van de Aldi heel erg goed dat ze willen samenwerken met Sylvie, maar van de diva begrijpt ze niets. “What’s in it for Sylvie?”, vraagt ze zich af.

Een paar miljoen euro misschien? Het moeten er volgens Zabeth dan wel minimaal acht zijn. “Voor een half miljoen euro zal ze niet overstag zijn gegaan, maar als ze er acht miljoen euro mee kan binnen harken, maakt het ook niet uit als haar imperium in elkaar stort, want dan is ze toch al binnen.”

Ageshaming

Tot slot maakt Privé zich nog schuldig aan een partijtje ordinaire ageshaming. Het blad wijst erop dat Sylvie 42 jaar is en dus al bijna achter de geraniums moet gaan zitten. “Het feit dat Sylvie met 42 jaar op de klok niet meer de allerjongste is, zeker niet in haar vakgebied, draagt ook nog eens bij aan de daling van haar marktwaarde.”

Nu haar carrière eindigt, kan Sylvie misschien inderdaad maar beter pakken wat ze pakken kan, aldus de Privé.

72 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dino-saurus
november 16, 2020 23:54

Ik denk dat veel BN-ers jaloers zijn op de Discount Diva, zeker in corona-tijd.

Prive vindt de Aldi een goedkoop imago hebben. Dat heet in goed Amsterdams een gotspe.

Misschien kan de ‘imagodeskundige’ ook een oordeel geven over Prive. Een blad dat alleen nog bij de kapper wordt gelezen en verder vooral vulling is voor de leesportefeuille kan wel een advies gebruiken.

Gast
Harry
november 16, 2020 20:20

Einde carriere? Die kan toch gewoon weer Pokemon Flippo Update presenteren?

Gast
ulenberg
november 16, 2020 20:29
Antwoord op  Harry

pokemon-flippo’s passen prima bij de aldi, desnoods in de chips-zakken.

de sinterklaas-chips van de aldi is overheerlijk.

Gast
Rick
november 16, 2020 16:59

Niet eens met Privé want geld is geld mensen, dus 8 million is toch veel geld en dan ik neem aan dat Sylvie niet dom is en best wel weet wat ze doet.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Rick
Gast
Sjrauby
november 16, 2020 15:57

Waar bij Aldi nord of zuid?
Dan kan ze frikadellen aan de man brengen.

Gast
LISA
november 16, 2020 15:40

Heel grappig dat privé alles zo goed weet. Haar collectie kwam vandaag in de winkels, binnen 3 uur overal uitverkocht. Zie ik jullie niet doen met dat achterlijke gelul van jullie.

Gast
joost
november 16, 2020 13:02

Wij gaan nooit bij de Aldi en Meijs is “zum kotschen”.

Gast
Jantien Visser
november 16, 2020 10:51

Niks mis met een Aldi en een Lidl. Daar krijg je waar voor je geld. En Silvie heeft groot gelijk om hier haar naam aan te verlenen. Wat is daar mis mee? En wordt echt wel goed betaald. Go girl!!!
Volgens mij in het blad Privé wel aan het afglijden, daarentegen. Wat een kinnesinne

Gast
Pino
november 16, 2020 10:07

Voor de meeste reaguurders hier eindelijk de kans om aan een slipje van Sylvie Meis te ruiken. …

Gast
Frans.D
november 16, 2020 09:59
  1. Omdat ze toch wel als veel gebruikt mag worden gezien had ze beter wat bij de kringloopwinkels kunnen gaan doen
Gast
Corrector
november 16, 2020 09:28

De Aldi, dat in zijn in tweeën gedeelde eentje bijna groter is dan het fusiebedrijf Ahold-Delhaize, is geen kleintje. Daar is het prima zaken mee doen.

Gast
Tracy
november 16, 2020 08:04

Wat een slap gelul hier van sommigen schrijvers over sylvie Meis
zijn ze jaloers ik las dat ze dom was en llka schreef goedkopen snol
waar haal iedereen het lef vandaan
llka is dat jaloezie jij ben meer voor schuinsmarcheerder Rafaël haar zielige ex

Gast
Ome Cor
november 16, 2020 09:30
Antwoord op  Tracy

En nou even in begrijpelijk Nederlands svp?

Gast
Humberto de Huishond
november 16, 2020 07:40

Lekker, lekker, lekker!!!

Gast
mrGer
november 16, 2020 05:59

Zelfde als je boek bij het Kruidvat.

Gast
Umfufu
november 15, 2020 23:04

” ….. ietwat armoedige supermarktketen” ?????

Blijf dat vooral denken.
Sylvie loopt binnen, maar goed.

Gast
Vincent
november 15, 2020 22:56

Draag je zo een BH?

Gast
Ome Cor
november 16, 2020 09:32
Antwoord op  Vincent

Nee joh, dat is maandverband.

Gast
Stanislav
november 15, 2020 22:04

Het is omdat Aldi fijn wcpapier heeft anders zou ik mijn reet met een Privé afvegen.

Gast
M Stam
november 16, 2020 07:34
Antwoord op  Stanislav

Goed gezegd

Gast
Sap de Aardwortel
november 15, 2020 21:49

Aldi heeft lekkere augurken.

Gast
Piet Pannelap
november 15, 2020 21:43

Desondanks ze een control bitch is, blijft ze een bloedlekker mokkel die Meis.

Gast
Piet Lut
november 15, 2020 21:23

Zo armoedig is de Aldi inmiddels niet meer. Het probleem zit ‘m vooral in Meisje Silvie zelf en de types die haar een platform geven. Sil krijgt het iedere dag voor elkaar om met absolute leegte en nixigheid in de publiciteit te komen. Je kunt nog beter ruis en / of testbeeld uitzenden. Maar nee hoor… weer een leeg verhaal publiceren want we moeten een ‘itempie’ vullen. Hebben jullie dan niets geleerd van ‘voorloper’ Monique Sluyter jaren geleden? Dat was ook zo’n nixpoes.

Gast
Kusmnklot’n
november 15, 2020 20:55

De aldi het sukkeltje van de supermarkten noemen…. ha ha right…

Aldi doet het beter qua omzet per artikel als de AH en menig ander supermarkt keten…

Echt weer een uitspraak van zo’n randstedeling die in z’n luxe bubbel klem zit

Gast
M Stam
november 16, 2020 07:35
Antwoord op  Kusmnklot’n

Inderdaad

Gast
🤔 Ingrid
november 15, 2020 20:36

En hoe armetierig is Privé? Privé pleegt karaktermoord op mensen die niet met Privé meewerken! Privé is lager dan laag! Santegoed is heel laag niveau!
Waarom zo schrijven ? Sylvie werkt hard voor haar centen! Het is haar leven en ze maakt haar eigen keuzes! Respecteer dat!

Gast
mrGer
november 16, 2020 06:02
Antwoord op  🤔 Ingrid

Je hebt helemaal gelijk, afgezien van dat harde werken

Gast
Dries Roelvink
november 15, 2020 20:23

Bij ons in de PC hebben we geen Aldi.

Gast
Rienke
november 15, 2020 19:58

Snap niet dat Sylvie zoveel te verduren krijgt. Ik zie een vrouw die haar eigen geld verdiend. De Aldi is in Nederland een prijsvechter maar in Duitsland een van de grootste supermarktketens.

Gast
Hanna Nooshin
november 15, 2020 19:31

Je ziet de ” influencers ” wanhopig alles aanpakken om nog wat te verdienen.

Gast
Jeroen Smit
november 15, 2020 19:06

Bij ALDI zit toch alles nog in dozen dan begrijp ik het wel dat ze daar in de winkels ligt.

Gast
Daniel98
november 15, 2020 19:02

Dit is het einde van de prive. Met hun 42 en sukkeltjes. Meesterzet van Sylvie is het.
Nog langer dan 42 jaar zal zij harten kunnen verwarmen en vele mooie vrouwen van die leeftijd met haar!
Laat ze nooit meedoen met dat miezerige ranking the stars. We zien hoe ze daar Patricia Paay’s lieflijke ziel misbruiken voor deze story en prive kijkers. Respect voor Paay hoe ze er zit. Zowel zij als Sylvie worden anders dan mevrouw Brard, steeds sympathieker in het leven.

Gast
Patricia Paay
november 15, 2020 19:32
Antwoord op  Daniel98

Wil je mij er buiten laten aub! Bovendien heeft Sylvia altijd remsporen, bah dus!

Gast
Bork
november 15, 2020 17:56

Aldi past qua goedkoopheid perfect bij haar.

Gast
Corry Jankbal
november 15, 2020 17:51

Ach ja, de lingerie van Patty Brard lag ook bij de lidl of aldi, dus ze is in goed gezelschap. Als je producten bij de action liggen, dan heb je pas echt het allerlaagste niveau bereikt!

Gast
John
november 16, 2020 11:20
Antwoord op  Corry Jankbal

Weet zeker dat jij daar ook komt(Action) dus val je daar zelf ook onder!!

Gast
Jan de 💩
november 15, 2020 17:46

Duidelijk een seriemoordenaar die Sylvie Meis .

Gast
Bjornrdam
november 15, 2020 17:45

Aldi is in Duitsland (Oostenrijk, Zwitserland en polen) heel groot dus daar krijgt ze minimaal 10 a 15 miljoen voor.

Gast
Eva
november 15, 2020 16:47

Haha bij Hunkemöller moeten ze haar niet meer en dat was niet eens een luxe merk. Idd haar lingerie bij Aldi in een graaibak. Ze had ook voor Kruidvat kunnen kiezen, ook zo’n laatste hoop keten als je kleding wil verkopen, ligt nu vol met failliet Supertrash.

Gast
achtmet
november 15, 2020 18:56
Antwoord op  Eva

Ze maakt volgens de foto ook reclame voor roze Tena ladys

Gast
Snorlax
november 15, 2020 23:07
Antwoord op  Eva

Inderdaad! Alle troep van Olcay ligt in de grabbelbakken bij de Kruidvat. En die heeft daar echt geen miljoenen voor gekregen.

Gast
M@rk - Etten-Leur
november 15, 2020 16:45

Hoezo is Aldi het “sukkeltje” onder de supermarkten? Privé is juist de “kattenbakvulling” onder de tijdschriften! Het valt me juist op dat grote merken als Bjorn Borg, Adidas en Nike steeds vaker kiezen voor discounters als Aldi en Lidl; dus waarom Sylvie Meis niet?

Gast
Jo de Jong
november 15, 2020 16:39

Er zitten weer heel veel niveau Sylvie reacties tussen!

Gast
Karbonade
november 15, 2020 16:28

Sylvie bij de Aldi. Ik ga helemaal stuc.
Oh nee, dat is de reclame van Lidl, waar linkse rakker Thomas Acda zich opeens voor uitslooft.

Gast
Cees
november 15, 2020 16:48
Antwoord op  Karbonade

Bij Aldi spreekt Diederik Ebbinge de commercial in.

Gast
Karbonade
november 15, 2020 17:10
Antwoord op  Cees

Dé Diederik Ebbinge die vrij recent zijn excuses aanbood aan de z warte BLM gemeenschap voor het met een S ur inaams accent voorlezen van zijn bekende Dikkie Dik verhaal.
Zo gauw deze moreel verheven rooie rakkers zien dat de bankrekening begint te slinken kiezen ze zonder scrupules voor de grote commerciële jongens.

Gast
Tycho Graagnat
november 15, 2020 16:22

Ze spreekt Duits toch?
‘Wer hoch fliegt, fällt tief’ …duidelijker kan het niet.En voor mij geen Aldi,ik wil een diep en geen ondiep assortiment.

Gast
John
november 15, 2020 16:49
Antwoord op  Tycho Graagnat

Onzin verhaal Heidi Klum heeft dat ook ’n paar jaren gedaan is .
Haar carriere is nog niet voorbij ondanks dat ze ouder als Sylvie,
prive kan alleen nog maar van die rare vertellen,goed om
dat blad niet te lezen.

Gast
Koekwaus
november 15, 2020 16:15

AH is voor kiloknaller-Tokkies, AH heeft niks op met dierenwelzijn, is algemeen bekend. Daarnaast is de kwaliteit van levensmiddelen van AH sowieso bagger. Daarom kom ik nooit bij AH en kies ik voor supermarkten die wel aan mijn wensen voldoen, en dat zijn er tegenwoordig nogal wat, gelukkig maar. Zelfs Aldi en Lidl scoren op alle fronten beter dan Appie en dat wil toch wat zeggen.

Over Sylvie gesproken; ik ga ff poepen.

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Koekwaus
Gast
Merel
november 15, 2020 16:12

Alsof er kenners op de Privé-redactie zijn die hier ook maar een mm verstand van hebben.

Gast
Rafaël
november 15, 2020 16:10

Sylvie Meis: dat mens is zo dom. Weet zelfs niet eens hoe ze een mondkapje moet dragen.

Gast
Merel
november 15, 2020 16:24
Antwoord op  Rafaël

Ze is in ieder geval slimmer dan dat jij bent. Terwijl Sylvie tonnen aan geld binnen harkt zit jij op MC de reaguurder uit te hangen.

Gast
John
november 16, 2020 11:21
Antwoord op  Rafaël

Jij bent de domste ,is geen mondkapje!!

Gast
Boris Pasternaks
november 15, 2020 16:04

Sylvie heeft het goed gezien met haar keus voor Aldi. Sylvie is ook goedkoop, maar best wel aardig. Maar op sommige fotos komt de mindere Sylvie goed naar voren, en da’s een stuk minder.
Verder is het aldi spul gemiddeld beter dan de appie. Want veel spul van appie is niet weg te happen. Het is een wonder dat zo een bedrijf nog 35+% van de markt kan overnemen. En tezamen met Delhaize, Bol.com etc is het een moloch van 70 miljard omzet per jaar.
Waar zijn toch de anti kartel bepalingen voor de nederlandse economie. Kan het niet beter max ca 12.5% zijn voor eeen supermarkt, anders blijft er geen keus over, en zit ten de voedsel producenten in de wurggreep van een bijna monopolist.

Gast
Ashia
november 15, 2020 15:57

Ik vind turkse Yolanthe beter bij de Aldi passen.

Gast
Bram M.
november 15, 2020 15:53

Liever een Aldi om de hoek dan een tergend grote Albert Heijn supermarkt.

Wees reëel, hoeveel keus wil je hebben om gelukkig te worden?
Wanneer ga je zelf nadenken?
Rijst is rijst. Koekjes zijn koekjes.
Maar als je blij wordt van een zeker merk waar veel voor geadverteerd wordt dan mag je bij de Appie de hoofdprijs betalen. En bij Aldi loop je voor de helft van het geld de winkel uit.

Daarbij vind ik de kwaliteit van het vlees bij de Albert Heijn bedroevend slecht, dan liever de Jumbo of de Dirk.

Bovendien zijn de eieren van de Jumbo diervriendelijker, ze worden namelijk gelegd door kippen zonder broertjes. De haantjes worden al in het ei gesext en tot veevoer verwerkt voordat ze uitgebroed zijn.

Ik vind dat een groot verschil.

Gast
Kaas
november 16, 2020 21:39
Antwoord op  Bram M.

Kaas is kaas

Gast
Gewoon normaal in Duitsland
november 15, 2020 15:36

Heidi Klum had een paar jaar geleden al lingerie en fashion bij de Lidl liggen. In Duitsland is zo’n samenwerking heel normaal. Ik verwacht verder overigens niet dat Silvie nog eigen programma’s gaat maken. In Duitsland zijn er echter 100.000 showprogramma’s waarin promi’s opduiken. Eens in de zoveel tijd naar de Chartshow, Klein gegen Groß of Wer weiß denn sowas XXL en Sylvie kann er weer een paar maanden ertegenaan.

Gast
man pan
november 15, 2020 15:25

Niks mis met de Aldi, prijzen zijn ieder geval eerlijker dan die van de Jumbo. Die verhoogt zijn prijzen als er geen concurrentie in de buurt is.

Gast
P.d
november 15, 2020 15:24

Hét einde is in zicht , ze kan nou even genieten.

Gast
De buurman van Rafael van der Vaart
november 15, 2020 15:17

Kleine kans dat Rafael haar daar tegenkomt.

Gast
De buurman van Aldi
november 15, 2020 15:13

Ik koop niet bij de Aldi dus zal haar gelukkig niet tegenkomen.

Gast
John
november 15, 2020 16:52
Antwoord op  De buurman van Aldi

GELUKKIG BLIJF ER MAAR LEKKER WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Ilka
november 15, 2020 17:12
Antwoord op  De buurman van Aldi

een goedkope snol die zich hoog opgewipt heeft probeerd 5 voor 12 nog even binnen te komen. Al het gekwek over haar luxe berust meer op wensdenken dan op realiteit

Gast
Liesje
november 15, 2020 15:10

Aldi Nord of Süd? Of nog erger de Nederlandse Aldi?

Gast
Ilka
november 15, 2020 17:14
Antwoord op  Liesje

ik heb gelezen dat het in Belgie, Duitsland en Neferland straks voor een habbekras naast de afgelopen prullen te koop is

Gast
Sport 7 kijker
november 15, 2020 15:10

Irritante Sylvie past wel perfect bij die irritante nieuwe Aldi reclames op radio en TV. Man man man, die verbaasde stem van die vent. Net alsof je met je nagels over het schoolbord gaat.

Gast
Winterklaar
november 15, 2020 15:09

Schuin afsnijden. Doeg. Eind goed, al goed.

Gast
Bram M.
november 15, 2020 15:43
Antwoord op  Winterklaar

Hahaha 🤣👍

Gast
Frank Drebbing
november 15, 2020 15:09

Aldi? Niks mis mee..

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Frank Drebbing
Gast
Rica
november 18, 2020 14:39
Antwoord op  Frank Drebbing

Privé moet niet zo hoog van de toren blazen. Het blad Prive wordt samen met andere tijdschriften in één pakket door Aldipres in Nederland gedistribueerd onder de duizenden verschillende supermarkten, boekhandels, benzinestations, enz. Ik heb het gehad met Privé. Dit blad koop ik nooit meer. Denken zij ook op mij en de vele andere klanten van de Aldi neer te kijken?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen