RTL Boulevard hint op tweede zwangerschap Eva Jinek

Het zou goed kunnen dat de terugkeer van Humberto Tan op de late avond van RTL 4 te maken heeft met een tweede zwangerschap van Eva Jinek. Dat werd gisterenavond gesuggereerd in RTL Boulevard.

Eva Jinek © Jinek

RTL onthulde gisteren dat Humberto Tan in 2021 wordt toegevoegd aan het late-avond-team van vlaggenschip RTL 4, náást Beau van Erven Dorens en Eva Jinek. In eerste instantie gaat hij alleen de nieuwe zondageditie van RTL’s late talkshow presenteren, maar in de zomer zit hij – net als vroeger – op de doordeweekse avonden. Heeft dit iets te maken met een naderende afwezigheid van Eva Jinek?

Zwangerschap

Tv-kenner Rob Goossens denkt dat RTL er vanuit een bepaalde gedachte voor heeft gekozen om vervanging paraat te hebben voor zijn talkshowsterren Beau en Eva. “Het is ook fijn om een presentator achter de hand te houden als er iets zou gebeuren met een van de anderen. Misschien dat ze iets weten wat wij nog niet weten”, meldde hij geheimzinnig.

Zijn collega Bridget Maasland daarop in de showrubriek: “Oh, waar doel je op? Iets bij een vrouw? Nou, uhum, we moeten door, want we hebben helemaal geen tijd meer. Dankjewel, Rob!” Ze doelde daarmee uiteraard op een eventuele zwangerschap van Eva Jinek.

Jinek extra vroeg terug op tv

Wat de geruchten extra voedt, is dat Eva Jinek al op 4 januari terugkeert op de buis. Dat is ongebruikelijk snel, aangezien Beau tegen die tijd een wel heel kort seizoen achter de rug heeft, namelijk twee maanden. Het zou erop kunnen duiden dat Eva later in 2021 niet op de buis kan verschijnen met haar talkshow.

RTL liet deze week weten dat Beau van Erven Dorens in de lente weer terugkeert op de late avond van RTL 4, terwijl Humberto de hele zomer voor zijn rekening gaat nemen. Dat betekent dat Eva na de komende winterserie pas weer in september 2021 verwacht wordt op de late avond van RTL 4. Agendatechnisch zou Jinek dan zelfs nú nog zwanger kunnen worden.

Zwanger in talkshow

Eva Jinek beviel in september 2018 van haar eerste kindje, Pax. Ze was tot vlak voor haar bevalling nog te zien op televisie. Het leidde tot felle kritiek van een columnist van De Limburger: “Waarom wilde ze zó graag bewijzen dat je zwanger een talkshow kunt presenteren? Je moet naar Eva willen kijken vanwege haar scherpte, niet om te zien of de bevalling tijdens de uitzending begint.”

Een paar maanden na haar bevalling, op Nieuwjaarsdag 2019, keerde Eva alweer terug op de buis. “We hebben afgesproken dat Dexter (haar vriend, red.), die freelancer is, de eerste vier maanden thuisblijft”, liet ze toen weten.

Zwangerschapsvergiftiging

Vorige maand onthulde Eva Jinek in haar talkshow dat ze tijdens haar eerste zwangerschap last had van zwangerschapsvergiftiging. “Ik dacht: ik word nooit meer de oude, ik kan nooit meer op die manier presteren of fysiek die prestatie leveren. Daar voelde ik me heel ongelukkig over ook.”

Eva deed haar onthulling tijdens een gesprek met een dokter die onderzoek doet naar deze aandoening, Chahinda Ghossein-Doha. De presentatrice vertelde dat ze haar placenta heeft gedoneerd aan haar onderzoek.

Eva Jinek is momenteel 42 jaar oud.

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Philips de Goede
november 29, 2020 18:40

Zou haar 2e kind een onecht reptielmensje zijn van Freek Vonk?

Gast
Philips de Goede
november 29, 2020 05:45

Eva heeft een vakantiehuis in Pilzen. Daar kan ze goed en goedkoop bijtanken.

Gast
Theo
november 29, 2020 00:39

Als ik met Eva was getrouwd zou ik haar elke dag zwanger maken, wat een heerlijke vrouw is dat.

Gast
Chris Cross
november 28, 2020 15:52

Roddelen kunnen ze wel bij RTL Boulevard.

Psssss Ik heb horen zeggen dat het kind van de melkboer is!

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 10:10
Antwoord op  Chris Cross

Haar bierleverancier

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 28, 2020 13:20

Hopelijk is ze een betere moeder dan journaliste.

Gast
Cohen T. H.
november 28, 2020 12:57

Links Oost-Europese wipmachine. Doet alles voor het geld. Weet je nog met advocaat Bram, Eva?

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 10:11
Antwoord op  Cohen T. H.

En voor gratis bier…

Gast
Duco van Deugen
november 28, 2020 12:05

Het bier was mij nog niet gevallen, maar wel dat ze steeds wijdere kleding ging dragen. Heb ik zo’n 2 of 3 weken geleden al gesignaleerd op dit forum…

Gast
wordt vast verwijderd....
november 28, 2020 12:01

Jinek’s nieuwe huis aan de Stationstraat hier in Abcoude wordt in het voorjaar opgeleverd. Rond die tijd wil ze vrij zijn om de boel in te richten. Heeft niks met zwanger-zijn te maken….

Gast
Corry Jankbal
november 28, 2020 11:16

Je zal zo’n mokkel zwanger maken, dan zit je er de rest van je leven aan vast. Dom! Duurste wip ooit.

Gast
Theo
november 29, 2020 00:42
Antwoord op  Corry Jankbal

Nee een heerlijke vrouw is het

Gast
anonymous
november 28, 2020 10:56

Onzin want Humberto komt met zijn talkshow op zondag

Gast
J-tv
november 28, 2020 11:07
Antwoord op  anonymous

Kan prima. Humberto komt van juni t/m augustus doordeweeks.
Als Eva ergens in mei bevalt, is ze nu 3 of 4 maanden zwanger. Kan ze van januari t/m maart de Talkshow doen.
April t/m begin juni Beau. Humberto dus de zomermaanden. Jinek vanaf septeptember terug.

Gast
😷Paulus
november 28, 2020 10:28

😷Nou 1 ding is zeker. Er wordt volop geneuk in huize Eva.Doe je best 👩‍🦳deze keer gelijk een drie-Ling, heb je de rest van je leven genoeg te doen👍

Gast
wat slecht!!!!
november 28, 2020 09:53

nou ze hoeft steeds minder te werken voor haar mega-salaris……

Gast
Harry:-D
november 28, 2020 09:43

Het ligt iets genuanceerder…

*Wilt u de placenta houden, of…
***Nee, gooi maar weg ofzo
*Dan moet ik u toch even op een
paar mogelijkheden wijzen om…
***Vertel op. Snel graag. Ik word
in de studio verwacht
*Koken of opbakken. Het bij-
horende recept…
***No go! Ik heb voorlopig
geen tijd om in de keuken te
staan. Ik wèrk voor m’n geld!
*U kunt ‘m natuurlijk ook met
kunstenares Philomena…
***No go! We hebben net iets
van Banksy aan de muur hangen
da’s voorlopig even hip genoeg
*Troela Oxenburgh ontwerpt in
haar studio biologisch verant-
woorde kussentjes, die…
***No go! We hebben net een
stel kussens van De Bouvrie
in de ramsj gescoord
*Ja, dan zou u ‘m ook nog
kunnen doneren maar ik denk
niet dat u…
***Perfect! Inpakken en opsturen
maar! Zijn we dan nu klaar? Kan
ik gaan? Heel fijn. Fijne dag verder…

(Voor het hele gesprek verwijs ik u
naar de Linda Mama-kerstspecial.
Vanaf maandag in de winkel…)

Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 09:22

Al weken/maanden voor het einde van de show stond er geen bier 🍺 meer op tafel bij Eva🍺Jellinek. Dat zei al genoeg…!!
En op dit forum heb je een paar kneuzen die dachten dat het alcoholvrij bier 🍺 was…!? Hahahaha…. denken jullie dat nog steeds?? Die 🍺 Jellinek tikte gewoon dagelijks een glas of 4 of meer bier weg…! Weet je hoe iemand heet die dagelijks dit soort hoeveelheden alcohol tot zich neemt?? Precies..! Eva🍺Jellinek is een drankorgel en promoot dat misbruik dagelijks op nationale TV. Behalve dat dat bizar is, kwam het de inhoud van de show ook niet ten goede. Een en al hysterie en geschreeuw.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Piet Pannelap
Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 09:35
Antwoord op  Piet Pannelap

Eva🍺Jellinek aanhangers die de minnetjes uitdelen zitten nog steeds in de ontkenningsfase; misschien beter om eens nuchter naar m’n reactie te kijken. Heb een goed weekend. Cheers 🍻

Gast
West
november 28, 2020 09:54
Antwoord op  Piet Pannelap

er is een verslavings kliniek dat een beetje lijkt op haar naam , dus zeker voor vele aanbevolen!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 28, 2020 13:17
Antwoord op  West

Er is ook een schrijfster met een naam die hier op lijkt, maar die heeft een ietwat vrijere geest dan Eve Jellinek ;)

Gast
Miranda
november 28, 2020 10:00
Antwoord op  Piet Pannelap

De reden dat er meer geen bier op tafel stond, is omdat er geen alcohol meer mag worden geschonken/verkocht na 20.00 uur. Ook niet op tv.

Gast
😷Paulus
november 28, 2020 11:09
Antwoord op  Piet Pannelap

😷Niet zo dom lullen! Misschien ben jij nog grotere drankorgel🍺🍺🍺🍺🍺 🥃🥃🥃dan zij 🍺met als verschil,Zij kan het betalen en jij niet! Jaloers🤨?

Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 11:53
Antwoord op  😷Paulus

Je wil niet weten wat voor overheerlijke whiskey’s, cognacs, rummetjes en gins er in mijn dranken-cabinet staan. Naast onze custom build inbouw-klimaatkast voor de mooie wijnen en top sigaren. Een goede verslaving is een deugd. Love it!! (Maar ik ventileer en promoot dat niet op nationale tv zoals Eva🍺Jellinek! Dat maakt het grote verschil, klaplopertje Paulus 😷!)

Gast
😷Paulus
november 29, 2020 08:48
Antwoord op  Piet Pannelap

😷Een zuiplap dus🥴! Heh Pietjetrekker.

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 10:15
Antwoord op  😷Paulus

Lekker drankje met een mooie sigaar erbij. Genieten Paulus de boskabouter! Maar ik promoot geen alcoholisme in een nationaal bekeken tv-programma.

Gast
Karbonade
november 28, 2020 09:22

Wie noemt zijn kind nu Pax.
Behalve dat het vrede betekent is het de naam van een IKEA kledingkast.
Haar tweede noemt ze zeker Billy.

Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 09:35
Antwoord op  Karbonade

Wie dat doet???
Iemand die 24/7 dronken 🍺 is en laveloos wakker wordt in Ikea!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 28, 2020 13:19
Antwoord op  Karbonade

Haar dochtertje (of zoontje) zal vast en zeker Romana gaan heten. Of Ramona.

Gast
Een dure aanschaf geweest voor RTL
november 28, 2020 09:15

Nog 2 jaar te gaan contractueel.

Gast
Sem
november 28, 2020 09:18

Geen cent belastinggeld gekost, integendeel.
Dus niet zeuren, opa.

Gast
realist
november 28, 2020 10:21
Antwoord op  Sem

Toch betalen wij haar salaris Sem .

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen