PowNed-ster Mark Baanders komt uit de kast: ‘Ik val op mannen’

Mark Baanders, dé nieuwe grote ster van PowNed nu Dennis Schouten is vertrokken, valt op mannen. Dat vertelt hij in RoddelPraat, waar hij te gast is bij zijn twee vrienden Dennis en Jan Roos.

Mark Baanders Beeld: RoddelPraat

Het gesprek tussen de drie heren komt op een gegeven moment op de seksuele voorkeur van Mark, als Dennis begint over realityster Koen Kardashian. Dat blijkt een kennis van Mark te zijn. “Nou, ik heb denk ik één keer hem op een after gezien”, geeft hij aan. Dennis dan, terwijl hij in zijn handen klapt: “En hebben jullie toen ehhh?”

Geen seks met Koen

Dennis wilde daarmee vragen of Mark wel eens seks heeft gehad met Koen. “Nee, maar dat is ook helemaal niet… Het is niet zo dat als je op jongens valt dat je dan direct met elke jongen die je tegenkomt het bed induikt”, aldus Mark.

Jan Roos: “Ben jij van de mannenliefde?”

Mark: “Ja. Ja.”

Jan: “En Koen Kardashian is jouw type?”

Mark: “Nee, niet per se mijn type nee.”

Jan: “Maar ben jij homo?”

‘Showbizznicht’

Mark: “Nou ja, homo, zo zou je het kunnen omschrijven.”

“Wil je dan ook vrouw en kinderen?”, vraagt Jan vervolgens, wijzend op de talloze keren dat Gordon roept dat hij eigenlijk het liefst vrouw en kinderen wil.

Mark: “Ha ha ha!”

Jan weer: “Jij bent de enige niet-succesvolle nicht in de showbizz!”

Mark: “Ha ha ha. Nou ja, dat hangt ervan af. Ik ben jong, niet succesvol, maar nóg niet succesvol.”

Stemgeluid

Mark Baanders (zie Insta) is bekend van zijn schorre stemgeluid. Aanvankelijk dachten kijkers van PowNed dat hij de avond voor zijn items consequent keihard doorhaalde, maar op een gegeven moment bleek het gewoon zijn reguliere stemgeluid te zijn. Hij heeft er zijn bijnaam Slijptol aan te danken.

In de comments van RoddelPraat is te lezen dat sommige mensen het leuk zouden vinden als Mark net als Dennis de overstap zou maken van PowNed naar NieuwNieuws. “Dennis, haal slijptol voor 4k in de maand naar nieuwnieuws.. ik betaal de helft van zn salaris voor 60% van de opbrengst”, roept iemand.

De vrolijke coming-out van Mark Baanders ziet u onderstaand (vanaf 8:15):

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Geox
november 20, 2020 17:41

Dat ‘roddelpraat’ met Jan Roos en Dennis Schouten op YT vind ik erg vermakelijk.
Ook Jans reviews op YT is leuk.

Gast
Martosaurus
november 20, 2020 16:24

Een PowNed verslaggever moet roeren waar het stinkt was ooit het motto van de omroep. Ze hebben dus ten minste een doelstelling verwezenlijkt.

Gast
Simon
november 20, 2020 15:46

Marc een homo … nou ik geloof dat niet. Hij wil gewoon in de bladen dus verzint maar wat.

Gast
Jeoh
november 22, 2020 01:51
Antwoord op  Simon

Nou man ik ben ook homo/bi en kwa karakter best veel weg van Marc. In the end zijn echt de meeste van ons allemaal (mensheid) gwn geïnteresseerd in een normaal leuk leven, helaas dat een paar mensen die altijd het hardst schreeuwen de spotlight krijgen, wel chapeau media maar de segregatie wordt alrijd groter tot iemand een persoon ontmoet van huppeldup groep
M’n punt omdat iemand anders is dan de media die best schijnheilig is zegt betekent het niet het niet waar is
I mean heb toch de meeste acceptatie gekregen van de blanke witte man😅 iets wat de media zeker niet op prijs stelen en zo denken de meeste van mijn kennissen binnen LGBT maar toch schetst de media een heel ander beeld ¯\_(ツ)_/¯

Gast
Keta Minek
november 20, 2020 14:51

€1600 p/m voor 1 dag in de week? Is dat nou wat Dennis eigenlijk zegt? Dus 8.000 p/m als hij fulltime zou werken in theorie en meneer die niet veel meer kan dan met een kut accent wat flauwe vragen te stellen aan mensen vindt dat te weinig….

Gast
Rietlandpony
november 20, 2020 13:41

Had het eerder van Dennis Schouten verwacht. Maar misschien gaat die kast ook nog een keer open.

Gast
idioot
november 20, 2020 13:24

nu weer tijd voor een artikel over Diderik Jekel waarin staat dat hij hetero is.

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 13:15

Pow-Ned ster!

Welk sterretje?

Gast
Garry glamour
november 20, 2020 12:56

Wat een non nieuws, je zegt toch ook niet bij iedere niet homo dat ie hetero is . ( of iets anders )
Hebben we niets anders te doen dan etiketten te plakken ? .

Gast
Help
november 20, 2020 12:52

Marc. Laat je vrijwillig of onvrijwillig vaccineren. Volgens de vvd kunnen jij en Rutte dan weer gered worden. De vvd is de grootste vaccinatiepartij (verdienmodel) van Nederland geworden. En doe je dat niet ? Dan blijft de kastdeur gesloten voor jullie,

Gast
Sender
november 20, 2020 12:45

Triest om aan te zien hoe Nederland in een rap tempo achteruit is gegaan/gaat.
Dat doet oprecht pijn.
De verloedering heeft definitief doorgezet op alle fronten.
Zijn wij als volk nog te redden?

Gast
Zomaar
november 20, 2020 12:35

Mark wie?

Gast
Duco van Deugen
november 20, 2020 12:11

Wat een verrassing! Een homo in de mediawereld, lol…

Gast
Pettie Fart
november 20, 2020 12:10

Nou, snel een regenbooogvlaggetje kopen dan, want stel je eens voor dat niemand ziet dat je geen hetero bent.

Gast
Harry:-D
november 20, 2020 12:04

Zijn er tegenwoordig

überhaupt nog wel kasten
waar níemand uit komt?…

Gast
djeudjeuh
november 20, 2020 12:00

Was allang bekend, heeft eerder gezegd Bi te zijn. Verwacht hoge kwaliteit van jullie mediacourant!

Gast
Rooie Rinus
november 20, 2020 11:56

Joh, dat zag nou echt helemaal niemand aankomen!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen