Ook Wilfred Genee vindt bril Margriet van der Linden vreselijk

Niet alleen Angela de Jong, maar ook Wilfred Genee vindt de nieuwe bril van talkshowhost Margriet van der Linden verschrikkelijk. Hij is het volledig eens met haar kritiek dat het montuur van de presentatrice te veel afleidt.

Margriet van der Linden en Wilfred Genee Foto: NPO, Veronica

Angela heeft deze week een heel pittige column geschreven, waarin ze de bril van Margriet volledig onderkotst. Af-schu-we-lijk, vindt ze hem. En daar blijkt ze niet alleen in te staan, want ook Veronica Inside-ster Wilfred Genee is kritisch. Hij vindt dat de NPO 1-presentatrice het helemaal niet kan maken om zo’n bril op te zetten.

Wilfred kaartte de bril van Margriet vrijdag aan in zijn radioprogramma The Friday Move op BNR Nieuwsradio. “Die bril van Margriet, vind je die kunnen? Hij leidt zo af, vind ik”, vroeg hij aan Max Westerman, een van de vaste gasten van M.

‘Ik let meer op haar broekpakken’

Max Westerman daarop: “Goede vraag. Ik ben eigenlijk meer op haar broekpakken gericht. Ik vind het elke keer wel weer leuk om te zien wat ze aan heeft. Nee, die bril, daar heb ik eigenlijk niet zo op gelet. Ik zal het even doorgeven straks.”

Wilfred refererend naar Angela: “Ik ben niet de enige. Ik zag dat ook een columniste erover schreef, maar het viel mij ook op. Valt hij bij jou ook op die bril?”

Presentatrice Lauren Verster: “Ik heb het helemaal niet gezien, maar een bril kan er nog wel bij toch?”

Wilfred: “Ja, nou, ik vind dat hij een beetje afleidt. Ik bedoel: ze heeft al een behoorlijke mimiek van zichzelf.”

Max: “Vind je dat mensen op televisie geen bril mogen dragen?”

Wilfred: “Absoluut wel, maar dit is een bril die nogal prominent aanwezig is.”

‘Het is gewoon too much’

Max: “Ja, maar zij is ook prominent aanwezig. Haar kleding en haar is ook prominent.”

Wilfred: “Dat bedoel ik. Hoe ver kun je gaan, denk ik dan.”

Max: “Kennelijk lukt het haar heel goed, want ik zie dat de kijkcijfers fantastisch zijn.”

Wilfred: “Die zijn heel goed, maar op een gegeven moment kun je ook denken: misschien leidt het iets te veel af. Dat heb jij niet?”

Max: “Dat heb ik nog niet gehad en als ik er tegenover zit, word ik niet van de wijs gebracht door haar bril.”

Lauren: “Hij is volhardend, hè? Ik ga even googelen straks.”

The Friday Move kunt u hier beluisteren.

47 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Xxxx
november 9, 2020 17:14

En als Wilfred Genee eens wat minder onder de zonnebank gaat krijgt hij A. Niet zoveel rimpels en B. Krijgt hij straks wanneer hij straks een dagje ouder is geen olifanten-leren huidje.

Gast
Xxxx
november 9, 2020 16:57

Wat zegt een bril mensen? Margriet vind hem wel mooi anders had ze hem niet gekocht. Kwestie van smaak. De een houdt van boerenkool de ander van hutspot. Als we allemaal eens meer naar ons zelf zouden kijken dan altijd maar naar de ander wijzen zou de wereld er een stuk vriendelijker uitzien.

Gast
De Blije Belg
november 9, 2020 11:10

Waar gaat dit over? Zucht!

Gast
Kwaaie Pier
november 9, 2020 11:09

Wilfred heeft gelijk  Welke idioot zet zo een bril op en dan dat haar  vreselijk !

Gast
mrGer
november 9, 2020 09:48

Genee is zonder bril lelijker, zowel uiterlijk als vooral innerlijk, galbak is het

Gast
Harry
november 9, 2020 09:23

Ben ik nou zo slim of…

Die bril is enkel een afleidingsmanoeuvre
om de slappe inhoud van het programma
te verdoezelen. (Er gaan geruchten dat ze
binnenkort een intelligente vraag aan Twan
Huys gaat stellen. U bent gewaarschuwd…)

Gast
roel driesvink
november 9, 2020 09:22

Ze lijkt nu op een Duitse schlagerzanger

Gast
Xxxx
november 10, 2020 08:47
Antwoord op  roel driesvink

Dan heb jij die Duitse schlagerzanger nooit goed bekeken Roel.

Gast
Perry Verdaan
november 9, 2020 09:17

Man, man….waar gaat dit over?

Gast
Tom
november 8, 2020 23:51

Ik dacht echt dat Kees Jansma daar zat. Jammer, Kees is goed.

Gast
Klaas Vaak
november 8, 2020 22:45

Eerst leek het nog op een vrouw met kuif, die het prettig vond, als pot herkenbaar te zijn.
Nu ziet ze er uit als een oud mannetje.

Gast
Josefien
november 8, 2020 22:24

Nou Wilfred, ik vind dat kapsel van jou vreselijk.

Gast
Tom
november 8, 2020 23:54
Antwoord op  Josefien

Ja, maar hij ziet er gelukkig niet vrouwelijk uit.

Gast
Willy Wortel
november 8, 2020 20:05

tjonge, jonge, zette die Ge-nee maar iets op zijn gok zodat we dat smoel niet meer zagen………… ik heb nog ’n Lous Haasdijk-bril. die presentatrice droeg altijd opzichtige brillen en veranderde ook nog eens vaak, wat ik toen erg leuk heb gevonden! wat Margriet en verder iederéén betreft, lekker opzetten waar je jezelf prettig, mooi en zelfverzekerd bij voelt

Gast
een kop als een boomstrink
november 8, 2020 20:03

Zelfs die bril vindt de kop van Margriet ongemakkelijk en eng. Daar is geen publiek voor nodig.
Wat. Doet. Dit. Mens. Daar??
Het komt niet omdat ze zo goed is.
En het komt ook niet omdat ze Matthijs zo ontzettend naar de kroon steekt.
Zal wel iets met connecties, quota en relaties in hetzelfde wereldje te maken hebben.
Daarom wordt er allerlei sjw shit uit de lhbtq scene over ons uitgestort omdat wij dat ook moeten gaan denken en vinden.
Braak.

Gast
Bromsnor
november 8, 2020 23:50

En moeten wij gaab denken en vinden wat jij vindt. Kots.

Gast
Arie Schoenlepel
november 8, 2020 19:17

Alles aan die ‘vent’ is lelijk.

Gast
Sender
november 8, 2020 18:01

Los van het programma zou ik Genee willen vragen wie het wel goed doet en er goed uit volgens hem.
Nee hij trekt volle zalen.

Gast
Arjan
november 8, 2020 17:55

Het lijkt wel of angela en de mannen van vi geen ruzie meer hebben. Eerst angela die de vi mannen helpt met nogmaals arie boomsma aan te pakken voor 100e keer en nu genee die angela gelijk geeft over de bril van margiet. Binnenkort angela bij vi/radio/bnr?

Gast
Brabants boerke
november 8, 2020 17:53

In mijn ogen is het helemaal niks die M.
Of ze nou wel of niet een bril opzet.

Gast
ano@niem.nl
november 8, 2020 17:53

De vraag is eerder wie er WEL kijkt naar M. Tis een verschrikkelijk links in zichzelf gelovend lesbisch bolwerk.

Gast
Petra Pruimedant
november 8, 2020 16:55

Ik word altijd heel erg gepest met m’n kunstheupen. Bah! Mensen zijn intens gemeen.

Gast
M van Rossem
november 8, 2020 18:25
Antwoord op  Petra Pruimedant

Om je hoofd lachen mensen jou ook uit , wel eerlijk blijven!

Gast
anoniem
november 8, 2020 16:32

Ik ben ooit vreselijk gepest om mijn bril.. Het schijnt een traditie te zijn in ons landje..

Gast
M van Rossem
november 8, 2020 18:26
Antwoord op  anoniem

Om de rest van jou hoofd lachen mensen jou ook uit , wel eerlijk blijven

Gast
anoniem
november 8, 2020 23:34
Antwoord op  M van Rossem

Nee, eigenlijk niet.. Ik zie er best (nog) goed uit ondanks mijn levenstijl.. :-)

Gast
Bromsnor
november 8, 2020 16:26

Moeten ze met jou ook doen.

Gast
Bastiaan
november 8, 2020 15:58

is überhaupt verschrikkelijk mens! met of zonder bril maakt daarin geen verschil

Gast
Gwen
november 8, 2020 14:35

Hele wijf is vreselijk

Gast
Och Och
november 8, 2020 15:33
Antwoord op  Gwen

Je hebt over jezelf?

Gast
Mopsie
november 8, 2020 15:42
Antwoord op  Gwen

Helder!

Gast
A.M.
november 8, 2020 14:31

Waar ze zich al druk over maken in Nld. Ik vind het een mooie bril. Ik denk dat jullie zelf door de verkeerde bril kijken!

Gast
Rob
november 8, 2020 14:14

Mocht je last hebben van de kachel van de buren. Ram hun schoorsteen dicht met allerhande zooi. De rook krijgen de buren dan in eigen huis en zullen ze snel ermee klaar zijn met hout stoken.

Gast
Donald
november 8, 2020 14:30
Antwoord op  Rob

Mocht je last hebben van mensen zoals Rob. Ram hun reet dicht met allerhande zooi. De stront komt dan de neusgaten uit en ze zullen snel ermee klaar zijn met NSB berichtjes plaatsen.

Gast
Beschaafde gekleurdere vrouw
november 8, 2020 16:25
Antwoord op  Donald

Gaat het wel goed met u?

Gast
Meeroker met longemfyseem
november 8, 2020 16:23
Antwoord op  Rob

Inderdaad zijn ‘kachelburen’ of barbecueburen de grootste aso’s ter wereld.

Gast
Judas Genee
november 8, 2020 14:10

Ik vind van alles wat, behalve als ze het over mij hebben, daar kan ik niet tegen, dan schop ik in het wild rond. Dan spaar ik niemand.

Gast
Viespeuk
november 8, 2020 14:01

Ik vind de bil van Margriet ook
vreselijk.
Sinaasappelhuid met allemaal kratertjes.

Gast
Och Och
november 8, 2020 15:36
Antwoord op  Viespeuk

Die bril staat haar goed, haar huid kan ze niks aan doen.
jij kunt beter een andere naam kiezen daar kun je wel wat aan doen~!!!!!!!!!!!!

Gast
Oudemanvan74weethet
november 8, 2020 13:56

Ik vind die muts sowieso vreselijk

Gast
M van Rossem
november 8, 2020 18:30
Antwoord op  Oudemanvan74weethet

Kijk eens in de spiegel ouwe sok!

Gast
robb
november 8, 2020 13:55

Genee vind er helemaal niks van hij lokt alleen maar uit alleen niet meer in vi.

De bank van Eva
De bril van M
Goed gedaan dames als ze over je hebben ben je belangrijk.

Gast
ome H
november 8, 2020 13:53

Ik zie liever die bril dan Margriet

Gast
Panda De Haan
november 8, 2020 13:31

Ze hebben beide geen verstand van brillen.

Gast
Bep
november 8, 2020 13:26

Margriet kennende gaat ze niet luisteren, eigenzinniger zijn ze er niet.
Ik kijk lekker naar NPO 2.dat is relaxter.

Gast
Sja
november 8, 2020 13:22

De wallen van Genee die tot onder z’n zak hangen… Die leiden pas af.

Gast
Bea
november 8, 2020 13:19

Een Masker van de masked singer, dat is Margriet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen