Na valse optredens: Gordon mijdt podium Tijd voor MAX

Na de felle kritiek op zijn ‘kneitervalse’ tv-optredens bij Op1 en Even tot Hier, besloot Gordon donderdagmiddag om níet live te zingen in de kijkcijferhit Tijd voor MAX. Dat was te zien in de uitzending op NPO 1.

Gordon Beeld: Tijd voor MAX

Gordon is op mediatour om zijn nieuwe single De Heling te promoten, maar zijn comeback als zanger gaat niet bepaald gepaard met lovende recensies. Angela de Jong kraakte zijn optreden bij Op1 en Wilfred Genee maakte gehakt van zijn optreden in Even tot Hier: ze vonden het in beide gevallen ‘kneitervals’. “Hij zou toch weer gaan zingen?”, klonk het cynische commentaar in de radio-VI.

‘Gelukkig treed je niet op!’

Tijd voor MAX-presentator Sybrand Niessen was tegenover Gordon in een behoorlijk baldadige bui, want hij liet blijken er erg blij mee te zijn dat Gordon niet kwam zingen. “Zeg, dan nog wat anders: je hebt een nieuwe single uit. Die ga je gelukkig niet zingen, ha ha”, riep hij.

Gordon richtte zich daarop tot de gast aan de andere kant van de tafel: “Nou ja, leuk is ‘ie, hè?”

In plaats van een live-optreden, koos Gordon ervoor om de videoclip van De Heling in te starten. “Ik heb zo’n mooie clip gemaakt. Ik dacht: laat dat gewoon zien.”

Na het fragment merkte Sybrand op: “Ja, een lekker nummer! Dankjewel Gordon.”

Gordon boos op critici

Gordon vindt het heel erg als mensen roepen dat hij niet goed kan zingen. Na de column van Angela de Jong, waarin zij zijn optreden bij Op1 ‘kneitervals’ noemde, is de SBS 6-ster volledig losgegaan op de AD-diva. Hij gunde haar zo ongeveer een beurt van Akwasi en een halve coronabesmetting toe.

Jammer genoeg werd Gordon in Tijd voor MAX niet gevraagd naar deze mediarel. Het blijft altijd redelijk braaf aan tafel van Omroep MAX, al heeft dat voor veel kijkers ook wel weer zijn charme.

De nieuwe single van Gordon kunt u bekijken op YouTube, Tijd voor MAX vindt u terug op NPO Start.

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
L. De Jongh
november 23, 2020 19:22

Ik hoop Gordon nooit meer op TV te zien. Als hij op TV komt moet ik namelijk altijd dringend naar het toilet.

Gast
A van den Boom
november 20, 2020 17:54

Het zou zo fijn zijn als deze man geheel verdwijnt uit de publiciteit, goede artiesten hebben al die aandacht niet nodig en willen dat ook niet ze zijn gewoon goed en hij is van zeer slechte kwaliteit.

Gast
JoopH
november 20, 2020 15:35

Ja Gordon, dat krijg je er van. Je was gestopt met zingen en kreeg een grandioos afscheid in het Concertgebouw in Amsterdam destijds. Teer nog maar verder daarop en stop zoals je ons beloofd had, je bent niet geloofwaardig. Toen we in Op1 even een stukje zagen toen je ‘Kon ik maar even bij je zijn je enige hit trouwens, TOEN kon je zingen. Wat was je een concurrent van jezelf in die uitzending, zo duidelijk een kwaliteitsverschil! Wordt maar van alles maar stop je zangpogingen.

Gast
Respect ✌️
november 20, 2020 13:19

Heeft die nicht alvast een vuurwerk bril opgedaan voor oud & nieuw?

Gast
Natte Nel
november 20, 2020 13:04

Hou eens op , natte dweil die je d’r bent!

Gast
Annie van Achteren
november 20, 2020 12:53

Wat kan die Gordon snuiven, he?

Gast
Toan
november 20, 2020 12:48

@Peter, Ik wou nèt beginnen aan een reactie, maar jij slaat de spijker op de kop! Niets meer aan toe te voegen. Volledig met je eens!!!

Gast
John Frasier
november 20, 2020 12:21

Gordon is nog altijd heer en meester tussen de sterren.

Gast
Keta Minek
november 20, 2020 12:18

Coke, drank en het daarbij meestal vanzelf gepaard gaande geschreeuw is nu eenmaal niet zo goed voor je stembanden

Gast
Bastiaan
november 20, 2020 12:18

In Media uit 2015: Gordon gaat stoppen met zingen. Dat heeft de zanger gisteren bekendgemaakt…Wat een leugenaar is het toch!

Gast
RTL News
november 20, 2020 12:39
Antwoord op  Bastiaan

Inside News.
In 2015 stond Gordon onder contract bij RTL Nederland.
RTL heeft hem gevraagd een keuze te maken presenteren of zingen. ( beide was geen optie voor RTL )
Toen heeft Gordon besloten zich te richten op het presenteren van tv programma’s.

Gordon staat nu onder contract bij Talpa, denk dat hij weer de draad wil oppakken met zingen.

Gast
Mark
november 20, 2020 11:49

Doe geen moeite, meneer Heuckeroth, nummer wordt toch geen hit, hoe vaak je ‘m ook promoot op tv.

Gast
John
november 20, 2020 13:33
Antwoord op  Mark

Enigste hitje die hij gehad heeft was niet van hem.

Gast
Dreetje
november 20, 2020 11:44

Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat de stem van Gordon naar de klote is. Zonder AutoTune en ProTools krijg je dan dus deze wanprestatie.

Gast
Peter
november 20, 2020 11:15

Er is gewoon iets aan de hand met die persoon Gordon. Ik weet ook niet wat dat is, maar elke, elke keer is er weer iets. Eén van de ergste dingen vond ik nog dat hij dat LA the Voices eigenhandig om zeep heeft gebracht. Die groep was gewoon goed en hadden mooie nummers. Toen kon Gordon ook nog aardig zingen, maar daarna is het met hem persoonlijk gewoon bergafwaarts geraakt. Hij is totaal niet grappig meer, kan niet meer zingen, lacht alleen maar om zichzelf en beleeft altijd van die aparte dingen. Gorden, 1 tip, ga gewoon verder met je horeca en andere zaken, maar ga niet meer op tv. Ik denk als je uit de publiciteit bent, dat je je een stuk gelukkiger gaat voelen. Krijg je al die bagger ook niet meer over je heen. Succes.

Gast
Jean Paul
november 20, 2020 11:10

Niet om het een of ander, maar de clip en het nummer zijn best goed 👍

Gast
Respect ✌️
november 20, 2020 12:32
Antwoord op  Jean Paul

Loop eens bij een Specsavers of iets binnen voor een hoorapparaat + bril= blijkbaar hard nodig .

Gast
man pan
november 20, 2020 10:22

Is net als met Madonna of Ronnie Flex, zonder AutoTune zingt hij zo vals als een kraai.

Gast
Peanut
november 21, 2020 10:31
Antwoord op  man pan

Alleen weet Madonna zelf heel goed dat ze niet zo’n denderende zangeres is. Gordon heeft dat inzicht waarschijnlijk niet.

Gast
ZeerNetteDame
november 20, 2020 10:10

Verschrikkelijke zangers kennen wij in Nederland. Niet alleen dit geval, maar ook al die inteelt uit Volendam! Gelukkig zijn er Davina Michelle en Anouk. De enige zangeressen die te pruimen zijn.

Gast
John
november 20, 2020 13:36
Antwoord op  ZeerNetteDame

Dat is jou smaak, in Volendam hebben ze goede zangers is allang bewezen.

Gast
Bart
november 20, 2020 15:10
Antwoord op  John

En dan noemt ze Davina Michelle

Gast
Carl
november 20, 2020 09:58

Hij heeft altijd een zwakke jankstem gehad.

Gast
M. Kreukhoven
november 20, 2020 09:37

Ik snap niet dat journalisten Gordon serieus nemen. Gewoon negeren.

Gast
Bart
november 20, 2020 15:11
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ja net als Akwasi maar, dan wel in de gevangenis.

Gast
Erno-BE
november 20, 2020 09:26

Wie zijn jullie 5 meest favoriete rappers aller tijden?

De mijnes zijn:

1. Dylan
2. Dylan
3. Dylan
4. Dylan
5. Dylan

Gast
idioot
november 20, 2020 11:04
Antwoord op  Erno-BE

“de mijnes”, ’t gaat lekker hier!

Gast
Erno-BE
november 20, 2020 12:33
Antwoord op  idioot

Je kunt ook gewoon antwoord geven op de vraag.

Gast
John
november 20, 2020 13:37
Antwoord op  Erno-BE

Een rapper kan niet zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Erno-BE
november 20, 2020 14:11
Antwoord op  John

Zeker wel.

Gast
Wat kunnen ze goed zingen, he?
november 20, 2020 09:25

Meer dan de helft dat zich zanger[es] noemt en in de meeste gevallen ten onrechte word opgehemeld door de media zijn bijzonder slecht te noemen, en niet in de laatste plaats omdat ze door hun drank en drugsverslaving eigenhandig alles hebben verneukt waaronder hun stem. Zelfreflectie is er niet bij want narcist, dus dan krijg je dit soort beschamende toestanden. Om te gieren zo slecht!

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Wat kunnen ze goed zingen, he?
Gast
Philippe
november 20, 2020 09:24

Morgen zit Fred van Leer op die stoel.
Wat kan Fred eigenlijk waardoor die op tv moet?

Gast
Albert Verhinderd
november 20, 2020 09:23

Over vals gesproken: “de kijkcijferhit Tijd voor MAX”. Goeie, MC!

Gast
idioot
november 20, 2020 11:05
Antwoord op  Albert Verhinderd

is toch gewoon een feit of niet?

Gast
Tycho Graagnat
november 20, 2020 09:22

Ik zag de gast zitten en ben maar weer eens gaan zappen.
Toch maar vijf uur show van SBS denk ik, dat is dan altijd nog beter.
Deze man, ben er zo klaar mee.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 20, 2020 09:22

Ik gebruik de nummers van Gordon altijd om suïcidale patiënten het laatste zetje te geven.

Gast
Wat kunnen ze goed zingen, he?
november 20, 2020 09:31

:D

Gast
John de hol van sbs 6
november 20, 2020 09:21

Valse nicht en vals zingen en een slecht lopende koffie shop Gordon maak er een einde aan

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 09:19

Waarom zou hij optreden voor een grijpstuiver voor grootverdiener Slagter. Slagter moet ook inleveren!

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Douwe Kwak
Gast
Philippe
november 20, 2020 09:18

Ja dat was een leuk grapje.
Mooi dat Gordon niet van die lange tenen heeft.

Sander Schimmelpenninck zou er direct drie dagen lang grote heisa over gemaakt hebben.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen